Õli ventilatsiooni voolikust


2715
Postitusi: 143
Liitunud: 19 Aug 2012, 21:37
Tänatud: 35 korda

Re: Õli ventilatsiooni voolikust

Lugemata postitus Postitas 2715 »

Karl32 kirjutas: 09 Okt 2022, 22:39
Tellisin internetist omale odavama kompressiooni mõõdiku... Mõõdan masina kompressiooni ära, et siis mootori hõredus enne muude vigade otsimist kindlaks teha.

Lisaks on tal pööretega probleemid, ei püsi või siis jäävad kõrgele uitama.
Ehk siis saab kuskilt õhku? Kust kohast saaks 4 taktilisel lisaõhku tulla kui karburaatori ja silindri vaheline lõdvik on terve? Kas klappidega midagi?
Olen keeranud ka seda segukruvi, sellele ei reageeri üldse.
Mõtlesin proovida kontrollida ja tõsta kütuse taset karburaatoris, äkki muudab asja?

Iseenesest jah masin vajab tegemist, kuid alaealisena ei tule see raha just väga kergelt. Nägin ühte tegemist vajavat krossikat, soodne hind... Mõtlesingi siis, et võtan selle. Hetkel on mul remondi eelarveks umbes 400-500 eurot. Kui selle summaga suudaksin masina korda teha, siis oleksin igati hinna osas võitnud ja asi oleks seda kõike väärt.


Suured tänud, kes aitavad mõelda ja viitsivad arutada.
Sellisest foorumist ja sellistest meestest on palju abi! :D
500 raha on selline summa, mis kulub nii ära, et arugi ei saa kuhu vana äraaetud ratta remondiks.
Sõltub mis vaja teha on aga kui pidurisadulad loksuvad, lingilaagrites lõtk ja esihargil ka tuntav loks amorditorudes siis mootorile eriti ei kipu jäämagi...
Kui need käiguosad korras siis mootorile peaks korra lahtivõtu tegema kui ei tea tema ajalugu et kindlasti on hiljuti kepsu-kolbi vahetatud.
Soovitaks ta lahti teha ja kõikide asjade kulumist/kahjustusi hinnata.
Eelkõige kolvi ja silindri lõtk sest pole lõbus kui kolvi silindrisse risti keerab.
Teiseks võiks kepsu ära vahetada sest kui ta pooleks läheb torkab karteri läbi või laagri metallipuru rikub silindri ja õlipumba.
Nukkvõli ketti võiks ka kriitiliselt vaadata et kas märgid on täpselt koos või juba nihkes ning vahetada kas tuntud tootja vastu või originaali.
Samuti klapid ja taldrikud oleks tark vahetada.
250 nelitakti pole nagu 450 mis sõidab 100 tundi ilma mootoris käimata vaid ta käib 15 000 pööret et sealt mingi võimsus tuleks ja kulub võrreldes 2 takti või suure 450 oluliselt kiiremini.

Mis aga töötamisse puutub, siis segukruvi keerasid ikka seda mis alt üles läheb ja lühikese kruvikeerajaga ainult ligi saab?
Bensiinitaset karburaatoris ma ei soovita näppima hakata enne kui karburaator on lahti käinud ja kõik ilusti puhas.
Pole veel kuulnud-näinud et keegi oleks selle paigast ajanud.
Klapivahed on pigem vaja ära mõõta mida peaks nagunii tegema üle 1 õlivahetuse.
Vahed väiksed siis ei lähe kuumalt käima.

Eespool oli viide manuaalile ja soovitaks seda enne tegutsemist uurida erinevate mõõtude ja pingutusmomentide pärast et mitte asju ära lõhkuda ja harrastaja võib seal toodud vahetamist nõudvate asjadega poole kauem sõita kui just Sakus ei käi sõitmas.
Küll lugenud ei ole aga selle aja ratastel anti hooldused võistluste tagant et üks võistlus on umbes 20 min trenn ja 2 sõitu 30-45 min ehk siis 1,2-1,5tundi.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”