Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Suzuki GSX 1400 2002a - roodla
GSX 1400 pole küll kogemust aga on 1250 banditiga, millel sarnane käitumine on tuntud viga. Vähemalt siit foorumist on silma jäänud, et mingil teisel mootorrattamudelil oli ka sarnane häda ja saadi käima.
Sümptom - sõites sisuliselt pöörded üle 5000 ei lähe. Alla nende pöörete toimib kõik enam vähem normaalselt.
Põhjus: Kütusepumba plastkorpuses on peenike metallist võrk, mis asub peale kütusepumpa. See läheb umbe ja pump ei jaksa sealt enam suurt kütusekogust läbi lüüa või siis surveregulaatori tõttu pekstakse kütus paaki tagasi.
Nii palju kui on erinevaid manuaale sirvitud(banditi puhul), siis seda võrku kusagil mainitud ei ole. Enamasti see enne kütusepumpa olev filter (sinu pildilgi näha olev teekoti kujuline) ei ole piisav, et seda metallvõrku pikema aja jooksul kaitsta.
Siin on kunagine foorumiteema, mis banditil seda probleemi ja lahendust kirjeldas: http://www.twtex.com/forums/showthread.php?t=59901
Mina isiklikult puhastasin seda võrku selliselt, et hoidsin pumba korpust mõnda aega atsetooni sees ja hiljem lasin kraanist/aiavoolikust läbi korpuse vee vastupidiselt bensiini liikumise suunale.
Näpuga panin surveregulaatori ava kinni ja trassiveel on piisav surve ning vooluhulk, et see ületab bensiinipumba võimekuse. Kui vesi vabalt läbi läheb, siis võiks asi puhas olla. Selle traadiga sealt väikesest avausest mina sudida ei viitsinud. Ilmselt oleks mingi ultrahelipuhasti ka päris hea lahendus.
Tasub ehk uurimist?
Edit: Leidsin siit foorumist läbi käinud teema ka üles - viewtopic.php?f=1&t=78766#p617053
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.