Tänavalegaalne ringrajaratas

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kalleu kirjutas:

Käigunäidik on nice-to-have nimekirjas :D

Stock lenks tundub natuke liiga kitsas, tahaks kurvis paremat täpsust ja tundlikkust.
Küsin pikemate clip-on torude kohta, kes on vahetanud. Kui palju pikemad panite? 1cm? 2cm?

Ja teine küsimus on gaasirutska kohta. Täna pean täisgaasi saamiseks keerama rutskat peaaegu 3/4 täispööret, mis on ilma vahepeal käe asendit tõstmata võimatu. Tahaks lühendada selle 1/2 pöörde peale. Jällegi küsiks tagasidet eelkõige neilt, kes on muutnud ja millega sealjuures arvestada (alguses ettevaatlikum kindlasti)?

On gaasirutskasid, millel tuleb kaasa erineva ülekandega adaptereid, aga sellise panemine tähendab ilmselt kogu parema poole bloki ümberehitust (juhul kui gaasirutska ja lülitite blokk on integreeritud)
https://www.btosports.com/p/g2-ergonomi ... cam-system

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”