BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Snuffit
Postitusi: 272
Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
Asukoht: Rapla
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Snuffit »

Tänud vastuse eest! Panen su öeldu kõrvataha ja kui miskit konkreetsemalt mõtteisse jõuab, siis annan teada.
Hetkel aga hakkan vaikselt toorikut otsima :mrgreen:

PhunkT kirjutas:
Snuffit kirjutas:

Hei! Kui tohib küsida siis mis suurusjärku läheb sellise projekti tegemine eurodes?
Tsikli ostuhinda pole vaja juurde arvestada.

Lihtsalt endal nüüd sinu lahedat projekti vaadates tekkis sama mõte, et perel võiks ju selline apastraat olla - küsimus umbkaudses finantsis, et teaks vaikselt mõlgutama hakata :bsmile:

Väga äge! Mulle väga meeldiks, kui pererattaid, mis ei ole sovjetiaegsed liiguks rohkem. Mitte, et vene raua vastu midagi oleks, aga need ei ole lihtsalt pärismaailmas kasutatavad.

Ei tahaks lõplikku summat välja öelda, sest kui aus olla, siis ma ei ole seda tahtnud kokku lüüa ja tegelikult on ka muutujaid väga palju. Lisaks ei ole ilus Motoremi suhtes kõike avalikult välja laduda :).

Aga...

Esiteks sõltub asi toorikust, st mis ratas on - kui on ratas, millel on mootori alt läbi käiv tugev raam, mille külge võib asju keevitada-kruvida, on juba märkimisväärne töötundide võit. Põhimõtteliselt emmi/izhi korvi korral keevitad munakad raamile ja ülemised kinnitused ka, vead tagatule alt tulejuhtmed ja asi tehtud. Kui korv on korralik, jätad originaaliks ja värvi ei muuda, siis ongi mõnisada eurot ja tehtud (eeldusel, et korvi ei pea ostma).

Kui kasutada vene korvi, mis on räbal (nagu minul oli), siis see on ilmselt üks suuremaid kuluallikaid, kuhu võib matta üsna mitu tuhat eurot, millest üsna suure osa moodustavad keretööd ja värvimine (need asjad on lihtsalt nii koledad juba tehasest tulles). Minu korv sai ka palju väikeseid modifikatsioone (korviraami peale madalamale istutamine, tagaluuk, turvakaar, turvavööd, uued istmed, modifitseeritud tuuleklaas, korvikiige pukside süsteem, uus ratas, rattapolt jne). Paljud neist mod-idest ei ole vajalikud, aga andsid lõpptulemusele väga palju juurde ja ei kahetse üldse.

Vedrustus, mis mul tuleb veel natuke ümber teha, võib ka maksta palju, st minu rattal oli normaalse nurgaga esihark, millega kannatab originaalkujul sõita, mõnel rattal tuleb hakata seda muutma või vahetada leading linkide vastu, et üldse kannataks keerata.

Long story short - saab 1000 euroga, saab 5000+ euroga. Alla 1000 ilmselt ei julgeks ennustada isegi ise ehitades. Mina lõpuks ise ei julgend ehitada - panna pere sellise aparaadi peale, mille olen oma puudulike keevitusoskustega kokku pannud - no way.

Kui sul on mingi konkreetne mõte (ratas, millele tahad mingit konkreetset korvi külge istutada), siis ma heameelega aitan nõuga, sest nimesi, kelle lapsepõlve mälestustes on perega tsiklimatkal käimine, võiks olla rohkem :). Koeri ka :D

Ja Motoremil on väga hea kogemus olemas, julgen täitsa soovitada. Kui tahta järgmine hooaeg sõita, siis parem kohe pihta hakata, sest siin kehtib kindlasti Hofstadteri seadus :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Hofstadter%27s_law

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”