Tänavalegaalne ringrajaratas


911
Postitusi: 14
Liitunud: 26 Okt 2017, 20:08
Tsikkel: Zx6r
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas 911 »

Ardilla kirjutas:

Heip:)

Räägi mis ratas sul on?

Mul on endal GSXR 600 2002 aastast. Sellel on esiamort stokis tavaline mitte ümberpööratud. Kuna ma veits kaalun ka siis väidetavalt pidurdamisel kes kõrvalt vaatasid käib esiots suht palju maha (midaiganes see ka ei tähendaks). Kui keerasin vedrud jäigemaks ühe tiiru, muutus ratas juhitavuse poolest päris palju, ehk siis püstisemaks... Võimalik, et on vaja kedagi kes aitaks korra seadistamise selgeks tegemisega.

Tunnen, et kui Tabsis osades aeglasemates kurvides välja tulen, siis nagu jääks võhma veits puud, siit ka algne teema hakkas huvitama nende ülekannete osas.
Ehk see teeb ratta veits närvlisemaks (ergamaks, saab otsa maast lahti lihtsamini) aga kas spidokas läheb ka palju paigast ära?

Mis plaan oleks gondlite osas?

Üks asi millest veel puudust tundsin oli stompgrip kleeps paagile.

Muus osas võiks Trumi õpetuste järgi mingid a-d ja o-d ära teha, et ratas veidi lõhkumiseturvalisemaks muuta.

Hetkel on mul LSL-i kukkumispunnid. Aga need on rohkem ilusad kui kasulikud. Milliseid kaanekatteid kasutad, kust tellisid?

Ketikaitse (uime) peaks ka kuskilt laskma nikerdada.

Spidokas hakkab valetama jah. Aga ülekande osas on olemas netis tabel, kuhu saad sisestada enda ratta andmed. Ka näitab see tabel ära, lõpp kiiruse peale muutuseid. Samuti ka mootori pöördeid, kui kulged trassil 100-ga. Otsi siit foorumist. Ülekande muutmine vms.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”