Tänavalegaalne ringrajaratas


Mariella Lünka

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus Postitas Mariella Lünka »

Piduripumbaga on see lugu, et loomulikult on see üks olulisemaid asju mida ära vahetada, tunnetus on nagu öö ja päev võrreldes enamuse OEM pumpadega. Ja klotsidega on jah see lugu, et OEM klots on enamuse sõitjate jaoks kindlam valik, race klotsid tahavad saada soojaks sõitmist ja temp. hoidmist et nad õigesti töötaks. Peale selle võib race klotsiga näiteks vihmaga tekkida ebameeldivaid üllatusi seoses esiotsa pidamisega kui pole harjunud sellega. Race klotsiga näiteks tänaval sõita on väga ebameeldiv. Sama lugu on ka supportitega - kui need on juustud siis ei aita ka väga kange pump ja head vollad. Ühesõnaga - jadas ühe jupi asendamine ei pruugi tulemust anda kui ülejäänu on sepik.

Bremboga saab õige asendi paika panna peale soojendusringi (tasub korralikult pidurid soojaks pidurdada enne starti) ja suhteliselt sinna ta ka jääb. Ja seda väikest läbivajumist (mis esineb ka Bremboga) ei tasu väga paranoiatada - see on pigem hea tunnetuse suhtes, parem piduriga kurvi sõita jne. Kangel Brembol saad kah heebli paika panna nö race v street asendisse, esimene on oluliselt jäigem variant kui teine. Mulle isiklikult meeldib (ilmselt olen lihtsalt harjunud) selle leebema asendiga kuna tunnetus on selle asendiga parem. Kangem asend on väga selline ON/OFF, liikumisruum väga lühike ja jäik.

Tegelikult oleks mõistlik ka voolikud ära vahetada eriti kui on juba mitmeid hooaegu sõitnud vollad. Siklitel millel on ABS peal tuleks see sealt eelistatavalt välja visata ja tekitada otsesüsteem kuna see on üks faktor mis mõjutab seda heeblimängu jne (see eeldab muidugi seda juba, et tegemist on kõva pidurdajaga :) ). Peale selle on tegelikult olemas üks abinõu selle heebliasendi muutumise vastu - heebliregull pannakse lihtsalt teise käe juurde kohta kust seda on võimalik sõidu ajal ilma suuremate ebamugavusteta regullida. Tean, et mõnel pillil on see peal olnud siin Eestis aga üldiselt ei kasutata seda.

Muus osas on jah nii, et TEHNILINE KORRASOLEK, AMORDID, REHVID - need on asjad millega tasub esialgu tegeleda. Ülejäänu on juba boonus või siis vajadus mis tekib siis kui ringiajad alla 1.20

Üks asi mis võib algajatele veel huvi pakkuda on erinevate tootjate traction süsteemid. Pole kõikide uuemate arengutega enam kursis aga 2014 üks kolleeg rinkal paigaldas oma gixxerile GripOne süsteemi ja niipalju kui teda rajal jälgisin ja tema enda kommentaaride põhjal siis väga kenasti toimis asi. Mis peamine, suhteliselt odav, lihtsalt paigaldatav ja seadistatav - puhas nupumäng (erinevad parameetrid).



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”