Super laiad rehvid taga. Annab midagi reaalselt juurde ka?
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Super laiad rehvid taga. Annab midagi reaalselt juurde ka?
Puht tehniliselt laiema tagakiige korral ja 300 - 360 rehvi korral rihma- või ketiratas asub tagaratta keskteljest tunduvalt eemal, ka see hakkab mõjuma, jõuõlg tekib. Foorumis ühes videos suzu 1800-ja omanik väitis, et laiad tagakitid toovad tagaratta küljele, siis enam esi- ja tagaratas ei ole ühel joonel? Sellisega kallutamine on erinevatele pooltele erinev. Muidugi kui aeglaselt ja ettevaatlikult sõita siis ehk kannatab. Kui aga tagakiige jätta originaaliks ja panna laiem velg + rehv mis on sobivad siis ehk kannatab sõita. Omal oli ostes 200/60-16 rehvi asemel all 240/50-16 rehv, velg sama. Sõita ei olnud hea, otse veel aga kurvis ebastabiilne (velg muutis rehvi profiili valeks). Kui oleks olnud all 1" laiem velg? Kas siis oleks normaalne olnud? Jätan küsimuse õhku.....
¤ Selles, et siin näidetena toodud 300+ rehviga tsiklite ehitamise juures on keegi tehasega võrreldava mahuga geomeetria ja juhitavuse arvutusi teinud, kahtlen väga.¤
Kodustes oludes? Lisaks katsetused, esihargi nurga muutused? Kiige pikkuse muudatused?
Olen otsinud aga pole leidnud erinevate rehvi laiuste haakumise võrdlevaid tabeleid, palju tuleb veerepinda juurde ja käitumine kurvides. Sirgel saab ka autorehviga hakkama aga just kurvides?
Kui rehvi laiust (jättes velje samaks) suurendada või vähendada + - 10mm ei muutu suurt midagi (yamaha warriori-l proovitud 190/200/210) siis määravaks jääb segu koostis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.