Super laiad rehvid taga. Annab midagi reaalselt juurde ka?


Tort
Postitusi: 1186
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 56 korda

Re: Super laiad rehvid taga. Annab midagi reaalselt juurde ka?

Lugemata postitus #31 Postitas Tort » 12 Sept 2017, 10:06

TiitX11 kirjutas:Puht tehniliselt laiema tagakiige korral ja 300 - 360 rehvi korral rihma- või ketiratas asub tagaratta keskteljest tunduvalt eemal, ka see hakkab mõjuma, jõuõlg tekib. Foorumis ühes videos suzu 1800-ja omanik väitis, et laiad tagakitid toovad tagaratta küljele, siis enam esi- ja tagaratas ei ole ühel joonel?


Kui rattavõll on mõlemast otsast fikseeritud, siis ei ole rattavõllile mõjuval jõul vahet. Ma ei tea, kuidas neid ehitatakse, aga puht mehaanika seisukohast on otse jooksva keti jaoks vaja siis mootori poolt ka hammasratast (rihmaratast) eemale viia, et kompenseerida nihutatud tagumist hammasratast. Ja vot siis hakkab küll eest rohkem murdma, kui enne, sest vedav võll kinnitub ainult ühest otsast. See koera jooksva ratta lahendus tundub pooletoobine. Nii küll asju õigesti ei tehta. Äkki see on mingite vahepuksidega porno-lahendus, kui ketti ei soovita liigutada.



Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist