Koonerdamine või kokkuhoid?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ma isklikult üritan võimalikult palju asju,mida ratta või ka muu tehnika juures remondil või hooldusel kasutan,kasutada vähemalt OEM kvaliteediga või siis sellest parema kvaliteediga osasid. Hinnas,aga üritan nagu iga teinegi inimene tulla võimalikult alla,samas auto-tehnika alal töötava inimesena on mul see tunduvalt lihtsam,kui enamusel tavakodanikel.
Ei tooda ükski moto-auto tootja ise kuluosasid jne ,aga teades kes neid toodab(tavaliselt tuntud B-osa tootjad) ,saab neid omale hankida hea või isegi parema kvaliteediga kui OEM osasid, jäädes hinnas ikka kõvasti allpoole kui OEM.
Osadel auto(moto kohta ei tea) tootjatel on näiteks selline eriline kiiks,et tehasest tulevad osad(näit piduri klotsid)on ühe märgistusega ja ostes esindusest OEM klotsid on neil väike tähistuse erinevus.Võimalik,et ka väikesed erinevused materjalis.

Siiani ei suuda mina endale selgeks teha ,miks osta mitmesaja € eest sidevahend,kui sellega pole suurt midagi peale hakata(puudub vabalevi ja võimalus teel kohatud ratturitega suhelda) ja ka muidu on see BT levi kehvake. Siin ajab küll asja ära odav hiinakas,mis töötab nüüd juba üle 2 aasta tõrgeteta ja seljakotiga suhtlemiseks ning telefoniga ühendamiseks igati OK.

Sõidu varustuse(riietuse siis) kohapealt on asi vist täna nii laialivalguv,et mis ühe jaoks on jura,ei pruugi seda teise jaoks olla jne.Tootjaid on maailmas sadu ja ilmselt on ka vajadused jube erinevad.Ise olen seda meelt,et riie ja saabas peab olema mugav ja mitte palav,sest sõidan ikka sooja ilmaga eelkõige.Ei saa aru nahkkombes,põlveni plastikust saapas linnavahel kulgejatest.

Kiivritega on minu jaoks asi lihtne,peab vastama nõuetele ja peas mugav olema.Olles viimase 7-8 aasta jooksul omanud 5-6-e erinevat ja eri hinna klassist kiivrit,siis olen rohkem kui kindel,et kallim hind ei ole alati tagatiseks,et kiiver on samavõrra parem,kui palju odavam kiiver.Tänane kiiver mille nö letihind on umbes 300+ ja eelmine mille letikas oli 150+ , on suht samaväärsed kiivrid. Kui see kallim peaks justkui arvustuste alusel vaiksemate kiivrite klassi kuuluma ja eelmine olevat lärmaks,siis vahe on väga väike ehk olematu kallima kasuks.
Viimane vahetus toimus meil tegelikult ainult selleks,et naisele oli tema kiiver suts suur ja sai talle ostetud XXS kiiver ,mida just paljud ei tooda ning samas võtsin ka siis endale samasuguse.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”