Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


JAWAmees
Postitusi: 189
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #31 Postitas JAWAmees » 16 Apr 2018, 13:03

Boobush kirjutas:
JAWAmees kirjutas:
mazzalli kirjutas:Eile sai Aprilia maha müüdud, tundub et läks häädesse kätesse.

Saad endale nüüd normaalse ratta osta :bsmile:

Ja Hayabusa on normaalne ratas ?
Sellel paadil kuuluvad ju standardvarustusse kaks aeru :-|||

Hayabusa ammu müüdud :ner: Aga tehniliselt kindlasti rohem asi, kui Itaalia junnid :-|||



andu
Postitusi: 193
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: hetkel: 2x yamaha, honda
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #32 Postitas andu » 16 Apr 2018, 13:11

hea raamat kulub alati marjaks ära, olekski vb hea meelde tuletada uuesti alguse osa kevade puhul :)
dare to dream...
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 796
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 204 korda
Tänatud: 242 korda

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #33 Postitas Madlobster » 16 Apr 2018, 13:13

Teoorias olen ma niigi kõva aga noh ... :roll:
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 787
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #34 Postitas Boobush » 16 Apr 2018, 13:48

JAWAmees kirjutas:
Boobush kirjutas:
JAWAmees kirjutas:
mazzalli kirjutas:Eile sai Aprilia maha müüdud, tundub et läks häädesse kätesse.

Saad endale nüüd normaalse ratta osta :bsmile:

Ja Hayabusa on normaalne ratas ?
Sellel paadil kuuluvad ju standardvarustusse kaks aeru :-|||

Hayabusa ammu müüdud :ner: Aga tehniliselt kindlasti rohem asi, kui Itaalia junnid :-|||


Ja mis seal tehniliselt siis nii palju parem on? On Busal Öhlinsi amordid? Kergest magneesiumsulamist veljed? Plastiku asemel karbon? Brembo pidurid?
Busa on oma aerodünaamika poolest ilmselt üks parimaid kui mitte kõige parem ja see on ka kõik. Ilusaks see aerodűnaamika Busat just ei voolinud.
Järgnevat ei saa üks-ühele võtta, kuid reeglina Brembod on high techimad kui Tokicod, Öhlinsid on high techimad kui Kayabad, ÖZ veljed on kergemad kui Suzu originaalveljed. 1gen Busa kaalub 35kg rohkem kui liitrine Aprilia RSV.

Ma ei ütle, et ma suudaks kogu seda hightechi reaalselt ka ära kasutada, kuid reeglina kasutab Aprilia rohkem high tech komponente kui Busa.
Kui me high techist räägime, siis ma julgeks väita, et ka Buell on high tech oma innovatiivsete tehniliste lahenduste poolest ja kindlasti väga suurt emotsiooni pakkuv ratas.

Kinnktamata internetiallikate andmetel maksis 2007 a RSV factory 17900 $ ja sama aasta Busa 11500 $
Minevik: NSR125->MBX80->X-ray 50->GSX-F 600->Tuono Factory->Ninja 600F->XB9R Firebolt->Pegaso 650
Olevik: RR50, Mito 125, 636 Ninja, RSVR 1000 Factory
Tulevik: ??

flake
Postitusi: 3
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #35 Postitas flake » 16 Apr 2018, 14:16

Esimene õppesõidukord selja taga, ei jõua järgmist ära oodata
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 906
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #36 Postitas sinilind123 » 16 Apr 2018, 16:40

lendavad kaks kärbest.. eriti parempoolne
kõnnivad kaks pingviini.. üks läks paremale, teine oli kollane
Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

franz125
Postitusi: 2109
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 56 korda

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #37 Postitas franz125 » 16 Apr 2018, 19:47

Vahelduseks-Jänes.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

JAWAmees
Postitusi: 189
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #38 Postitas JAWAmees » 16 Apr 2018, 20:51

Boobush kirjutas:...


Mis kasu on igasugustest fäänsidest asjadest ja tehnoloogiatest, kui töökindlus on kesine?
Legendaarse Itaalia töökindlusega moto/auto valla tõsi pole ise õnneks või kahjuks üleliiapalju
kokku puutunud, küll aga puutun igapäevaselt kokku tootmistehnikaga ja oman head võrdlust
Itaalia vaimuaretiste ja Saksa tehnikaga. Seepärast pigem kaldun uskuma, et levivad jutud
sellest samusest töökindlusest auto ja moto vallas ei ole pelgalt linnalegendid.

Ega mul tegelikult mingit püha viha Apriliate vastu pole- lihtsalt ei saanud trollimata jätta :bsmile:

J.

Markus Raudvee
Postitusi: 5
Liitunud: 29 Jaan 2018, 22:23
Tsikkel: Dnepr MT10- 36

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #39 Postitas Markus Raudvee » 16 Apr 2018, 21:38

Hing, mehed (naised, väärakad ja hävituskopterid), hing.
Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 787
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Tartu-Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #40 Postitas Boobush » 17 Apr 2018, 00:20

Trollime edasi, mul pole selle vastu midagi.
Mul tekib küsimus, et mis selle Apriliate töökindluse kesiseks teeb ? Mina tean vaid, et RSV-del staatorid-pingeregud võivad kokku sulada. Ja so what ? Asendad mingi parema tootega ja lähed oma eluga edasi. Rotaxi mootorid ma julgeks väita on oma töökindluse poolest sama nagu iga teine japs. BMW F ja G seeria kasutab rotaxi mootoreid näiteks.
Omast kogemusest, 100k sõitnud Ninja võttis õli ja mootoris kõik hobused enam alles polnud, 75k sõitnud Aprilia Pegaso (Rotaxi mootoriga) tiksus kenasti ja väljalaske kaudu värvilist tossu ei eritanud.
Ei ole ka sakslastel kõik asjad alati õnnestunud, VAG 2.5 V6 TDI (kaasaarvatud selle VP44 kõrgsurvepump), 2.0 PD mootorid on õnnetused. PSA grupp suudab täna 1.6 diislist 118 kw välja võluda, VAG vaid 77kw. Tuttavate Fabia RSi DSG käigukasti viienda käigu laager kulus ära 140k läbisõidu peal (mingi andur metallipuru täis). Näited on igasuguseid, mina ütlen, et kõik, mis liigub see ka kulub ja juhus on pime.
Tööstustehnika on natuke teine lugu ning mina usun tõdemusse, et "you get what you pay for", kuid ega seegi alati paika ei pea.
Minevik: NSR125->MBX80->X-ray 50->GSX-F 600->Tuono Factory->Ninja 600F->XB9R Firebolt->Pegaso 650
Olevik: RR50, Mito 125, 636 Ninja, RSVR 1000 Factory
Tulevik: ??
Kasutaja avatar

mkendra
Postitusi: 23
Liitunud: 21 Apr 2015, 20:56
Asukoht: St. Julian's, Malta
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #41 Postitas mkendra » 17 Apr 2018, 09:04

Keegi kaatrit ei taha osta?
Müüa kaater Glastron GX225 5.0 V8 -> LINK | +372 562 060 58 |

Markus
Postitusi: 3
Liitunud: 05 Apr 2018, 22:24
Tsikkel: Gsf650

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #42 Postitas Markus » 17 Apr 2018, 11:01

Paneb ka nime kirja.
Kasutaja avatar

Samru
Toetajaliige
Postitusi: 26
Liitunud: 05 Sept 2007, 13:31
Tsikkel: Suzuki Intruder 1800R
Asukoht: Tallinn-Kose/Harju-Saue
Kontakt:

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #44 Postitas Samru » 18 Apr 2018, 00:09

fennekrebane 8)
Fear no evil!

KODUTUKOER
Postitusi: 2
Liitunud: 09 Apr 2018, 08:23

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #45 Postitas KODUTUKOER » 18 Apr 2018, 08:53

Osalen siiis ka
Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 213
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Tsikkel: 1000rr
Asukoht: Tallinn

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #46 Postitas Motorized » 18 Apr 2018, 10:10

Huvitav, kas aastaga on foorumisse vee jeti huvilisi ka lisandunud... peaks vana teema uuesti käima tõmbama.
So far, so good

mazzalli
Postitusi: 9
Liitunud: 05 Mai 2013, 16:33
Tsikkel: Mini mopeed, Kawasaki KLV 1000
Asukoht: Tallinn, Saku

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #47 Postitas mazzalli » 18 Apr 2018, 14:05

JAWAmees kirjutas:
Boobush kirjutas:...


Ega mul tegelikult mingit püha viha Apriliate vastu pole- lihtsalt ei saanud trollimata jätta :bsmile:

J.


:D :D :D
Teema algataja palus loosis osalemiseks kirjutada, ükskõik mida iganes oma pähe tuleb. Ja kui oma nime loosis registreerimiseks kirja panna ei tule midagi muud pähe, eks siis sobib ka "trollimine"! (w) Ma seni lihtsameelsena arvanud, et siin foorumites kirjutavad pigem ikka need, kelle jaoks ei ole oluline millega ja mis värvi massinaga sõidad, vaid loeb ainult see, et oleks vägagi mootorratta laadne toode. Klassikud: "Sõida, aga ära mõlise" :D

Vanarahva tarkust natuke kohendades tuleb meelde üks mõistatus:
K: Mis on ühist mootorrattal, jumalasse usul ja peeruhaisul?
V: Enda oma on kõige parem ja teiste omad ei kõlba kusagile!
:bsmile:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4652
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 430 korda
Tänatud: 383 korda
Kontakt:

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #48 Postitas Macintosh » 18 Apr 2018, 20:43

mazzalli kirjutas:Teema algataja palus loosis osalemiseks kirjutada, ükskõik mida iganes oma pähe tuleb.


See on soojenduseks, järgmistes ringides tuleb juba mootorratastest ja varustusest ning motoelust rääkida. Siis nii lihtsalt ei pääse.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Dusterx
Postitusi: 79
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: r1100gs,lc4,cm200t,cx500
Asukoht: Kehra
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #49 Postitas Dusterx » 20 Apr 2018, 16:18

Kõige parem loomakarjuse mootorratas on traiel, pöörderaadius on olematu ka kohtades, kus lödi pinnase tõttu küünlasse ajada ei saa, mutihunnikutest saab hüppesse, sest ei kallu midagi ja praeguse poolkuivand karjamaal ei vaju vokid läbi, vaid kannab peal, kui rehvides rõhk ca 0.3 bar jätta, 200exc ktm oli pidevalt raamini sees :D

Prets
Postitusi: 237
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Yamaha ST225 Bronco
Asukoht: Auckland, Uus-Meremaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #50 Postitas Prets » Eile, 10:58

Kas esimest võitjat ka kuskil näeb? 24. õhtu juba käes.
(togi)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4652
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 430 korda
Tänatud: 383 korda
Kontakt:

Re: Motoraamatu loos (eriti pikk) 1. [esimene]

Lugemata postitus #51 Postitas Macintosh » Eile, 11:27

Prets kirjutas:Kas esimest võitjat ka kuskil näeb? 24. õhtu juba käes.

Vabandused, osalesin eile päriselus ja fortuunaga suhtlemine läks meelest. Tulemused allpool.
Ranel ja JAWAmees jäid sõelale. Kontaketeeruge minuga palun privaatsõnumiga.


ranel kirjutas:Proovime loosiõnne.

http://prntscr.com/j9cx5w

JAWAmees kirjutas:Saad endale nüüd normaalse ratta osta :bsmile:

http://prntscr.com/j9cxzk

Järgmine loos on siin: viewtopic.php?f=58&t=104558




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: ttt ja 5 külalist