Räägiks mootorratta navidest

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Ain kirjutas: 05 Nov 2020, 18:51
Spoiler
Snowhite kirjutas: 05 Nov 2020, 15:56

Ise küsin, ise vastan.
toredasti kiiresti toimetab ja istub suhteliselt hästi kätte - aga see eemaleulatuv antenn oleks vb võinud olemata olla.
See on ikka tore, et patareide võimalus on jäetud.
Võrdluseks enda zumo-xt -ga. pilt on väike ja tuhm ja ikka mega graanuliline. Jah, nähtavasti saab ilma backlight-ita päevasel ajal hakkama ja kasutab vähem akut aga kõrvuti sama kaarti vaadata oli kurb (räägime tänavaid ja teid). Puhas maastik ja kitserada on piisav muidugi.
Menüü on veel kirjum kui kunagi varem ja sellega tutvumiseks peab võtma end vähemalt nädalaks töölt vabaks.
Arvan, et kinnitus ja laadimiskontakt hakkab ikka samamoodi vihmas ja tolmus jukerdama nagu vanal ja ekraan vajab gorillat peale, et oleks ka 3-4a pärast loetav. AGA!! vähemalt saab ekraani nüüd otsast otsani puhtaks pühkida ühe tõmbega, mitte nagu vanal, et aja seda liiva vatitiku ja hambaorgiga ekraaninurkades taga. Sisse/välja nupp on pimedas/märjas/kindaga/külmunud sõrmega täiesti tundmata.
led lamp on tore. pole just prozektor aga tore, et saab kasutada näiteks samal ajal paberkaarti vaadates laagris vms.2
Hind on natuke ai-ai. eriti kui vana oled näiteks alles paar a tagasi ostnud + kaarte + hoidikut. ...

Aga enda tunne? Saan aru, et omad XT-d. Kas kripeldab midagi? Et võiks Montana olla.. Oled oma XT-ga siiani rahul?

XT - pilt on minu meelest super. mul kaitsekile ka peal ja 1290-ga sõites on ilus selge pilt sama nagu ratta enda ekraan.
menüü on kasutatav aga veidi "garmin" nagu ikka. uus resolutsioon ja kaardid kokku annab päris ilusa sõidu just teedel ja linnades.
Aga sinna lõppeb hea.
Kinnitus on nõrk. Sisse/välja lülimisnupp on porise/märja/paksu kindaga kasutada väga ebameeldiv.
Tald hakkas laadimise kohapealt jonnima kui paduvihmas sõitsin. Kui võtad rattalt maha, 2h ja aku tühi. Vanemad seadmed olid robustsema korpusega - uus kindlasti vastu puud sõitmist ei kannata ja korra on kinnitus ka napilt ta vabastanud august läbi sõites. Vanal montanal näiteks lausa kruviga lisakinnitus.
Hääl ja ühilduvus - nähtavasti mõeldud mugavasti autos istumisel kasutamiseks - rattal pole normaalselt tööle saanud. lähed tanklasse ja tuled tagasi jälle jonn otsast pihta. Lihtsam oli kõik teatised ja kisad jms välja lülitada - on rahulikum sõita ja näeb kaarti puhtamalt ja puha.
Tore, et saab ka püstipidi - aga siis on pilt menüünuppudega phmt kaetud. milleks küll. Telefonil vms seadmel püstipidi ilus pikk puhas tee näha. Mida sa sinna kõrvale vahid - ma tahan ju mööda juhatavat teed teada, et mis eespool toimub.
See on lihtsalt ving - sest pilt ja kaardid on vanade seadmetega võrreldes super asjalikud ja kiirus ka mõistlik (mitte võrreldav tel või pad-iga) aga mõistlik.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”