Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Bike TUNING - ikka kiiremaks, paremaks ja kõige-kõigemaks...

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Oh jummal mida mu silmad siin ikka veel nägema peavad - mootorrataste dynostend - no palun, võtke ennast kokku ja saage ükskord ometi üle, Korke sa ka peaks juba arenenud olema aegade jooksul, aita inimesi eemale selliselt ajupestud pasast... Mis krt on seost dynostendist saadud näitudel reaalsusega??? Dynost saavad rattad mingi mõtetu kõvera ja arvud aga mis krdi tähtsust need omavad, kui reaalsusega mingitki pistmist pole? Rebimine käib dynotabelite tinderis või mingi salajane klubi või mis point sellel asjal nagu üldse on? Need dynostendi näidud on ju läbi aastakümnete täielik kasutu pask olnud. Need dynonumbrid ja hüperkõverad ratast edasi ei vii - mitte mingit kontakti reaalsusega pole kunagi olnud ja ikka tegijad soovitavad dynosse mõõtma minna - ma küsin, et mida siis täpsemalt seal mõõdetakse ja milline mõõde neist näitab, et nüüd on mul see üle linna pill? Ise küsin, ise vastan - mitte sittagi tolku ei ole sellest dynolollitamisest viimased 12 aastat olnud ja nüüd õnneks aeg ükskord ometi otsas ka - kanku bensa ja tuli otsa - otto-mootoritega suht finiito niikuinii - elektripoolidega hakkame siin lõnga ketrama, seal vot läheb dynopink asja ette sest võimsus on lokaalne ja ei progresseeru lisanduvate välismõjudega. Minevikus m**n* eest oleks muidugi õiglane, et järgmised 15a. ka keegi neid näite ei usuks.
Aga veel täna. Siinsed dynostendid mõõdavad ju algusest peale vale algoritmiga - ainus mida saaks nende juures ära kasutada on süütenurga seadistamine aga seda siis ilma portimata ja võrdlusmomendis algse ja uue sätte vahel. Ja selleks on mul tõesti vaja dünostendi genereeritud numbreid? Ma paraku ennetasin, käies oma 2007.a. GSX-R600 rattaga (tagarattast dynostendis mõõdetuna 86hj soolapuhuja Dzintars dynopingis... mis vahet on mis dynopingis) võistlemas kõikidel dragrace võistlustel kuhu ajaliselt vähegi jõudsin. Soovitan teha sama, et saaksid aru millist iba dynostendi diagnoos sulle pähe raiuda üritab. Aga palun: reaalse võimsuse valemid vabalt saadaval siin: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=61 Need võimaldavad anda indikatsiooni mingis võimalikus eksimusskaalas, katsetusmeetodil, võrrelda jõudlust sarnaste ratastega ning võimaldab testida üsnagi täpselt, 1 parendus korraga, mõjusi reaalsuses ning liikuda edasi step/by/step, et ka reaalselt mingi hetke võrra ruudulippu varem näha. Dynopingibikerid (va. turbonitrolõhkeainerahvas) võivad oma jooksulindil edasi kihutada ja lugeda kokku mitu korda 10 sekundiga tallad välguvad - vot täpselt sama suure kasuteguriga info saate te oma mootorrattaga dynopingist. Ma oma 600cc viimase vindini keeratud rattaga jäin väga rahule nii rinkal kui ka dragracedel reaalset võimsust testides - dynostendijutumeestel läheks oma peenhäälestuse selgitamiseks vaja mingit puutinit või pühavaimu, et ära seletada kuidas minu 86hj lüpsis 1300cc Hajabusa ja S1000RR veerandmiilis sekundiga. Dynopingitajad - minge oma hobujõudude ja sellise kõverajutuga kohe pikalt ette m**n* ära ja mis muud öelda oskan - visadus viib sihini, t*** viin sai otsa

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”