Koonerdamine või kokkuhoid?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3041
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Lugemata postitus #91 Postitas urmas66 » 07 Sept 2017, 10:20

franz125 kirjutas:Viitsi pikalt jahuda aga mu v2 masinatel puha Vartad peal ja seda juba aastaid.Kusjuures rinkaratta aku veel kolmandiku võrra lahjem(8Ah) ja kah töötab.Sėe su Aprilia omapära või needus või mis iganes miks ta su akusi sööb.


Mul ka ainult Varta akud valikus, kui pean ostma uue aku.Tsiklil nüüd vist 3+a peal olnud,seisab külmas garaazis.Siiani toimib.
Veokatele ei teegi keegi peale Varta üldse mingit kestvat akut(vähemalt mitte meil müüdavatest) ja seal tapab akusid just tänapäevaste veokate hullult suur tarbimine.Uusi rekkaid võib juba naljatledes elektriautodeks kutsuda.
2015 ja 2016 Škodadel on tehasest peal Varta akud.Peal mõlemad logod ja Start-stop võtab ka akust palju,kuid toimivad ka nendel.
Nimekirja võiks ilmselt jätkata,aga eelkõige peab tänapäevaste akudega olema hoolikas nendega ümberkäimisel ja siis vähemalt Varta akud kestavad igati hästi.


Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist