Koonerdamine või kokkuhoid?

Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 898
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 28 korda
Kontakt:

Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Lugemata postitus #91 Postitas simp » 14 Sept 2017, 11:14

liitrine v2 läheb joostes käima küll, aga üks pisike trikk on seal juures.
Tavaliselt pole aku täiesti maha kärvanud, vaid lihtsalt nõrk ja ei suuda käima ajada. See moment tuleb ära tabada ja päris tühjaks ei tohi akut tõmmata.

Siis on kaks võimalust, vastavalt aku olukorrale, kui natuke rohkem voolu sees siis esimene, kui vähem, siis teine.

1. kolmas käik - sidur all, hoog sisse, sidur sujuvalt lahti ja samal ajal starterit. (sidurianduriga ratastel tuleb andur lahti võtta/sidurit natuke peal hoida[kui see enne täielikku lahutamist anduri aktiveerib])
2. neutraal, hoog sisse, hüppad peale, tõmbad teise käigu sisse, sidur sujuvalt lahti ja samal ajal starterit.

Kui aus olla, siis ma ei tea, kas see starteri samal ajal kasutamine võib midagi ära ka lõhkuda, aga see on mind paar korda hädast välja aidanud.

kes see ikka rutskasoendusele süütejuhtme peale veab, enne kui paar korda lükata pole saanud :)



Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist