Käte(rutska) soojendus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 344
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme
Kontakt:

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #61 Postitas Magimees » 17 Jaan 2010, 18:45

Tere.Hakkasin siis täna soojendusega käepidemeid installima ja gaasirulli pool läheb liiga lobedalt peale. Tahaks teada millega liimida et asi 100% paika jääks. Moment ja 88 on proovitud ja ei toimi, klaasiliim lasi ka teisel rattal paari kuuga lahti. Vasak pool läks praegu keermeliimiga aga parema poole liimimiseks oleks midagi vingemat vaja.


Liime võib ju erinevaid proovida, aga kas ei oleks lihtsam gaasirulli ja rutska vahele midagi aretada, et tihe jääks? Kujutan ette, et isoleerteibid ja muud sellised jäävad ära, kuna liim peaks üles soojenema koos rutskaga, kuid võimalusi peaks siiski palju olema. Gaasirulli peale midagi pahtliga kokku mökerdada äkki? või siis lihtsalt plastmassist riba kiiluna kasutada rutska ja käepideme vahel vms?

See soojendusega rutskade jaoks mõeldud liim paistab praeguses valguses siiski kõige mõtekam ja kindlam, kui seda kuskilt muidugi saada on ja see on juba uus küsimus.

Edu


Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc

zx12r

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #62 Postitas zx12r » 17 Jaan 2010, 19:06

Tugeva liimiga kahepoolne teip!

Töötab.
Kasutaja avatar

tedre
Postitusi: 175
Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
Tsikkel: KL650 Tengai, BMW 1200 GS
Asukoht: L-virumaa

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #63 Postitas tedre » 17 Jaan 2010, 21:06

Müügil spetsiaalne rutska liim.
pira (made in Georgia), IZ 56, Jawa 634, KL650 Tengai, BMW 1200 GS
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6031
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 100 korda
Kontakt:

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #64 Postitas mx77 » 17 Jaan 2010, 21:14

Mina kasutan käepidemete kinnitamiseks vana head tekstiilist elektrikuteipi. Üks kiht teipi lenksule või gaasirullile, lased brake cleaner spreiga üle, et liimi pehmendada, käepide peale ja lased 24h kuivada. Siiani on tulemus alati hea olnud.

onusnooker
Postitusi: 292
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #65 Postitas onusnooker » 19 Jaan 2010, 20:48

soolo kirjutas:Tere.Hakkasin siis täna soojendusega käepidemeid installima ja gaasirulli pool läheb liiga lobedalt peale. Tahaks teada millega liimida et asi 100% paika jääks. Moment ja 88 on proovitud ja ei toimi, klaasiliim lasi ka teisel rattal paari kuuga lahti. Vasak pool läks praegu keermeliimiga aga parema poole liimimiseks oleks midagi vingemat vaja.

Tänud kõigile vastajatele.



Kui võimalik pane pilte ka oma tegemsitest !
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 247
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #66 Postitas soolo » 19 Jaan 2010, 21:21

onusnooker kirjutas:Kui võimalik pane pilte ka oma tegemsitest !


Mu tegemised liialt tavalised et kellelegi eriti huvi pakkuda arvan ma. Kui oma projektiga valmis saan ja ise rahule jään siis tulevad ka pildid.
Kasutaja avatar

jansu24
Postitusi: 123
Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
Tsikkel: HYOSUNG GT650iR
Asukoht: Pärnu

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #67 Postitas jansu24 » 21 Mär 2010, 20:28

oskab siis keegi seda spets rutskaliimi nime öelda?
Terv,
Jansu

__________________________________________

V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine :)

HYOSUNG GT650Ri
Kasutaja avatar

jansu24
Postitusi: 123
Liitunud: 19 Mai 2007, 00:27
Tsikkel: HYOSUNG GT650iR
Asukoht: Pärnu

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #68 Postitas jansu24 » 24 Mär 2010, 07:09

Nonii... nüüd siis rutskad lõpuks lenksu küljes kinni. Sai proovitud silikooniga, momendiga, soovitati veel juukselaki ja nüünelakiga, kuid nendesse oli mul veel vähem usku. Poes liimiriiuli ees seistes otsustasin kahekomponentse liimi kasuks (Araldit Rapid 2806). Igatahes on nüüd rutskad kinni ja ma arvan, et kui maha vaja võtta, siis abivahendiks saab vist relakas olema :?
Terv,

Jansu



__________________________________________



V-mootor on nagu lõvi taltsutamine ja rida mootor nagu kassi piinamine :)



HYOSUNG GT650Ri
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 663
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 9 korda

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #69 Postitas stev666 » 14 Nov 2017, 16:51

Kuidas toimida edasi. Paigaldasin rutskasid ja üks jäi poole peale kinni. Ütlen kohe et mitte seda tavalist kummist, aga küttega ja sees on ka plasttoru. 22mm rutska 22mm uuele lenksule. Algul natu proovisin oli nagu liiga tihe, mõtlesin et liim teeb libedamaks, aga ei teinud. Ideid...
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 825
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 36 korda
Kontakt:

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #70 Postitas Margusxx » 14 Nov 2017, 17:00

stev666 kirjutas:Kuidas toimida edasi. Paigaldasin rutskasid ja üks jäi poole peale kinni. Ütlen kohe et mitte seda tavalist kummist, aga küttega ja sees on ka plasttoru. 22mm rutska 22mm uuele lenksule. Algul natu proovisin oli nagu liiga tihe, mõtlesin et liim teeb libedamaks, aga ei teinud. Ideid...
Ühenda see küte taha enne kui liim täiesti ära kuivab, kui saad siis lase õhku vahele.
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 663
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänatud: 9 korda

Re: Käte(rutska) soojendus

Lugemata postitus #71 Postitas stev666 » 14 Nov 2017, 17:20

Panin kütte järgi ei aidanud. Ja nüüd juba garagest kodus. Soojalt oli veel see oht et läks pehmeks ja ei saanud kõvasti keerata
Talvel ski-doo mach z 800cc 109kw
Artic Cat F7 97kw




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist