Bensufilter sissepritsele suvalisest autopoest?


Teema algataja
Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Bensufilter sissepritsele suvalisest autopoest?

Lugemata postitus Postitas Loadära »

ranel kirjutas:
Loadära kirjutas:

Küsisin, kuna mul on varasematest aegadest nagu selline "alateadlik" seos kuidagi kinnistunud, et sellised läbipaistvates plastkehas minifiltrid on justkui ainult karbuutormasinate teema, ehk siis pigem vabavoolu jaoks arvestatud. Seega pelgangi pisut, et äkki 3bar selga surudes läheb see sisu seal sees kuidagi liikvele, või hakkab korpus lekkima vms? Lisaks kuskil väljamaa foorumis aeti veel mingit tarka juttu erinevatest läbilaskevõimetest mikronites...no stiilis, et pange ikka mingi värskema KTMi oma, et seal 10mikroni asemel 20vms ( hetkel küll seda teemat enam üles ei leidnud, seega vabandused, kui numbrid suurusjärk nihkes...)?

Ma ise lähtuks sellest põhimõttest, et pane see, mis endale õigem tundub või kui kahtled, siis tee nii nagu tehas ette näeb. Sul on ju reaalselt vana filter näpus ja saad kõige paremini võrrelda.
. Kui suvaline foormlane jagab siin soovitusi, mis tema arvates võiks sobida, siis kehva nõu andes hiljem pole ta rahapakiga lehvitamas, et maksan tagajärjed kinni.

Nujah, aga ega see "vana filter näpus" võrdlemisel suurt kindlustunnet vist ei lisaks, sest egas peale väliste gabariitide ei suuda ma teist näppude vahel keerutades nii kui nii midagi tarka sealt välja mõõta ja ega voolavuse test (alates 2011a paagis tööd teinud) filtrile annaks ka ilmselt sellise küsitava tulemuse. Ja ka uus bensujaama filter võib ju hetkeliselt sellise "kontrollkoormuse" üle elada...aga kui mingid tunnid hiljem paagis ära laguneb, siis ilmselt hea õnne korral tuleb lihtsalt modra kätel kuskilt mülkast välja tassida, aga sitemal juhul rändab mingi sodi edasi rõhuregulaatorisse ja/või pihustisse...ja neid vist originaale uusi ostma hakata tõesti ei tahaks :)

Ma tegelikult lootsin lihtsalt, et äkki keegi teine siit juba, põhjusel või teisel, süvauuringuid teinud antud vallas ja et äkki on tootjatel ka kõige odavamatel filtritel mingid miinimumnõuded (et peab näiteks taluma vähemalt 3bar rõhku...või läbi laskma 30l/h vms...). Lihtsalt endal oli eile ja täna ainukeseks aknaks internetimaailma mingi juust nutitelehvon ja sellega oli suht vaevaline igasugu inhvot läbi kammida.

Kuid endal arenes asi vahepeal edasi nii: ei hakanud tõesti mingeid riske võtma "noname" filtriga, õnnestus see originaal fööniga kuumutades sealt kõvakspaakunud torustikust ikka kuidagi elusalt kätte saada ja suruõhu abil vastupidi pisut läbi puhuda, peale mida nägi oluliselt heledam välja ja käis suuga puhudes küll igati vabalt läbi. Läks siis kokku tagasi ja sai täna Männikul sõitmaski käidud, kuid viga oli endiselt alles ja tundub (ning nüüd netist juurde lugedes saan aina rohkem kinnitust ka sarnaste sümptomite põhjal) , et sain endalegi nende Bergi 70kraadi isendite tüüpvea kauba peale kaasa: peale pikemat-aeglasemat sõitu, niipea kui bensiin paagis piisavalt soojaks läheb, poob bensupump kinni ja sureb täiesti kätte ära. Siis 10-15min jahutuspaus...ja voilaa, lust võib jätkuda, nagu poleks midagi olnudki!

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”