M: Honda Transalp XL650V 2007 (Off-road setupis)

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Siin hoitakse asju 14 päeva, seejärel kustuvad need automaatselt. Kui arvad, et miskit siinsest väärib säilitamist, siis anna modedele teada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
shortcut
Postitusi: 46
Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
Tsikkel: Honda XL650V ja NX650
Asukoht: Rapla
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 7 korda

M: Honda Transalp XL650V 2007 (Off-road setupis)

Lugemata postitus #1 Postitas shortcut » 01 Sept 2017, 21:55

Mark ja mudel: Honda Transalp XL650V
Kubatuur: 650cc
Võimsus: 39(kW)
Aasta: 2007
Värvus: Must
Läbisõidunäidik: 25000


Tehase seadest erineb ratas järgnevate modifikatsioonide näol:
  • eemaldatud katalüsaator (kõrgem kliirens)
  • väiksemad pihustid (tingitud katalüsaatori eemaldamisest)
  • kõrgem tuuleklaas (võid sõiduajal suitsu põlema panna)
  • Dominator lõpupütt (DB killer eemaldatud - loomad, lapsed, vanurid ja pimedad autojuhid kuulevad su tulekut)
  • Gecko kevlar sidurikomplekt (oluliselt kergem)
  • Hyperpro 460 performance amordi set (tagumine amort+ ees progresseeruvad vedrud, http://hyperpro.com/shocks/)
  • kahe tasemeline rutska soojendus
  • kukkumisrauad
  • taga väiksemad suunad
  • 5V USB + sigaretisüütaja otsaga laadimine
  • Garmin Zumo 550 GPS koos SW Motech kinnitusega (puudub toitejuhe)
Lisadesse on investeeritud oma 1500€ jagu.

Hind: 3500€
SEPTEMBRI LÕPUNI SOODUSHIND 3200€! :bsmile:

Ahoi kõik ADV entusiastid!

Raske südamega panen müüki enda Transalpi.
Olen rattal teine omanik, ostetud uuena Eestist Veltist. Ratas on aastats 2007, mis oli ka viimane aasta, kui XL650V mudelit toodeti. Läbisõitu on rattal 25000 kopikatega - täiesti originaal. Tegemist on unikaalset värvilahendust omava isendiga, millel on ees läbipaistvad suunad. Esimesed 9 aastat sai ratas regulaarset hooldust Veltis ning sel ajal, kui ratas minu valduses on olnud sai ta vähemalt sama head, kui mitte paremat hoolitsust Dr.Neeme ja Kurisoo Karu käest Streetmotos (seal majas üpriski tuttav ratas). Müün ratast kuna ostsin teise projektiratta ja kardan, et Transalp jääb lihtsalt seisma :(

Transalpid on pommi- ja lollikindlad. Ilma liialdamata toon võrdluseks Top Gearist tuntud Toyota Hiluxi, mis on sisuliselt hävitamatu. Mind ajendas seda ratast ostma Divika BAMi ja Kaucasuse reisikirjeldusest järgnevad lõigud:

“Mul on kaasas vahetuse jagu õli ja varufilter aga seda varu on vaid üheks korraks. Juhul kui mootor peaks vee sisse tõmbama. Suudan seda vältida kuni Hatuguru Chabinikt jõeni. Teiselpool jõge aga kukun ühes sooservas nii õnnetult, et ratas vajub üleni vee alla ja tulemuseks ongi vett täis mootor. Kulutan pool päeva, et õli vahetada ja õhufiltrit kuivatada, mootor ei hakka ikkagi korralikult tööle, jätab pidevalt vahele ja jõudu pole. Tänan jumalat, et taipasin enne reisi uue aku osta, muidu oleks ma siin tõsises kuses. Pika käiamise, vandumise ja palvetamise peale saan ratta siiski kuidagi tööle. Õhufilter on sedavõrd peenikest liiva täis, et mootor ei saa korralikult õhku kätte.”
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com.ee/2012/08/ (tasub lugeda).



"Aga enne jutu pärislõppu paar rida ka oma mootorrattast. Esimesed 100 000 km. Ja vaid korralised hooldused. Palju õnne! Ma ei tea, mis idee see oli, kui Honda insenerid otsustasid sellist ratast luua. Mulle endale meeldiks legend, et nad olid, või vähemalt see mees, kes keret kujundas, parasjagu maani täis, sest kaine peaga sellise välimusega ratast ei loo. Aga tulemus on fantastiline. Transalpil pole midagi, millega silma torgata, vastupidi. Laisk mootor, vilets vedrustus ja välimusest ma ei räägigi. Aga kõik asjad kokku on saavutatud tulemus, mida tõenäoliselt ei ületata enam kunagi. Sellised rattad sünnivad vaid ühe korra."
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.c ... -2011.html

Olles ajendatud ja pimestatud Honda Transalpi töökindlusest võtsin ma endale missiooniks ratas veelgi paremaks off-road masinaks ehitada ning olen tulemusega väga rahul. Ta on mind viinud ümber Eesti piirjoont ning risti-rästi läbi pisemaid kruusa ja metsateid.

Nagu öeldud sai, ratast on regulaarset hooldatud ning talved talvekorteris veetnud. Rattaga on kukutud ühe korra väiksemalt kiiruselt kõvemale kruusa pinnasele, mis tekitas kosmeetilisi vigastusi (kui on soov siis uus omanik saab läikima lüüa). Ratas tehniliselt ideaalses korras!

Kui sul on soov võtta ette ümbermaailma reis või soovid ellu midagi stabiilset siis Transalp on üks kindlamaid valikuid ja elab ilmselt kauem, kui sina ise. 



Kõige parem upgrade sellel rattal on vedrustus, mille tõttu on ratta dünaamika ja sõiduomadused drastiliselt paranenud - lühem pidurdusteekond, stabiilsem kurvides nii kattega kui katteta teedel, väga hea toimimine ebatasasel pinnasel (loe: auklikel teedel) eriti just suurtel kiirustel.

Ratast saab näha Raplas.
Manused
IMG_3998.JPG
IMG_3995.JPG
IMG_3996.JPG
IMG_3993.JPG
IMG_1724.JPG
Viimati muutis shortcut, 16 Sept 2017, 12:35, muudetud 13 korda kokku.


Kasutaja avatar

Teema algataja
shortcut
Postitusi: 46
Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
Tsikkel: Honda XL650V ja NX650
Asukoht: Rapla
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 7 korda

Re: M: Honda Transalp XL650V

Lugemata postitus #2 Postitas shortcut » 03 Sept 2017, 17:15

Septembri lõpuni soodushind 3200€!
Kasutaja avatar

Teema algataja
shortcut
Postitusi: 46
Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
Tsikkel: Honda XL650V ja NX650
Asukoht: Rapla
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 7 korda

Re: M: Honda Transalp XL650V 2007 (Off-road setupis)

Lugemata postitus #3 Postitas shortcut » 12 Sept 2017, 13:58

Viskan ühe väärt pakkumise veel juurde. Ratta ostjale tasuta ratta hoiustamise võimalus kevadeni kuivas ja kinnises garaažis, akul juhtmed järel. Hoiustamise diil jääb kehtima ka peale septembrit, kuid soodushind mitte ;)




Mine “Prügikast”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline