Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1712
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 179 korda
-
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
oh teid vigurväntasid ma ju ütlesin varakult et "salaja"
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 1712
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Mõistlik.
Eks vanasõnagi ütleb, et vanasse kaevu ei ole mõtet enne sttuda, kui uus valmis on.
-
- Postitusi: 2028
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Madlobster kirjutas: ↑22 Juul 2019, 17:35kuidas sa praktiseerid kui teooria null? Jah kuidagi saad sõidetud küll ja võibki tekkida pikapeale arvamus, et oled Liivimaa parim. Aga siis kui vaja reaalselt kurv ära võtta siis sõidetakse jalad harkis jumal teab kuhu poole tsiklit rippudes mokk töllakil karjamaale. (tehtud)
Teooria on must be asi ja väga väga täpselt pead arusaama, miks midagi toimub kui teed nii või naa.
Sõitsin just tõukekaga. Täitsa ise tõukasin . Tõdesin omaette, et hullult närviline on see tõuksi lenks, jube lihtne üle nipli käia kui hoolas pole. Ja veel - et täpselt samad põhimõtted (countersteer, vastupööramine) kehtivad ka nende lõbusõiduvahenditega, millel lenksu üldse ei ole! Uisud, suusad, lumelaud, veesuusk/wake, rula, you name it. Igal pool sama asi - selleks, et sooritada korraliku kaldega pööre/kurv vasakule, on esmalt vaja saada end kaldesse - viia oma kontaktpind (uisutera, suusakant jne) enda alt ära paremale. See on kogu mu teooria. Ülejäänu on nüansid mis tulevad sõidukogemusega, harjutades.
Randmeväände tõlget olen kunagi sirvinud. Mäletan sealt 1 asja - tänapäevaste rinkarehvidega kurvis kallutades rataste tegelikud pöörderaadiused vähenevad, seda tuleks (peale keerates) kompenseerida. Kahtlustan, et kogu muu teooria oli kas juba tuttav või siis liiga keeruline . Mul muidugi niipalju lihtsam, et seljakotte ei vea ja kurvid on valdavalt vallidega.
Läheb teemast välja aga suurim pidamise probleem on mul olnud "spin out" purjelauaga. Uime ümber koguneb õhumull (kavitatsioon) ja uim "ei pea" enam - laud libiseb külg ees. Umbes nagu tagaratas oleks ootamatult kruusale sattunud kurvis. Aga sa ei kuku kohe sest saad purjele toetuda. Füüsiliselt kurnav olukord.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kas purjelauaga võiks ka seljakotti sõidutada? Või nad ei taha?
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Surf ja seljakott? Absoluutselt! Viska guugli otsingusse näiteks - richard branson kiteboarding - ja vaata ise, kui varem näinud pole.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Soome kelguga on tõhusam vedada, kallutagu kuhu tahes, kelk läheb ikka otse. Ka siis, kui ise kuhugi teravamalt keerata üritad, kalluta kuhu tahes.
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Tahaks näha seda süsteemi, kus seljakott on 2x raskem kui juht ning hakatakse igas kurvis vastukeeramisega tegelema. Kokkuvõttes vahet eriti ei ole, kas keerad vastu või mitte, võssi kütad nagunii, sest esirattal tänu paigast ära massidele pole pidamist nagunii, ilmselt on isegi targem nii rutska kui ka lenks mõlemad keeramata jätta ja lihtsalt kuuritaga (või foorumis) änn änn, braap braap karjuda.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Igal juhul on teema vaatamata mitmete vastupuiklemisele aidanud selgitada, miks paljud eelistavad endast raskemaid seljakotte pigem mitte peale võtta.
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Dusterx kirjutas: ↑29 Juul 2019, 18:39Tahaks näha seda süsteemi, kus seljakott on 2x raskem kui juht ning hakatakse igas kurvis vastukeeramisega tegelema. Kokkuvõttes vahet eriti ei ole, kas keerad vastu või mitte, võssi kütad nagunii, sest esirattal tänu paigast ära massidele pole pidamist nagunii, ilmselt on isegi targem nii rutska kui ka lenks mõlemad keeramata jätta ja lihtsalt kuuritaga (või foorumis) änn änn, braap braap karjuda.
Päris 2X raskem seljakott pole old, aga nii ligi 1,5X raskem küll. Pold sel esirattal viga miskit, oleneb ka aparaadist vast pisut. Kusjuures, oli üks esimesi kogemusi seljakotiga.
(Mis teha, kui ise kergekaallane sai oldud sel ajal )
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kui ma reisil käin,siis on mu ratta tagaosa ka ilmselt raskem kui ma ise,sest naine on on küll kergem kui mina oma 40-50kg kuid kolm kohvrit pluss telk kohvri peal on kindlalt raskemad ja need asuvad ju veel tagapool kui tagaistuja. Ratas tõstab kohalt võttes nokka tõesti üsna kergelt,kuid sellega saab arvestada ,aga kurvisõidus pole ei alpides ega ka mujal lõunamaa rannikutel kordagi mingit probleemi esiratta pidamisega olnud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Oma ilmselgelt väljaõpetatud (rõhk nii sõnal "oma" kui ka "väljaõpetatud") naine ja kohvrid on siin teemas puhas OT. See pole siin reaalselt mingi kaalujaotuseteema.
-
- Postitusi: 749
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Just! Pigem peakuju teema ja seda nii piloodi kui seljakoti poolt vaadatuna.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Sõitke 120 kg kaaluva tsikliga (või veel kergemaga) kui ise kaalud 70 kg ja kaassõitja 90 kg ja siis väitke uuesti et suudate täpselt samamoodi keerata nagu ilma kaassõitjata. Võime prooviks teele jooned ka maha tõmmata ja läbige kurv täpselt joonte vahelt nii ilma kaassõitjata kui koos kaassõitjaga, kes võib igatepidi võimelda seal taga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: Bikeri Date!
reimps kirjutas: ↑21 Juul 2019, 12:18Kallutada ilma vastupööramata ei õnnestu, füüsika ei luba. Veerev ratas kisub ennast ikka püsti, sellepärast peadki kallutamise vastusuunas lenksu "keerama". Ise sa seda tähele ei pane ilmselt.
Samas kui sul õnnestub teha õppevideo, kuidas sa näiteks 70 km/h pealt keerad lenksu paremale, kallutad ise ka paremale ja ratas läheb ka paremale, siis see oleks väärt kraam autokoolidele.
Ei saa väita et see päris võimatu on. Pigem on see väikeste inimeste probleem, ma moodustan 75% oma rata kaalust ja suudan ta "igast asendist maha murda" kuigi vastukeeramisega, peab tunnistama, on sõitmine väga palju lihtsam.
-
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Tõde hakkab vaikselt kooruma, probleem oli hoopis selles et tsikli asemel oli võrr ja seljakott oli kolm numbrit juhist suurem
Aga sellel võistlusel mingi auhind ka on, et kui joonte vahele ikka püsima jääb?
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ma olen üpris täpselt kolm korda kergem kui oma ratas ja ei käi mu jõud tast kuidagi üle. Viga ka 125-s kilovatis, kahtlustan.
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Sciev kirjutas: ↑30 Juul 2019, 11:05Sõitke 120 kg kaaluva tsikliga (või veel kergemaga) kui ise kaalud 70 kg ja kaassõitja 90 kg ja siis väitke uuesti et suudate täpselt samamoodi keerata nagu ilma kaassõitjata. Võime prooviks teele jooned ka maha tõmmata ja läbige kurv täpselt joonte vahelt nii ilma kaassõitjata kui koos kaassõitjaga, kes võib igatepidi võimelda seal taga.
No ma eelistan ise oma ratast üle ratta enda massi lisaraskusega mitte koormata ... Seega, teoorias, võiks ju nii ca 140-se isendi tahapardale korjata, aga.... eih ( ratas ca 210, ise ca 70, 210-70=140). Reservi on
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Bikeri Date!
Maaks kirjutas: ↑30 Juul 2019, 11:31Spoiler
reimps kirjutas: ↑21 Juul 2019, 12:18Kallutada ilma vastupööramata ei õnnestu, füüsika ei luba. Veerev ratas kisub ennast ikka püsti, sellepärast peadki kallutamise vastusuunas lenksu "keerama". Ise sa seda tähele ei pane ilmselt.
Samas kui sul õnnestub teha õppevideo, kuidas sa näiteks 70 km/h pealt keerad lenksu paremale, kallutad ise ka paremale ja ratas läheb ka paremale, siis see oleks väärt kraam autokoolidele.Ei saa väita et see päris võimatu on. Pigem on see väikeste inimeste probleem, ma moodustan 75% oma rata kaalust ja suudan ta "igast asendist maha murda" kuigi vastukeeramisega, peab tunnistama, on sõitmine väga palju lihtsam.
Vot seda videot, kus on näha, et sa sõidad ütleme 90km/h lenks on vasakule ja sa ise ka koos rattaga vasakule kaldu sooviks küll näha.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ma ei ole kindel, et kui sellist asja pealt vaadata, siis tagajärgedest tekkiva visuaali hiljem ajust välja saab. Tõsiselt.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
No ma ei tea.Misasi see vastu keeramine on ja mis kiirusega millist kurvi peab läbima selleks.Aga olen nõus seda katsetama alates C rindade suuruse naisega.
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Nu ma kah seda keeramise-kallutamise asja muudkui loen ja loen ja üritan isegi aru saada, aga.... Et nagu paremale keerates ma nagu keeraks lenksu pisut paremale ja annaks nagu paremale tsiklile kerge kalde kah sisse ja nagu püsiks kenasti teel, aga mine tea.... Äkitse peangi hakkama siis hoopis põlve paremale mahakallutama (jalarauad, krt, jäävad ette) ja lenksu vasakule suruma? eee.... loogiliselt peaks siis nagu sitasitikas kenasti selili olema, aga mine sa tea ... .
Eih, sõbrad, usaldan oma persetunnet edasi, siiani ple veel alt vedanud, ei seljakotiga ega seljakotita
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
lõpeta ära, sa pead KOHE koolitusele minema! soovitatavalt kõigile ja korraga. ja enne ära tule üldse siia midagi kirjutama kui pole kõigi rinkaässade poolt diplomeeritud. sinu persetunnet siinsed eksperdid ei aktsepteeri ja paremale ega vasakule kallutada üleüldse enne pole lubatud kui tipud ei ole näpunäiteid jaganud, mis järjekorras seda täpselt tuleb teha
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
No aga kurat teab seda asja,vbl see vend nüüd kesse treppi sõitis polnud kh varem midagi kuulnud sellest müstilisest vastukeeramisest. Juttude jargi oli kh kõva sõidumees olnud
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
hea seegi et tal suurte tissidega nais seljakotiks polnud,vaid niisama dolbajoob
-
- Postitusi: 1712
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 179 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
No teadusringkondades hetkel kõige populaarsem teooria on see, et seljakotiga koos kurve paugutades jätab seljakoti C-korv juhi ja kaasreisija vahele nö kergelt liikuva lüli siiski. Kui on alla C-korvi, siis on need kaks ratturit nagu legoklotsid seal koos ja mingit head nahka sealt ei tule. Analoogiana võiks võtta näiteks kapsaussi, kellele on ka ju lüliline keha. Näiteks kapsauss ei võta ka kunagi tikksirgelt kurve, vaid laseb lülid omavahel ikka liikuma. Ma ei tea, kas ta kurvides vastu keerab, aga seda, et ta kurvi välja ei võtaks ja kapsa pealt maha võssa lendaks, tuleb ikka väga harva ette.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kusjuures pika kahvliga voki otsas ei saagi nii väga aru ja tundubki, et saab ka õiges suunas keerates hakkama. Kui kiirus mõistlik, siis üldjuhul saabki. Aga nii kui baigi selga ronid, saad kiirelt aru, et kogu su senine persetunnetus on sind alt vedanud ja ei keera, rsk. Lõpuks satud guugeldama või randmeväänet lugema (kummas keeles iganes...) või juutuubist nägema või annab keegi nõu ja kui siis esimest korda proovida teatud kiirusel mitte harjumuspäraselt kurvi poole keerata, vaid täiesti loogikavastaselt lihtsalt peopesaga kurvipoolset lenksuotsa ette-alla lükata ja tunned, kuidas tsikkel vajub kurvi sisse... Mäletan enda puhul veel ehedalt seda kunagist "wow!"-d. Müstika!
Nali naljaks, aga ausalt öelda ei imestaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ma väga puudutatuna ei tunne ennast sellest halast, et ma youtube videote ja randmeväände raamatu põhjal sõitma pole õppinud ja isegi ühtegi sõidukoolitust pole läbinud. Saan sõitmisega hästi hakkama nii praegu kui edaspidi. Baigiga ei sõida ja ei plaanigi hakata, kolmekohalise numbriga kiirus (ja selle saavutamine 3 sekundiga) ei ole asi, mille pärast mootorrattaga sõit meeldib.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Mitu korda nüüd seda "sõiduoskust" siin kiitnud oled juba?
Vbl paned selles omale signatuuri, ei pea nii tihti korrutama?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.