CO2 pump
Moderaator: Moded
CO2 pump
Kas keegi on kasutanud, mõtlen lisada sellise istme alla juhuks kui vaja rehvi parandada ja siis täita. Palju 16g jagub?
Kesklinn
5454 6699
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: CO2 pump
Kui mõtled midagi sellist http://safetyseal.com/catalog/index.php ... ducts_id=7
See ballon on one time use.
Üle 1 ballooni ei ole siiani vaja läinud. Kui on huvi omastada, siis kontakteeru.
Safety Seal rehviremondi komplekt on mõeldud tubelessrehvide torkeaukude püsivaks paikamiseks. Kõik Safety Seal TL-rehvi
paikamise komplektid sisaldavad materjale ja tööriistu, mille valmistamiseks USA-s ja Euroopas on kasutatud ainult parimaid, kõrgeima
kvaliteediga materjale. Tegemist on professionaalsete rehviremondi komplektidega, mis on kasutuses rehvitöökodades üle Euroopa
ning on välja töötatud tuginedes 35-aastasele kogemusele rehvitööstuses.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: CO2 pump
25 kohalikku + km on hetkel selline hea hind. (tavahind meil 40+km)
Hiljem lisaballon vajadusel 3 euri + km.
Re: CO2 pump
ja mitme ballooniga tagarehvi täis pumpab? 190/50 r17
sinna läheb vast juba rohkem balloone ja seega mootorratta puhul kaob asja mõtekus, jalgratta kummi vast pumpab ühega täis
Kesklinn
5454 6699
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: CO2 pump
Vana teema, aga tõstame kõrgemale. Tekkis kah huvi sellise vidina vastu.
Aga läheks multikasutusse: jalgratta rehvid, motika rehv pikemal tripil, siidri/ mahlaankru surve reguleerimine jms.
Ühesõnaga huvitaks võimalikult suure ballooniga ja võimalikult universaalne vidin. Päästik on oluline funktsioon!
Netis otsides jäi silma see asi: https://www.genuineinnovations.com/coll ... e-inflator
Aga keermeta 16g balloone ei söö (vähemasti nende sobivus pole kirjas). Osta saab ebayst, kõge odavam ca36€
Teab keegi äkki veel mõnda analoogset, lollikindlat, ehk siis mitte profiratturite jaoks mõeldud spetsiaalset kaalujälgimist läbinud seadet?
Re: CO2 pump
just oli üks Neeme garaazi video link kuskil...umbes 4 ballooni lasid tsikli rehvi sisse, siis vist tekkis sinna umbes 1 bar rõhku.
minumeelest sellisel asjal on pointi vaid siis kui see co balloon on ikka tsipa suurem ja saad seda ka ise kodus oma päris suurest balloonist täita
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: CO2 pump
Käsipump?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6693
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 672 korda
- Tänatud: 430 korda
Re: CO2 pump
Ma ei saa aru, miks see ollus CO2 olema peab? Alles meil oli N hullus, iga tõsiseltvõetava tsiklisti rehvi või lohvi sees pidi lämmastik olema.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: CO2 pump
Kauri kirjutas: ↑06 Juun 2016, 16:37Safety Seal rehviremondi komplekt on mõeldud tubelessrehvide torkeaukude püsivaks paikamiseks. Kõik Safety Seal TL-rehvi
paikamise komplektid sisaldavad materjale ja tööriistu, mille valmistamiseks USA-s ja Euroopas on kasutatud ainult parimaid, kõrgeima
kvaliteediga materjale. Tegemist on professionaalsete rehviremondi komplektidega, mis on kasutuses rehvitöökodades üle Euroopa
ning on välja töötatud tuginedes 35-aastasele kogemusele rehvitööstuses.
Ükski proffesionaalne rehviparandaja ei pea nööri parandusvahendiks, vaid abivahendiks teelt rehviremondi töökotta sõitmiseks. Samas reaalselt peab nöör kindlasti palju rohkem vastu,aga iga asi ikka omas kohas. Mul on see rem.komplekt 2 balloniga ja lisaks on ka väiksema jama jaoks üks vaht ka istme all. Õnneks pole kunagi vaja läinud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: CO2 pump
No see abivahend peab ju olema samal ajal ka parandusvahend. Ühelgi muul juhul ei oleks võimalik selle vahendi abil siiski kuskile töökotta sõita.
Eks nad nii ütlevad jah, et ajutine ja värk. Kunagi parandasin ühe autorehvi nööriga ära ja mõtlesin, et proovin kui ajutine ta siis kah on. Varuratas oli nagunii autos olemas. Vähemalt 3 aastat sai seda rehvi kasutatud ja ega miskit ei juhtunud küll.
Minumeelest teatud tüüpi torkeaukude puhul on see va rehvinöör suht ideaalne parandusvahend. Tõsi, mootorratta puhul ilmselt ei tahaks väga pikaks ajaks nööriga rehvi alla jätta. Auto puhul samas vabalt.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: CO2 pump
Urmas, sealt tulebki nööri ja nööri vahe. Üks on ette nähtud teelt äratulekuks ja teine on lubatud kasutada püsivaks remondiks. Uuri veidi tootja informatsiooni ja sertifikaate mis tootele on väljastatud.
Re: CO2 pump
Kuna mul on õnnestunud nende CO2 balloonidega rehvi täitmise protsessis osaleda ainult pealtvaatajana , siis oma arvamust igaks juhuks ei ütle, aga soovitaks soojalt enne pikemaid tiire kodus järgi proovida, kas valitud lahendus, töövõtted ja balloonide kogus ikka reaalselt võimaldab ka tühja rehvi piisavalt kikki ajada, et see esimeses kurvis veljelt maha ei jookse.
Käsipump any day - kerge, ei võta ruumi, ei vaja voolu, ei mädane, ei idane.
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: CO2 pump
Voshod on hea tsikkel, juba tehase poolt istme all pumba jaoks kinnituskoht olemas ja pump kaasas, pole mingit CO2 vaja.
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: CO2 pump
Vahet pole, kas käsipump või elektriline. Päris julge peab ikka olema, et ala kolm lasku ja kui nendega hakkama ei saa, siis istud tühja rehviga ikka tee ääres. Kui ikka mingi ora rehvi sisse sõidad, siis sõidad kasvõi nii lähima kohani ära, et iga 5km tagant pumpad. Häda korral saab kruvi/poldi sisse keerata, pumpad ja sõidad ikka ära lähima remondikohani.Kui kaasas pole, siis rattalt leiad ikka ühe, mida ohverdada. Sellised miniatuursed lahendused on siiski selle eesmärgiga, et tee pealt ära saada lähimasse remondikohta.
Aga noh, parem kui mitte midagi on need co2 lahendused.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: CO2 pump
eks see oli lihtsalt selline väike nali. ise arvan ka, et kui üldse siis tasub pigem juba mingit pisikest käsipumba kaasas kanda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: CO2 pump
Ma ise kasutan rehvides igal pool segugaasi, milles on lämmastikku ca 78%. Ma siis järelikult 78% tõsiseltvõetav - päris hea tulemus ju
Kes teilt küsis üldse, mida kaasas tasub kanda [mention]will111[/mention] [mention]ranel[/mention] [mention]Jesper[/mention]
Mul on vaja just CO2-e (ilma hapnikuta gaasi) seepärast pump/ kompressor/ puhumine ei ole valikus. Lämmastikku kaasaskantavates balloonides ei tarnita ja teda ei saa ka kasutada jookide karboniseerimisel.
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: CO2 pump
Spoiler
Maaks kirjutas: ↑04 Dets 2019, 10:07Ma ise kasutan rehvides igal pool segugaasi, milles on lämmastikku ca 78%. Ma siis järelikult 78% tõsiseltvõetav - päris hea tulemus ju
Kes teilt küsis üldse, mida kaasas tasub kanda @will111 @ranel @Jesper
Mul on vaja just CO2-e (ilma hapnikuta gaasi) seepärast pump/ kompressor/ puhumine ei ole valikus. Lämmastikku kaasaskantavates balloonides ei tarnita ja teda ei saa ka kasutada jookide karboniseerimisel.
No mul on kasutuses suur CO2 balloon 21kg vms ja pisikesed 12g. Mõlemal on kirjad, et toidutööstuses mitte kasutada. Kas toojate vandenõu, et ostaksid kallimat toodet või on sel mingi sügavam põhjus ...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: CO2 pump
Tööstusgaas on 99% puhas, toiduainetööstuse ehk nn "food grade" =99,9%, AGA suur hinnavahe tuleb gaasianumate käitlemise ja traanspordi nõuete arvelt. Toiduainetööstuse gaasianumate transport on pea-aegu sama mis toiduainete transport, aga suvagaasi või suvaliselt vedada
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: CO2 pump
Sellega saab teoreetiliselt täis pumbata vaid 2-liitrise mahuga rehvi rõhuni 2 bar. Kui palju mingi tsikli rehvi õhumaht on, ei oska öelda, sõltub ka rehvist, ilmselt ikka rohkem kui 2 L.
-
- Postitusi: 749
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: CO2 pump
Pole ausalt öeldes tootja infot lugenud aga aegade jooksul 3 torkega auto rehvi ära nööritanud ning peale seda ilusti probleemideta enam-vähem miinimum jäägini ära sõitnud. Kord on ka küljelt lõikega rehv vahtu täis lastud, rebend mingi ime liimiga kokku määritud ja pumbates 10km kaupa koju sõidetud.
Aga teemasse:
Kui juba jookide gaseerimiseks läks, siis ega sa pole uurinud, mis on "mulliveemasinal" kõhus? Klassikaline AGA 425g food-grade CO2 balloon ja ventiilisüsteemi natuke modida... või siis Hydroscand aitab. Kogu krempli gabariidid peaks suht mõistlikud jääma, et kohvrissegi visata aga hinna osas eoi oska praegu kommenteerida. Muus osas lihtsalt targutan, ehk pole proovinud aga tundub nagu idee.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7387
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1087 korda
- Tänatud: 1093 korda
- Kontakt:
Re: CO2 pump
Spoiler
Maaks kirjutas: ↑03 Dets 2019, 16:53Vana teema, aga tõstame kõrgemale. Tekkis kah huvi sellise vidina vastu.
Aga läheks multikasutusse: jalgratta rehvid, motika rehv pikemal tripil, siidri/ mahlaankru surve reguleerimine jms.
Ühesõnaga huvitaks võimalikult suure ballooniga ja võimalikult universaalne vidin.
Ma sinu konkreetset kasutusjuhtu ei tea aga kas äkki väikemõõduline rehvikompressor poleks alternatiiv?
Sama raha eest saaks ilmselt märkimisväärselt rohkem ja poleks vaja balloonidega jahmerdada. Ostad kaks seadet, ühe sellise, mille torkad tsikli sadula alla ja teise mis kannatab koduses majapidamises kasutada. Alloleval pildi küll lambinäide kodumajapidamisse aga väikese otsimise järel leiad päris asjaliku.
Tsikli jaoks võtad umbes sellise nagu alloleval pildil on ja võtad kogu selle plastjama ümbert ära - saad päris kompaktse kompressori. See, et need kuhugi ei kõlba pole tõsi, ma olen kord ühed täiesti tossud suure kaubiku rehvid sellega täis pumbanud. Aega läks küll tiba üle tunni aga täis nad said.
-
- Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: CO2 pump
See ei ole küll jalgrattaga ega mootorrattaga kergesti kaasa kantav asi, aga ise kasutan pumpamiseks 8 L mahuga kõrgsurveballooni (õigemini 2x 4 L kokku ühendatud). Sellega pumpab 600 L nullist 2 bar-ni.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: CO2 pump
Mul neid kompressoreid jagub, aga need ei lahenda mu probleeme hetkel.
Minu jaoks hetkel prioriteedid siis selles järjekorras: 1. karboniseerimine (mahl/vein), 2. jalgratta rehvi pumpamine (kui leiab piisavalt väikse et saab sadulakotis kaasas tassida, 3. motika rehvi pumpamine (kui leiab piisavalt suured ballonid, et oleks mõtet kaasas vedada) AGA see on päris kindel, et 3-e eraldi seadet ma muretsema ei hakka
Kõige suurem CO2 padrun vist ongi täna see päästevesti 38g. Peab uurima, kas keere on sama mis 16g balloonil
-
- Postitusi: 749
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: CO2 pump
Kasutusjuhud 2 ja 3 viitavad sellele, et tuleb osta üks väike ja üks suur balloon aga, kui 2 vahele jätta siis ma enne viitasin 425g-le. Oled selle peale mõelnud? http://my.aga.ee/s%C3%BCsihappegaas/
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7387
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1087 korda
- Tänatud: 1093 korda
- Kontakt:
Re: CO2 pump
Pigem nähtub viimasest [mention]Maaks[/mention] postist, et vajadus on CO ballooni järele sõltumata mahust, sest 1 ja 2 on proriteetsed ja on kasutatavad mõlemal juhul, 3 tundub olevat midagi, mis on nice to have ja vajab vähe suuremat ballooni.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.