Koonerdamine või kokkuhoid?
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Ei selles osas olen nõus, et ega käna panna ei taha me keegi. Ja kui iseenesest miski ei takista seda ülihead rehvi sinna alla ostmist või kui selle tõttu midagi muud olulist ohverdada ei tule siis why not. Mulle jäi pinnuks silma eelkõige just see autorehviga võrdlus. Ja noh kui mul siin tammsaare pärnu mnt ülesõidul ringilt sisenedes auto tahtis järsku otse minna seal kaare sees siis ega ausalt öeldes ei olnud väga palju eksimisruumi järel autonina ja raskest rauast piirde vahel ilmselt oleks ka padjaga näkku saanud ja kui see isegi valus ei ole (pole kogenud seni) siis ilmselt tol hetkel näos olnud prillid oleks tulnud ikkagi maha kanda...lisaks siis autot sirgestama hakata. võrdluseks, see üks väheseid kordi kui tsikliga (liikluses) külje maha panin vabakal. valus ei olnud, tõusin rahulikult püsti, tõstsin tsikli. peegel vist läks katki ja äkki murdus ühe heebli otsast nupp vms. sellega kulutused tegelikult piirdusid. muidugi eks oma suurt rolli mängis hea varustus ka selle juures, et valus ei olnud. aga seal ma keerasin ikkagi tegelikult selgelt ise liigselt peale märjal asfaldil...vist lootsin natuke slaidiga aga tegelikult läks paugust alt ära
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.