Trans Euro Trail - TET

Kasutaja avatar

Perry
Postitusi: 58
Liitunud: 15 Juun 2016, 17:11
Tsikkel: Honda Varadero xl 1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Perry »

Ei tea kas peaks arsti poole pöörduma sest mingi seletamatu sõidutõbi on viimasel ajal nii kõvasti küljes ja kuna täna töö lubas vabaks võtta, siis mõtlesin, et ilm on ilus ja võiks minna järjekordsele TET-i tiirule.

Tartust start 14:00 ja suunaks Elistvere, et sealt trassile pöörata. Voorte peal oli väga mõnus lasta ja rada hea ja vaated ilusad. Edasi Palamuselt Laiuse poole oli lihtsalt üks kruusateel sõitmine aga sealt edasi läks kohe põnevamaks. Üle Jõgeva-Mustvee maantee minnes oli vaja mingist tehase territooriumist läbi sõita - seal tekkis algul väike segadus, et kus see tee siis õigupoolest läheb aga otseselt märke polnud, et läbisõit keelatud ja tehase taga see teeots oligi. Algul oli seal küllalt mudane tee aga mõne aja pärast jõudis põldude vahele välja ja siis oli juba lust lasta. Sellist ilusat vaheldusrikast kruusateed oli kuni Venevereni kust algasid lõputud ja silmapiirini ulatuvad RMK metsasihid. Seal sõites tundisin küll, et siin vist 20 km raadiuses ühtegi inimest ei leiaks kui midagi juhtuks. Tundusid meeletult suured metsamassiivid. Kohati oli kehvemat teekatet aga üsna palju sai lasta ca 80 km/h kiirusega. Muidugi kui juba tunde oled uhanud siis on oht, et muutud veidike uljaks ja lohakaks ning vahepeal pidi ikka endale ütlema, et võta nüüd veidi hoogu maha :-) ja pidin selja taha kobama kas topcase on ikka alles.

Kuna generaalplaan nägi ette, et kell 18 võiks olla Mustvee tanklas tagasiteel siis pidin mõtlema, et millisest trassi lõikavast maanteest Peipsi poole ära keerata, et kodudeel pimeda peale ei jääks. Oonurme jõudes, Rannapungerja - Rakvere maantee ja trassi lõikumiskohas, olin dilemma ees, et kas sõita edasi või keerata ära. Kella vaadates oli aega just-kui veel küll ja otsustasin Iisakusse edasi kütta. Jällegi oli tee algus mudane aga mõne aja pärast jõudsin järjekordsetele RMK metsasihtidele ja sai hullumoodi peale keeratud. Sealkandis oli juba mõningaid korlilasi metsasaadusi korjamas näha. See vist oligi kõige kiirem lõik kogu trassi jooksul sest vahepeal sai ikka täitsa maantee kiirustega lasta.

Ja kui Iisakus olin siis tundus, et mis seal ikka, lähen siis juba trassi pidi Peipsini välja. (Nüüd takkajärgi kodus kaarti vaadates näen, et algne TET rada mille ammu tõmbasin ja praegune TET rada erinevad seal Isaku-Alajõe vahelisel osal). Rada keerutas ümber Iisaku ja läks järjest koledamaks kuni jõudsin ka selle paneelini millest Hr Nõel, ranel ja sinilind123 pildi panid. Seal oli jupp teed kus mõistlikum oli sõita põllu peal kui seda laudani viivat mudateed. Kõige rohkem pelgasin, et äkki jõuan varsti selle mudase koha peale millest siin ülevalpool pilt on pandud aga üksinda nabani pori sisse ma küll kaevata ei tahtnud. Õnneks olin varsti kõvakattega teel ja Peipsi ääres väljas. Mustvee tanklasse jõudsin 18:30 nii, et enam-vähem graafikus püsisin. Kui metsavahel lastes oli olla suht okei siis tagasiteel maateel hakkas tiba külm - õhtud lähevad ikka juba jahedaks.

Päeva kogukilometraaz tuli 280 km millest TET trassi ca 180 km . Aega stardist finisini umbes 6h 15min

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”