Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2211
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 246 korda
Tänatud: 562 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

No värvide järgi ei saa ju seletada, kui sul on skeemil kaks musta ja kolm punast juhet. Üritasin seletada funktsionaalselt - kui sa endale selgeks teed, mis sul seal seadmes tegelikult toimub, siis muutub ühendusskeem ka hetkega loogiliseks.

Ma ei viitsi joonistama hakata, hoki käib, aga kui sa viitsiksid oma skeemil igale juhtmejupile mingi numbri või tähe lisada, siis saaks ka "retsepti" kujul nõu anda.

oil
Postitusi: 783
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas oil »

ALM - alumine must
ALP - alumine punane
ROH - roheline
ÜP - ülemine punane
ÜM - ülemine must
Pirn+
Pirn-
Aku+
Aku-

Rohkem nagu pole.

Jesper kirjutas: 16 Mai 2024, 17:59
No värvide järgi ei saa ju seletada, kui sul on skeemil kaks musta ja kolm punast juhet. Üritasin seletada funktsionaalselt - kui sa endale selgeks teed, mis sul seal seadmes tegelikult toimub, siis muutub ühendusskeem ka hetkega loogiliseks.

Ma ei viitsi joonistama hakata, hoki käib, aga kui sa viitsiksid oma skeemil igale juhtmejupile mingi numbri või tähe lisada, siis saaks ka "retsepti" kujul nõu anda.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2211
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 246 korda
Tänatud: 562 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

ALM -> Aku -
ALP -> Pirn -
ROH -> Aku +
Pirn + -> Aku +

Juhul kui aku on 7-12V:
ÜP -> Aku +
ÜM -> Aku -
Vastasel juhul viimased 2 mõne 7-12V vooluallika külge.

oil
Postitusi: 783
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas oil »

IMG_1400.jpeg
Ja niisama lihtne see oligi! Aitäh!

Assamait
Postitusi: 201
Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
Tsikkel: Eff Zett Quus
Tänanud: 144 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Assamait »

Loodetavasti sobib siia väike rant teeremondi teemadel... Tabas täna väike mööndustega meeldiv üllatus: märgid "killu lendab" ehk pindamine... Arvasin, et tuleb jälle kilomeetreid lahtise killuga õudust... Üllatus oli suur, kui teega risti oli tehtud killust "lamavaid politseinikke" :D Ilmselt siis pigi-madu all ja palju kildu seljas...
Rattaga oli suht OK sõita... Aga autoga... Ma ei tea...Kui enne olid selle tee probleemiks hullud vajumised tee välimise külje poole ehk autoga oli ikka tormise mere tunne, siis nüüd lisati veel lamavad politseinikud ka :D
Jutt siis Keila-Ässmäe teest...

Pole enne kohanud sellist lamavaid politseinikke tekitavat teeremonti... Kas oli seal tõesti vaja mingid juurekerked vms pigi ja killuga kinni panna või mingi uus ogarus?
Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2542
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 356 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Kub pannakse tavaliselt +, kumb - selliste ühenduste juures? 12V
Ma ise paneks sisemise +.?
Pilt
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3162
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 336 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Maaks kirjutas: 28 Mai 2024, 17:29
Kub pannakse tavaliselt +, kumb - selliste ühenduste juures? 12V
Ma ise paneks sisemise +.?
Pilt
+ käib sisse.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1225
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Turist »

Pole vist omal vaja läinud, aga on olemas samasuguste pistikutega ka vahelduvoolu adapterid, nende kohta see "+" seespool ei kehti. :D

laurikaks
Postitusi: 138
Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
Tsikkel: BMW R1100GS
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas laurikaks »

Maaks kirjutas: 28 Mai 2024, 17:29
Kub pannakse tavaliselt +, kumb - selliste ühenduste juures? 12V
Ma ise paneks sisemise +.?
Kitarrikolal (effektipedaalid) käib tihti - sisse.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 739
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 113 korda
Tänatud: 72 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Jah, tavaliselt on '+' sees aga nagu vanad eestlased seepeale üt'si - ära usalda ning kontrolli!
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 252
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Irual »

Miks maanteel sõites kord saad vastutulevalt rekkalt tuulelöögi aga siis jälle mitte? Olud nagu kõik samad :shock:

Edu,L
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1225
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Turist »

Irual kirjutas: 29 Mai 2024, 14:00
Miks maanteel sõites kord saad vastutulevalt rekkalt tuulelöögi aga siis jälle mitte? Olud nagu kõik samad :shock:

Edu,L
Kui on 2 täpselt samasugust, sama kiiresti sõitvat ja sinust täpselt sama kaugel asuvat, siis ehk peaks ikka ka täpselt sama olema. Ilmselt siis mingid olud nendest muutuvad. Ka see, kas ja milline haagis järel on.
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 252
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Irual »

Turist kirjutas: 29 Mai 2024, 14:32
Kui on 2 täpselt samasugust, sama kiiresti sõitvat ja sinust täpselt sama kaugel asuvat, siis ehk peaks ikka ka täpselt sama olema. Ilmselt siis mingid olud nendest muutuvad. Ka see, kas ja milline haagis järel on.
No vot jah, sõidad mööda Haapsalu teed nii 100...105 ja vastu tuleb palgiveok haagisega. Paned end valmis ja ei midagi, nagu oleks sõiduauto vastu tulnud. Siis tuleb järgmine täpselt samasugune ja saad sellise litaka, et kiivri nokk kerkib.... Selge see, et tee muutub, enda asend jms aga ma imestan just selle üle, et vahe nii suur vahel. Kõrge ja kergemapoolne ratas ka aitab kaasa muidugi.

Edu, L
Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 546
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 86 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kiilas »

mx77 kirjutas: 14 Okt 2023, 10:17
ranel kirjutas: 02 Okt 2023, 09:29
kiilas kirjutas: 02 Okt 2023, 09:20
Mrtn5 kirjutas: 30 Sept 2023, 22:29
Kas keegi on aru saanud või tähele pannud, mis ajast ja mis põhjusel mootorratta arvele võtmisel märgitakse tühimassiks nö koos juhiga (vist 75kg) mass? Päris naljakas vaadata (suvaline näide) Honda CB500x 272kg:) võimsus 35kw, ja samas on võimsuse ja massi suhe toodud 0,18kw/kg. Tühimassi pealt arvutades tuleb 0,13. Mingit väiksemat massi aga pole teh andmetes olemas! Tühimass väljendatuna koos juhiga on jälle mingi eesti ametnike geniaalne leiutis, või on keegi mujal registrites sama täheldanud? Ja kui natuke loogikat jätkates, kas mootorisõidukimaks tuleb mootorrattal registris oleva tühimassi alusel või selle muu "salapärase" massi alusel?
Ma arvan, et see CB500X on erandlik näide, töökaaslasel oli ja imestasin, et kaal suurem kui mu GSil.
Kevadel arvele võetud päris tühimassiga 119kg ratas sai samamoodi passi 219kg. Aga see pole veel kõik. Registrimass on passis ulmelised 335kg.
kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?
Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.
image.png
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8387
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 320 korda
Tänatud: 420 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kiilas kirjutas: 03 Juun 2024, 00:29
mx77 kirjutas: 14 Okt 2023, 10:17
ranel kirjutas: 02 Okt 2023, 09:29
kiilas kirjutas: 02 Okt 2023, 09:20


Ma arvan, et see CB500X on erandlik näide, töökaaslasel oli ja imestasin, et kaal suurem kui mu GSil.
Kevadel arvele võetud päris tühimassiga 119kg ratas sai samamoodi passi 219kg. Aga see pole veel kõik. Registrimass on passis ulmelised 335kg.
kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?
Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.
image.png
Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1781
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 190 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp »

Irual kirjutas: 29 Mai 2024, 14:00
Miks maanteel sõites kord saad vastutulevalt rekkalt tuulelöögi aga siis jälle mitte? Olud nagu kõik samad :shock:

Edu,L
Vaata teinekord mis tee kõrval toimub, see mõjutab päris tugevalt. St, kas olete põldude või metsade vahel ja kas külgtuul on või pole.
Lisaks enda paiknemine, kui rohkem paremas servas oled sellel hetkel, siis mõjutab ka vähem.
Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 546
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 86 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kiilas »

mx77 kirjutas: 04 Juun 2024, 10:32
kiilas kirjutas: 03 Juun 2024, 00:29
mx77 kirjutas: 14 Okt 2023, 10:17
ranel kirjutas: 02 Okt 2023, 09:29


Kevadel arvele võetud päris tühimassiga 119kg ratas sai samamoodi passi 219kg. Aga see pole veel kõik. Registrimass on passis ulmelised 335kg.
kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?
Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.
image.png
Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.
Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.
image.png
image.png
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8387
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 320 korda
Tänatud: 420 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kiilas kirjutas: 04 Juun 2024, 12:31
mx77 kirjutas: 04 Juun 2024, 10:32
kiilas kirjutas: 03 Juun 2024, 00:29
mx77 kirjutas: 14 Okt 2023, 10:17


kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?
Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.
image.png
Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.
Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.
image.png
image.png
Aga esita siis Transpordiametile vastav päring.

Ma mingi hetk kah vaatasin neid EU direktiive ja siis jäi silma, et koos juhiga. Kas see kehtis kõikide kategooriate kohta enam ei mäleta.
Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 546
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 86 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kiilas »

mx77 kirjutas: 04 Juun 2024, 15:06
kiilas kirjutas: 04 Juun 2024, 12:31
mx77 kirjutas: 04 Juun 2024, 10:32
kiilas kirjutas: 03 Juun 2024, 00:29


Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.
image.png
Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.
Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.
image.png
image.png
Aga esita siis Transpordiametile vastav päring.

Ma mingi hetk kah vaatasin neid EU direktiive ja siis jäi silma, et koos juhiga. Kas see kehtis kõikide kategooriate kohta enam ei mäleta.
Eks see on hetkel sportlik huvi, vaatan kui saan saksast mõne passi näidise, siis saadan Motodepoosse(nende poolt arvele võetud tsikkel), et miks nad maanteametil nii käituda lasevad.

Edit: saatsin päringu transpordiametile.
Viimati muutis kiilas, 04 Juun 2024, 17:29, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3162
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 336 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

See "tühimass" võib teatud kohtades probleeme tekitada, kui on teatud kaalu piirangud ratastele. Näinud ise 160kg ja 200kg kaalulimiite.

See mingi uuema ajastu teema, et arvestatakse juhi mass ka juurde. Milleks see vajalik, ei saa aru. Täiskasvanud mehed varieeruvad suurusjärk 60-150kg vahemikes.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6637
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 659 korda
Tänatud: 406 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Krati lasteaias tehti kiikede juurde mingist hakkepuidu(?) ja kummilaadsest segust vetruv plats.
Millega võib tegu olla ja kas eraisik saab sellega ise hakkama ja kust midagi sarnast osta/kokku segada saab?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 546
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 86 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kiilas »

yeekim kirjutas: 04 Juun 2024, 23:10
Krati lasteaias tehti kiikede juurde mingist hakkepuidu(?) ja kummilaadsest segust vetruv plats.
Millega võib tegu olla ja kas eraisik saab sellega ise hakkama ja kust midagi sarnast osta/kokku segada saab?

edu
https://www.tiptiptap.ee/tooted/aluskat ... t=standard
https://unaflor.ee/product/kummimults/
Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 546
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 86 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kiilas »

kiilas kirjutas: 04 Juun 2024, 16:27
mx77 kirjutas: 04 Juun 2024, 15:06
kiilas kirjutas: 04 Juun 2024, 12:31
mx77 kirjutas: 04 Juun 2024, 10:32


Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.
Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.
image.png
image.png
Aga esita siis Transpordiametile vastav päring.

Ma mingi hetk kah vaatasin neid EU direktiive ja siis jäi silma, et koos juhiga. Kas see kehtis kõikide kategooriate kohta enam ei mäleta.
Eks see on hetkel sportlik huvi, vaatan kui saan saksast mõne passi näidise, siis saadan Motodepoosse(nende poolt arvele võetud tsikkel), et miks nad maanteametil nii käituda lasevad.

Edit: saatsin päringu transpordiametile.
Transpordiameti vastus siis selline.
image.png

vanalendur
Postitusi: 507
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

kiilas kirjutas: 04 Juun 2024, 12:31

Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.
image.png
image.png
Paagi kaal ju läheb? Võiks ju aku massi sinna sisse lugeda aga akus olevad elektrimolekulid tuleks tõepoolest välja jätta :wack:
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1225
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Turist »

Vemo V10-77-0001
Kas on võimalik piltide järgi öelda, kumb hari on pluss, pingeregulaatoripoolne või sellest kaugemal olev? :roll:
Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 546
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 86 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kiilas »

Turist kirjutas: 05 Juun 2024, 22:43
Vemo V10-77-0001
Kas on võimalik piltide järgi öelda, kumb hari on pluss, pingeregulaatoripoolne või sellest kaugemal olev? :roll:
kaugem peaks + olema, aga ma olen neid elu jooksul sadu müünud, siis sellegi poolest ei tasu mind uskuda :wack:
image.png
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1225
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 88 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Turist »

Huvitav, kas seal on mingi nö. loogika, mida peale vaadates näeb, kumb hari on pluss või saab seda kuidagi mõõta (harjadega kokku sobivat generaatorit ei ole).
Kasutaja avatar

kiilas
Toetajaliige
Postitusi: 546
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tsikkel: R 1250 GS Adventure
Asukoht: Rapla
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 86 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas kiilas »

Turist kirjutas: 07 Juun 2024, 21:38
Huvitav, kas seal on mingi nö. loogika, mida peale vaadates näeb, kumb hari on pluss või saab seda kuidagi mõõta (harjadega kokku sobivat generaatorit ei ole).
ilmselt kui tagant poolt vaadata, siis kivi/tableti(kuidas iganes keegi seda nimetab) jalgade järgi äkki, need peaks paljudel tootjatel(sinu küsitu on Bosch geneka
oma) nähtavad olema. Kõige kindlam mõnel pädeval autoelektrikul persest kinni võtta või Vana Narva 7 vanasti taastati ja müüakse geneka juppe, sealt uurida.
Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 304
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: Mutt
Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Sadness »

Kui kaua FB Tsiklisõprade grupis peab olema, et adminnid annaksid postitamise loa? 24. aprillist ripub kuulutus, adminnide kontakt nähtamatu ja leitamatu.
----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1491
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Sa mõtled Tsiklirahvas? Tsiklisõprade grupp ei jäänud silma.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”