Õnnetused mootorratastega [2017]

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1241
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #241 Postitas AzA » 12 Aug 2017, 20:04

will111 kirjutas:varustuse poole pealt minule on saanud selgeks, et on 3 peamist asja - kiiver, kindad ja saapad. need on asjad, mis suurema osa kukkumiste puhul hoiavad ära paraja portsu hästi mõttetut damaget mille ilma peaksid kõik oma saba ja sulgedega absorbima. aga see on vaid isiklik kogemus, siiski on savi kas keegi teine just neid 3 asja kannab või mitte


Perfektne järjestus, ainult lisa peale kiivrit võimalusel selg.
Peamine mõtlemisorgan ju ka vaja ära kaitsta :mrgreen:

Pea iga mats on seljaprobleemid just seetõttu, et kohatakse takistust. Selgroog on väga õrn organ. Ja üsnagi kerge kops lööb kännust peale välja.
Mistahes muu kondike peale kolba ja selgroo paraneb veel kuidagi ära.
Kahju neid hingi vaadata, täiskombe, handroid käes, gaerne kosmosepuutsid ja seljakaitset ei ole, sest kombes pole taskut. Ja ....


Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 757
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #242 Postitas Ardilla » 12 Aug 2017, 20:28

Siia oleks vaja mõne traumatologi arvamust, kes rahvast päevast päeva lapib.

Enda jaoks olen teinud selgeks, et sitast varustusest pole kasu. Näiteks mis point on panna sõiduteksade või tekstiil pükstega kaasas käivaid lapikesi mis peaks põlvekaitsmed olema. Need mis elavad seal pükstes oma elu ja kukkudes on paras loteri, et need õiges kohas oleks.

Seega olen enda jaoks töötanud välja järgmise kombinatsiooni: Sidi B2 saapad, kevlar teksad, dainese põlvekad, puusakad mis teksades käivad, jope ja Dainese Manise seljakaitse, loomulikult kiiver ja kindad. See on siis Linn + maante Naisele sebisin umbes sama setupi. Sooja sõidu jaoks vaja veel mingid püksid sebida nahk pigem maante jaoks. Lisaks vedeleb veel kaheosaline kombe. Pakistani paberitaolisest nahast kirurgiliste niitidega pole tõesti kasu, pigem äravisatud raha. Samas varustusel ja varustusel on ka räme vahe sees. Kellele naine kellele tütar aga Alpinestarsi ja Dainese vahel valides jäi teine mul peale. Isbub hästi, ei ahista ja kaitsmed on kuidagi paremad. Dainese põlvekad on selles mõttes jube head, et istuvad väga konkreetselt ümber jala. Sama seljakaitsmega, ta on sabakondini väljas ja mind ei ahista. Lisaks siis hoiab selga soojas. Kui ikka kaitsmed lipa lopa on siis võib nad tõesti pigem selga panemata jätta.

Palavaga, pole mul hullu sellises setupis miskit sõita, viskan tuulutused lahti ja käib küll. Kui väga väga palav siis linnas tõesti viskan kilbid peale ja kärab aga siis olen ka vastavalt ise valvsam. Hoiakut tuleb ka ikka muuta.

AzA-l on õigus, kilbid peavad head olema ja Yekim vist kirjutas ka õigesti, et paugud pole vennad õnne peab ka olema. Kasvõi see Vimmane laks kus kutt keeldus puhumast. No puhta õnnejunn. Nii on, egas võid olla raudrüüs aga post on ikka post. Samas tuleb arvestada, ka pikaajalise mõjuga mis kohe ei tule välja ala radikuliit või põlvede puusade põletikud. Head põlvekad suunavad tuule ümbert ära...

Suvel hispaanisa rääkisin ühe inglasega kes sinna kolis. Nagu teada seal kõik sõidavad ilma varustuseta, sest väljas on väga palav. Samas ta ültes, et ta on mitmeid kordi kukkunud ja isegi hispaanias sõidab tekstiil varustusega või siis võrguga, näitas mulle nende kommuni mingit fb või insta pilte, mis olid ühest tüdrukust kes oli rolluga kukkunud. Noh, tal oli ikka palju punast ja põlve muna oli puhta väljas. Põhimõtteliselt ta kuidagi vihmaga kukkus, ja alguses põlv ja siis kõik muu. Põlvel kulus nahk kuuni luuni välja. Seal üldse teed jube libedad vihmaga. Kõik panevad kohe kaherattalised seisma.

Samas olles maha käinud, enam ma seda teah üldse ei taha varustuses või varustuseta :). Parem ikka õiges asendis püsida :)
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 473
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #243 Postitas Jesper » 13 Aug 2017, 00:37

Ma küll õnneks olen asfaldil suurematest käbladest pääsenud, ja ega see foorumis postitamine kedagi oma tõekspidamisi nagunii muutma ei pane, aga ma olen metsas põrgates märganud tendentsi et esimese paugu võtab tavaliselt vastu kas õlg või selg. Selle pärast pooldan ka kaitsmesärki jopekaitsmete asemel. Samuti näiteks ühe mu lemmikblogi http://earths-ends.com/ peategelasest naine lohises pärast maanteekiirusel eesliga kohtumist pikalt kõhuli mööda asfalti Leatti esikülje ning Alpinestarsi rinnakaitsme otsas (ja jäi suhteliselt terveks), seega naistel tasub ilmselt natuke ka soospetsiifiliste kehaosade peale mõelda.

Saabaste osas on pigem mulje jäänud, et pärast tsikli seljast lahkumist pole väga vahet mis jalas on, noh ja enamik tänavasaapaid on nagunii üsna armetud plätud - kui ikka jalg kuhugi vahele või taha jääb, siis liigendita saapa puhul on põhiline eelis see, et arstidel hiljem on kergem kui kõik pusletükid ühes kohas koos on.

will111
Postitusi: 1700
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 115 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #244 Postitas will111 » 13 Aug 2017, 03:00

saabastega kipub olema see, et kui need jalas on siis peale kukkumist ei saa väga aru, et neist mingit suurt kasu oleks olnud, aga kui neid jalas pole (ja eelkõige, kui nende asemel on ikka mingid tõeliselt kerge klassi asjad) siis võib olla üsna kiirelt märgatav miks oleks hea olnud saabast kanda. kuigi jah, mingeid nö. elutähtsaid organeid nad otseselt ei kaitse siis just seda väga mõttetut damage't hoiavad edukalt ära. pealegi, saapad on minumeelest kogu turvavarustuse seltskonnast üks neist vähestest asjadest mille "selga ajamine" sõitma minnes ei ole kohe absoluutselt mitte mingisugune extra effort, ebamugavad nad ka minumeelest ei ole kui just ratta seljast otse matkale ei lähe ning isegi palavusega pole teab mis probleemi.

aga paukusid võtavad jah enamasti vastu õlad, küünarnukid, minul ka niipalju kui võimalik peopesad (või noh see koht seal pöidla all, mis iganes nimetusega see on). samas olen kukkudes ka esmaselt maandunud näiteks kanna peale, nii et hiljem lonkasin mitu kuud. tehti isegi pilt ja väidetavalt ei olnud mõragi sees, kuid räme valus oli, tegi elu pikaks ajaks ebamugavaks ning annab praegugi veel tunda. ütleks, et kõik muud kukkumiste tulemused on pigem eriliste tagajärgedeta ära paranenud ja kunagi enne ega peale seda pole ma ka võtnud kukkumise pärast haiguslehte. korralik kaitsmesärk aga on väga hea asi küll, eriti kui need kaitsmed saab tihedalt pingule tõmmata lokaalselt ja mingi decent seljakaitse ka seal küljes on
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 473
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #245 Postitas Jesper » 13 Aug 2017, 07:40

Jah, ma selle jätsin oma algsest postitusest toimetamise käigus välja :) aga saapad näevad ka lahedad välja ning selle tõttu probleemi pole. Õla- ja seljakaitsmete vajalikkuse selgitamine on kergelt selline ülesmäge rühkimine, loomulikult on bomber tagi otse trimmis liha peal parema välimusega kui animetegelase skafander.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1241
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 93 korda
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #246 Postitas AzA » 13 Aug 2017, 09:07

Ardilla kirjutas:Siia oleks vaja mõne traumatologi arvamust, kes rahvast päevast päeva lapib.


Soovid võin lasta kirjutada.
Laias laastus tahtsin öelda seda, et märgates Manist vms. (endal forcefield) kohe vaakumi järgi ei torma, röstri pakkimis vahu puhul on minek pumba järele üldjuhul enam kui kindel.
Põlvedest .... kevlaritega kurv veidi otseks ja vastu aeda sirinal .... oleks nüüd olnud sinu kirjeldet põlvekad oleks ilmselt õhtul õlut joonud, aga ei olnud, olid kevlaris oemid .... patella rippus plita pläta pükste all.
Samas t-särgi mees rekka alla, aga kaitsmevestiga ... ei muhvigi, veidi plaastrit ja mine ära koju.
Ja veidi enne papi läks lapselapsele rolluga lilli tooma, madelile tagarattasse, väike õhulend, maandus muruplatsikesel.
Ega midagi muud viga polnudki, kui et kiiver lasi jalga (rihmamata) ja noh kapsas oli laiali.

Kasvõi seesama õnnetus, millest jahumine alguse sai, kopsupõrutus ... rinnakaitse oli? Oleks päris huvitav teada.

Igatahes on Manis peale kiivri pikema jututa parim investeering .... muidugi juhul, kui selga viitsitakse ajada. Aga hind on tal keskmise edeva tagi mõõtu, siit ka prableemid :(
Linnas foori taga 35c laus päikese all higi silmas dehüdreeruda ei ole arukas, arukam on Ardilla poolt kirjeldatud alumine ots + päris kaitsmesärk mitte hiina jama, mis juba esimeses pesus käriseb ... kaitsmesärk peab kevlarniidiga õmmeldud olema - sama seljakaga.
Aga see on muidugi rangelt minu isiklik arvamus.
Vabandan, kui kedagi närvi ajasin, aga kallake vett ja kõvasti, kui täis kombes palavaga välja lähete.

Jesper kirjutas:Ma küll õnneks olen asfaldil suurematest käbladest pääsenud, ja ega see foorumis postitamine kedagi oma tõekspidamisi nagunii muutma ei pane, aga ma olen metsas põrgates märganud tendentsi et esimese paugu võtab tavaliselt vastu kas õlg või selg.


Muutma vast ehk ei pane, aga neile, kes ei ole poodi tormanud ehk lööb tulukese põlema. Ehk isegi saab teiste kogemusest ühteist muuta.
Lagedalt maksab keskmine müüdav jope 200 rubla, seljakaitse on tavaliselt olemata või oem vaht. Lihtlabasel põhjusel, et normaalne integreeritav L2 maksab julge 50-100€. See tõstaks tagi hinna kosmosesse ja äri jääks sellise firmaga katki :(
Natuke mõtlevale indiviidile määrib müügimees integreeritava pähe .... asi krm seegi.
Aga arukas oleks osta normaalne eraldi seljakaitse 150+ euri ja tagi esialgu kasvõi poodi jätta.
Pealegi saab sinna hiljem peale tõmmata midatahes, investeeringut pole vaja iga uue jope puhul korrata.
Sama Ardilla poolt kirjeldet põlvedega.
Õudsalt tahaks iseenda ja Ardillaga vaielda (sõidan kevlari taskutes D3O-dega), aga kurat ei saa .... no ei saa.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 207
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSX 750F,R1,XL100
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #247 Postitas Urmas79 » 13 Aug 2017, 09:45

Ma vist olen tiba paranoiline aga ilma varustuseta ikka ei taha kuidagi ratta otsa ronida. Paar korda olen linnas rattaga poes käinud lihtsalt teksade ja tavalise õhukese jakiga aga kuidagi alasti tunne on.
Ma ei oska isegi öelda, kas see on korralik seljakaitse või mitte aga nii enda mõlemal jakil, kui ka kaitsmevõrgul on kaupmehe ja tootja soovitusel sellised sisse topitud: http://www.mc-boden.se/skydd-ryggskydd/ ... -secure-l2
Vähemalt tunne on, et püsib väga hästi paigal.
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3731
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 302 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #248 Postitas reimps » 13 Aug 2017, 12:33

Aga jätkake äkki varustuseteemaga mujal, muidu jääb foorumisse tulles uusi poste nähes mulje, et jälle mingi mats olnud.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: Yamaha FZ1
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #249 Postitas Alterjor » 15 Aug 2017, 19:05

Paldkiski mnt ja Järvaotsa tee ristil, Harku järve kõrval oli üks auto ja mootorratas päris pilbasteks. Tundus nagu laubakas aga mis moodi see juhtus jääb arusaamatuks. Ratast lohistati treila peale ja seisukorda vaadates võib oletada, et juht omal jalal ka sealt ei lahkunud. Igaljuhul kiiret paranemist.
Kasutaja avatar

tyyp
Postitusi: 46
Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
Tsikkel: TDM900, 08
Asukoht: Vääna
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #250 Postitas tyyp » 15 Aug 2017, 20:34

Alterjor kirjutas:Paldkiski mnt ja Järvaotsa tee ristil, Harku järve kõrval oli üks auto ja mootorratas päris pilbasteks. Tundus nagu laubakas aga mis moodi see juhtus jääb arusaamatuks. Ratast lohistati treila peale ja seisukorda vaadates võib oletada, et juht omal jalal ka sealt ei lahkunud. Igaljuhul kiiret paranemist.


Seal on päris suur probleem sellega, et Järveotsa teelt Paldiski poole keerates võetakse kohe ette parempoolne rada ja jäätakse arvestamata kiirendusrada. Sama jutt kehtib ka muidugi eelmisel ristmikul linnapoolt. Täielik müstika kuidas inimesed sõidavad lihtsalt oma tunde järgi ja teekattemärgid ja plekktahvlid võite lihtsalt metsa alla taguda.
Uppuja päästmine on õlekõrre enda asi...
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 757
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #251 Postitas Ardilla » 15 Aug 2017, 21:53






See paldiski laks FB-s liiguvad pildid. Loodetavasti elu ikka sees. Äkki sõitis hoopis tagant talle sisse (tsiklimehele) ??? Auto ju omas raes... Huvitav mis ratas?
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: Yamaha FZ1
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #252 Postitas Alterjor » 15 Aug 2017, 22:55

Ratas oli äkki r1 või r6 või minig muu sarnane bike.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 757
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #253 Postitas Ardilla » 16 Aug 2017, 07:34

Kell 17.21 toimus liiklusõnnetus Tallinnas Õismäe tee ja Paldiski mnt ristmikul, kus liiklusmärki 221 (Anna teed) eiranud 38-aastane naine ei andnud sõiduautoga Subaru Forester vasakpööret sooritades teed peateel liikunud mootorrattale Yamaha YZF-R6, mida juhtis 27-aastane mees. Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.

Kiiret paranemist!
Kasutaja avatar

tyyp
Postitusi: 46
Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
Tsikkel: TDM900, 08
Asukoht: Vääna
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #254 Postitas tyyp » 16 Aug 2017, 09:22

Ardilla kirjutas:Kell 17.21 toimus liiklusõnnetus Tallinnas Õismäe tee ja Paldiski mnt ristmikul, kus liiklusmärki 221 (Anna teed) eiranud 38-aastane naine ei andnud sõiduautoga Subaru Forester vasakpööret sooritades teed peateel liikunud mootorrattale Yamaha YZF-R6, mida juhtis 27-aastane mees. Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.

Kiiret paranemist!



Ei pannudki oma oletusega mööda... :evil:
Uppuja päästmine on õlekõrre enda asi...
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 757
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #255 Postitas Ardilla » 16 Aug 2017, 11:56

tyyp kirjutas:
Ardilla kirjutas:Kell 17.21 toimus liiklusõnnetus Tallinnas Õismäe tee ja Paldiski mnt ristmikul, kus liiklusmärki 221 (Anna teed) eiranud 38-aastane naine ei andnud sõiduautoga Subaru Forester vasakpööret sooritades teed peateel liikunud mootorrattale Yamaha YZF-R6, mida juhtis 27-aastane mees. Mootorrattur toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.

Kiiret paranemist!



Ei pannudki oma oletusega mööda... :evil:


Absoluutselt. Olles kohalik, tahaks nii mõnelegi minna ja näkku näidata et, nad keeravad vasakule bussirealt! Seal on maksumaksja raha eest värvitud ja märgistatud aga noh, kui valitseb "Mul on ju vaja!" sündroom siis ei aita muu kui ise silmad lahti hoida ja harjutada ümberpõikeid ja äkkpidurdusi. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

joel
Postitusi: 1294
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #256 Postitas joel » 16 Aug 2017, 13:03

tyyp kirjutas:Seal on päris suur probleem sellega, et Järveotsa teelt Paldiski poole keerates võetakse kohe ette parempoolne rada ja jäätakse arvestamata kiirendusrada. Sama jutt kehtib ka muidugi eelmisel ristmikul linnapoolt. Täielik müstika kuidas inimesed sõidavad lihtsalt oma tunde järgi ja teekattemärgid ja plekktahvlid võite lihtsalt metsa alla taguda.


Mitte midagi ei saanud aru. Äkki proovid uuesti sõnastada?
Joel
Kasutaja avatar

Alterjor
Postitusi: 54
Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
Tsikkel: Yamaha FZ1
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #257 Postitas Alterjor » 16 Aug 2017, 13:12

Ilmselt mõeldi seda, et antud ristmikul on vasakpööret tehes kiirendusrada (pildil siis vastassuunavööndis) aga ilmselt seda ei kasutata sihipäraselt: Pilt
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3731
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 124 korda
Tänatud: 302 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #258 Postitas reimps » 16 Aug 2017, 13:19

See nagu tuleb üllatusena, et autojuhtidele jäävad arusaamatuks uued (ja tegelikult toimivad) lahendused, sest sõidetakse harjumuse järgi, silmad telefonis?
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people

joel
Postitusi: 1294
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #259 Postitas joel » 16 Aug 2017, 13:40

Alterjor kirjutas:Ilmselt mõeldi seda, et antud ristmikul on vasakpööret tehes kiirendusrada (pildil siis vastassuunavööndis) aga ilmselt seda ei kasutata sihipäraselt: Pilt


OK, nüüd on asi arusaadav. Google Street View pildid on enne ristmiku renoveerimist tehtud, nii et neid ja tyybi juttu kõrvutades ei saanud mitte midagi aru.
Joel
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 182
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: GSR 600
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #260 Postitas Krl » 16 Aug 2017, 14:43

Kas ratas mitte vasakult ei pidanud tulema ja seega polnud subaru juht veel kiirendusrajani jõudnudki?

MihkelATR
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Juun 2016, 23:34
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #261 Postitas MihkelATR » 16 Aug 2017, 15:51

Avarii oli pigem järgmisel ristmikul, pildil on Järveotsa tee rist. Õismäe tee seal, kus harku rand ja busside lõpppeatus. Seal ka lahendus analoogne, aga keerulisem. Õismäe suurelt ringilt tuleb Paldiski risti 3 rida: 1. Paremale, 2. Bussile vasakpöördeks ja 3. Autodele vasakpöördeks. Paldiski peal olemas analoogne kiirendus rada keskel.
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 158
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #262 Postitas Põhja Siil » 16 Aug 2017, 16:30

MihkelATR kirjutas:Avarii oli pigem järgmisel ristmikul, pildil on Järveotsa tee rist. Õismäe tee seal, kus harku rand ja busside lõpppeatus. Seal ka lahendus analoogne, aga keerulisem. Õismäe suurelt ringilt tuleb Paldiski risti 3 rida: 1. Paremale, 2. Bussile vasakpöördeks ja 3. Autodele vasakpöördeks. Paldiski peal olemas analoogne kiirendus rada keskel.

Tegelikult pole seal midagi keerulist. Lihtsalt teist moodi, kui muudes kohtades. Ja sellest piisab et segadust tekitada.
#2 reast ülitihti keeratakse vasakule. Või siis #3 reast kohe Paldiski mnt parempoolseese riitaa, risti üle.

Olen arvamusel, et vaatamatta sellele et see üsna õige teoreetiline lahendus, päriselus see hästi ei toimi... Nu ei taha inimesed märke vaadata ja kaasa mõelda.

P.S. kas see ühistranspordi keeramise rada on sinna üldse vajalik, on hoopis teine küsimus...
Kasutaja avatar

tyyp
Postitusi: 46
Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
Tsikkel: TDM900, 08
Asukoht: Vääna
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #263 Postitas tyyp » 16 Aug 2017, 21:24

MihkelATR kirjutas:Avarii oli pigem järgmisel ristmikul, pildil on Järveotsa tee rist. Õismäe tee seal, kus harku rand ja busside lõpppeatus. Seal ka lahendus analoogne, aga keerulisem. Õismäe suurelt ringilt tuleb Paldiski risti 3 rida: 1. Paremale, 2. Bussile vasakpöördeks ja 3. Autodele vasakpöördeks. Paldiski peal olemas analoogne kiirendus rada keskel.


Vaadates pilti siis tundub jah, et ei ole tegemist Järveotse tee ristiga. Aga jah ,sealne liikluskeem sama mis järveotsas kui jätame välja bussirea kuhu ei tohiks autoga trügida. Üldse tundub see Õismäe kant kõigile liiklejatele hirmus keeruline. Täiesti tuimalt sisereast sõidetakse välja ja veel vaadatakse pärast lolli näoga otsa "Mis ma siis nüüd valesti tegin". Reaalselt tundub, et peaks oma defeka ikka jälle kurjaks ajama ja täiesti tuima näoga neid ringe natuke korralikult läbima ja siis vaatama mitu risu pärast järgi jääb. Ei ole ju võimalik, et suvaline autojuht arvab, et nii on õige ringe läbida kuigi see on täiesti loogika vastane.
Uppuja päästmine on õlekõrre enda asi...
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 757
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #264 Postitas Ardilla » 16 Aug 2017, 21:51

Et vähem spekulli oleks siis on tegemist Õismäe tee / Paldiski mnt otsaga. Seal on ka tasku, aga kõigil on pohlad!!!!!!

Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 964
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Suzuki Hayabusa
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 16 korda
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #265 Postitas piiks » 16 Aug 2017, 21:58

tyyp kirjutas:
MihkelATR kirjutas:Avarii oli pigem järgmisel ristmikul, pildil on Järveotsa tee rist. Õismäe tee seal, kus harku rand ja busside lõpppeatus. Seal ka lahendus analoogne, aga keerulisem. Õismäe suurelt ringilt tuleb Paldiski risti 3 rida: 1. Paremale, 2. Bussile vasakpöördeks ja 3. Autodele vasakpöördeks. Paldiski peal olemas analoogne kiirendus rada keskel.


Vaadates pilti siis tundub jah, et ei ole tegemist Järveotse tee ristiga. Aga jah ,sealne liikluskeem sama mis järveotsas kui jätame välja bussirea kuhu ei tohiks autoga trügida. Üldse tundub see Õismäe kant kõigile liiklejatele hirmus keeruline. Täiesti tuimalt sisereast sõidetakse välja ja veel vaadatakse pärast lolli näoga otsa "Mis ma siis nüüd valesti tegin". Reaalselt tundub, et peaks oma defeka ikka jälle kurjaks ajama ja täiesti tuima näoga neid ringe natuke korralikult läbima ja siis vaatama mitu risu pärast järgi jääb. Ei ole ju võimalik, et suvaline autojuht arvab, et nii on õige ringe läbida kuigi see on täiesti loogika vastane.


Aga sa vaata liikluskorraldust. Kui seal miskit muudetud ei ole, siis osadel ringidel saabki sisereast välja keerata ja kõrvalt tulijale ei reeda seda ükski märk. Olen isegi seal autoga teisest reast välja keeranud ja tuldi külje pealt sisse. Anna teed oli tulijale ja minul märk lubas teisest reast välja tulla. Nii jäigi peale politseionude kohal käimist.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

tyyp
Postitusi: 46
Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
Tsikkel: TDM900, 08
Asukoht: Vääna
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #266 Postitas tyyp » 16 Aug 2017, 22:02

Igal sellisel ringil on isegi visuaalselt võimalik näha mitu rida kusilt välja keerab rääkimata siis veel märkidest ja suvel joontest.
Uppuja päästmine on õlekõrre enda asi...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 473
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #267 Postitas Jesper » 16 Aug 2017, 22:55

Lisaks sellele on visuaalselt võimalik näha, et ounou, minu liikumissuunal on mingi takistus ees, äkki pidurdaks. Sõltumata kellegi õigustest või kohustustest :) Lihtne ja kergesti meelde jäetav reegel, mille järgimine toob kaasa liiklusohutuse hüppelise kasvu. Tsikli seljas muidugi peab oskama sealt veel kaks sammu edasi mõelda, anoh seda ilmselt kõik juba teavad nagunii.
Kasutaja avatar

tyyp
Postitusi: 46
Liitunud: 31 Aug 2009, 18:02
Tsikkel: TDM900, 08
Asukoht: Vääna
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #268 Postitas tyyp » 16 Aug 2017, 22:59

Jesper kirjutas:Lisaks sellele on visuaalselt võimalik näha, et ounou, minu liikumissuunal on mingi takistus ees, äkki pidurdaks. Sõltumata kellegi õigustest või kohustustest :) Lihtne ja kergesti meelde jäetav reegel, mille järgimine toob kaasa liiklusohutuse hüppelise kasvu. Tsikli seljas muidugi peab oskama sealt veel kaks sammu edasi mõelda, anoh seda ilmselt kõik juba teavad nagunii.


On tõesti ka olemas selline võimalus ja siiani olen sellest ka lähtunud. Lihtsalt see jama on seal läinud nii mastaabseks ja pohhuistlikuks, et lihtsalt ajab juba harja punaseks.
Uppuja päästmine on õlekõrre enda asi...
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 473
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #269 Postitas Jesper » 16 Aug 2017, 23:24

Jep, nii on.

Tsitaati ja vastust üle lugedes mainin igaks juhuks - ma ei kritiseerinud kuidagi sinu postitust või oponeerinud sellele, vaid pigem kirjutasingi selles võtmes, et krdi ahvid ei pidurda isegi siis, kui selgelt näevad et kaka on kohe ventikasse pudenemas. Sest mul on õigus ja ma olen eksimatu. Kes juba tsikliga sõidab ja endiselt elus on, sellele ei pea seda reeglit seletama :)

allvee raul
Toetajaliige
Postitusi: 7
Liitunud: 23 Veebr 2008, 21:04
Tsikkel: BMW r1100gs
Asukoht: Tallinn

Re: Õnnetused mootorratastega [2017]

Lugemata postitus #270 Postitas allvee raul » 17 Aug 2017, 08:46

Bussirada ju tohib pööreteks kasutada. Eriti, kui see paldiski maanteel ei jätku. Või ma eksin?




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: nrvous ja 11 külalist