Tänavalegaalne ringrajaratas
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 404
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Vb väike OT aga kungi tegin ise oomipoest ostetud jubinatest täiesti nullist käigunäidiku.
Minu rattal (TDM 850) registreeritakse neutraali kolme kaabli abil. Need positsoneerivad 1, 0, 2 käiku. Valmisolek oli 6 ühenduse jaoks. Elmisel generatsioonil vaid 3 kasutuses olevat aga õigetese kohtadesse ise tekitada nt väikse poldi/mutri abil ei ole probleemi. Nii saigi siis kinnitatud iga "magneti" tarvis üks kaabel, veidi takisteid ja diode vahele ning integreerisin orignaal kelladesse.
Stiilinäide:
PS! varasem kogemus sellel alal puudus, järelikult konte murdev ei tohiks ka teistele olla.
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
kui kange see kangem õli siis täpsemalt olema peab ja oskad ehk tuua mingi konkreetse näite ka? läbi vajumine toimub ju minu teada kahel erineval moel, üks on tingitud vollade paisumisest ja see on üsnagi selline "mingi teatud piirini", lihtsalt heeblit pisut kummisemaks muutev vajumine. hoopis teine asi on vedeliku keema ajamine või kuskil seal piiri peal sõitmine. siis toimub ikka suhteliselt konkreetne läbivajumine ja nii enam sõita ei saa.
millised on need head race klotsid, mida tasub alla toppida igasuguste ferodode asemel?
-
- Postitusi: 555
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Räägiks siis ka paar sõna sekka. Masinaks 2011 CBR1000rr Ise sõidan nüüdseks juba Brembo pumbaga. Miks Brembo ?
Sest, et kõige suurem probleem originaalpumbaga minu jaoks ei olnud mitte läbivajumine vaid hoopis see, et heebli asend muutus sõidu ajal (õliks Castrol racing piduriõli) ja ilmselgelt ei ole seda aega võistluse aeg reguleerida (1-6 clickid) Bremboga seda jama ei ole, heebli asend on koguaeg paigas. Voolikud on mul originaalid, ei näe põhjust neid vahetada, toimetavad väga hästi. Õliks on Castrol SRF react racing õli. Ikka kõige parem sisse.
Klotsid soovitaksin originaalid panna, olen ka mina race klotse proovinud, kuid need tahavad pidevat kuuma saada. Originaal on koguaeg ühesugune.
Kokkuvõttes saab ka originaalpumbaga vähemalt 1.18 aega sõita nagu Mustik mainis. Aga õli siis vähemalt Dot 5.1 kõrgema kuumustaluvusega. Ise enne pumpa küll ei vahetaks kui 1000cc on midagi 1.19 käes, enne ei oma see küll tähtsust.
Investeerige REHVIDESSE ja VEDRUSTUSSE ja kui raha üle jääb siis muud asjad.
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Piduripumbaga on see lugu, et loomulikult on see üks olulisemaid asju mida ära vahetada, tunnetus on nagu öö ja päev võrreldes enamuse OEM pumpadega. Ja klotsidega on jah see lugu, et OEM klots on enamuse sõitjate jaoks kindlam valik, race klotsid tahavad saada soojaks sõitmist ja temp. hoidmist et nad õigesti töötaks. Peale selle võib race klotsiga näiteks vihmaga tekkida ebameeldivaid üllatusi seoses esiotsa pidamisega kui pole harjunud sellega. Race klotsiga näiteks tänaval sõita on väga ebameeldiv. Sama lugu on ka supportitega - kui need on juustud siis ei aita ka väga kange pump ja head vollad. Ühesõnaga - jadas ühe jupi asendamine ei pruugi tulemust anda kui ülejäänu on sepik.
Bremboga saab õige asendi paika panna peale soojendusringi (tasub korralikult pidurid soojaks pidurdada enne starti) ja suhteliselt sinna ta ka jääb. Ja seda väikest läbivajumist (mis esineb ka Bremboga) ei tasu väga paranoiatada - see on pigem hea tunnetuse suhtes, parem piduriga kurvi sõita jne. Kangel Brembol saad kah heebli paika panna nö race v street asendisse, esimene on oluliselt jäigem variant kui teine. Mulle isiklikult meeldib (ilmselt olen lihtsalt harjunud) selle leebema asendiga kuna tunnetus on selle asendiga parem. Kangem asend on väga selline ON/OFF, liikumisruum väga lühike ja jäik.
Tegelikult oleks mõistlik ka voolikud ära vahetada eriti kui on juba mitmeid hooaegu sõitnud vollad. Siklitel millel on ABS peal tuleks see sealt eelistatavalt välja visata ja tekitada otsesüsteem kuna see on üks faktor mis mõjutab seda heeblimängu jne (see eeldab muidugi seda juba, et tegemist on kõva pidurdajaga ). Peale selle on tegelikult olemas üks abinõu selle heebliasendi muutumise vastu - heebliregull pannakse lihtsalt teise käe juurde kohta kust seda on võimalik sõidu ajal ilma suuremate ebamugavusteta regullida. Tean, et mõnel pillil on see peal olnud siin Eestis aga üldiselt ei kasutata seda.
Muus osas on jah nii, et TEHNILINE KORRASOLEK, AMORDID, REHVID - need on asjad millega tasub esialgu tegeleda. Ülejäänu on juba boonus või siis vajadus mis tekib siis kui ringiajad alla 1.20
Üks asi mis võib algajatele veel huvi pakkuda on erinevate tootjate traction süsteemid. Pole kõikide uuemate arengutega enam kursis aga 2014 üks kolleeg rinkal paigaldas oma gixxerile GripOne süsteemi ja niipalju kui teda rajal jälgisin ja tema enda kommentaaride põhjal siis väga kenasti toimis asi. Mis peamine, suhteliselt odav, lihtsalt paigaldatav ja seadistatav - puhas nupumäng (erinevad parameetrid).
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
No ma ju lubasin, et võtan ratta enne kevadet ette Mis ma avastasin oli see, et galeriid ei olnud tihedalt ploki küljes kinni ja pritsungi tihendid ka kõik lekkisid. Seega soovitan kõigile banaalset ratta hooldust. Ehk 10-15 aastat vähesõitnud ratas ei pruugi vähem tööd nõuda, kummid on kõik pastikud...
Klapivahed olid tolerantsis. Küünlad olid omadega ühelpool, ja mingi teema seguga. Aga see võis olla seotud pritsungi ja galerii tehenditega. Kui ikka õhku imeb sisse rohkem kui vaja siis mis me seal ikka edasi arutame.
Aga varsti tihendid kohal ja läheb vahetamiseks
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Ardilla kirjutas:No ma ju lubasin, et võtan ratta enne kevadet ette Mis ma avastasin oli see, et galeriid ei olnud tihedalt ploki küljes kinni ja pritsungi tihendid ka kõik lekkisid. Seega soovitan kõigile banaalset ratta hooldust. Ehk 10-15 aastat vähesõitnud ratas ei pruugi vähem tööd nõuda, kummid on kõik pastikud...
Klapivahed olid tolerantsis. Küünlad olid omadega ühelpool, ja mingi teema seguga. Aga see võis olla seotud pritsungi ja galerii tehenditega. Kui ikka õhku imeb sisse rohkem kui vaja siis mis me seal ikka edasi arutame.
Aga varsti tihendid kohal ja läheb vahetamiseks
Kui nii võtta, siis jah :
Amordid võiks mitte lekkida
Käigukast võiks käike mitte välja loopida
Töödata võiksid kõik 4 silindrit (küünlad, pritsung ok)
Sidur võiks mitte libiseda.
Pidurid võiksid pidurdada.
Kui mootor veidi kohvi on, ei ole hullu. Peaasi et õli välja ei aja.
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
No nii on, mis mõtet on teha streetrace.org stiilis tuuningut tehnika peab ju korras olema
Ma veel tahan penabaagist sõelad ka puhtaks lasta. Ühesõnaga tegemist oi oi kui palju Peaks endale need paagikleepsud ka kindlasti kukilt ära sebima.
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
oot mis kleepsud plaanid tsikli külge kleepida? turbo kirjad pidavat jah vähemalt 20hp juurde andma, kuid dünoteste pole kohanud
ise vahepeal tellinud hiinast kõvasti kraami (selliseid lihtsamaid, basic asju). kõik nüüdseks kohale ka jõudnud, jalarauad on väga head selle raha eest. heeblid paistavad igati viisakad. ühe käimakangi tellisin, jälle täiesti rahul..kuigi jah see on solid block tüüpi mitte liigenditega variant. traction pads on ka ära tellitud. veel vist tuleb võtta käigunäidik ja siis tellida natuke alumiiniumi toorikut ning teha omale sobivad regullitavad foot peg holderid.
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
No jah need Rally kleepsud annavad 20 hp-d juurde
Tegelt mõtlesin srompgrippe
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Brembo Kõige kangemad z04 seguga klotsid töötavad külmast peast paremini kui igasugune OEM või teise tootja. Mida kõrgemaks temp läheb...seda ägedamaks ka pidur
Kestavad ka kauem kui OEM ...ca 2x kauem
Hind alates 200 eur
Et pole vaja siin rääkida race klots ei sobi tänavale.
Mustik kirjutas:Kui pidurid läbi vajuvad ja voolikud tunduvad OKd, siis esmalt kangem õli ja õhutamine (30 euri +1h) Sellest yksi suure tõenäosusega juba piisab.
Ma sõidan hetkel nt kangema pumba, race klotside(tänavale kindel ei, nii hinna kui ka tempi poolest) ja OEM voolikutega. 1.18 juures oli stock koos kangema õliga veel igati ok.Kordan ka seda mida KIBU varem ytles. OEM klotsid on kohati paremad kui tänavale mõeldud teise tootja "track and street" klotsid. Kindla näitena saab välja tuua Biker24s pakutavad Ferrodod (kehvemad kui OEM)
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 980
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 77 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
korke kirjutas:Brembo Kõige kangemad z04 seguga klotsid töötavad külmast peast paremini kui igasugune OEM või teise tootja. Mida kõrgemaks temp läheb...seda ägedamaks ka pidur
Kestavad ka kauem kui OEM ...ca 2x kauem
Hind alates 200 eurEt pole vaja siin rääkida race klots ei sobi tänavale.
Mustik kirjutas:Kui pidurid läbi vajuvad ja voolikud tunduvad OKd, siis esmalt kangem õli ja õhutamine (30 euri +1h) Sellest yksi suure tõenäosusega juba piisab.
Ma sõidan hetkel nt kangema pumba, race klotside(tänavale kindel ei, nii hinna kui ka tempi poolest) ja OEM voolikutega. 1.18 juures oli stock koos kangema õliga veel igati ok.Kordan ka seda mida KIBU varem ytles. OEM klotsid on kohati paremad kui tänavale mõeldud teise tootja "track and street" klotsid. Kindla näitena saab välja tuua Biker24s pakutavad Ferrodod (kehvemad kui OEM)
On küll vaja rääkida! See, et 1 konkreetne klots töötab ei muuda tõsiasja, et valdav enamus ei tööta ja algajale racing klotse üldiselt soovitada ei ole õige.
Mina omalajal ostsin kord lolli peaga ühe "tuntud motosportlase" käest ja soovitusel hüüber ägedad racing klotsid mis maksid neljandiku kogu võistlusnädalavahetuse maksumusest. (Ok, toodi ka rajaäärde kohale mille eest olen tänulik) Sarnast kogemust ma teistele ei taha. Ma olen elus palju erinevaid klotse proovinud just lootuses leida häid ja hea hinnaga. Seepärast soovitangi minna kindlapeale ja osta oem klotsid kui praegused vahetamist vajavad ja katsetamiseks võimalused puuduvad. Või noh tegelt on tänapäeval nett inffi täis. lugege arvustusi ja analüüsige ja ilmselt leiate ka hea klotsi mis pole oem hinnaga.
Või minge kaubelge Korke käest garantii ja proovige neid Z04 seguga Brembosid sest kui jutt tõele vastab siis veits rohkem kulutada poleks patt.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
KIBU kirjutas:korke kirjutas:Brembo Kõige kangemad z04 seguga klotsid töötavad külmast peast paremini kui igasugune OEM või teise tootja. Mida kõrgemaks temp läheb...seda ägedamaks ka pidur
Kestavad ka kauem kui OEM ...ca 2x kauem
Hind alates 200 eurEt pole vaja siin rääkida race klots ei sobi tänavale.
Mustik kirjutas:Kui pidurid läbi vajuvad ja voolikud tunduvad OKd, siis esmalt kangem õli ja õhutamine (30 euri +1h) Sellest yksi suure tõenäosusega juba piisab.
Ma sõidan hetkel nt kangema pumba, race klotside(tänavale kindel ei, nii hinna kui ka tempi poolest) ja OEM voolikutega. 1.18 juures oli stock koos kangema õliga veel igati ok.Kordan ka seda mida KIBU varem ytles. OEM klotsid on kohati paremad kui tänavale mõeldud teise tootja "track and street" klotsid. Kindla näitena saab välja tuua Biker24s pakutavad Ferrodod (kehvemad kui OEM)
On küll vaja rääkida! See, et 1 konkreetne klots töötab ei muuda tõsiasja, et valdav enamus ei tööta ja algajale racing klotse üldiselt soovitada ei ole õige.
Mina omalajal ostsin kord lolli peaga ühe "tuntud motosportlase" käest ja soovitusel hüüber ägedad racing klotsid mis maksid neljandiku kogu võistlusnädalavahetuse maksumusest. (Ok, toodi ka rajaäärde kohale mille eest olen tänulik) Sarnast kogemust ma teistele ei taha. Ma olen elus palju erinevaid klotse proovinud just lootuses leida häid ja hea hinnaga. Seepärast soovitangi minna kindlapeale ja osta oem klotsid kui praegused vahetamist vajavad ja katsetamiseks võimalused puuduvad. Või noh tegelt on tänapäeval nett inffi täis. lugege arvustusi ja analüüsige ja ilmselt leiate ka hea klotsi mis pole oem hinnaga.
Või minge kaubelge Korke käest garantii ja proovige neid Z04 seguga Brembosid sest kui jutt tõele vastab siis veits rohkem kulutada poleks patt.
See garantii ja enam levinud sadulatele on meil proovi klotsid täitsa olemas. Ja teeme ühe asja ka selgeks. Brembo on hetkel ainuke tootja maailmas kes toodab päris piduriklotse tänavale/ringrajale ....Interneti võidusõitjatel on loomulikult valik suurem
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
See jutt ei pruugi nii mustvalge olla.
Autode maailmast on kogemusi kümnetes kus üks ja sama piduriklots töötab erinevate tootjate ketastega kas väga hästi või absoluutselt mitte.
-
Teema algataja - Postitusi: 483
- Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
- Tsikkel: on
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
korke kirjutas:... Ja teeme ühe asja ka selgeks. Brembo on hetkel ainuke tootja maailmas kes toodab päris piduriklotse tänavale/ringrajale ...
Kas sa võiksid lühidalt paari lausega täpsustada, mida tähenda antud juhul "päris" ja mida annab c-klassi tasemel sõites juurde Brembo vs EBC klots originaalkettaga?
Kui laias maailmas ringi vaadata siis nii WSBK kui BSB sarjades sõidetakse edukalt ka EBC GPFAX-iga (täis race). BSB-s ja USA national liigades 600-te klassides sõidetakse ka täiesti FA HH (tänav/sport) klotsidega.
Minu isiklik eelistus on siiani olnud EBC just rahakoti tõttu (ees 2x EPFA390HH a' 50€ komplekt) kuna sarnased Brembod on olnud üle 2x kallimad. Kui sa nüüd ütled, et Brembol on pidurdamine sama hea või parem kui EBC ja kestab sama palju rohkem kui maksab siis täitsa huviga prooviks
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
tsikli maailmas on see hetkel mustvalge. On olnud üritajaid. Kuid odava hinnaga nad kaugele ei jõudnud.
Kauri kirjutas:See jutt ei pruugi nii mustvalge olla.
Autode maailmast on kogemusi kümnetes kus üks ja sama piduriklots töötab erinevate tootjate ketastega kas väga hästi või absoluutselt mitte.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Tead.....see ,et tsiklil on kleeps EBC. Ei tähenda veel ,et ta sõidab ka sellega.
Kevadel tuled läbi ning saad täitsa tasuta proovida ja veendud selle headuses
kalleu kirjutas:Kas sa võiksid lühidalt paari lausega täpsustada, mida tähenda antud juhul "päris" ja mida annab c-klassi tasemel sõites juurde Brembo vs EBC klots originaalkettaga?
Kui laias maailmas ringi vaadata siis nii WSBK kui BSB sarjades sõidetakse edukalt ka EBC GPFAX-iga (täis race). BSB-s ja USA national liigades 600-te klassides sõidetakse ka täiesti FA HH (tänav/sport) klotsidega.
Minu isiklik eelistus on siiani olnud EBC just rahakoti tõttu (ees 2x EPFA390HH a' 50€ komplekt) kuna sarnased Brembod on olnud üle 2x kallimad. Kui sa nüüd ütled, et Brembol on pidurdamine sama hea või parem kui EBC ja kestab sama palju rohkem kui maksab siis täitsa huviga prooviks
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Uhhhhh. Lisaks kõigele mis sai kõik ülekäidud, sai täna GSX-r i paagist pump välja võetud ja sõel puhastatud, mida pole aastast 2002 puhastatud ega lahti võetud. Eks näis kui käima panen.
Pritsungi lekkivad tihendid vahetatud, küünlad uued. Kui jõuavad galeriide tihendid ka kohale siis saaks need ka vahetada ära. Igaljuhul ei jõua ära oodaa milla ma ta nüüd käima panen. Homme peaks paagi saama külge ja väikese testi garaazhis ära teha.
Aga jah, need kes jõudu otsivad rattal siis alustage esmalt hooldusest
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Nüüd vaja multikad peast välja saada kuidagi. Raisk on vaja garaazhi mask osta. Pnin küll vendi käima aga se ekäib vaid miskit 10 mintsa. Eks saab veiniga kohe tasakaalustada
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Shifter. Lugeda ei jõudnud. Aga kas ma saan aru, et seda dyna shifter käib ainult koos powercomanderiga?
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Küsimus: Kust leiab ringrajal C-klassis sõitmise varustuse nõuded (viited). Rahvaliiga spec-is on täitsa kirjas aga kõrgemad klassid?
-
Teema algataja - Postitusi: 483
- Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
- Tsikkel: on
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
C-klassi tehnilised tingimused msport.ee/ringrada leheküljel 2015 aasta all
punkt 2. Sõiduvarustus loetelus ja kirjelduses
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Ehk kiivri puhul aiunke mis peab olema on DD kinnitus.
Ehk sisuliselt https://www.dainese.com/row/en/k1-solid ... -1#start=4 peaks täitsa sobima.
Huvitav, et rohkem mingitele standarditele ei vihjata. Aga mis siis ikka.
-
Teema algataja - Postitusi: 483
- Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
- Tsikkel: on
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Eestis õnneks veel kaine mõistus valitseb reeglite osas ja on lubatud igaühel oma peaga ka mõelda
Väga ok minuarust, kiivrit mõtlen.
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Heip. Küüre küss. Audrus saab laenutada raja ajalugejaid. Kas keegi on endale mingit odavamat ka ise soetanud? Kui ja siis millist?
-
- Postitusi: 3210
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 198 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Tõmba omale Racechrono.Töötab väga viis.Kõik eesti rajad sees.Aravete isegi tagurpidi ka.
http://racechrono.com/
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
ainult äpu tõmbamisega ju ringiaegu mõõta ei saa? mingit plönni ja mingit teist plönni on ka vaja, mis loevad ära millal üks plönn läheb teisest mööda ja siis paneb aja käima/seisma...või olen ka millestki valesti aru saanud?
-
- Postitusi: 3210
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 198 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Ei mingeid plönne,GPS põhine.Loe seda linki mis ma panin.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 483
- Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
- Tsikkel: on
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
Ma kasutan androidi telefoni (sisemine 1Hz gps) ja Racechrono tasuta versiooni. Auto24ringi kaardil on seal 5 sektorit, saab sekorite ja ringiaegu võrrelda nii numbriliselt kui graafiliselt. Graafilises vaates näitab asukohta ja hetke kiirust, selle järgi näeb, kuskohas kiiremal ringil kiirem olid. Lisaks saab sektorite ajad Excelisse eksportida kui sõbraga või enda eelmise rajapäevaga võrrelda tahad.
Telefon on tavaliselt taskus, viimasel korral panin tagaistme alla pehme riide sees. Aegade erinevus ajamõõdu kiibiga võrreldes jäi +- 0,5 sekundi sisse - mulle kui harrastajale täiesti piisav.
Kui tahad täpsemalt siis hetkel on Eestis kohapeal saada Garmin GLO alla 100 euro. Sellega saad asukoha juba iga 0,1s tagant.
Re: Tänavalegaalne ringrajaratas
hmm, okei...tänud selgituse eest. ei oleks arvanud, et need gps asukoha järgi ringiaja määrajad nii täpsed suudavad olla...aga kui suudavad siis vast tõesti pole rohkem vaja niisama for fun mõõtmise jaoks.
teinekord telefoni mõnda gps guide kasutades vaatan küll, et asi on vähemalt paari sekundi võrra maas ja annab valesid juhtnööre, ning seda mitte kiiruse juures a'la 150kmh vaid 50kmh
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.