Dragrace 2008
Moderaator: Moded
-
- Kaupmees
- Postitusi: 337
- Liitunud: 27 Juun 2006, 21:33
- Tsikkel: Ducati Streetfighter
- Asukoht: Florida
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
- Kontakt:
Esimene võistlus kus oma ratast proovile saab panna toimub selle kuu lõpus juba. Info tulekul varsti
Ja üritus toimub Tartus
Aitan USA-st asjade tellimisel. Ebay, Paypal-iga maksmine ja kõik muud kohad.
http://www.estperformance.com
http://www.facebook.com/estperformance
-
- Kaupmees
- Postitusi: 337
- Liitunud: 27 Juun 2006, 21:33
- Tsikkel: Ducati Streetfighter
- Asukoht: Florida
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
- Kontakt:
nitse kirjutas:Mis loom see BHRA litsents veel on?
Minu ajal jagas ikka EMF litsentse...
Nitse.. vaata see on selline uus loom.. täiesti veel Aini järelvalve all ja kantud ka ohustatud liikide punasesse raamatusse
PS: Vaata kuupäeva kalendrisse mis seal on siis saad Aini postist ehk aimu.. Aga see võistlus millest ma rääkisin on inf siin:
Tartu Autoklubi Drag 2008
Toimumise aeg: 26.04.08
Toimumise koht: Raadi lennuväli, Tartu
Korraldaja: Tartu Autoklubi MTÜ
Peakohtunik: Taimar Pärtel (Tartu Autoklubi)
Peaajavõtja: Raunzz@äpuracing
Klassid:
A - kuni 1600cc
B - kuni 2000cc
C - kuni 3000cc
D - kuni 4000cc
E - üle 4000cc
F - Outlaw
G - Bike kuni 600cc
H - Bike alates 601cc
Ülelaadimine korrutatakse 1,7-ga, topelt ülelaadimine 2,5-ga
Esialgne ajakava:
09:00 - 11:00 - Registreerimine
12:00 - 15:00 - Eelsõidud
15:00 - 15:30 - Eliminaatori koostamine
16:00 - 19:30 - Eliminaator
20:00 - - Autasustamine
Hinnad:
Võistleja eelregistreerimine: 250.-
võistluspäeval kohapeal: 300.-
Pealtvaataja: 50.-
Kohapeal toitlustus, heliaparatuur, kommentaatorid ja muu meelelahutus.
Täpne võistlusjuhend ja link registreerimislehele ilmuvad lähipäevadel.
Kontaktid:
Taimar Pärtel 56 311 500, Marko Tähnas 50 70 975, Kristjan Veedler 53 960 111
Aitan USA-st asjade tellimisel. Ebay, Paypal-iga maksmine ja kõik muud kohad.
http://www.estperformance.com
http://www.facebook.com/estperformance
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
nuhh. naljamehed...
aga laseks nüüd ikkagi inffi, millal (näiteks Haapsalus) võiks olla ametlik testipäev
teaks asju sättida, noh
muidu äkki, nagu eelkõnelejal, satub mingi plekkperse üritus või palmisaar või lasteaia kevadpidu samale ajale kogemata...
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Suzumen kirjutas:Hea meel teavitada, et 26 aprillil toimub Tartus BHRA-s registreeritud ametlik selle aasta esimene kiirendusvõistlus. http://www.tartustreet.org/drag/index.php
Loodame, et ilmataat alt siis ei vea
kui bhra-s registreeritud üritus siis ka küsimus bhra esindajale:
"Osalemistasu sisaldab võistleja, võistlussõiduki ja 1 inimese pääsu võistluspaika"
kas motikas tuleb "värava taga" kärust maha veeretada ja käekõrval "boksialale" lükata? või saab siiski auto+käru komplektiga sisse sõita - ehk "võistlussõiduk" hõlmab ka transpordivahendit?
litsentsi vaja pole?
aitäh!
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Joobe tihedam kontroll on loomulikult väga mõistlik ja praktika on näidanud, et ka suhteliselt vajalik. Aga sa Ain võiksid ikka oma maaniagrandioosot veidi alla tõmmata, sest mitte mingi rikkumine ei kaota automaatselt võistleja õigust terve hooaja jooksul enam võistelda. Ei sina, keegi teine ega kolmas saa seda otsustada ainuisikuliselt. Sa võid tuvastada fakti ja edastada selle info vastavatele instantsidele, olgu see siis BHRA või EMF, kus siis langetatakse üheskoos otsus karistuse kohta.

sepp kirjutas:et siis bhra võib võtta minult EMF`i poolt väljastatud rinka litsentsi ära?
Savi see...
huvitab rohkem see,et kas tehn tingimused on samad mis varem olid E klassile või on seal mingid muudatused ka ?
4.Tehnilised tingimused 1000SuperSport
4.1 Mootor
Kõik ümberehitused lubatud, tehnilise komisjoni heakskiidul, mootori ventilatsioon ja radiaatori ülejooksutoru peavad suubuma suletud anumasse(200ml), õlifilter ja õlikork peavad olema stoperdatud ja/või splinditud.
4.2 Käigukast
Lubatud igat tüüpi käigukastid, elektrooniline ja õhu käiguvahetus lubatud,aftermarket sidurid lubatud,rihm ülekanded lubatud.
4.3 Vedrustus ja pidurid
Esi ja tagapidur kohustuslik(ketas või trummel)
Esiamordi minimaalne käik 50mm ja minimaalne diameeter 30mm.
Tagaamort tehase või teise tootja oma.
4.4 Raam
Kõik valmistajatehase või terasraamid lubatud, ainult masstoodangu alumiiniumraamid lubatud.
Kliirens minimaalselt 50mm,kaasaarvatud seisutugi ja summuti.
Teljevahe piiramata.
Wheelie bars(vedrustuse pikendused) soovitatavad.
Jalarauad peavad asetsema ohutus kohas juhile.
4.5.Rehvid
Tänavasõidurehvid minimaalne mustri sügavus 1,5mm või võidusõidurehvid(racing use only).
Mõõt vaba.
4.6 Veljed
Valmistajatehase või teine tootja.
4.7 Saššii
Tootja bensiinipaak ja porilauad või custom paak ja porilauad kuid peavad olema kinnitatud korrektselt.
4.8 Voolundid
Voolundid lubatud, peavad sarnanema originaalidega. Voolundi materjaliks võib kasutada komposiitmaterjale või ABS-plastikut.
4.9 Sadul
Tootjatehase või teise valmistaja oma, peab takistama juhi libisemist sadulast.
4.10 Elekteriosa
Kõik süütesüsteemid lubatud.
Generaator ei ole nõutud.
Nõutud starter või kickstarter.
Nõutav mootori avariistopp lüliti.
Tuled ei ole nõutud, olemasolu korral tuleb kinni teipida.
Kohustuslik on juhi külge kinnituv süütekatkesti (killswitch).
4.11 Juhtimis kontrollid
Gaasi rull peab vabalt algasendisse tagasi minema.
Lülitid peavad olema kinnitatud ja konstrueeritud ohutult ja korrektselt.
4.12 Sõiduvarustus
Kiiver kinnine, peab vastama FIM nõuetele.
Lubatud spetsiaalne mootorrattasõidu võistlusriietus. Materjalidest lubatud kasutada nahka ja Goretx’i. Võistleja riietus peab olema terve ja vigastusteta.
Jalanõud peavad olema spetsiaalsed mootorrattasõidu saapad. Nahkkindad kohustuslikud.
5.Tehnilised tingimused 650 SuperSport
5.1 Mootor
Kõik ümberehitused lubatud, tehnilise komisjoni heakskiidul, mootori ventilatsioon ja radiaatori ülejooksutoru peavad suubuma suletud anumasse(200ml), õlifilter ja õlikork peavad olema stoperdatud või/ja splinditud.
5.2 Käigukast
Lubatud igat tüüpi käigukastid, elektrooniline ja õhk käiguvahetus lubatud, aftermarket sidurid lubatud, rihm ülekanded lubatud.
5.3Vedrustus ja pidurid
Esi ja tagapidur kohustuslik(ketas või trummel).
Esiamordi minimaalne käik 50mm ja minimaalne dia 30mm.
Tagaamort tehase või teise tootja oma.
5.4 Raam
Kõik valmistajatehase või terasraamid lubatud, ainult masstoodangu alumiiniumraamid lubatud.
Kliirens minimaalselt 50mm,kaasaarvatud seisutugi ja summuti.
Teljevahe piiramata.
Wheelie bars(vedrustuse pikendused) soovitatavad.
Jalarauad peavad asetsema ohutus kohas juhile.
5.5 Rehvid
Tänavasõidurehvid minimaalne mustri sügavus 1,5mm või võidusõidurehvid(racing use only).
Mõõt vaba.
5.6 Veljed
Valmistajatehase või teise tootja.
5.7 Saššii
Tootja bensiinipaak ja porilauad või teise tootja paak ja porilauad (peavad olema kinnitatud korrektselt).
5.8 Voolundid
Voolundid lubatud, peavad sarnanema originaalidega. Voolundi materjaliks võib kasutada komposiitmaterjale või ABS-plastikut.
5.9 Sadul
Tootjatehase või teise valmistaja oma, peab takistama juhi libisemist sadulast.
5.10 Elektriosa
Kõik süütesüsteemid lubatud.
Arvuti tehase või teise tootja oma.
Generaator ei ole nõutud.
Nõutud starter või kickstarter.
Nõutav mootori avariistopp lüliti.
Tuled ei ole nõutud, olemasolu korral tuleb kinni teipida.
Kohustuslik on juhi külge kinnituv süütekatkesti (killswitch).
5.11 Juhtimis kontrollid
Gaasi rull peab vabalt algasendisse tagasi minema.
Lülitid peavad olema kinnitatud ja konstrueeritud ohutult ning korrektselt.
5.23 Sõiduvarustus
Kiiver kinnine, peab vastama FIM nõuetele.
Lubatud spetsiaalne mootorrattasõidu võistlusriietus. Materjalidest lubatud kasutada nahka ja Goretx’i. Võistleja riietus peab olema terve ja vigastusteta.
Jalanõud peavad olema spetsiaalsed mootorrattasõidu saapad. Nahkkindad kohustuslikud.
BHRA
EAL Kiirendusvõistluste Alakomitee
2008

-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
mul jälle küsimus:
millest selline vahe ja kuidas seda "teise tootja" vs custom asja mõista. Ehk kas "külasepp" kes "väikese Al paagi" teeb tonnisele ei tohi seda teha E-klassi rattale kusjuures paagid on vbla identsed?
Ehk siis küsimus selline - kui tahaksin kaalusäästu huvides paigaldada väiksema (kergema) kütusepaagi siis las võin E-klassi rattal kasutada nn custom made paaki + originaalpaagi välimusega paagikatet või peaksin ulmehinnaga ostma "teise tootja" nt carbon/kevlar kütusepaagi?
1000 ss
4.7 Saššii
Tootja bensiinipaak ja porilauad või custom paak ja porilauad kuid peavad olema kinnitatud korrektselt.
650ss
5.7 Saššii
Tootja bensiinipaak ja porilauad või teise tootja paak ja porilauad (peavad olema kinnitatud korrektselt).
EDIT: ja veel - sõiduvarustus vigastusteta teema... Kas kombel ei tohi olla mingeid kriipimis/kukkumisjägi (mis on ju absurdne kuna korralik kombe kannatab ju ikka vähe rohkem kui 1x kergelt kukkuda...)
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Dragrace 2008
Tere.
Minul selline soov, et tahaks 2009 hooaja kiirendust proovida ning mõtlesin et äkki annaksite soovitusi mida praegu selleks tegema peaksin kõigepealt.
Tervisetõendi välja printima, sellega arsti juurde ja edasi? Ahja, 600-ste klassis võistleksin.
Ja millal 2009 võistluskalender avaldatakse?
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Dragrace 2008
Kiirendusel küsitakse juhilube, tõenäoliselt peavad nad siis ka kategoorias vastama. Teiseks oluliseks dokumendiks on litsents, selle hankimiseks pead liituma müne registreerimisõigusega motospordiklubiga. Siinkohal on abiks lehed www.bhra.ee ja www.msport.ee Tutvu, mis seal litsentside kohta kirjas on, hinnad järgmiseks aastaks tõenäoliselt muutuvad. Samas on võimalik igalt võistluselt eraldi ühekordne litsents osta, kokkuvõttes tuleb hooaja peale küll veidi kulukam.
Teiseks pead endale hankima korraliku sõiduvarustuse, sealhulgas kindlasti hea seljakaitsme, saapad ning kindad.
Kolmandaks pead tsikli vastavalt reeglitele kohandama: http://bhra.ee/index.php/page,mootorrattareeglid
Reeglid võivad umbes aastavahetuse paiku ka pisut muutuda.
Algatuseks ongi kõik, proovida sellega juba saab. Edukaks võistlemiseks tuleb kas tõeliselt hästi sõita ning osta väga hea tsikkel või tuunida tsiklit sellisel määral, et selle võimekus kompenseerib kuigivõrd sinu eksimusi. Tuunimise ideid... peab otsima, mina ei ole see tark kes ütlema hakkab, mis on õige. Kui ma seda teaks, oleks ma tõenäoliselt paremusjärjestuse teises otsas.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Re: Dragrace 2008
Aitäh!
Tsikkel olemas, seda üritan nüüd talve jooksul kohandada..varustusega pole ka probleemi.
Ei ootagi kohe mingeid saavutusi, tasa ja targu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.