Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Klapivahe regull seljataga. Sai alguses veidi üle mõeldud kuna pole varem asjaga tegelenud ja tundus selline juuksekarva lõhkiajamisena. Polnud seal keerulist ühti. Uued seibid sees ja kontrollmõõtmised kinnitasid, et klapivahed lubadud skaala kõrgemas vahemikus (sisselase 0.15-0.20mm ja väljalasel 0.25-0.30mm).

Sain eile TB'd puhastusest kätte, läks veidi paremaks küll. Enamus polte vaja välja vahetada ja võib kokku tagasi laduda.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Saba raami sain kätte. Oleks pidanud ikka mingi näidise kaasa andma värvi jaoks.

Leidsin sellise lingi - https://touchupdirect.com/touch-up-pain ... _year=2002 - ja valisin enda arust sobiva värvi - Metallic Sonic Silver.

Konkreetser värvi muidugi kohe saada ei ole ja arvutis värvikaarte võrreldes valisin RAL 7047.

Raamiga veel kõrvutada ei ole jõudnud aga jube hele tundub (päevavalges pigem valge).

Pilt

Peab vaatama mis sellega saab.

Mootori kinnitust sai üritatud poleerida aga keevitusest põlema läinud värv maha ei taha tulla. Liivaprits24, kes ka saba ja nina raamid haljaks lasid proovib soodaga puhtaks saada.

Juhtmestiku sain ka paar päeva tagasi kätte aga garaaži ei ole jõudnud.

Tänud eetargale soovituse eest! Ken igati sümpaatne mees ja aitas hädast välja :bsmile:

Ken kirjutas:

Yes finished with it as much as i can without the rest of the bike but it should be repaired ok now. The high/low beam circuits seem ok now, there is something a bit odd with the park light circuit but we will see when it is complete with the bike again. I have done the things you asked plus removed an extra wire that has been put into the switch by someone at sometime which was back feeding power into the lighting circuit which may have been causing the problem. There were many other bad connections, you have done a good job cleaning the male terminals but a lot of the female connectors also were very bad condition so i removed & polished & re-tensioned each pin.

Ehk siis minu kahtlused osutusid tõeks, et see pruun joode vasaku lenksu lülitis ei olnud tehasest. Selle puhastamine (plus muude kontaktide ülekäimine) ja ülejootmine oligi põhjus miks lähituled kohe süüte keeramisel põlema lõid olenemata mis asendis tulede lüliti oli. Loodetavasti on nüüd elektri poolega kõik jonksus. Ptui ptui ptui (crash). Lisaks lasin tal eemaldada vasaku lüliti pistikud (jootis kokku) ning likvideeris selle klemmliistudega parandatud porno mis esimeses postis näha oli.

Nüüd siis vaja mootor tagasi veidi soojemasse garaaži kolida kus saab ehk staatori magnetid üle liimida ning siis vaikselt asju jälle kokku laduma hakata.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”