Sinilinnu Twinni lugu

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Sinilinnu Twinni lugu

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Kompressiooni mõõtmise juures on üks väga suur tegur mootori pöörete kiirus. Lahjema akuga ei pruugi ligilähedastki tulemust saada.
Lisaks oleks mõistlik mõõta seda ilma õhufiltrita ja põhjagaasiga.
Lisaks karpamootoritel on veel üks probleem, kütus tuleb peale ja peseb silindriseina puhtaks, sealt tuleb kohe väga suur vahe kahe silindri vahel näiteks.
Selle koha pealt on tore näide näiteks VAG grupi V6 mootorid, kus kehvema kvaliteediga kütuse või mootori temp. anduri kehva kontakti puhul ujutatakse mootor kütusega üle ja kompressioonid muutuvad täiesti olematuks.

Ma ise olen endiselt arvamusel, et kompressomeeter ei ole tööriist mootori seisukorra määramiseks. Kui tahta parimat tulemust siis teha möödavoolutest ja saab selge pildi mis, miks ja kuhu.
http://www.wcengineering.com/articles/leakdown.html

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”