Streetfighter
Moderaator: Moded
Poest me ei osta fighterit
Keegi siin väitis,et ei saa fighterist sõidumõnu,järelikult ei ole tegemist õige fighteriga.200hp peaks selle tegelikult tagama.
Mõned stiilinäited :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,tagab see 0-200km/h alla kuue sekundi-yks minu lemmikutest
Üks suur lemmik on veel see marteki projekt http://www.thedeathknight.com/Motorcycl ... 8Turbo.jpg
Siin mõned näpunäited kuidas valmistada N2O turbo hayabusat 1600ccm et saavutada kaheksa sekundit veerandmiilil
http://www.bigccracing.com/welcome.asp?page=67
540hp peaks enamvähem tulemus olema.
http://www.missile-customs.de/ siin on ka yks kena martek ja paar r1 te
http://www.fighters-point.de/Fightergalerie.html siit saab lihtsalt väikse ylevaate.....
Keegi siin väitis,et ei saa fighterist sõidumõnu,järelikult ei ole tegemist õige fighteriga.200hp peaks selle tegelikult tagama.
Mõned stiilinäited :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,tagab see 0-200km/h alla kuue sekundi-yks minu lemmikutest
Üks suur lemmik on veel see marteki projekt http://www.thedeathknight.com/Motorcycl ... 8Turbo.jpg
Siin mõned näpunäited kuidas valmistada N2O turbo hayabusat 1600ccm et saavutada kaheksa sekundit veerandmiilil
http://www.bigccracing.com/welcome.asp?page=67
540hp peaks enamvähem tulemus olema.
http://www.missile-customs.de/ siin on ka yks kena martek ja paar r1 te
http://www.fighters-point.de/Fightergalerie.html siit saab lihtsalt väikse ylevaate.....
Viimati muutis servis, 11 Apr 2008, 23:15, muudetud 2 korda kokku.
DON`T PANIC.....
Kunagine väga ammune proekt

vend minemas kiiremale ringile,mootor juba mõnevõrra suurem kui eelmisel pildil



vend minemas kiiremale ringile,mootor juba mõnevõrra suurem kui eelmisel pildil
Viimati muutis servis, 11 Apr 2008, 23:17, muudetud 6 korda kokku.
DON`T PANIC.....
servis kirjutas:tõsiseid fightereid tahad näha siis vaata selliseid nagu :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,see teeb 0-200km/h alla kuue sekundi,,,see on yks minulemmikutest


Have a nice day !
nosfearatu maksab ? ,,odavam tuleb uus R1 osta , säästad närve ja raha ja ylevaatus on korras.
siin on natuke nosfearatust,kogemuste põhjal võin öelda,et kõik on kallim,kui paistab ,aga löö kokku umbkaudsed hinnad:
Basis model: Kawasaki Z 750 turbo, year of construction 1986
Framework: Series, guidance head 3° strained, tail frameworks modified, all owners abgeflext, wheel base 1600 mm
Weight: 205 kg
Engine: Kawasaki Z 750 turbo, drilled out to 810 Kubik drilled out, Wiseco piston, 8:1 consolidated, channels worked on, Ape staybolts and nuts/mothers, Heavy Duty duty-Kettenspanner, all internal oil lines to the cylinder head shut down and by external Stahlflex lines replaced, injecting computers modified, adjustable gasoline pressure control valve, GPZ 1100-Drosselklappen, manufactured load pressure collecting box, IHI RHB 32-Turbolader from a Daihatsu with K&N filter directly at the flange, completely chromium-plates, adjustable Wastegate (steam wheel), Pop off valve, strengthened clutch, Dyna 2000 ignition system, Dyna ignition coils and cable, Aeroquip oil lines to the oil cooler, single-step NOS system, external GSX r generator, Wieres Offsetritzel, all engine staybolts and engine cover chromium-plated, propelled over toothed belts, engine screws through red anodized aluminum screws replaced
Achievement: over 220 HP and over 200 Nm with NOS (laughing gas) at the rear wheel at 1,5 bar load pressure, for which road reduces by means of steam wheel to 145 PS/155 Nm, of 0 to 200 km/h under six seconds
Exhaust: High-grade steel, self-'s building from the head to the final pipes, out approx.. 100 individual parts in over 100 hours TIG-WELDED and polishes
Fork: Show outer D with Hagen Gabelbruecken, Kawa Gabeljoch pressed in, no visible screw connection to the wheel axle, knockout spindle and conical spacers themselves manufactured, food hereditary rem tanks let in into the bridge, LSL sport match stub, Magura Schnellgasgriff, self-'s building steering wheel armatures
Rocker: One-off production from steel by Fischer mechanical engineering, chromium-plated, specially broad eccentric cams, 10 cm longer than original, rocker is at the same time air tank for (still in work present) the Airshifter, fully adjustable Wilbers shock strut, 530er Superbike chain of Difi, Wieres offset pinion
Wheels: Fischer Ninja Style, two-piece, milled rims, polishes, in front 3,5x17", in the back 6.00x17"
Tire: Bridgestone 001, in front 120/70 17, in the back 180/55 17
Brakes: In front Spiegler eight-piston pliers with adapters, full-swimming Spiegler Gussscheiben 320 mm, Spiegler Stahlflexleitungen, Magura radial-flow pump 19 mm. In the back Brembo Zweikolbenzange from Yamaha scooter, Spiegler Rollerscheibe 190 mm, thumb brake pump left at the steering wheel stub
Electrical connection: Wiring harness completely self-'s building, small gel battery, Hagen DE headlight, Paaschburg & Wunderlich Miniruecklicht and Bulls Eye turn signal
Bodywork: Eigenbau Monocoque, genuine gas mask, modified m Design Frontfender, steel tank under Monocoque, Micron tank lid, 2 kg of NOS bottle, in tank let in, Sigg Sigg-Trinkfla as instrument carriers
Foot slot plant: LSL, polishes, without brake pedals
Lacquer finish: Peter Stuecker Design, black chrome, still waits for Airbrush
Other: All technically possible screws from aluminum, all fluid tubes Stahlflex, all air lines silicone, Dyna Shiftlight and 1000 small things, which one does not see, which cost however much nerves and time
siin on natuke nosfearatust,kogemuste põhjal võin öelda,et kõik on kallim,kui paistab ,aga löö kokku umbkaudsed hinnad:
Basis model: Kawasaki Z 750 turbo, year of construction 1986
Framework: Series, guidance head 3° strained, tail frameworks modified, all owners abgeflext, wheel base 1600 mm
Weight: 205 kg
Engine: Kawasaki Z 750 turbo, drilled out to 810 Kubik drilled out, Wiseco piston, 8:1 consolidated, channels worked on, Ape staybolts and nuts/mothers, Heavy Duty duty-Kettenspanner, all internal oil lines to the cylinder head shut down and by external Stahlflex lines replaced, injecting computers modified, adjustable gasoline pressure control valve, GPZ 1100-Drosselklappen, manufactured load pressure collecting box, IHI RHB 32-Turbolader from a Daihatsu with K&N filter directly at the flange, completely chromium-plates, adjustable Wastegate (steam wheel), Pop off valve, strengthened clutch, Dyna 2000 ignition system, Dyna ignition coils and cable, Aeroquip oil lines to the oil cooler, single-step NOS system, external GSX r generator, Wieres Offsetritzel, all engine staybolts and engine cover chromium-plated, propelled over toothed belts, engine screws through red anodized aluminum screws replaced
Achievement: over 220 HP and over 200 Nm with NOS (laughing gas) at the rear wheel at 1,5 bar load pressure, for which road reduces by means of steam wheel to 145 PS/155 Nm, of 0 to 200 km/h under six seconds
Exhaust: High-grade steel, self-'s building from the head to the final pipes, out approx.. 100 individual parts in over 100 hours TIG-WELDED and polishes
Fork: Show outer D with Hagen Gabelbruecken, Kawa Gabeljoch pressed in, no visible screw connection to the wheel axle, knockout spindle and conical spacers themselves manufactured, food hereditary rem tanks let in into the bridge, LSL sport match stub, Magura Schnellgasgriff, self-'s building steering wheel armatures
Rocker: One-off production from steel by Fischer mechanical engineering, chromium-plated, specially broad eccentric cams, 10 cm longer than original, rocker is at the same time air tank for (still in work present) the Airshifter, fully adjustable Wilbers shock strut, 530er Superbike chain of Difi, Wieres offset pinion
Wheels: Fischer Ninja Style, two-piece, milled rims, polishes, in front 3,5x17", in the back 6.00x17"
Tire: Bridgestone 001, in front 120/70 17, in the back 180/55 17
Brakes: In front Spiegler eight-piston pliers with adapters, full-swimming Spiegler Gussscheiben 320 mm, Spiegler Stahlflexleitungen, Magura radial-flow pump 19 mm. In the back Brembo Zweikolbenzange from Yamaha scooter, Spiegler Rollerscheibe 190 mm, thumb brake pump left at the steering wheel stub
Electrical connection: Wiring harness completely self-'s building, small gel battery, Hagen DE headlight, Paaschburg & Wunderlich Miniruecklicht and Bulls Eye turn signal
Bodywork: Eigenbau Monocoque, genuine gas mask, modified m Design Frontfender, steel tank under Monocoque, Micron tank lid, 2 kg of NOS bottle, in tank let in, Sigg Sigg-Trinkfla as instrument carriers
Foot slot plant: LSL, polishes, without brake pedals
Lacquer finish: Peter Stuecker Design, black chrome, still waits for Airbrush
Other: All technically possible screws from aluminum, all fluid tubes Stahlflex, all air lines silicone, Dyna Shiftlight and 1000 small things, which one does not see, which cost however much nerves and time
Viimati muutis servis, 11 Apr 2008, 23:18, muudetud 1 kord kokku.
DON`T PANIC.....
Väheke inspiratsiooni:
http://www.mototuning.com/galerie/honda ... index.php3
http://www.mc16concept.com/article.php3?id_article=33
http://www.mototuning.com/galerie/honda ... index.php3
http://www.mc16concept.com/article.php3?id_article=33
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Street Fighter Sunday at the Ace Café London 2005
tegemist väga kõva yritusega kus näha väga ilusaid ja võimsaid rattaid,kohati väga oskajate sõitjatega ,,, RESPECT ,,
soovitan kindlasti pilte vaadata kes veel näinud ei ole.
http://www.londonbikers.com/galleries/g ... 8edd884fa8
tegemist väga kõva yritusega kus näha väga ilusaid ja võimsaid rattaid,kohati väga oskajate sõitjatega ,,, RESPECT ,,
soovitan kindlasti pilte vaadata kes veel näinud ei ole.
http://www.londonbikers.com/galleries/g ... 8edd884fa8
DON`T PANIC.....
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
pisut fighterite ajalugu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Streetfighter
ja rotikatega saab natuke paralleele siiski tõmmata, nimelt ülearuse kola eemaldamine ning edevuse väljendamine - muidu on rott ja fighter aga ikka kaks eri asja.
Näib aga, et streetfighter on varsti saamas suisa omaette klassiks. Ducati Monsterit, Triumph Speedtriple't või Buell'e võib ju iseenesest pidada fighteriteks - veel parem väljend:
stock streetfighter
Kuigi isiklikult arvan, et street'ist teeb fighteri pisuke tehnika mudimine - algmaterjal võiks ka kiire olla, edevaks tehtud viragot fighteriks ei pea.
ehk siisminu jaoks pole see miskipärast fighter:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=600b
kuigi ta on muditud. maitseasi vist.
http://en.wikipedia.org/wiki/Streetfighter
ja rotikatega saab natuke paralleele siiski tõmmata, nimelt ülearuse kola eemaldamine ning edevuse väljendamine - muidu on rott ja fighter aga ikka kaks eri asja.
Näib aga, et streetfighter on varsti saamas suisa omaette klassiks. Ducati Monsterit, Triumph Speedtriple't või Buell'e võib ju iseenesest pidada fighteriteks - veel parem väljend:
stock streetfighter

Kuigi isiklikult arvan, et street'ist teeb fighteri pisuke tehnika mudimine - algmaterjal võiks ka kiire olla, edevaks tehtud viragot fighteriks ei pea.
ehk siisminu jaoks pole see miskipärast fighter:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=600b
kuigi ta on muditud. maitseasi vist.
Aga mulle meeldib.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
See ju Rennese vana ratas. Vähemalt eelmine suvi kruisis tema selle "Kollase Koeraga" ringi... Ainuke Xenon tulega ratas, mida mina näinud olen.AzA kirjutas:ehk siisminu jaoks pole see miskipärast fighter:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=600b
kuigi ta on muditud. maitseasi vist.
Kvaliteet fighteriteks võib pidada tsikleid sealt: www.mototuning.com
Kuigi paljud pole minu maitse, rõngassabad ja paksud persed ei meeldi.
Kuigi paljud pole minu maitse, rõngassabad ja paksud persed ei meeldi.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
- Postitusi: 2043
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 178 korda
Fighterite puhul näevad need eriti nilbed välja, millel on 20cm sadulat ja edasi lihtsalt perse maha lõigatud. Rõvedus minumeelest. Samas on ka väga ilusaid, näiteks: http://londonbikers.com/galleries/img.a ... 2ec22ecf9d
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Võtke aastatellimus: http://www.streetfightersmag.com/ Raudselt kõige parem (ja oli ka kõige esimene) Streetfightereid käsitlev ajakiri maailmas.
Peab siiski ütlema et "factory fighter'ite" (Speed Triple, Tuono jne) tulekuga on streetfighter scene siiski p*rse keeratud.
Peab siiski ütlema et "factory fighter'ite" (Speed Triple, Tuono jne) tulekuga on streetfighter scene siiski p*rse keeratud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
MK Paganad korraldavad 14.07 2007 Eesti esimese streetfighterite kokkutuleku, täpsem info: http://smash.paganad.ee/
Info kodulehel täieneb pidevalt.
Oodatud on kõik streetfighterite omanikud ja muidu asjast huvitatud. Üritusel vahetame infot nii tehnilise poole, välise ilu kui sõiduoskuste arendamise kohapealt. Kiirendusel on võimalik tehnikat testida ning saada teada 400m aja, burnoudi raames saab vana rehvi teenitud puhkusele saata, kohapeal pakutakse uusi ning kasutatud rehve koos paigaldusega. Oma nodi näitab ja pakub müügiks dragbike.ee team.
Kontaktisikuks olen mina, tekkivatele küsimustele on mu postkast alati avatud.
Lugupidamisega
Steelrider
Info kodulehel täieneb pidevalt.
Oodatud on kõik streetfighterite omanikud ja muidu asjast huvitatud. Üritusel vahetame infot nii tehnilise poole, välise ilu kui sõiduoskuste arendamise kohapealt. Kiirendusel on võimalik tehnikat testida ning saada teada 400m aja, burnoudi raames saab vana rehvi teenitud puhkusele saata, kohapeal pakutakse uusi ning kasutatud rehve koos paigaldusega. Oma nodi näitab ja pakub müügiks dragbike.ee team.
Kontaktisikuks olen mina, tekkivatele küsimustele on mu postkast alati avatud.
Lugupidamisega
Steelrider
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Oma ringrajajäägid toon sinna lõpetamiseks nii ehk naa...
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.