Liiklusülesanne: kes on süüdi?

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1764
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Liiklusülesanne: kes on süüdi?

Lugemata postitus Postitas simp »

Jesper kirjutas:

Ma isegi ei viitsi nr 1-le väga kaasa tunda kui aus olla - temale on vastutulijate sõidusuundade märgid ju nähtamatud, seega see pole argument et "ma arvasin et ta keerab vasakule". Sõitma peab enda märkide järgi ja enda aknast paistva pildi järgi, mitte eeldama et mis märgid teistel on või ei ole. Kõik on ilged spetsid mingite kuupjuurte tasemel skeemide kokku mõtlemises, kõik ristmikud on igatpidi pähe õpitud jne, aga kõige lihtsam ja universiaalsem reegel et "kui paremalt keegi tuleb siis stopp, tal on eesõigus" kipub ära ununema.

Peale selle sealt kahe rea vahelt oleks võinud vabalt ka splittiv tsikkel tulla. Kui isegi otse eest lähenevat sõiduautot ei nähta, siis autoremondi ajal on nüüd natuke aega järgi mõelda, kas see telefonikõne nüüd oli nii tähtis ja kiireloomuline, või oleks äkki saanud ikka mulisemise ajaks peatuse teha?

Oma aknast on ilusti näha, et nr 2 on pöörangu rajal ja otse sealt minna ei saa.
Streetview's on ainult vastassuuna pilt, nr 1 suunast on veelgi selgem.

Selection_121.jpg

Rattaga nr 2 olukorras splittides, tuleb endale aru anda, et sind lihtsalt pole selle bussi(3) varjust näha. Pealegi, liikuvate ridade vahel splittijaid on vähe ja risk on suurem. Esimene rida jäi värskelt seisma, kuna fooris hakkas roheline vilkuma.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”