BMW K100LT HACK
-
- Postitusi: 1388
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: BMW K100LT HACK
Tort kirjutas:Eks varu kannatust ja pea dialoogi, aga kas on võimalus, et teine ratas on registrid isevalmistatud?
Käesolev Bemm on L4.
Tordi antud lingilt tuleb välja, et:
Üksikkorras on lubatud valmistada M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõidukeid.
Üksikkorras valmistatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele. Sõiduki välimus peab erinema tehases valmistatud sõiduki välimusest.
L kategooria sõiduki pidurisüsteem peab olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud sõidukilt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema EÜ- või E-tüübikinnitatud:
rehvid;
valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed.
Ainuke asi, millele päevakangelane ei vasta on: Sõiduki välimus peab erinema tehases valmistatud sõiduki välimusest.
Edit: See välimuse sarnasus/erinevus on muidugi väga vaieldav teema. Aga ilmselt peaks minimaalselt tegema järgmist:
- esikondli vahetus (kasvõi ajutiselt nakediks teha ja suvaline esituli esihargi külge kruvida)
- tagakondliga sama lugu
- Bemmi logod tuleb vist ka ära kaotada...
PS! Kuidas on õige: kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] või gondlid??
PS2! WTF ma kirjutasin ülemisele reale esimese kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] tugeva algustähega ja teise pehmega: Gondlid. Aga kui ma brauseris oma posti vaatan, siis on mõlemad ühesugused. Kui edit vajutan, siis on kirjaviga näha. Big Brother?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.