Koonerdamine või kokkuhoid?
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Keegi räägib oma kogemusest ning sellest tehtud järeldustest.
Järsku avaneb uks ning tuppa paterdab reimps, köhatab hääle puhtaks ning teatab, et see on Madlobsteri tase. Seejärel vuristab soravalt ette oma kogemuse ning sellest tehtud järelduse.
Läks pikale või alustasid vara (enne viite)? Või soovid ka minu tasemele tõusta?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
franz125 kirjutas:Viitsi pikalt jahuda aga mu v2 masinatel puha Vartad peal ja seda juba aastaid.Kusjuures rinkaratta aku veel kolmandiku võrra lahjem(8Ah) ja kah töötab.Sėe su Aprilia omapära või needus või mis iganes miks ta su akusi sööb.
Mul ka ainult Varta akud valikus, kui pean ostma uue aku.Tsiklil nüüd vist 3+a peal olnud,seisab külmas garaazis.Siiani toimib.
Veokatele ei teegi keegi peale Varta üldse mingit kestvat akut(vähemalt mitte meil müüdavatest) ja seal tapab akusid just tänapäevaste veokate hullult suur tarbimine.Uusi rekkaid võib juba naljatledes elektriautodeks kutsuda.
2015 ja 2016 Škodadel on tehasest peal Varta akud.Peal mõlemad logod ja Start-stop võtab ka akust palju,kuid toimivad ka nendel.
Nimekirja võiks ilmselt jätkata,aga eelkõige peab tänapäevaste akudega olema hoolikas nendega ümberkäimisel ja siis vähemalt Varta akud kestavad igati hästi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Konkreetselt minu enda isiklik kogemus ütleb, et Yuasa on ainus, mis mu tingimustele/ratastele sobib. Kui kellelegi Vartad jms istuvad-kestavad, andke minna, kätt ma küll ette ei pane. Aprilia(te)le soovitan konkreetselt Yuasat, kolme erineva RSV kogemuse baasil. Piisav kogemus, et järeldusi teha. Akude puhul pole hindades väga vahet enivei, lihtsalt muid ostaks ma sagedamini kui seni end (mu jaoks) tõestanud tootja omi.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
reimps kirjutas:Macintosh kirjutas:Ain kirjutas:Aku tsiklitel ja ATVdel peamiselt Yuasa tehasest, mis kestab hästi ja iseenesest väga kiiresti ei tühjene. Mingid Dynavoldid ja krt teab mis odavad kestavad max 2 hooaega ja tühjenevad kiiresti.
Ilma pikemalt väitlusesse laskumata siis sinu argumentatsioon on 97% ulatuses pullikaka (pole mõeldud solvanguna).
/---/
Eelnevast ei saa küll kuidagi tuletada, et Yuasa akud on silmapaistavlt head.Laskusid või tõusid just madlobsteri tasemele.
Ühest enda kehvast kogemusest tuletada, et Aini, minu ja mitmete teiste arvamus Yuasa akude paremuse kohta on pullikaka on suht demagoogia või misiganes fancy sõna sa ennist kasutasid
Tõe huvides - olen kasutanud Vartasid ja Euroglobesid, kindlasti muid tootjaid ka veel, aga mingi hetk soovitas minu jaoks autoriteetsemaid doktoreid, et Yuasa on veel väheseid kvaliteetseid tootjaid ja sellest ajast saati nii ongi. Praktika näitab sama, Vartad jms "popp saast" annab aastaga saba, Yuasa kestab kapriissel Aprilial ikka kordi kauem täpselt samamoodi pruukides ja hoolitsedes. Hinnatase mu mälu järgi suht samasse auku kui teistelgi akudel, tsikliaku puhul on kokkuhoid Yuasa valimine. Akudel, kusjuures, on 6 kuud garantiid kah.
Kusjuures autode "tehaseakud" tunduvad kestma ulmeliselt kaua, olen täheldanud. Põhjus täitsa arusaamatu ja teadmata.
Ma olen kindel, et sa suudad sõna demagoogia tähenduse Google abil üles leida ja enda jaoks lahti mõtetsada. Kui probleeme tekib, anna teada, ma aitan otsida.
Ma proovisin näidata, et üksikisiku tehtud üldistused arvamused ei maksa midagi ongi ainult arvamused. Mõttekaalaste hulk siinjuures ei mängi rolli. Oluline on konkreetne juhtum ja neid on kõikide tootjate puhul seinast seina. Väide, et tootja X aku on saast ja Y on überhea paari inimese isikliku ja ebasüstemaatilise kogemuse baasil on 100% 150% pullikaka. Tuleb unustada aeg, kus sa mäletasid, et bränd X alt tuli välja hea kraam, Y oli päris talutav ja Z oli mõeldud ühekordseks kasutuseks. Täna tahavad kõik kasumit teenida ning 10 aastat kestev aku seda ei võimalda.
Niikaua, kui sa ei pane lauale korralikku, sõltumat akutesti-võrdlust pole võimalik kinnitada, et Dynavoldi pliiaku ei kõlba kuhugi ja Yuasa ruulib.
Tule testitulemusega tagasi ja ma annan sulle silmagi pilgutamata õiguse. Seniks jääb nii, et kõik mis tuleb nimetu tootja käest on loterii (võib töötada aga tont seda teab, kui kaua) ja nimega tootja käest, pisut väiksem loterii (töötab kindlasti aga tont teab, kui kaua). Muidugi on sul õigus ja vabadus alati kiita Yuasat parimaks ja neile ka oma raha viia. Mina lihstalt sellesse kontseptsiooni (enam) ei usu (sama käib väga paljude muude varuosade ja detailide kohta).
-
- Postitusi: 3140
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
See on midagi, mida ma unustasin mainida, viimase 10 aastaga on toimunud kõikides töötusharudes ulatuslik konsolideerumine (Reimps, seletuse leiad siit https://goo.gl/RhtWn4 )
ja paljud kaubamärgid kuuluvad täna samale omanikule... tsiteerides artiklit "Vastus eksperimendi alguses formuleeritud küsimusele – mille poolest erinevad autoomanikele hästi tuntud ja turule hiljuti ilmunud odavamad analoogid? – on see, et suur osa erinevate kaubamärkidega märgitud akudest toodetakse samas vabrikus, identsete tehnoloogiate järgi, kasutades samu materjale. Bosch, Varta ja AD toodetakse ühes ja samas kohas, erineb ainult akude hind ja müüjapoolne garantii. Näiteks AD akudele antakse kolmeaastane garantii, mis 12 kuu võrra pikem kui teistel."
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Minu 2008 Tuono -l tehase poolt YUASA peal ja seda probleemideta siiamaani Eelmisel rattal oli samuti sama tootja aku peal, probleeme ei olnud. Sellest näitajast mulle piisab, et järgmine aku sama tootja oma tuleb.
Kahel mopeedil kunagi soetatud EXIDE akud väsisid kiirelt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Macintosh kirjutas:See on midagi, mida ma unustasin mainida, viimase 10 aastaga on toimunud kõikides töötusharudes ulatuslik konsolideerumine (Reimps, seletuse leiad siit https://goo.gl/RhtWn4 )
ja paljud kaubamärgid kuuluvad täna samale omanikule... tsiteerides artiklit "Vastus eksperimendi alguses formuleeritud küsimusele – mille poolest erinevad autoomanikele hästi tuntud ja turule hiljuti ilmunud odavamad analoogid? – on see, et suur osa erinevate kaubamärkidega märgitud akudest toodetakse samas vabrikus, identsete tehnoloogiate järgi, kasutades samu materjale. Bosch, Varta ja AD toodetakse ühes ja samas kohas, erineb ainult akude hind ja müüjapoolne garantii. Näiteks AD akudele antakse kolmeaastane garantii, mis 12 kuu võrra pikem kui teistel."
Täna toodetakse palju asju erinevatele tootjatele samades tehastes,aga Varta veokiseeria akud ja Boschi veokiseeria akud on ka erineva korpusega visuaalselt+ mingit akut(teatud ampertunnid ja stardivool) sai ainult Vartana,aga Boschi´na mitte.
Ad on varuosa hulgimüüja ,kes tellib endale "private label" tootena neid akusid,mitte pole üks akusid tootva kontserni kaubamärke.Meil müüvad nad veokatele ka suht kahtlase päritoluga (C ja D )varuosasid ja küsides neilt tellimust-pakkumist,siis ootad vastust kolm kuud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Küsimus akude kohta. Cbr-ile läheb ytz10s aku ning turgu vaadates on saadaval Yuasa mis maksab umbes 140 euri ning Exide mis maksab 40 euri.Miks ma peaks eelistama kallimat kui andmed ja omadused on samad? Mis selle odavama akuga siis juhtuda saab?
Mõlemad on 8.6 Ah ja 190 käivitusvool.
Edit:
ei lugenud eelnevaid postitusi. Juba oli juttu neist.
Aga küsimus säilib. Kas ma olen loll kui ostan odava aku?
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Ma lihtsalt mainin info mõttes ära, kui Yuasa kasuks otsustad siis seda saab ka tiba odavamalt kui 140€.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
- Tsikkel: Honda CB500XA
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Aga küsimus säilib. Kas ma olen loll kui ostan odava aku?
Eks palju sõltub rattast, kui palju särtsu vaja. Mul on Varta, maksis vist 36 euri. Kasutusel olnud 5 aastat, läheb iga ilmaga käima (ka miinuskraadiga öösel õues olnud ratas), kui ka 2 nädalat ratas seisab, siis ei ole aku tühjaks saanud jne. Samas on ka väiketarbijaratas
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Mis puutub Yuasasse, siis minu hinnangul pole see mingi kvaliteetaku, ilmselt kunagi oli ja/või on mõnes sektoris veel (nt. lennundus). Minu valik oleks Varta, mis ei tähenda, et see peaks olema maailma objektiivseim valik. Lihtsalt toetun oma klientidel (umbes 20 autot, peamiselt maasturid) kasutatava margi piisavalt rahuldavale töökindlusele.
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Üldiselt võib akude ja nende hinnaklassi kohta (mis ideaalses maailmas peaks peegeldama nende tootmiskvaliteeti) öelda nii, et parem kannatab rohkem äärmuslikke tsükleid ja kehvem kannatab vähem. Minu kogemuse pealt on see peamine erinevus. Kui kasutus on aku jaoks "lihtne" ehk käivitamisel erilist voolu ei vajata, käivitamine on sekund või kaks alati ning aku tõstetakse talveks tuppa padja alla sooja ning pannakse elustamisaparaat külge siis võib ka igasugune Huijauza olla umbes sama pika elueaga kui mõni kallim ja natuke kvaliteetsem aku. Eks ühtteist ole muidugi veel, näiteks max käivitusvool, mida nii mõnegi aku peale lihtsalt pole märgitud ja millest paljud pole vist kuulnudki.
Igatahes pole mõtet üle mõelda, kui tsiklil laadimine korras on ning käivitub ka umbes nii nagu käivituma peab siis võib sinna täitsa vabalt osta kahekohalise hinnaga aku
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
RistoQ kirjutas:Küsimus akude kohta. Cbr-ile läheb ytz10s aku ning turgu vaadates on saadaval Yuasa mis maksab umbes 140 euri ning Exide mis maksab 40 euri...
Aga küsimus säilib. Kas ma olen loll kui ostan odava aku?
Mul Dynavolt toimetab väga ok ja on hetkel veel tiba soodsam
Ju ma siis olen loll, kui rehvid ostan viimase tipu ja sinna kõrvale soodsa aku
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Kirs kirjutas:Minu 2008 Tuono -l tehase poolt YUASA peal ja seda probleemideta siiamaani Eelmisel rattal oli samuti sama tootja aku peal, probleeme ei olnud. Sellest näitajast mulle piisab, et järgmine aku sama tootja oma tuleb.
Kahel mopeedil kunagi soetatud EXIDE akud väsisid kiirelt.
Mu pooleteistliitrisel mopeedil Exide peal, see, kes tsikli Belgiast siia tassis, pani selle vist odava lahendusena peale. Aasta siis oli 2012. Ma sõidan selle Exidega siiamaani. Olen teist talve jooksul ikka korra-kaks laadinud, aga vähemalt ühel talvel jäi üldse laadimata. Siis panin kevadel autoaku pealt kaablitega käima ja laadisin sõiduringiga ära, kuna ilus ilm oli ning kange isu oli nüüd ja kohe sõitma minna. 5 aastat siis on see Exide juba kestnud, eks paistab, kaua veel kestab.
Ega ma nüüd mingiks Exide fänniks pole saanud. Siin kangesti reklaamitakse Yuasat, kui palka vahepeal tõstetakse, äkki ostangi selle järgmiseks. Siis hea omavahel hinna-kvaliteedisuhet võrrelda.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Igaks juhuks märgin ära, mina ei reklaaminud Yuasat - kuna võibolla mitte kõige nutikamate eluvalikute tulemusena on Twini käima jooksmine selge metsas, mudas ja kõrbes, siis eri tootjate eristamise teema sarnaneb minu jaoks umbes muti olukorraga peegelkaamerate poes.
Lihtsalt see Renovaar pakub päris häid hindu.
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Jesper kirjutas:Igaks juhuks märgin ära, mina ei reklaaminud Yuasat - kuna võibolla mitte kõige nutikamate eluvalikute tulemusena on Twini käima jooksmine selge metsas, mudas ja kõrbes, siis eri tootjate eristamise teema sarnaneb minu jaoks umbes muti olukorraga peegelkaamerate poes.
Lihtsalt see Renovaar pakub päris häid hindu.
Räägi, mis need nipid on kuda ratast käima joosta ? Twin on vist 2 pütane, palju kuubikuid on ?
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Spoiler
jaan mmc kirjutas:Jesper kirjutas:mitte kõige nutikamate eluvalikute tulemusena on Twini käima jooksmine selge metsas, mudas ja kõrbes...
Lihtsalt see Renovaar pakub päris häid hindu.
Räägi, mis need nipid on kuda ratast käima joosta ? Twin on vist 2 pütane, palju kuubikuid on ?[/quote]
Ma tahaks ka teada, mis nipiga 750cc tsikkel metsas, mudas ja kõrbes käima joostakse.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Macintosh kirjutas:Ma tahaks ka teada, mis nipiga 750cc tsikkel metsas, mudas ja kõrbes käima joostakse.
600se R4-ja jooksen käima asfaldil, 1200r4 ja 1000v2 on aga sisuliselt võimatu, kui just sportlik 150kg vennike pole.
Kaht viimast ajaviiteks proovisime, paps lükkas ja ma siis hüppasin ... ei muhvigi, lohises rõõmsalt ... peab sööma hakkama vist.
Aga odavam tuleb ilmselt kasvõi iga aasta odav aku või paari tagant yuasa ja cteki battery sense.
Viimane on muhe asjandus, enam millegagi onada pole ratta kallal ... siis soovitan, eriti matkavendadele.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
liitrine v2 läheb joostes käima küll, aga üks pisike trikk on seal juures.
Tavaliselt pole aku täiesti maha kärvanud, vaid lihtsalt nõrk ja ei suuda käima ajada. See moment tuleb ära tabada ja päris tühjaks ei tohi akut tõmmata.
Siis on kaks võimalust, vastavalt aku olukorrale, kui natuke rohkem voolu sees siis esimene, kui vähem, siis teine.
- kolmas käik - sidur all, hoog sisse, sidur sujuvalt lahti ja samal ajal starterit. (sidurianduriga ratastel tuleb andur lahti võtta/sidurit natuke peal hoida[kui see enne täielikku lahutamist anduri aktiveerib])
- neutraal, hoog sisse, hüppad peale, tõmbad teise käigu sisse, sidur sujuvalt lahti ja samal ajal starterit.
Kui aus olla, siis ma ei tea, kas see starteri samal ajal kasutamine võib midagi ära ka lõhkuda, aga see on mind paar korda hädast välja aidanud.
kes see ikka rutskasoendusele süütejuhtme peale veab, enne kui paar korda lükata pole saanud
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
simp kirjutas:liitrine v2 läheb joostes käima küll, aga üks pisike trikk on seal juures.
Tavaliselt pole aku täiesti maha kärvanud, vaid lihtsalt nõrk ja ei suuda käima ajada. See moment tuleb ära tabada ja päris tühjaks ei tohi akut tõmmata.Siis on kaks võimalust, vastavalt aku olukorrale, kui natuke rohkem voolu sees siis esimene, kui vähem, siis teine.
- kolmas käik - sidur all, hoog sisse, sidur sujuvalt lahti ja samal ajal starterit. (sidurianduriga ratastel tuleb andur lahti võtta/sidurit natuke peal hoida[kui see enne täielikku lahutamist anduri aktiveerib])
- neutraal, hoog sisse, hüppad peale, tõmbad teise käigu sisse, sidur sujuvalt lahti ja samal ajal starterit.
Kui aus olla, siis ma ei tea, kas see starteri samal ajal kasutamine võib midagi ära ka lõhkuda, aga see on mind paar korda hädast välja aidanud.
kes see ikka rutskasoendusele süütejuhtme peale veab, enne kui paar korda lükata pole saanud
Olen mitu suure mootoriga ratta omanikku mõtlikult selja taha jätnud, kui nende pillid ülalkirjeldatud moel käima olen tõugand. Toimib väga hästi. Mu kool pärineb DRilt, mis oma suure kilometraazi jooksul on nii mõnelgi korral tahtnud erinevatel põhjustel (aku, laadimine) tõukamist saada. Kunagi ammu, kui seda kogemust veel ei olnud, siis proovisime ühte teist DRi hädas isegi autoga tirida...
Hiljem õppisin kasutama manuaalset decompi - selle abil saab heade asjaolude kokkulangemisel (soe mootor näiteks) rahulikul jalutuskäigu sammul tsikli kõrval kõndides masina käima...
NB! kf SIMP jättis mainimata ühe olulise asja (minu kogemuses kehtib nii karpa kui pritsungiga). Starteri kaasabil lükkama hakates on oluline kuidas gaasi käsitsed: kui mootor pole veel ringi käima hakanud, ei tohiks gaasi anda, või siis ainult natukene (nii et tross on pingul) - kui oled starteri kaasabil mootorile esimese(d) ringid peale saanud, alles siis keerad ettevaatlikult gaasi (kui liiga palju keerata, tõmbab kohe tagaratta plokki) - noh ja kui siis popsuma hakkab, lased starteri lahti, lajatad ilma sidurita käigu(d) alla ja annad kuuma!
edit: oli see nüüd koonerdamine või kokkuhoid?
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
morse kirjutas:Hiljem õppisin kasutama manuaalset decompi - selle abil saab heade asjaolude kokkulangemisel (soe mootor näiteks) rahulikul jalutuskäigu sammul tsikli kõrval kõndides masina käima...
edit: oli see nüüd koonerdamine või kokkuhoid?
Viitsid selle manuaalse decompi protsessi täpsemalt lahti kirjutada? Õpin ka midagi uut äkki
ikka koonerdamisest tulenev kokkuhoid
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Macintosh kirjutas:Ma tahaks ka teada, mis nipiga 750cc tsikkel metsas, mudas ja kõrbes käima joostakse.
V2-l on mingi väntvõlli asend taktide suhtes, mille pealt laksates hästi tuld võtab - ma ei oska seda juhendina kirja panna, kuna teoreetilist osa pole päriselt endale selgeks teinud ja umbes ühel korral kolmest panen ikka mööda sellega. Iseenesest on see tegevus muidugi idiootsus kuubis, anoh samas on sellise vana vokiga jännates hea teada, et alati on plaan B ka olemas.
Aga ma tegelt pigem tahtsin öelda seda, et kui odav aku kiiresti otsad annab, on pigem elektrisüsteemis või laadimises mingi viga sees - kallim aku võib küll seda ruunamist paremini kesta, aga teele jäämise vältimiseks on mõistlikum kõrvaldada vea algpõhjus. Pärast seda võib kalli aku ka osta, kui soovi on
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
Aga ma tegelt pigem tahtsin öelda seda, et kui odav aku kiiresti otsad annab, on pigem elektrisüsteemis või laadimises mingi viga sees - kallim aku võib küll seda ruunamist paremini kesta, aga teele jäämise vältimiseks on mõistlikum kõrvaldada vea algpõhjus. Pärast seda võib kalli aku ka osta, kui soovi on
Mida rohkem on masinal elektrit, seda suurem tähtsus on selle säilitamise ja väljutamise kvaliteedis. Ja vastupidi, mida väsinum on masin (mootor hõre, starter ja genekas nõrgad, elektrisüsteemi korodeerumisest tingitud kaod) seda parem peab olema aku. Seega kes tunneb oma masinat inseneri tasemel, saab selle ka lükates käima ja teab mitu minutit gabariite enam sedagi ei võimalda, andku minna, ülejäänud võiks kasutada akut, mitte sellelaadseid tooteid. Ehki teeääre jäämine võib mõnikord kujuneda lahedamaks, kui rutiinne sõit. Eriti koos seljakotiga
-
- Postitusi: 1468
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
otsige üles kuskil oli videolugu kus Streetmoto tegi ülevaate akudest. Seal räägiti ja näidati mismoodi erinevad akud toimetavad. Lõpuks võib igaüks osta endale selle aku mis meeldib ja rahakotile vastuvõetav on.
Oman väga pikka kogemust erinevate motoseadmetega ja julgen ütelda et akudel on suur vahe sees... ja just Yuasa kasuks(aasta tagasi sai ühele masinale peale BOSCH mis tundub ka väga ok olema). Ilmselgelt ei paneks paljud tootjad tehasest oma ratastele ilmaasjata just seda akut peale mis on teistest kohati mitmeid kordi kallim.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Koonerdamine või kokkuhoid?
simp kirjutas:Viitsid selle manuaalse decompi protsessi täpsemalt lahti kirjutada? Õpin ka midagi uut äkki
ikka koonerdamisest tulenev kokkuhoid
- süüde sisse, 2. käik sisse, sidur alla, deco alla (sama käe erinevad näpud, eksole), gaas vaba või tsipake tross pingul
- lükkad rahuliku hoo sisse ja vabastad siduri - mootor hakkab väga lihtsalt ringi käima
- vajutad starteri nupu alla (kui starteris/akus veel mingit resurssi on, et kaasa aidata - kui moto heas seades, saab ka ilma käima)
- vabastad deco
- keerad üliettevaatlikult gaasi juurde (väga-väga vähe).
- vajutad ilma sidurita käigu alla, keerad normaalselt gaasi, vabastades samal ajal starteri ja vajutad siduri alla
NB! Tooreklapi asend mõjutab tulemuslikust palju. Toorekas peaks olema sellises asendis, et ratas tahaks tühikäigu lähedal toimetada minimaalselt gaasi andes. Kui pead liiga palju gaasi lahti keerama, et kolvile tuli tuleks, ei jaksa sa oma mammutit survetaktist üle lükata.
Head lükkamist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.