Õnnetused mootorratastega [2017]
Re: Õnnetused mootorratastega [2017]
kiirus=vigastuse suurus=BULLSHIT!
mingit "lihtsat valemit" kukkumisest tulenevate vigastuste määramiseks ei eksisteeri ja jutul lõpp, tasuks sellist elulist fakti lihtsalt aktsepteerida ja mõista, et iga kukkumine ja selle täpne tagajärg on väga erinevate tegurite tulem ja seal on tohutult suur osa nö. õnnel.
kiirus tuleb niivõrd otseselt mängu ainult vankumatu objekti kümppi tabamise puhul (mida ilmselgelt ei juhtu üldse mitte iga kukkumise puhul) ja ka siis oleneb ikka väga väga palju, mis nurga all ja kuidas seda objekti täpselt tabatakse, mispidi tabamise hetkel ise ollakse jne. ja üleüldse, mismoodi see vigastuse suuruse määramine täpselt käib või kes see ekspert on, kes kõiki vigastusi täpselt 100 punkti skaalal hindab...
mis rollereid puudutab siis nendega kukkudes on peamine erinevus tsikliga selles, et väga lihtne on enne crashi eralduda. olen isiklikult saatnud ühe rolleri otse posti (võis olla umbes 30ga) ja enne seda ise puldist maha astunud ning lihtsalt mööda põldu koperdanud ninali ning korra ülepeakaela käinud. tsikli pealt sedamoodi eraldumine oleks olnud väga olulisel määral raskem
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.