Adveturerally2024
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1
- Liitunud: 15 Veebr 2024, 17:55
Adveturerally2024
Tere,
Kutsume kõiki motomatka huvilisi seiklema koos meiega.
Kogu info on leitav meie kodulehel. www.adventurerally.ee
Parimat soovides
ADVETURERALLY meeskond
www.adveturerally.ee
info@adventurerally.ee
56303040
Kutsume kõiki motomatka huvilisi seiklema koos meiega.
Kogu info on leitav meie kodulehel. www.adventurerally.ee
Parimat soovides
ADVETURERALLY meeskond
www.adveturerally.ee
info@adventurerally.ee
56303040
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2507
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Adveturerally2024
See www versioon ei toimi, aga see töötab: https://adventurerally.ee/ ...
Esimene kord tegi mul kah, pärast enam mitte, nüüd jälle teeb (edge)Tuuletallaja kirjutas: ↑16 Veebr 2024, 11:24Ei tea, proovisin, mul teeb brauser ise ära selle määdziku.
Viimati muutis Maaks, 19 Veebr 2024, 10:03, muudetud 2 korda kokku.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 727
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Adveturerally2024
Ei tea, proovisin, mul teeb brauser ise ära selle määdziku.Maaks kirjutas: ↑16 Veebr 2024, 09:33See www versioon ei toimi, aga see töötab: https://adventurerally.ee/ ...
Edit: Seda siis tulirebasega, seadetes pigem asju kinni, kui lahti keeratud...
Viimati muutis Tuuletallaja, 19 Veebr 2024, 23:24, muudetud 1 kord kokku.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 344
- Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: Adveturerally2024
Tundub nagu äge ettevõtmine. Paar märkust, kust paistab läbi esimese korra avaliku ürituse korraldamise sündroom:
Eriti ebaaus on see mootorratturile: autoga reisijad saavad vajadusel magada autos, aga mootorrattur peab kogu oma telkimisvarustuse kaasa võtma ja iga päev telgi püsti panna ja maha võtma? Isegi kui on külm ja vihmane?
Samas:
Pigem võiksid olla boonuspunktid tiimidele, kes kunagi hotelli ei satu (kuidas sa seda üldse kontrollid, kusjuures?). Või siis eraldi MalleMoto-kategooria arvestus neile. Muidu tundub jälle et korraldajatele on tähtis et oleks raju võistlus tippmeeskondadele (=endale), mitte nauditav kogemus kõigile.
Lisaküsimus: mis juhtub kui üks ratas paarist ei saa jätkata? Kas tema paariline on sunnitud katkestama?
Miks? Ma saan aru et võistluse korraldus nõuab et iga teine öö oleks konkreetses bivouacis, aga kui vahepealne ööbimine on täiesti enda korraldada, siis miks ei saa viimase hetke hotelli endale leida? Ainult selleks et oleks rajum?Keelatud on: Ööbida hotellides, rendi majades- korterites jne
Eriti ebaaus on see mootorratturile: autoga reisijad saavad vajadusel magada autos, aga mootorrattur peab kogu oma telkimisvarustuse kaasa võtma ja iga päev telgi püsti panna ja maha võtma? Isegi kui on külm ja vihmane?
Samas:
Okei, milles on siis hotellipiirangu mõte? Kui peab niikuinii õhtu lõpus otsima kämpingut, selle kinni maksma ja lootma et ruumi on?Telkimine on enamus riikides lubatud ainult selleks ettenähtud kohtades ja telgi püstitamine looduses võib minna kalliks maksma.
Pigem võiksid olla boonuspunktid tiimidele, kes kunagi hotelli ei satu (kuidas sa seda üldse kontrollid, kusjuures?). Või siis eraldi MalleMoto-kategooria arvestus neile. Muidu tundub jälle et korraldajatele on tähtis et oleks raju võistlus tippmeeskondadele (=endale), mitte nauditav kogemus kõigile.
Kui teete võistlust kus on eraldi kirjas et mootorratturid peavad sõitma paaris turvakaalutlusel, siis minimaalselt peab olema kaasas saateauto, mis saab motovõistlejale appi tulla. Nõustamist telefoni ja neti teel saab sama hästi siit biker.eest.Osalustasu sisaldab:
4. 24/7 tuge ja nõustamist nii telefoni kui neti teel
Lisaküsimus: mis juhtub kui üks ratas paarist ei saa jätkata? Kas tema paariline on sunnitud katkestama?
Ma saan aru elektrisõidukitest (laadimine võtab kaua aega, seega meeskond on automaatselt mittekonkurentsivõimeline ja korraldajatele jääb nende äraootamise vaev) ja haagissuvilatest (raske manööverdamine, aeglane sõit jne). Aga mis on viga pistikhübriidil, mis saab sama hästi tanklas paagi täis panna ja ei nõua ilmtingimata kiirlaadijat? Ja mis on viga matkaautol, kui 1) rada on üles ehitatud nii et oleks tavaautole ligipääsetav ning 2) kaubikud on lubatud? Kus on kaubiku ja matkaauto vaheline piir? Kas kaubikus võib olla madrats? Veebilehe piltidelt on kaubiku-tüüpi matkaauto selgelt näha.Keelatud on osaleda pistikühendusega hübriidsõidukitel, elektrisõidukitel, matkaautodel ja haagissuvilatel.
Kas on mõned autoga ligipääsetavad riigid, kuhu on vaja rahvusvahelist juhiluba, aga mitte kaugelt ette tellitavat viisat?5. Rahvusvahelised juhiload, väljastab transpordiamet (Rahvusvaheline juhiluba on A6-formaadis vihik ning selle vormistus vastab kõikidele konventsiooni nõuetele. Rahvusvaheline juhiluba võib osutuda vajalikuks mootorsõiduki juhtimisel riikides, mis ei kuulu Euroopa Majanduspiirkonda. Tuleb meeles pidada, et rahvusvaheline juhiluba kehtib ainult koos Eesti siseriikliku juhiloaga)
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2507
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Adveturerally2024
Igaühel (kui on tegu eraalgatusega) on vabas riigis õigus korraldada täpselt selline võistlus, nagu talle meeldib @AnTyx
Ka osalemine on vabas riigis vabatahtlik tavaliselt Oleks ju äärmiselt ebasportlik, kui planeeritud kokkusaamisele ilmuvad mingid tüübid, kes üldise magamatuse ja korratu välimuse taustal selgel väljapuhanuna ja siledatena silma paistavad.
Kui korraldaja (mingil põhjusel) "vihkab" elektrisõidukeid või cämpereid, siis ongi aus, kui ta sellest kohe alguses teada annab ...
Ka osalemine on vabas riigis vabatahtlik tavaliselt Oleks ju äärmiselt ebasportlik, kui planeeritud kokkusaamisele ilmuvad mingid tüübid, kes üldise magamatuse ja korratu välimuse taustal selgel väljapuhanuna ja siledatena silma paistavad.
Kui korraldaja (mingil põhjusel) "vihkab" elektrisõidukeid või cämpereid, siis ongi aus, kui ta sellest kohe alguses teada annab ...
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7203
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1862 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Adveturerally2024
Mis riike teekond läbib võiks ka olla kirjas.adventurerally kirjutas: ↑15 Veebr 2024, 17:57Tere,
Kutsume kõiki motomatka huvilisi seiklema koos meiega.
Kogu info on leitav meie kodulehel. www.adventurerally.ee
Parimat soovides
ADVETURERALLY meeskond
www.adveturerally.ee
info@adventurerally.ee
56303040
Minu jaoks on hetkel kohad kuhu ma oma raha ei jäta ja jalga ei tõsta, Ungari ja Slovakkia. Seda seniks, kuni seal need tölllakad võimul on.
E: Türgi ei käi ka minu valikute alla.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.