Koonerdamine või kokkuhoid?


jaan mmc

Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

Aga ma tegelt pigem tahtsin öelda seda, et kui odav aku kiiresti otsad annab, on pigem elektrisüsteemis või laadimises mingi viga sees - kallim aku võib küll seda ruunamist paremini kesta, aga teele jäämise vältimiseks on mõistlikum kõrvaldada vea algpõhjus. Pärast seda võib kalli aku ka osta, kui soovi on :)

Mida rohkem on masinal elektrit, seda suurem tähtsus on selle säilitamise ja väljutamise kvaliteedis. Ja vastupidi, mida väsinum on masin (mootor hõre, starter ja genekas nõrgad, elektrisüsteemi korodeerumisest tingitud kaod) seda parem peab olema aku. Seega kes tunneb oma masinat inseneri tasemel, saab selle ka lükates käima ja teab mitu minutit gabariite enam sedagi ei võimalda, andku minna, ülejäänud võiks kasutada akut, mitte sellelaadseid tooteid. Ehki teeääre jäämine võib mõnikord kujuneda lahedamaks, kui rutiinne sõit. :D Eriti koos seljakotiga :D



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”