Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded


reimps

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas reimps »

Black kirjutas: 23 Juul 2019, 15:48

Vana kalamees teab, et kala tahab enne välja tõmbamist alati väsitamist...

Lebab kõht ülespidi ja ei rabele?

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1712
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Krl »

indumen kirjutas: 23 Juul 2019, 12:14

eks ta tupsununnu tahab lihtsalt seda va krabisevat armastust tunda, sõidab jälle ;)

A mis naisest sai?

Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1082
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas indumen »

oh teid vigurväntasid ma ju ütlesin varakult et "salaja" :P

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1712
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Krl »

Mõistlik.
Eks vanasõnagi ütleb, et vanasse kaevu ei ole mõtet enne sttuda, kui uus valmis on.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2028
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas bitter »

Madlobster kirjutas: 22 Juul 2019, 17:35

kuidas sa praktiseerid kui teooria null? Jah kuidagi saad sõidetud küll ja võibki tekkida pikapeale arvamus, et oled Liivimaa parim. Aga siis kui vaja reaalselt kurv ära võtta siis sõidetakse jalad harkis jumal teab kuhu poole tsiklit rippudes mokk töllakil karjamaale. (tehtud)

Teooria on must be asi ja väga väga täpselt pead arusaama, miks midagi toimub kui teed nii või naa.

Sõitsin just tõukekaga. Täitsa ise tõukasin :). Tõdesin omaette, et hullult närviline on see tõuksi lenks, jube lihtne üle nipli käia kui hoolas pole. Ja veel - et täpselt samad põhimõtted (countersteer, vastupööramine) kehtivad ka nende lõbusõiduvahenditega, millel lenksu üldse ei ole! Uisud, suusad, lumelaud, veesuusk/wake, rula, you name it. Igal pool sama asi - selleks, et sooritada korraliku kaldega pööre/kurv vasakule, on esmalt vaja saada end kaldesse - viia oma kontaktpind (uisutera, suusakant jne) enda alt ära paremale. See on kogu mu teooria. Ülejäänu on nüansid mis tulevad sõidukogemusega, harjutades.

Randmeväände tõlget olen kunagi sirvinud. Mäletan sealt 1 asja - tänapäevaste rinkarehvidega kurvis kallutades rataste tegelikud pöörderaadiused vähenevad, seda tuleks (peale keerates) kompenseerida. Kahtlustan, et kogu muu teooria oli kas juba tuttav või siis liiga keeruline 8). Mul muidugi niipalju lihtsam, et seljakotte ei vea ja kurvid on valdavalt vallidega.

Läheb teemast välja aga suurim pidamise probleem on mul olnud "spin out" purjelauaga. Uime ümber koguneb õhumull (kavitatsioon) ja uim "ei pea" enam - laud libiseb külg ees. Umbes nagu tagaratas oleks ootamatult kruusale sattunud kurvis. Aga sa ei kuku kohe sest saad purjele toetuda. Füüsiliselt kurnav olukord.

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Black »

Kas purjelauaga võiks ka seljakotti sõidutada? Või nad ei taha? :)

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2474
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 161 korda
Tänatud: 355 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Black kirjutas: 23 Juul 2019, 20:45

Kas purjelauaga võiks ka seljakotti sõidutada? Või nad ei taha? :)

Surf ja seljakott? Absoluutselt! Viska guugli otsingusse näiteks - richard branson kiteboarding - ja vaata ise, kui varem näinud pole.


reimps

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas reimps »

Soome kelguga on tõhusam vedada, kallutagu kuhu tahes, kelk läheb ikka otse. Ka siis, kui ise kuhugi teravamalt keerata üritad, kalluta kuhu tahes.


Dusterx
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Tahaks näha seda süsteemi, kus seljakott on 2x raskem kui juht ning hakatakse igas kurvis vastukeeramisega tegelema. Kokkuvõttes vahet eriti ei ole, kas keerad vastu või mitte, võssi kütad nagunii, sest esirattal tänu paigast ära massidele pole pidamist nagunii, ilmselt on isegi targem nii rutska kui ka lenks mõlemad keeramata jätta ja lihtsalt kuuritaga (või foorumis) änn änn, braap braap karjuda.

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Black »

Igal juhul on teema vaatamata mitmete vastupuiklemisele aidanud selgitada, miks paljud eelistavad endast raskemaid seljakotte pigem mitte peale võtta.

Kasutaja avatar

zombi
Postitusi: 316
Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
Tsikkel: Honda VT600 Shadow
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas zombi »

Dusterx kirjutas: 29 Juul 2019, 18:39

Tahaks näha seda süsteemi, kus seljakott on 2x raskem kui juht ning hakatakse igas kurvis vastukeeramisega tegelema. Kokkuvõttes vahet eriti ei ole, kas keerad vastu või mitte, võssi kütad nagunii, sest esirattal tänu paigast ära massidele pole pidamist nagunii, ilmselt on isegi targem nii rutska kui ka lenks mõlemad keeramata jätta ja lihtsalt kuuritaga (või foorumis) änn änn, braap braap karjuda.

Päris 2X raskem seljakott pole old, aga nii ligi 1,5X raskem küll. Pold sel esirattal viga miskit, oleneb ka aparaadist vast pisut. Kusjuures, oli üks esimesi kogemusi seljakotiga.
(Mis teha, kui ise kergekaallane sai oldud sel ajal :ner: )

Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7308
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1944 korda
Tänatud: 554 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kui ma reisil käin,siis on mu ratta tagaosa ka ilmselt raskem kui ma ise,sest naine on on küll kergem kui mina oma 40-50kg kuid kolm kohvrit pluss telk kohvri peal on kindlalt raskemad ja need asuvad ju veel tagapool kui tagaistuja. Ratas tõstab kohalt võttes nokka tõesti üsna kergelt,kuid sellega saab arvestada ,aga kurvisõidus pole ei alpides ega ka mujal lõunamaa rannikutel kordagi mingit probleemi esiratta pidamisega olnud.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Black »

Oma ilmselgelt väljaõpetatud (rõhk nii sõnal "oma" kui ka "väljaõpetatud") naine ja kohvrid on siin teemas puhas OT. See pole siin reaalselt mingi kaalujaotuseteema.

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 749
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Black kirjutas: 30 Juul 2019, 09:42

Oma ilmselgelt väljaõpetatud (rõhk nii sõnal "oma" kui ka "väljaõpetatud") naine ja kohvrid on siin teemas puhas OT. See pole siin reaalselt mingi kaalujaotuseteema.

Just! Pigem peakuju teema ja seda nii piloodi kui seljakoti poolt vaadatuna.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

Teema algataja
Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Sõitke 120 kg kaaluva tsikliga (või veel kergemaga) kui ise kaalud 70 kg ja kaassõitja 90 kg ja siis väitke uuesti et suudate täpselt samamoodi keerata nagu ilma kaassõitjata. Võime prooviks teele jooned ka maha tõmmata ja läbige kurv täpselt joonte vahelt nii ilma kaassõitjata kui koos kaassõitjaga, kes võib igatepidi võimelda seal taga. :bsmile:

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2611
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 376 korda

Re: Bikeri Date!

Lugemata postitus Postitas Maaks »

reimps kirjutas: 21 Juul 2019, 12:18

Kallutada ilma vastupööramata ei õnnestu, füüsika ei luba. Veerev ratas kisub ennast ikka püsti, sellepärast peadki kallutamise vastusuunas lenksu "keerama". Ise sa seda tähele ei pane ilmselt.
Samas kui sul õnnestub teha õppevideo, kuidas sa näiteks 70 km/h pealt keerad lenksu paremale, kallutad ise ka paremale ja ratas läheb ka paremale, siis see oleks väärt kraam autokoolidele.

Ei saa väita et see päris võimatu on. Pigem on see väikeste inimeste probleem, ma moodustan 75% oma rata kaalust ja suudan ta "igast asendist maha murda" :mrgreen: kuigi vastukeeramisega, peab tunnistama, on sõitmine väga palju lihtsam.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1082
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas indumen »

Tõde hakkab vaikselt kooruma, probleem oli hoopis selles et tsikli asemel oli võrr ja seljakott oli kolm numbrit juhist suurem :)
Aga sellel võistlusel mingi auhind ka on, et kui joonte vahele ikka püsima jääb? :) (togi)

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

reimps

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ma olen üpris täpselt kolm korda kergem kui oma ratas ja ei käi mu jõud tast kuidagi üle. Viga ka 125-s kilovatis, kahtlustan.

Kasutaja avatar

zombi
Postitusi: 316
Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
Tsikkel: Honda VT600 Shadow
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas zombi »

Sciev kirjutas: 30 Juul 2019, 11:05

Sõitke 120 kg kaaluva tsikliga (või veel kergemaga) kui ise kaalud 70 kg ja kaassõitja 90 kg ja siis väitke uuesti et suudate täpselt samamoodi keerata nagu ilma kaassõitjata. Võime prooviks teele jooned ka maha tõmmata ja läbige kurv täpselt joonte vahelt nii ilma kaassõitjata kui koos kaassõitjaga, kes võib igatepidi võimelda seal taga. :bsmile:

No ma eelistan ise oma ratast üle ratta enda massi lisaraskusega mitte koormata ... Seega, teoorias, võiks ju nii ca 140-se isendi tahapardale korjata, aga.... eih (w) ( ratas ca 210, ise ca 70, 210-70=140). Reservi on :ner:

Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3137
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Bikeri Date!

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Maaks kirjutas: 30 Juul 2019, 11:31
Spoiler
reimps kirjutas: 21 Juul 2019, 12:18

Kallutada ilma vastupööramata ei õnnestu, füüsika ei luba. Veerev ratas kisub ennast ikka püsti, sellepärast peadki kallutamise vastusuunas lenksu "keerama". Ise sa seda tähele ei pane ilmselt.
Samas kui sul õnnestub teha õppevideo, kuidas sa näiteks 70 km/h pealt keerad lenksu paremale, kallutad ise ka paremale ja ratas läheb ka paremale, siis see oleks väärt kraam autokoolidele.

Ei saa väita et see päris võimatu on. Pigem on see väikeste inimeste probleem, ma moodustan 75% oma rata kaalust ja suudan ta "igast asendist maha murda" :mrgreen: kuigi vastukeeramisega, peab tunnistama, on sõitmine väga palju lihtsam.

Vot seda videot, kus on näha, et sa sõidad ütleme 90km/h lenks on vasakule ja sa ise ka koos rattaga vasakule kaldu sooviks küll näha. :)

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

oil
Postitusi: 804
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 82 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas oil »

Ma ei ole kindel, et kui sellist asja pealt vaadata, siis tagajärgedest tekkiva visuaali hiljem ajust välja saab. Tõsiselt.


kaiman
Postitusi: 970
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas kaiman »

No ma ei tea.Misasi see vastu keeramine on ja mis kiirusega millist kurvi peab läbima selleks.Aga olen nõus seda katsetama alates C rindade suuruse naisega. :bsmile:

Kasutaja avatar

zombi
Postitusi: 316
Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
Tsikkel: Honda VT600 Shadow
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas zombi »

Nu ma kah seda keeramise-kallutamise asja muudkui loen ja loen ja üritan isegi aru saada, aga.... Et nagu paremale keerates ma nagu keeraks lenksu pisut paremale ja annaks nagu paremale tsiklile kerge kalde kah sisse ja nagu püsiks kenasti teel, aga mine tea.... Äkitse peangi hakkama siis hoopis põlve paremale mahakallutama (jalarauad, krt, jäävad ette) ja lenksu vasakule suruma? :wack: eee.... loogiliselt peaks siis nagu sitasitikas kenasti selili olema, aga mine sa tea ... (crash).
Eih, sõbrad, usaldan oma persetunnet edasi, siiani ple veel alt vedanud, ei seljakotiga ega seljakotita :bsmile:

Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.

will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas will111 »

lõpeta ära, sa pead KOHE koolitusele minema! soovitatavalt kõigile ja korraga. ja enne ära tule üldse siia midagi kirjutama kui pole kõigi rinkaässade poolt diplomeeritud. sinu persetunnet siinsed eksperdid ei aktsepteeri ja paremale ega vasakule kallutada üleüldse enne pole lubatud kui tipud ei ole näpunäiteid jaganud, mis järjekorras seda täpselt tuleb teha :D


kaiman
Postitusi: 970
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas kaiman »

No aga kurat teab seda asja,vbl see vend nüüd kesse treppi sõitis polnud kh varem midagi kuulnud sellest müstilisest vastukeeramisest. Juttude jargi oli kh kõva sõidumees olnud (w) :bsmile:


kaiman
Postitusi: 970
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas kaiman »

kaiman kirjutas: 30 Juul 2019, 19:05

No aga kurat teab seda asja,vbl see vend nüüd kesse treppi sõitis polnud kh varem midagi kuulnud sellest müstilisest vastukeeramisest. Juttude jargi oli kh kõva sõidumees olnud (w) :bsmile:

hea seegi et tal suurte tissidega nais seljakotiks polnud,vaid niisama dolbajoob

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1712
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 179 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Krl »

No teadusringkondades hetkel kõige populaarsem teooria on see, et seljakotiga koos kurve paugutades jätab seljakoti C-korv juhi ja kaasreisija vahele nö kergelt liikuva lüli siiski. Kui on alla C-korvi, siis on need kaks ratturit nagu legoklotsid seal koos ja mingit head nahka sealt ei tule. Analoogiana võiks võtta näiteks kapsaussi, kellele on ka ju lüliline keha. Näiteks kapsauss ei võta ka kunagi tikksirgelt kurve, vaid laseb lülid omavahel ikka liikuma. Ma ei tea, kas ta kurvides vastu keerab, aga seda, et ta kurvi välja ei võtaks ja kapsa pealt maha võssa lendaks, tuleb ikka väga harva ette.

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Black »

zombi kirjutas: 30 Juul 2019, 18:50

Nu ma kah seda keeramise-kallutamise asja muudkui loen ja loen ja üritan isegi aru saada, aga.... Et nagu paremale keerates ma nagu keeraks lenksu pisut paremale ja annaks nagu paremale tsiklile kerge kalde kah sisse ja nagu püsiks kenasti teel, aga mine tea...

Kusjuures pika kahvliga voki otsas ei saagi nii väga aru ja tundubki, et saab ka õiges suunas keerates hakkama. Kui kiirus mõistlik, siis üldjuhul saabki. Aga nii kui baigi selga ronid, saad kiirelt aru, et kogu su senine persetunnetus on sind alt vedanud ja ei keera, rsk. Lõpuks satud guugeldama või randmeväänet lugema (kummas keeles iganes...) või juutuubist nägema või annab keegi nõu ja kui siis esimest korda proovida teatud kiirusel mitte harjumuspäraselt kurvi poole keerata, vaid täiesti loogikavastaselt lihtsalt peopesaga kurvipoolset lenksuotsa ette-alla lükata ja tunned, kuidas tsikkel vajub kurvi sisse... Mäletan enda puhul veel ehedalt seda kunagist "wow!"-d. Müstika!

kaiman kirjutas: 30 Juul 2019, 19:05

No aga kurat teab seda asja,vbl see vend nüüd kesse treppi sõitis polnud kh varem midagi kuulnud sellest müstilisest vastukeeramisest. Juttude jargi oli kh kõva sõidumees olnud (w) :bsmile:

Nali naljaks, aga ausalt öelda ei imestaks.


Teema algataja
Sciev
Postitusi: 424
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Sciev »

Ma väga puudutatuna ei tunne ennast sellest halast, et ma youtube videote ja randmeväände raamatu põhjal sõitma pole õppinud ja isegi ühtegi sõidukoolitust pole läbinud. :D Saan sõitmisega hästi hakkama nii praegu kui edaspidi. Baigiga ei sõida ja ei plaanigi hakata, kolmekohalise numbriga kiirus (ja selle saavutamine 3 sekundiga) ei ole asi, mille pärast mootorrattaga sõit meeldib. :bsmile:

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3137
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 486 korda
Tänatud: 585 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Mitu korda nüüd seda "sõiduoskust" siin kiitnud oled juba?
Vbl paned selles omale signatuuri, ei pea nii tihti korrutama?

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”