BMW K100LT HACK


Tort
Postitusi: 2022
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Tort »

Eks pead asjad omale selgeks tegema. Püssi põõsasse visata ei ole mõistlik, kuna on teada, et erinevad ark bürood omavad tihti taolistes olukordades erinevaid seisukohti ning eriolukordades võivad nende tõlgendused olla täiesti mööda.

Aga puht insernerimehaanika staatika kursusele toetudes, siis ei ole õige, et kandevõimest arvutatakse robustselt korvi mass maha, kuna korv ei ole mitte rattal seljas, vaid ka korvil on oma ratas. Seega vaid osa lisatud korvi massist mõjub tsiklile.

Väga robustne arvutus oleks pigem selline (eeldame, et iga ratta kandevõime on võrdne):

1) Ühele rattale võib rakenduda täismass (tsikli senine täismass / 2)
2) Kolmele rattale võib rakenduda täismass (tsikli senine täismass / 2 *3)
3) Uus kandevõime = tsikli uus täismass - senine tühimass - korvi mass

AGA!!! Konks on siinpuhul ilmselt mitte kandevõimes per se, vaid tõsiasjas, et tsikkel on ette nähtud oma piduritega pidurdama ette antud täismassi ja kui lisarattale ise pidurit lisada ei või, siis ka täismass ei või suureneda. Nii et pead lugema ja leidma augu.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”