Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3086
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 105 korda

Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #1 Postitas urmas66 » 27 Juun 2017, 10:05

042083 kirjutas: Peab mingi cruise controlli peale aretama ja sadul võttis tagumiku ka kangeks. Üle 100 km korraga ei tahtnud lasta.
Ise ka nõrk muidugi. Esimesel päeval võttis turja ka kangeks. Enne sõitu olin see aasta ca 100km läbinud, nüüd kokku 3850.
Sakslastest kämpa naabritele ülesin, et 1150km päevas, siis nad arvasid, et crazy man.


Sa oled äkki liiga kriitiline enda suhtes? :D 1150km päevas võtab iga rattaga kannikad hellaks.
Kruisiks on minul see scottoileri jublakas gaasirutskal ja on väga mugav.Ostsin Motodepoost ja on ilmselt ka mujal müügil.
scottoiler_cramp_buster_1321_1844.jpg
scottoiler_cramp_buster_1321_1844.jpg (15.58 KiB) Vaadatud 3960 korda



--------------------------------------------------------
Teema saab alguse siit viewtopic.php?f=38&t=98888&start=180#p776342
lahutasim ära, sest läks "püsikiirusejoidja" aruteluks
--------------------------------------------------------


Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

042083
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Aug 2015, 09:32

Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #2 Postitas 042083 » 27 Juun 2017, 16:10

Ma sarnast olen kunagi kasutanud, aga kaks suurt miinust olid, et linnas sõitmisel segas ja käsi lahti pole võimalik sõita.
Kaoko toodab mingit suht lihtsat süsteemi. Peab ära katsetama.

Üritan sadula nurka veits sättida ehk saab parem. Muidu asulates püsti ja trassil vahepeal kaasreisija istmel, et vähegi kanne puhata.

1000 km kindlasti on ka palju sõita ja mõistlik oleks poole vähem sõita, aga seekord oli valida kas kiire reis või üldse mitte.
Kasutaja avatar

Teema algataja
urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3086
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Parim matkaenduuro?

Lugemata postitus #3 Postitas urmas66 » 27 Juun 2017, 16:17

Kas seda pidasid silmas? Tundub huvitav asjake olevat.Ilmselt koos selle minu omaga võib lausa väga hea kombo olla

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Lepa
Postitusi: 43
Liitunud: 21 Mär 2015, 12:24
Tsikkel: R1200GS Adventure

Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #4 Postitas Lepa » 27 Juun 2017, 16:28

See, millele ülal viitasin, ongi põhimõtteliselt sama, mis Touratech müüdav Kaoko, lihtsalt poole odavam:
http://www.matotec.de/epages/64333336.mobile/de_DE/?ObjectPath=/Shops/64333336/Products/"Tempomat%201"

Cruise control cruise control.jpg
Cruise control cruise control.jpg (30.38 KiB) Vaadatud 3965 korda
Kasutaja avatar

Hanno
Postitusi: 169
Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: TLN
Tänatud: 1 kord

Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #5 Postitas Hanno » 27 Juun 2017, 21:06

Oma kogemusele tuginedes julgeksin väita, et see (Kaoko vähemalt) on üsna raharaiskamine. Paigaldasin selle BMW r1200R-le enne reisileminekut. Suuremal kiirusel teda peale saada on üsna suur tegemine ja sättimine. Oleks gaasirulli vedru nõrgem, siis võibolla olnuks lihtsam. Aga sisuliselt läks ikka kaht kätt vaja, et teda mingil mõistlikul kiirusel hoidma saada. Paar korda kasutasin vist u. 6 aasta jooksul mil ta peal oli.
Aga nagu ikka ei saa ka välistada, et probleem oli minus endas.
Kasutaja avatar

Antskala
Postitusi: 39
Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Friktsioonlukuga cruise kontrol mootorrattal

Lugemata postitus #6 Postitas Antskala » 27 Juun 2017, 22:53

Mul sarnane kogemus. Kui suudad pinge peale keerata, siis on väga keeruline gaasirull täpselt õigesse asendisse saada või väga väikesel määral asendit muuta. Paigaldasin 4 aastat tagasi ja kasutanud pole peaaegu üldse.
F650GS 2012
Kohvrid, raamid, paagikotid, sadulakotid, kaitserauad, keskhargid, rehvid,jne.
http://motokaup.ee/
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #7 Postitas Motomarket » 27 Juun 2017, 23:04

Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #8 Postitas Macintosh » 27 Juun 2017, 23:16

WebBikeWorld väidab, et selline vidin (Go GoCruise Throttle Control https://goo.gl/ZUezU8) on täista toimiv asi.
Go Cruise Black Moto.jpg
Go Cruise Black Moto.jpg (20.14 KiB) Vaadatud 3956 korda
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #9 Postitas Madlobster » 27 Juun 2017, 23:21

Kuskil sinutorus oli video kus pikema amutt klmabriga oli tehtud.

Keerad ümber rutska just nii kõvasti kinni, et vedru ei jaksa keerata. Ülejäänud osa painutad sirgeks ja piduriheebli taha. Ei viitsi otsida aga oli kiirelt rakendatav ja ei maksa ka midagi. Välimus ei ole väga pro ainult. Kuid igati regullitav
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

Teema algataja
urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3086
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #10 Postitas urmas66 » 27 Juun 2017, 23:32

Macintosh kirjutas:WebBikeWorld väidab, et selline vidin (Go GoCruise Throttle Control https://goo.gl/ZUezU8) on täista toimiv asi.
Go Cruise Black Moto.jpg


Tegelikult seda hoidmist pole ilmselt vaja rohkem,kui mõneks hetkeks,kui parema käega midagi teha tahad või siis tõesti kiirteel kus lased pikemalt ühtlase kiirusega.Ma näiteks valdan GPS-i näppimist paremaga kuidagi ladusamalt.Või on vaja parema tasku lukk kinni tõmmata,sest unus lahti.Maci pakutu laadset saab lausa alates paarist eurost kuni 20+ originaali eest ja selle võiks täitsa ära proovida.Ma olen mingitel hetkedel sellest puudust tundnud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

nastix88
Postitusi: 8
Liitunud: 22 Mai 2013, 21:37

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #11 Postitas nastix88 » 27 Juun 2017, 23:39

Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: 998cc
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #12 Postitas Romka » 28 Juun 2017, 07:42

Võimsamal rattal on maanteel ühtlasel kiirusel gaasi peale keeratud minimaalselt, midagi umbes 2-3mm. Nii väikest käiku mingi abivahendiga fikseerida jube keeruline.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1147
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 65 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #13 Postitas pühak » 28 Juun 2017, 09:08

Kas need, millest siin viimases otsas juttu, on püsikiiruse või gaasirutska hoidjad? Et näiteks mäest üles ja alla sõites kas hoiab ka kiirust või mitte?
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Hanno
Postitusi: 169
Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: TLN
Tänatud: 1 kord

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #14 Postitas Hanno » 28 Juun 2017, 09:11

ikka puhtmehaanilised rutskahoidjad
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 7394
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 75 korda
Tänatud: 116 korda
Kontakt:

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #15 Postitas Piipz » 28 Juun 2017, 09:15

Korra olen "päris" püsikiirusehoidjat ka proovinud, uuel KTM Super Adventurega.
Kui aus olla, siis see väga meeldis, isegi linnas kasutasin. Kaob vajadus pidevalt spidomeetrit vahtida, parem käsi ka vajadusel vaba jne.
Nupust saab kiirust juurde/maha, samamoodi nagu autol.

Aga kui on trossiga gaas, siis väga kahtlen, et sellist asja annab lisana peale panna.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Tonis_T
Postitusi: 125
Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
Tsikkel: GSF1250SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #16 Postitas Tonis_T » 28 Juun 2017, 09:32

Saab ka trossiga gaasile aftermarket ECC panna.
Üsna krõbe hind on aga kui võtta, et reisil mugav ja hoiab ära mõned trahvid, siis ehk tasub isegi mõelda?
Minu banditile maksab umbes 750€

https://www.mccruise.com/

Slide6_64d0d01f-6caf-49c9-886b-5a0573ae4718_600x.jpg
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 310
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 8 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #17 Postitas argoa » 28 Juun 2017, 10:02

CCS100 Cruise Control on palju soodsam ja suhteliselt universaalne. Just mõeldud trossiga mudelitele. Oskab kompensaatorina vaakumit kasutada. Täpsus olla "plus/minus 1 MPH under average conditions".

crusie_control_complete package.jpg
Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2273
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #18 Postitas kris. » 28 Juun 2017, 16:39

Motomarket kirjutas:Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.

Oponeeriks veidi :-). Igal asjal on oma otstarve. Rutska lukustaminse eesmärk ei ole mitte võimaldada pikalt ühtlasel kiirusel sõita vaid anda võimalus pika otsa jooksul kätt puhata. Mul on midagi sellist http://www.kuryakyn.com/products/4049/c ... ise-assist ja see on parim lisavidina peale kulutatud raha üldse 8) .

Cruise_control_19056_1350x900_RGB_72DPI.jpg

042083
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Aug 2015, 09:32

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #19 Postitas 042083 » 28 Juun 2017, 17:26

Spoiler:
kris. kirjutas:
Motomarket kirjutas:Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.

Oponeeriks veidi :-). Igal asjal on oma otstarve. Rutska lukustaminse eesmärk ei ole mitte võimaldada pikalt ühtlasel kiirusel sõita vaid anda võimalus pika otsa jooksul kätt puhata. Mul on midagi sellist http://www.kuryakyn.com/products/4049/c ... ise-assist ja see on parim lisavidina peale kulutatud raha üldse 8) .

terv
Kris.


Ma ise ka täpselt samal arvamusel. Gaasi lukustit ei saa kindlasti võrrelda elektrilise kiiruse hoidikuga, aga mingil hetkel ta oleks abiks, et väheke kätt puhata.
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 419
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 6 korda
Kontakt:

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #20 Postitas Motomarket » 28 Juun 2017, 17:45

Spoiler:
kris. kirjutas:
Motomarket kirjutas:Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.

Oponeeriks veidi :-). Igal asjal on oma otstarve. Rutska lukustaminse eesmärk ei ole mitte võimaldada pikalt ühtlasel kiirusel sõita vaid anda võimalus pika otsa jooksul kätt puhata. Mul on midagi sellist http://www.kuryakyn.com/products/4049/c ... ise-assist ja see on parim lisavidina peale kulutatud raha üldse 8) .

terv
Kris.


No eks maitseid kasutusmugavusest on seinast seina ja kindlasti mängib rolli ka tehniline lahendus, kuidas see cruise tehtud on. Mina rääkisin Kaokost ehk sellest, mis käib gaasirulli otsa. Selle miinus on nimelt see, et tugevama vedruga gaasi puhul pead sa selle päris kinni keerama, et gaas uuesti maha ei kukuks. See aga tähendab, et kerge gaasiga mängimine jooksvalt ei ole just kuigi mugav.
Täpselt sama edukalt puhkab käsi ka selle vidinaga http://motomarket.ee/product/kuryakyn-u ... aasihoidja
Aga olles juba aastaid elektroonilise cruisi peal, siis sealt enam tagasiminekut ei ole :D
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3731
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 302 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #21 Postitas reimps » 28 Juun 2017, 18:41

Nöörijupp rutska ja nuppudeploki vahele "kiiluda" on kõige odavam "püsikas".
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4188
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 355 korda
Tänatud: 327 korda
Kontakt:

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #22 Postitas Macintosh » 28 Juun 2017, 23:20

Madlobster kirjutas:Kuskil sinutorus oli video kus pikema amutt klmabriga oli tehtud.
Keerad ümber rutska just nii kõvasti kinni, et vedru ei jaksa keerata. Ülejäänud osa painutad sirgeks ja piduriheebli taha. Ei viitsi otsida aga oli kiirelt rakendatav ja ei maksa ka midagi. Välimus ei ole väga pro ainult. Kuid igati regullitav


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

042083
Postitusi: 14
Liitunud: 14 Aug 2015, 09:32

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #23 Postitas 042083 » 12 Aug 2017, 09:57

Panin selle kirutud Kaoko tsiklile külge. Tõesti ei ole ta päris cruise control, aga kui mul on valida kas selline gaasi stopper või lenksu raskus, siis igal juhul gaasi stopper. Tegelikult on päris mõnus vidin.
Kasutaja avatar

hannezk
Postitusi: 38
Liitunud: 26 Jaan 2011, 10:40
Tsikkel: IZ49,KTM 250EXC-F, Yamaha FZ8
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #24 Postitas hannezk » 13 Aug 2017, 21:24

Kui on EL gaasirutskaga tegu, siis on võimalik saada sellist, mis on suht mugav ja vähe ruumi võttev. Peaks saama ka teistele mudelitele, kui ainult KTM
https://www.cjdesignsllc.com/about-us/b ... d-1290-sd/

:bsmile:
Tarmak, Gravel, Mud :bsmile:

JAWAmees
Postitusi: 169
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: Hayabusa '04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 4 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #25 Postitas JAWAmees » 13 Aug 2017, 23:18

Soetasin sellise jubina(pesulõksu tüüpi gaasirutska fiksaator) http://www.ebay.com/itm/Black-Universal-Motorcycle-Cruise-Control-System-Throttle-Lock-Go-High-Quality/262906359189?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2648

R1200GS puhul saab normaalse, sileda maastiku korral(HPS-Ääsmäe maantee) isegi püsikana kasutada- lühiajaliselt parema käe vabastamiseks kärab seega ideaalselt(arvestades oma hinda).

Hing ihkab muidugi reaalset püsikat... :(

J.
Kasutaja avatar

smtasku
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2013, 11:59
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Kuressaare
Tänanud: 5 korda
Kontakt:

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #26 Postitas smtasku » 14 Aug 2017, 08:37

Saab ka ise teha, võimalusi palju. Mul tehtud selline
Pilt
Põetud ja kroonilised haigused- Riga 16, Jawa 350/634-7, Iž 56, Honda VT600, Honda CB600F, Honda VTX1800
Kasutaja avatar

Teema algataja
urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3086
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #27 Postitas urmas66 » 14 Aug 2017, 09:50

Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta :D
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

JAWAmees
Postitusi: 169
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: Hayabusa '04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 4 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #28 Postitas JAWAmees » 14 Aug 2017, 10:38

urmas66 kirjutas:Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta :D
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.


Millise mõnuga täpselt on seotud gaasirulli paigalhoidmine maanteel sõites? :)

Mul tegelikult üks lihtne probleem- ma ei suuda sõita rattaga pikka aega stabiilse/legaalse kiirusega nii :mrgreen:
Kuna varem see mind väga ei kottinud(954, Busa), siis on väga keeruline korralikuks motoliiklejaks tagasi õppida.
GS on minu jaoks mugavuselt ideaalne ratas ning sõidaks hea meelega igapäevaasju, aga kahjuks ei saa sama moodi
tuimalt edasi lasta, kuna lubadest sõltub töö(kodu-töö ca 3600km iga kuu). Autoga sõidan GPS järgi püssariga 93kmh
ja pole miskit muret.

J.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 716
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 178 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #29 Postitas Madlobster » 14 Aug 2017, 10:48

urmas66 kirjutas:Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta :D
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.


Püsikas linnavahel cruisimiseks ja kurvilisel teel kurve nautides jah mõttetu. Pikad maantee otsad käsi ühes asendis rutska vedru pinget hoidmas ajab lõpuks randme krampi küll ja mu arust igati mõnus lisa oleks (ise tunnen vahest puudust)
Mis puutub üleüldisesse kolme tähega vidinate lisamisse tsiklile olen ma veendunud, et üsna haige oleks kui need sinna ei jõuaks ja kogu maailm venelase kombel 30 aastat järjest ühte ja sama sitta ilma ühegi arenguta toodaks.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear

madmax
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 14 korda

Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal

Lugemata postitus #30 Postitas madmax » 14 Aug 2017, 11:08

Eks asi on maitses, nagu ikka. Mulle ja ilmselt ka suurele osale vanakooli sõidumeestest meeldib ise oma ratast ohjata ja piitsutada. Ma ei naudi ka autol neid kolmetähelisi lisasid.
allways mad!




Mine “Motomatkamine”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist