BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1764
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas simp »

Jesper kirjutas:

Simp, ma ei jõua praegu kogu su teksti läbi töötada, aga pane neid EU asju uurides tähele et on kaks täiesti erinevat asja:

  1. riik X teostas ülevaatuse/tüübikinnituse/testid/misiganes ja ARK peab neid vaatlus- ja mõõtmistulemusi arvestama
  2. ARK peab võtma muutmata kujul registrisse iga sõiduki, mis X riigi registris on.

Tavaliselt käib see vaidlus selle üle, et kui riik X on näiteks tunnistanud sõiduki müranormidele vastavaks ja müranormid on samad kui meil, siis ARK ei tohiks nõuda mõõteprotokolli vms algdokumenti, ega sundida uusi mõõtmisi läbi viima. Sellest pole nagu kuskil juttu, mis siis saab kui Eesti norm on erinev kui riigi X norm, ehk antud juhul keegi ei vaidlusta külgkorvi kaalu või muid parameetreid ega nende mõõtmise metoodikat, vaidlustatakse nende parameetrite tehniliseks passiks konverteerimise algoritmi ja protseduuri.

3.5.2 ütleb, kui sõidukil on uue formaadiga "1999/37/EC" nõuetele vastav pass, siis ei tohi midagi peale vana passi nõuda. Vahet pole kas kohalikud normid on teise EU riigi normidest erinevad.

3.3.2 läheb tegelikult veel detailsemaks, kui enne välja tõin. Ei tahtnud väga pikaks ajada.

The technical requirements of the receiving Member State must not unnecessarily require the motor vehicle to be modified. The fact that the motor vehicle was already registered in another Member State means that its competent authorities considered that the motor vehicle satisfied the technical requirements applicable there. The approval of a motor vehicle already approved in another Member State, whether the vehicle was already registered or not, may therefore only be refused by the competent national authorities if the motor vehicle poses a genuine risk to public health.

Ehk siis, peab esinema tõsine oht rahvatevisele. Kui sõiduk pidurdab, nõutud tingimustel, välismaa passis oleva täismassiga, siis puudub oht rahvatervisele.

Aga üldiselt on see edasi-tagasi solgutamine pigem selline backup plaan. Samas on niimoodi tehes rohkem võimalusi kohtuväliseks lahenduseks. nt SOLVIT.

Viimati muutis simp, 16 Veebr 2018, 16:45, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”