Koonerdamine või kokkuhoid?


morse
Postitusi: 1373
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 267 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Lugemata postitus Postitas morse »

simp kirjutas:

Viitsid selle manuaalse decompi protsessi täpsemalt lahti kirjutada? Õpin ka midagi uut äkki :bsmile:
ikka koonerdamisest tulenev kokkuhoid :)

  1. süüde sisse, 2. käik sisse, sidur alla, deco alla (sama käe erinevad näpud, eksole), gaas vaba või tsipake tross pingul
  2. lükkad rahuliku hoo sisse ja vabastad siduri - mootor hakkab väga lihtsalt ringi käima
  3. vajutad starteri nupu alla (kui starteris/akus veel mingit resurssi on, et kaasa aidata - kui moto heas seades, saab ka ilma käima)
  4. vabastad deco
  5. keerad üliettevaatlikult gaasi juurde (väga-väga vähe).
  6. vajutad ilma sidurita käigu alla, keerad normaalselt gaasi, vabastades samal ajal starteri ja vajutad siduri alla

NB! Tooreklapi asend mõjutab tulemuslikust palju. Toorekas peaks olema sellises asendis, et ratas tahaks tühikäigu lähedal toimetada minimaalselt gaasi andes. Kui pead liiga palju gaasi lahti keerama, et kolvile tuli tuleks, ei jaksa sa oma mammutit survetaktist üle lükata.

Head lükkamist!



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”