VihurMoto Rahvaliiga 2017


kalleu
Postitusi: 480
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Re: VihurMoto Rahvaliiga 2017

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Väike video viimasest etapist.

Kõrvalinfoks, et tegemist selle kaameraga. Tasuta Lightworks editor lasi ainult 720p48 salvestada, järgmine kord otsin midagi muud.
Kaamera sai sõbra ratta peale (nr. 679) lootuses, et näeb videost rohkem võistlust. Nii läkski.

Etapist endast.
Seekordne võistlusnädalavahetus oli vihmane. Nii reedel kui laupäeval sadas vahepeal nii kõvasti, et ei saanud sõita. Reede pärastlõunal ilm selgines ja sai peale aga nii libedaga polnud varem sõitnud ja tempo oli 2:15-2:30. Kuna raha oli makstud ja võistluspäeval lubas sama ilma siis lihtsalt sõitsin vaikselt ringe, et mingitki tunnetust saada.
Õhtupoole kuivas ja viimases setis sai juba paremini peale keerata, ringiajad tulid 1:40 kanti.

Laupäevane võistluspäev hakkas jälle vihmaga (öösel ka sadas). Ilm oli nii kole, et vabatrenni asemel läksin lihtsalt tribüünile teiste uisutamist vaatama. Sealt hakkas ka silma, et pea kolmandikul olid all vihmarehvid. Võistlejate koosolekul korrati reeglid üle (rahvaliigas pole vihamrehvid lubatud) ja öeldi, et rehve kontrollitakse ka pärast kvalifikatsiooni ja enne võistlust. Sellest piisas, kvalifikatsioonis ja võistlusel olid kõigil tänavarehvid all v.a. üks tegelane, kes arvas, et julgeolek on tähtsam kui punktid. Ta lubati sõitma, aga punkte ei saanud. Loodetavasti ei kasva selline reeglite igakordne vaba tõlgendamine massiliseks. Siis läheb juba absurdiks kätte. Sama olukorra jätkudes võtan järgmisel aastal ise ka võistlusel rehvisoojendajad ja vihmarehvid kasutusele. Täiesti suva sellest poodiumist ja punktidest, lihtsalt šeff on eesotsas sõita. (togi)
Korra oli juttu ka Marko Rohtlaanega, et vahepeal kipub natuke vabaliigaks, mitte rahvaliigaks kätte. Mingid reeglid võiks ikkagi kehtida.

Kvalifikatsiooni ajal sadas endiselt aga mitte nii tugevalt. Võtsin rahulikult, eelviimane aeg. Oma osa oli vist ka vihmakombe kasutamisel. Nagu kitsas kilekotis sõidaks - umbne, palav ja piirab liikumist. Aga ilma oleks läbimärg olnud. Saapad teipisin kinni, et vett täis ei jookseks.
Võistluse ajaks jäi vihm üle, rada oli endiselt petlikult märg s.t. tundus kuivem ja oleks nagu pidamist aga tegelikult polnud.

Start läks hästi, tabasin tulede kustumist ja sain 4-5 kohta mööda. Esimeses kurvis kiirendades vajusin paar kohta ära. Agressiivsust on rohkem vaja, ma natuke palju annan järgi kui teine on külje all. See on selline närvide mäng, et kes enne järgi annab, ma olen hetkel natuke pehme veel selle koha pealt.
Esimesed vajusid tasakesi eest ära, meie punt taga sõitis oma tempot. 2. ringil läks kaks ratast mööda ja hakkasid vahet kasvatama. Tundus nagu hakkaks asfalt kuivama ja hakkasin tempot tõstma ning hiljem pidurdama. Tundus, et pidamist on.

  1. ringil pärast Veldi kurvi Autolehe sirge lõpus pidurdasin u. 50m enne kurvi esiratta alt ära. Ratas läks sädemepilves ees ja mina liuglesin selili käed laiali järel. Väga pehme kukkumine oli, isegi ära ei põrutanud ennast. Ratas parkis end muru peale, mina peatusin kõrval ja kõndisin ääre taha. Pärast vaatasin, et kombel olid ainult mõned kriimud, nii libedalt läks. Rattal lihvis natuke jälle slaiderit õhemaks (varsti on uut vaja) ja geneka kaane kaitse kulutas läbi. Ilm kaitseta oleks jälle uut kaant vaja (eelmisel etapil kukkusin õhtu enne võistlust trennis). Sädemepilv tuli tõenäoliselt taga puka kronsast ja slaideri metallpoldist, olid teised päris lühikeseks kulunud. Kõik ülejäänu sh plastikud oli terveks jäänud - täiesti müstika.

Sõber jätkas tempokalt kuni eelviimasel ringil stardisirgele kiirendades sattus mõlema rattaga kanterile ja läinud ta oligi. Ratas jäi õnneks enam-vähem terveks, paar plastikut puru ja natuke väändunud pisidetaile. Ise sai käele haiget aga ei midagi hullu.

Selleks aastaks kõik. Järgmine aasta loodetavasti kiirema hooga.
Minu poolt suured tänud, sügav kummardus ja jätkuvat jõudu eestvedamiseks Marko Rohtlaanele.
Samuti tänud kõigile kaasvõistlejatele ja eriti meie ainsale naisosavõtjale Annikale.

Ringrajal näeme!



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Üritused”