Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 667
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Jesper kirjutas:See oli retooriline küsimus, loomulikult.
Muidu lihtsalt iseenda kiusamiseks ma siin võtsin netipanga lahti ja panin otsingusse Streetmoto - tuleb välja et kahe aasta jooksul on sinna tassitud 1500€, ehk pmst mu täiesti ausalt ostetud ja müüdud voki "kuumakse" on 62€. Kui veel ise mutrit poleks keeranud, siis ilmselt tuleks vabalt sott täis, mingeid tööriistu on ka ostetud jne. Kusjuures sinna sisse ei jää mingeid suuremaid remonte, tavalised kuluosad, ja kindlasti ma olen mingeid õlisid ja asju Fixusest ja Motonetist ka haaranud. Uut AT-d selle eest muidugi ei saaks, aga mingi vähe lihtsama inimese 500-600cc dualsporti ilmselt küll, kui mõni firma vaevuks sellist tootma.
Nendest kuludest ei pääse muidugi ka liisingurattaga. Seda enam, liisingurattal võib olla kohustuslik hooldus esinduses, mis on veel kallim kui streetmoto.
PS räägib mees kes kavatseb kalli liisinguratta võtta
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Mul on küll mulje jäänud, et esimesed kolm-neli aastat ei pea peale õli ja rehvide midagi vahetama? Ja hoolduse tunnihind on igal pool paari euro piires sama.
Anyway ma ei väida et tingimata peaks uus ratas olema igaühele ja igas olukorras parim lahendus, aga pigem leian et tasuks korra numbrid tabelist läbi lasta, eriti mingi levinumat tüüpi pilli puhul nagu 650cc gsxf. Mitte automaatselt raiuda et kasutatu on parem kui uus ja liising pähh ja nii edasi.
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Liising vast ei dikteeri hooldust, garantiitingimused teevad seda.
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Jesper kirjutas:Mul on küll mulje jäänud, et esimesed kolm-neli aastat ei pea peale õli ja rehvide midagi vahetama? Ja hoolduse tunnihind on igal pool paari euro piires sama.
Anyway ma ei väida et tingimata peaks uus ratas olema igaühele ja igas olukorras parim lahendus, aga pigem leian et tasuks korra numbrid tabelist läbi lasta, eriti mingi levinumat tüüpi pilli puhul nagu 650cc gsxf.
Kui ise midagi tuksi ei keera, siis nii peaks olema. Vähemalt kindlustunne, et ootamatuid jamasid ei tule peaks uue rattaga suurem olema. Loomulikult erandeid juhtub ja ka uus võib mingi veaga olla.
Ise otsustasin uue kasuks asjaolul, et vaba aega napib ja siis tahaks sõita, mitte võimaliku probleemiga tegeleda. Ja pole mul aega ega ka oskusi putitamiseks. Loomulikult kõik on õpitav jne., aga mul muid hobisid ka kuhu seda aega kulutada.
Liisingu kasuks otsustasin põhjusel, et raha oli ka mujale kulutada sel hetkel ja valida oli kas osta tsikkel kohe välja ja teised tegevused vähemalt aastaks edasi lükata või maksta natuke pangale intressi ning unistusi kohe realiseerida. Läks variant 2 ja õnneks Sveitsis kah ei käinud sel ajal.
-
- Postitusi: 667
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
M.T. kirjutas:Jesper kirjutas:Mul on küll mulje jäänud, et esimesed kolm-neli aastat ei pea peale õli ja rehvide midagi vahetama? Ja hoolduse tunnihind on igal pool paari euro piires sama.
Anyway ma ei väida et tingimata peaks uus ratas olema igaühele ja igas olukorras parim lahendus, aga pigem leian et tasuks korra numbrid tabelist läbi lasta, eriti mingi levinumat tüüpi pilli puhul nagu 650cc gsxf.
Kui ise midagi tuksi ei keera, siis nii peaks olema. Vähemalt kindlustunne, et ootamatuid jamasid ei tule peaks uue rattaga suurem olema. Loomulikult erandeid juhtub ja ka uus võib mingi veaga olla.
Ise otsustasin uue kasuks asjaolul, et vaba aega napib ja siis tahaks sõita, mitte võimaliku probleemiga tegeleda. Ja pole mul aega ega ka oskusi putitamiseks. Loomulikult kõik on õpitav jne., aga mul muid hobisid ka kuhu seda aega kulutada.
Liisingu kasuks otsustasin põhjusel, et raha oli ka mujale kulutada sel hetkel ja valida oli kas osta tsikkel kohe välja ja teised tegevused vähemalt aastaks edasi lükata või maksta natuke pangale intressi ning unistusi kohe realiseerida. Läks variant 2 ja õnneks Sveitsis kah ei käinud sel ajal.
Kui kalli tsikli ostsid ja kui pikaks ajaks? Palju sissemaksu tegid ja kas mingit jääki said ka jätta?
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Swed ja ilmselt ka teised pangad pakuvad ju ka autolaenu kuni 20000,mis ei kohusta ei kaskot tegema ega midagi tagatiseks vormistama.Ehk ratas on sinu nimel ja maksad igakuist tagasimakset kuni laen lõppenud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Raki kirjutas:Kui kalli tsikli ostsid ja kui pikaks ajaks? Palju sissemaksu tegid ja kas mingit jääki said ka jätta?
Peast kõiki detaile ei mäleta. Käin trennis ja ära hiljem arvutist vaatan järgi, leping peaks vast alles olema, ning saadan PS.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Raki kirjutas:Jesper kirjutas:See oli retooriline küsimus, loomulikult.
Muidu lihtsalt iseenda kiusamiseks ma siin võtsin netipanga lahti ja panin otsingusse Streetmoto - tuleb välja et kahe aasta jooksul on sinna tassitud 1500€, ehk pmst mu täiesti ausalt ostetud ja müüdud voki "kuumakse" on 62€. Kui veel ise mutrit poleks keeranud, siis ilmselt tuleks vabalt sott täis, mingeid tööriistu on ka ostetud jne. Kusjuures sinna sisse ei jää mingeid suuremaid remonte, tavalised kuluosad, ja kindlasti ma olen mingeid õlisid ja asju Fixusest ja Motonetist ka haaranud. Uut AT-d selle eest muidugi ei saaks, aga mingi vähe lihtsama inimese 500-600cc dualsporti ilmselt küll, kui mõni firma vaevuks sellist tootma.
Nendest kuludest ei pääse muidugi ka liisingurattaga. Seda enam, liisingurattal võib olla kohustuslik hooldus esinduses, mis on veel kallim kui streetmoto.
PS räägib mees kes kavatseb kalli liisinguratta võtta
Krt ega endal ka vist pole siin praeguste pillide kõrvale H2 võimalik muudmoodi võtta kui liiparisse. Loodan et siis siin bikeris läbi ei mõnitata ja smashil peksa ei anta
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 14 Okt 2016, 15:37
- Tsikkel: Warrior
- Asukoht: Tallinn-Viimsi
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Jesper kirjutas:See oli retooriline küsimus, loomulikult.
Muidu lihtsalt iseenda kiusamiseks ma siin võtsin netipanga lahti ja panin otsingusse Streetmoto - tuleb välja et kahe aasta jooksul on sinna tassitud 1500€, ehk pmst mu täiesti ausalt ostetud ja müüdud voki "kuumakse" on 62€. Kui veel ise mutrit poleks keeranud, siis ilmselt tuleks vabalt sott täis, mingeid tööriistu on ka ostetud jne. Kusjuures sinna sisse ei jää mingeid suuremaid remonte, tavalised kuluosad, ja kindlasti ma olen mingeid õlisid ja asju Fixusest ja Motonetist ka haaranud. Uut AT-d selle eest muidugi ei saaks, aga mingi vähe lihtsama inimese 500-600cc dualsporti ilmselt küll, kui mõni firma vaevuks sellist tootma.
ee et siis täiesti tavaline ratta kuluosade vahetus ja hooldus ja 2 aasta jooksul 1500+ ?
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
No neil seal kassa kõrval õllekülmikut pole nagu osadel ehituspoodidel, niiet eks see kõik ikka tsikli osade peale läks. "Tavaline hooldus" on ilmselt umbes sama veniv mõiste kui "mõistlik kasutus" , aga nendest ühegi osa paigalduseks paaki maha ei võtnud.
-
- Postitusi: 1778
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 121 korda
- Tänatud: 184 korda
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
and kirjutas:ee et siis täiesti tavaline ratta kuluosade vahetus ja hooldus ja 2 aasta jooksul 1500+ ?
kõlab täitsa reaalselt. tagarehv on 100+€ juba, sõltuvalt läbisõidust ja rehvitüübist läheb neid 1-2 hooaajaga. Mul kestab üks esimene rehv kaks tagumist, st see tuleks ka juurde arvestada.
1 tagumine aastaga, 1 esimene kahe aastaga = 300€ kahe aasta peale
2 tagumist aastaga, 1 esimene aastaga = 600€ kahe aasta peale
Nagu naksti kolmandik kulutustest läinud, õlivahetustest, piduriklotsidest jms kamast rääkimata.
edit:
Vaatasin just üle, SV1000'e ülevalpidamisele kulutasin eelmisel aastal 1100€. Läbisõit hooajas ca 20k. Enamuse tehtud asjadest liigitaks üldise hoolduse alla, õlid, klotsid, rehvid, tagumine rattalaager.
Hetkel meenub ainult üks asi mida hoolduse alla ei liigitaks ja see polnud ka just väga kallis. Kütusepaagi läheduses olev plastik oli kinnitusest murdunud ja bensupaaki augu hõõrunud. Neeme pani augu mingi möksiga kinni, fixis plastiku ära ja küsis 20€, st see ei mõjuta üldtulemust väga.
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Nojah, rehve ja õli võtab uus ratas ka, sealt edasi võiks jah nagu ilma vahetusteta hakkama saada. Aga ma pigem tõin selle illustratsiooniks - et kui 650se liising pere eelarvele sellise litri paneb, et puu alla kolimise oht käega katsutav on, pole mingit vanemat pilli üldse mõtet torkida. Sest ega need kulutused pole ju ka tehtud sujuvalt iga kuu nagu liising, ikka nii et kuskil aprillis teed kõlava häälega "oink" ja natukese aja pärast on hunnik ilusaid karpe laua peal, noh ja ülejäänud aasta on siis jälle ainult bensu valamise vaev.
-
- Postitusi: 506
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
No ma ei tea, mis risude otsa sa oled sattunud, et sa neid kasutatud rattaid nii hullusti kardad ja kulud taevasse tõusevad.
Toon näite:
2000 aasta gsf 600. Maksis 2100 euri mõni aeg tagasi.
Jooksvad kulud: esi+tagarehv + vahetus 350 euri. Õli + filter 45 euri. Küünlad 40 euri. Ee... uued peeglid 20 euri. Piduriklotsid 25 euri. Kütus? Kindlustus?
Samad kulud on ju ka liisingupilliga. Esimesel hooajal vast mitte, aga teisel hakkavad juba pihta ju. Ja 2-3 aastat ja HILJEMALT vahetad klotse juba. Ja rehve. Võimalik, et ketti ja hammakat ka, oleneb kus ja kuidas sõita. Need on kõik kuluosad ju nii uue kui vana ratta puhul.
Kui sa kottis mootoriga ratta ostad, on jah pask majas. Aga seda on võimalik vältida.
Re: Hoiatus: odavam oksjoniratas võib kalliks maksma minna
Minul on majapidamises kolm Fordi ja ei karda vanakuradit ennast ka!
Lihtsalt peeglisse vaadates on idioodi tunne vahest
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.