K6 gsxr1000 mõrad kaanes ja plokis
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
K6 gsxr1000 mõrad kaanes ja plokis
Tere..
Meel on kurb
Hakkasin straterikaane tihendit vahetama ja leian sellest hoopis mõra.. ja siis leian mõra ka keskmise hammasratta tagant..
Nimelt kes kursis siis keskmine väikene hammakas istub kaane ja ploki vahele kinnituva väikese silindri või võlli kuidas keegi nimetab otsa.
Võlli ploki poolne tasku või siis auk äärest 2mm mõranenud. Tõenäoliselt see võlli loks lõpuks kaane ka ära lõhkunud on.. millest see katki on ei tea aga kuidas ja kas seda parandada tohib on küsimus?
On keegi kokku puutunud?
See krdi pesa kuhu võll istub ploki poole, isegi kui seda lappida siis keemilise metalli või keevitusega säilib seal mingisugune loksumine ja lõhub järgmise kaane ka ära?
Re: K6 gsxr1000 mõrad kaanes ja plokis
kui siit pildilt nüüd selle mõra jooks ikka korretkselt ära paistab siis võlli loksumist see nagu siiski põhjustada hästi ei saa. küll aga tuleks keevitades ilmselt kuidagi üritada kõigepealt mõra rohkem kokku pressida, hetkel paistab visuaalselt üsna lai pragu olema. samas eks alu keevitajad oskavad ilmselt paremini juhendada, mis see asi seal soojuspaisumisega tegema hakkab jne.
mõrad minuteada enamasti tekivad mingitest pingetest vale koha peal. aga eks ta võib ka lihtsalt materjali väsimine olla.
Re: K6 gsxr1000 mõrad kaanes ja plokis
Loksumine seal täitsa olemas..
Tuttav ta Itaaliast ostis ja jumal teab mis seal sellega kunagi juhtunud..
Seis igatahes selline - just hakkasime sõpradeks saama
Re: K6 gsxr1000 mõrad kaanes ja plokis
aha, no kui selline mõra siis ilmselgelt on loks sees jah. eks sama teema, tuleb kuidagi kokku pigistada ja keevitada. kas seda kõike saab teha ilma mootorit täielikult lahti kiskumata, ei oska enam öelda. kui aga tarvis lahti kiskuda siis tekib vist juba küsimus, et kui kuluefektiivne see ettevõtmine on.
Re: K6 gsxr1000 mõrad kaanes ja plokis
Plokis oleva võlli pesa tundub pildi järgi keevitatav, ilma lammutamiseta, rääkimata emmaldatavast alumiinium osast. Tähtsam tegevus, on hea keevitaja leidmine, kes ava peale keevitust ka õigesse mõõtu ja tsentrisse, suudab töödelda. Nt. Kavor Motosport. Suuremaks kulunud ja lobe ava võib olla pragude tekkimise põhjus. Kui sellised praod peaks antud mootori nn. tüüpvead olema, annaks paksema keevitusega ka lisatugevust luua.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.