Tänavalegaalne ringrajaratas

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Martinez
Postitusi: 176
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #91 Postitas Martinez » 05 Jaan 2018, 18:47

Vb väike OT aga kungi tegin ise oomipoest ostetud jubinatest täiesti nullist käigunäidiku.
Minu rattal (TDM 850) registreeritakse neutraali kolme kaabli abil. Need positsoneerivad 1, 0, 2 käiku. Valmisolek oli 6 ühenduse jaoks. Elmisel generatsioonil vaid 3 kasutuses olevat aga õigetese kohtadesse ise tekitada nt väikse poldi/mutri abil ei ole probleemi. Nii saigi siis kinnitatud iga "magneti" tarvis üks kaabel, veidi takisteid ja diode vahele ning integreerisin orignaal kelladesse.
Stiilinäide:


PS! varasem kogemus sellel alal puudus, järelikult konte murdev ei tohiks ka teistele olla.



will111
Postitusi: 1737
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 119 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #92 Postitas will111 » 05 Jaan 2018, 21:26

kui kange see kangem õli siis täpsemalt olema peab ja oskad ehk tuua mingi konkreetse näite ka? läbi vajumine toimub ju minu teada kahel erineval moel, üks on tingitud vollade paisumisest ja see on üsnagi selline "mingi teatud piirini", lihtsalt heeblit pisut kummisemaks muutev vajumine. hoopis teine asi on vedeliku keema ajamine või kuskil seal piiri peal sõitmine. siis toimub ikka suhteliselt konkreetne läbivajumine ja nii enam sõita ei saa.

millised on need head race klotsid, mida tasub alla toppida igasuguste ferodode asemel?
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 447
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: Honda CBR1000RR 11"
Asukoht: Kose

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #93 Postitas Mait.V » 05 Jaan 2018, 22:09

Räägiks siis ka paar sõna sekka. Masinaks 2011 CBR1000rr Ise sõidan nüüdseks juba Brembo pumbaga. Miks Brembo ?
Sest, et kõige suurem probleem originaalpumbaga minu jaoks ei olnud mitte läbivajumine vaid hoopis see, et heebli asend muutus sõidu ajal (õliks Castrol racing piduriõli) ja ilmselgelt ei ole seda aega võistluse aeg reguleerida (1-6 clickid) Bremboga seda jama ei ole, heebli asend on koguaeg paigas. Voolikud on mul originaalid, ei näe põhjust neid vahetada, toimetavad väga hästi. Õliks on Castrol SRF react racing õli. Ikka kõige parem sisse.
Klotsid soovitaksin originaalid panna, olen ka mina race klotse proovinud, kuid need tahavad pidevat kuuma saada. Originaal on koguaeg ühesugune.
Kokkuvõttes saab ka originaalpumbaga vähemalt 1.18 aega sõita nagu Mustik mainis. Aga õli siis vähemalt Dot 5.1 kõrgema kuumustaluvusega. Ise enne pumpa küll ei vahetaks kui 1000cc on midagi 1.19 käes, enne ei oma see küll tähtsust.

Investeerige REHVIDESSE ja VEDRUSTUSSE ja kui raha üle jääb siis muud asjad.
51994779
Kasutaja avatar

Allan_Merik??la
Postitusi: 54
Liitunud: 22 Apr 2017, 14:54
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #94 Postitas Allan_Merik??la » 08 Jaan 2018, 01:06

Piduripumbaga on see lugu, et loomulikult on see üks olulisemaid asju mida ära vahetada, tunnetus on nagu öö ja päev võrreldes enamuse OEM pumpadega. Ja klotsidega on jah see lugu, et OEM klots on enamuse sõitjate jaoks kindlam valik, race klotsid tahavad saada soojaks sõitmist ja temp. hoidmist et nad õigesti töötaks. Peale selle võib race klotsiga näiteks vihmaga tekkida ebameeldivaid üllatusi seoses esiotsa pidamisega kui pole harjunud sellega. Race klotsiga näiteks tänaval sõita on väga ebameeldiv. Sama lugu on ka supportitega - kui need on juustud siis ei aita ka väga kange pump ja head vollad. Ühesõnaga - jadas ühe jupi asendamine ei pruugi tulemust anda kui ülejäänu on sepik.

Bremboga saab õige asendi paika panna peale soojendusringi (tasub korralikult pidurid soojaks pidurdada enne starti) ja suhteliselt sinna ta ka jääb. Ja seda väikest läbivajumist (mis esineb ka Bremboga) ei tasu väga paranoiatada - see on pigem hea tunnetuse suhtes, parem piduriga kurvi sõita jne. Kangel Brembol saad kah heebli paika panna nö race v street asendisse, esimene on oluliselt jäigem variant kui teine. Mulle isiklikult meeldib (ilmselt olen lihtsalt harjunud) selle leebema asendiga kuna tunnetus on selle asendiga parem. Kangem asend on väga selline ON/OFF, liikumisruum väga lühike ja jäik.

Tegelikult oleks mõistlik ka voolikud ära vahetada eriti kui on juba mitmeid hooaegu sõitnud vollad. Siklitel millel on ABS peal tuleks see sealt eelistatavalt välja visata ja tekitada otsesüsteem kuna see on üks faktor mis mõjutab seda heeblimängu jne (see eeldab muidugi seda juba, et tegemist on kõva pidurdajaga :) ). Peale selle on tegelikult olemas üks abinõu selle heebliasendi muutumise vastu - heebliregull pannakse lihtsalt teise käe juurde kohta kust seda on võimalik sõidu ajal ilma suuremate ebamugavusteta regullida. Tean, et mõnel pillil on see peal olnud siin Eestis aga üldiselt ei kasutata seda.

Muus osas on jah nii, et TEHNILINE KORRASOLEK, AMORDID, REHVID - need on asjad millega tasub esialgu tegeleda. Ülejäänu on juba boonus või siis vajadus mis tekib siis kui ringiajad alla 1.20

Üks asi mis võib algajatele veel huvi pakkuda on erinevate tootjate traction süsteemid. Pole kõikide uuemate arengutega enam kursis aga 2014 üks kolleeg rinkal paigaldas oma gixxerile GripOne süsteemi ja niipalju kui teda rajal jälgisin ja tema enda kommentaaride põhjal siis väga kenasti toimis asi. Mis peamine, suhteliselt odav, lihtsalt paigaldatav ja seadistatav - puhas nupumäng (erinevad parameetrid).
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 766
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #95 Postitas Ardilla » 08 Jaan 2018, 09:45

No ma ju lubasin, et võtan ratta enne kevadet ette :) Mis ma avastasin oli see, et galeriid ei olnud tihedalt ploki küljes kinni ja pritsungi tihendid ka kõik lekkisid. Seega soovitan kõigile banaalset ratta hooldust. Ehk 10-15 aastat vähesõitnud ratas ei pruugi vähem tööd nõuda, kummid on kõik pastikud...

Klapivahed olid tolerantsis. Küünlad olid omadega ühelpool, ja mingi teema seguga. Aga see võis olla seotud pritsungi ja galerii tehenditega. Kui ikka õhku imeb sisse rohkem kui vaja siis mis me seal ikka edasi arutame.

Aga varsti tihendid kohal ja läheb vahetamiseks :)

Mustik
Postitusi: 78
Liitunud: 16 Apr 2007, 20:25
Tsikkel: r6 03(rimakas)-S1000RR
Tänatud: 2 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #96 Postitas Mustik » 08 Jaan 2018, 10:35

Ardilla kirjutas:No ma ju lubasin, et võtan ratta enne kevadet ette :) Mis ma avastasin oli see, et galeriid ei olnud tihedalt ploki küljes kinni ja pritsungi tihendid ka kõik lekkisid. Seega soovitan kõigile banaalset ratta hooldust. Ehk 10-15 aastat vähesõitnud ratas ei pruugi vähem tööd nõuda, kummid on kõik pastikud...

Klapivahed olid tolerantsis. Küünlad olid omadega ühelpool, ja mingi teema seguga. Aga see võis olla seotud pritsungi ja galerii tehenditega. Kui ikka õhku imeb sisse rohkem kui vaja siis mis me seal ikka edasi arutame.

Aga varsti tihendid kohal ja läheb vahetamiseks :)


Kui nii võtta, siis jah :D :
Amordid võiks mitte lekkida
Käigukast võiks käike mitte välja loopida
Töödata võiksid kõik 4 silindrit (küünlad, pritsung ok)
Sidur võiks mitte libiseda.
Pidurid võiksid pidurdada.

Kui mootor veidi kohvi on, ei ole hullu. Peaasi et õli välja ei aja.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 766
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #97 Postitas Ardilla » 08 Jaan 2018, 20:42

No nii on, mis mõtet on teha streetrace.org stiilis tuuningut :D tehnika peab ju korras olema :D

Ma veel tahan penabaagist sõelad ka puhtaks lasta. Ühesõnaga tegemist oi oi kui palju :) Peaks endale need paagikleepsud ka kindlasti kukilt ära sebima.

will111
Postitusi: 1737
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 119 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #98 Postitas will111 » 08 Jaan 2018, 22:35

oot mis kleepsud plaanid tsikli külge kleepida? turbo kirjad pidavat jah vähemalt 20hp juurde andma, kuid dünoteste pole kohanud :lol:

ise vahepeal tellinud hiinast kõvasti kraami (selliseid lihtsamaid, basic asju). kõik nüüdseks kohale ka jõudnud, jalarauad on väga head selle raha eest. heeblid paistavad igati viisakad. ühe käimakangi tellisin, jälle täiesti rahul..kuigi jah see on solid block tüüpi mitte liigenditega variant. traction pads on ka ära tellitud. veel vist tuleb võtta käigunäidik ja siis tellida natuke alumiiniumi toorikut ning teha omale sobivad regullitavad foot peg holderid.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 766
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Tänavalegaalne ringrajaratas

Lugemata postitus #99 Postitas Ardilla » 09 Jaan 2018, 15:00

No jah :D need Rally kleepsud annavad 20 hp-d juurde :D

Tegelt mõtlesin srompgrippe




Mine “Kiirendus ja rinka”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist