Miks mulle ei meeldi porgandid ehk mis pagana päralt on vaja talvel mootorrattaga sõita

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Miks mulle ei meeldi porgandid ehk mis pagana päralt on vaja talvel mootorrattaga sõita

Lugemata postitus Postitas kalle »

mx77 kirjutas:

Pagana päralt üldse on vaja tänavarattaga talvel sõita (kui see ei ole krossi- või enduurorattaga näiteks jäärajal paugutamine).
Kas see on mõnus või pakub see mingit erilist naudingut?

21 hooaega olen talvel sõitnud, aga ega ma sulle vastata ei oskaks. Siis nii, et see sulle mingi uue teadmise tooks. Väiksed asjad kokku teevad selle ära, millest üks on ka nt see, et kevadel on nö suvisele hooalae ülemik palju parem, kui talvel ka veidi sõidetud. Ühelt poolt on see tegelt selline tühi küsimus, sest ega sa ju vastust ei saa. Ükskõik mis argumente tuua, ega need sinu jaoks ei päde ja kõik on ok, sest tegelt on küsimus ja su arvamus ju õigustatud. Samas need kes sõidavad..las nad sõidavad ja ega sa arvad ikka nii nagu arvad. Mulle tundub tegelt, et ega sa selles tänavasõidu mõttekuses kahtled üldse üsna tihti..olgu suvel, või talvel:) Ka see on ok..ikka tekib tunne, et see kus enda fookus on see kõige õigem:)

Piipz kirjutas:
will111 kirjutas:

See oleneb naastude kõrgusest ja tihedusest, ilmselt ka rhevist kus sees need istuvad

Mu küsimus oli pigem selles, et kas on sellist universaalset rehvi/naela kombot, millega 250 kilone mammut koos 100 kilose tüübiga aastaringselt sõita võiks, lumi/jää/asfalt. Ma ise veitsa kahtlen selles.

Selle kohta ütleksin, et vaadates sommide rattaid, seal ja kui nad siin külas käivad, siis suurte GSide jm selliste all kasutatakse auto ja paketika naeltega naelutad rehve ja sõit sujub. Ja siis on veel mingid mulle tundmatud naelad, mis on suuremad kui auto omad, aga väiksemad kui nn krossinaelad. Sellest on siin enne ka juttu olnud, aga ise olen kasutanud just auto naeltega ise naelutatud ala K60 ja ka nö nupurehve. Ratas on muidugi kergem ja selle 140+kg ratta all toimivad väga hästi. Muidugi on tulnud ette olukordi, kus on korraks vaja päästa ja just siin on see koht, kus ma ei tahaka seda teha 250kg rattaga. Aga kui vaatan neid valmis naelutatud Heidenau rehve, siis minus need usaldust ei ärata oma naela suuruse osas ja jään ka edaspidi neid naelutada laskma (niikaua kui leidub keegi kes selle ette võtab)
Aga jällegi pean ütlema, et rehvid on üks asi, aga sellise viisaka rattaga nagu sul, ma Tallinna soola sisse ei raatsiks ronida. Ranelil on oma pildiga omamoodi õigus, aga ma olen seda julma hävingut näinud kõik need aastad ja kui sa VÄGA tihti ei pese, siis..on mingi välimuse kadu kindlsutatud. Selleks oleks üks odav ratas abiks.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”