Streetfighter

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

servis
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Mai 2005, 22:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas servis »

Poest me ei osta fighterit

Keegi siin väitis,et ei saa fighterist sõidumõnu,järelikult ei ole tegemist õige fighteriga.200hp peaks selle tegelikult tagama.
Mõned stiilinäited :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,tagab see 0-200km/h alla kuue sekundi-yks minu lemmikutest

Üks suur lemmik on veel see marteki projekt http://www.thedeathknight.com/Motorcycl ... 8Turbo.jpg

Siin mõned näpunäited kuidas valmistada N2O turbo hayabusat 1600ccm et saavutada kaheksa sekundit veerandmiilil
http://www.bigccracing.com/welcome.asp?page=67
540hp peaks enamvähem tulemus olema.


http://www.missile-customs.de/ siin on ka yks kena martek ja paar r1 te
http://www.fighters-point.de/Fightergalerie.html siit saab lihtsalt väikse ylevaate.....
Viimati muutis servis, 11 Apr 2008, 23:15, muudetud 2 korda kokku.
DON`T PANIC.....

Türklane
Postitusi: 136
Liitunud: 06 Jaan 2004, 17:45

Lugemata postitus Postitas Türklane »

Mul tekkis küsimus selle kohta,et kuidas need Streetfighterid
ülevaatuselt läbi saavad,ses mõttes kui kõikk tuled ja värgid on küljes ja töötavad nii nagu peab aga välimus on ilge porno või jõhker ,kas lastakse läbi? ja kuidas politsei neisse suhtub kui nääb et rõvedalt ülbe masin ringi vurab?
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

noh välimus on nii mõnelgi autol porno ja ikka lastakse läbi. Ega see, kui ta imelik välja näeb, ei tähenda, et ta heas seisukorras ei ole. Kui sa näiteks rotikale mädanenud seapea külge õmbled siis see ei vähenda näiteks uute amortide töökorda ;)

mg

Lugemata postitus Postitas mg »

mind tahab kül politsei kohe kinni pidada kui näevad :roll:
Kasutaja avatar

servis
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Mai 2005, 22:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas servis »

Kunagine väga ammune proekt :twisted:
Pilt

vend minemas kiiremale ringile,mootor juba mõnevõrra suurem kui eelmisel pildil
Pilt
Viimati muutis servis, 11 Apr 2008, 23:17, muudetud 6 korda kokku.
DON`T PANIC.....

Nitrous
Postitusi: 102
Liitunud: 01 Mai 2004, 15:15

Lugemata postitus Postitas Nitrous »

Ilus masin 8) :wink:
Parem hilja kui mitte kedagi!
Mini > Jawa638 > Mini > Cz125 > Cz125 > Pocket Bike > yamaha 125
Kasutaja avatar

C4
Postitusi: 379
Liitunud: 03 Mai 2004, 11:19
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas C4 »

servis kirjutas:
tõsiseid fightereid tahad näha siis vaata selliseid nagu :
NOSFEARATU:baas z750turbo,,tehtud 810ccm,HI RHB 32 daihatsu turbo k&n filtriga,single-step NOS system,yle 220hp ja yle 200nm nos-iga 1,5 bar-il,see teeb 0-200km/h alla kuue sekundi,,,see on yks minulemmikutest
:D kui palju selline siis võib maksma minna u. :P
Have a nice day !
Kasutaja avatar

servis
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Mai 2005, 22:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas servis »

nosfearatu maksab ? ,,odavam tuleb uus R1 osta , säästad närve ja raha ja ylevaatus on korras.


siin on natuke nosfearatust,kogemuste põhjal võin öelda,et kõik on kallim,kui paistab ,aga löö kokku umbkaudsed hinnad:


Basis model: Kawasaki Z 750 turbo, year of construction 1986


Framework: Series, guidance head 3° strained, tail frameworks modified, all owners abgeflext, wheel base 1600 mm


Weight: 205 kg


Engine: Kawasaki Z 750 turbo, drilled out to 810 Kubik drilled out, Wiseco piston, 8:1 consolidated, channels worked on, Ape staybolts and nuts/mothers, Heavy Duty duty-Kettenspanner, all internal oil lines to the cylinder head shut down and by external Stahlflex lines replaced, injecting computers modified, adjustable gasoline pressure control valve, GPZ 1100-Drosselklappen, manufactured load pressure collecting box, IHI RHB 32-Turbolader from a Daihatsu with K&N filter directly at the flange, completely chromium-plates, adjustable Wastegate (steam wheel), Pop off valve, strengthened clutch, Dyna 2000 ignition system, Dyna ignition coils and cable, Aeroquip oil lines to the oil cooler, single-step NOS system, external GSX r generator, Wieres Offsetritzel, all engine staybolts and engine cover chromium-plated, propelled over toothed belts, engine screws through red anodized aluminum screws replaced


Achievement: over 220 HP and over 200 Nm with NOS (laughing gas) at the rear wheel at 1,5 bar load pressure, for which road reduces by means of steam wheel to 145 PS/155 Nm, of 0 to 200 km/h under six seconds


Exhaust: High-grade steel, self-'s building from the head to the final pipes, out approx.. 100 individual parts in over 100 hours TIG-WELDED and polishes


Fork: Show outer D with Hagen Gabelbruecken, Kawa Gabeljoch pressed in, no visible screw connection to the wheel axle, knockout spindle and conical spacers themselves manufactured, food hereditary rem tanks let in into the bridge, LSL sport match stub, Magura Schnellgasgriff, self-'s building steering wheel armatures


Rocker: One-off production from steel by Fischer mechanical engineering, chromium-plated, specially broad eccentric cams, 10 cm longer than original, rocker is at the same time air tank for (still in work present) the Airshifter, fully adjustable Wilbers shock strut, 530er Superbike chain of Difi, Wieres offset pinion


Wheels: Fischer Ninja Style, two-piece, milled rims, polishes, in front 3,5x17", in the back 6.00x17"


Tire: Bridgestone 001, in front 120/70 17, in the back 180/55 17


Brakes: In front Spiegler eight-piston pliers with adapters, full-swimming Spiegler Gussscheiben 320 mm, Spiegler Stahlflexleitungen, Magura radial-flow pump 19 mm. In the back Brembo Zweikolbenzange from Yamaha scooter, Spiegler Rollerscheibe 190 mm, thumb brake pump left at the steering wheel stub


Electrical connection: Wiring harness completely self-'s building, small gel battery, Hagen DE headlight, Paaschburg & Wunderlich Miniruecklicht and Bulls Eye turn signal


Bodywork: Eigenbau Monocoque, genuine gas mask, modified m Design Frontfender, steel tank under Monocoque, Micron tank lid, 2 kg of NOS bottle, in tank let in, Sigg Sigg-Trinkfla as instrument carriers


Foot slot plant: LSL, polishes, without brake pedals


Lacquer finish: Peter Stuecker Design, black chrome, still waits for Airbrush


Other: All technically possible screws from aluminum, all fluid tubes Stahlflex, all air lines silicone, Dyna Shiftlight and 1000 small things, which one does not see, which cost however much nerves and time
Viimati muutis servis, 11 Apr 2008, 23:18, muudetud 1 kord kokku.
DON`T PANIC.....

joosep90

Lugemata postitus Postitas joosep90 »

@ servis - Kas su fighteril on NOS süsteem vms ka peal ?
Natuke rullnokalik küsimus, aga lihtsalt huvitab.
Kasutaja avatar

servis
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Mai 2005, 22:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas servis »

sellel rattal on kasutatud kolme rõhustatud balooni ja bensiini,mis ajavad asja väga hästi ära,mis kuhu ja kuidas seda ei ole vaja teada,,aga ylelaadimine toimub kyll jah.
DON`T PANIC.....
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Servis - kas sa oma fighteri velgi mustaks ei ole mõelnud värvida? Või siis näiteks kroomida? Aga üldiselt väga lux ratas! Respect!
Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas deadend »

Kasutaja avatar

servis
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Mai 2005, 22:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas servis »

Street Fighter Sunday at the Ace Café London 2005

tegemist väga kõva yritusega kus näha väga ilusaid ja võimsaid rattaid,kohati väga oskajate sõitjatega ,,, RESPECT ,,

soovitan kindlasti pilte vaadata kes veel näinud ei ole.

http://www.londonbikers.com/galleries/g ... 8edd884fa8
DON`T PANIC.....
Kasutaja avatar

servis
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Mai 2005, 22:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas servis »

seda ka,et

palun ärge pange võrdusmärki STREETFIGHTERI ja ROTIKA vahele.
tänan.
DON`T PANIC.....

Koit46

Lugemata postitus Postitas Koit46 »

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

pisut fighterite ajalugu:
http://en.wikipedia.org/wiki/Streetfighter

ja rotikatega saab natuke paralleele siiski tõmmata, nimelt ülearuse kola eemaldamine ning edevuse väljendamine - muidu on rott ja fighter aga ikka kaks eri asja.

Näib aga, et streetfighter on varsti saamas suisa omaette klassiks. Ducati Monsterit, Triumph Speedtriple't või Buell'e võib ju iseenesest pidada fighteriteks - veel parem väljend:
stock streetfighter :D
Kuigi isiklikult arvan, et street'ist teeb fighteri pisuke tehnika mudimine - algmaterjal võiks ka kiire olla, edevaks tehtud viragot fighteriks ei pea.

ehk siisminu jaoks pole see miskipärast fighter:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=600b
kuigi ta on muditud. maitseasi vist.
Aga mulle meeldib.

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

AzA kirjutas:
ehk siisminu jaoks pole see miskipärast fighter:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=600b
kuigi ta on muditud. maitseasi vist.
See ju Rennese vana ratas. Vähemalt eelmine suvi kruisis tema selle "Kollase Koeraga" ringi... Ainuke Xenon tulega ratas, mida mina näinud olen.
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Krt jätke mu ilus vana ratas rahule :D Keegi pole teda fighteriks ju kutsunudki!! Või on? :D
Rennes aka Pröksuga Mülka

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Rennes kirjutas:
Krt jätke mu ilus vana ratas rahule :D Keegi pole teda fighteriks ju kutsunudki!! Või on? :D
No seljuhul oleks ta ju VÕITLUSKOER...? :-)
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Kvaliteet fighteriteks võib pidada tsikleid sealt: www.mototuning.com
Kuigi paljud pole minu maitse, rõngassabad ja paksud persed ei meeldi.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

Tort
Postitusi: 2043
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 178 korda

Lugemata postitus Postitas Tort »

Fighterite puhul näevad need eriti nilbed välja, millel on 20cm sadulat ja edasi lihtsalt perse maha lõigatud. Rõvedus minumeelest. Samas on ka väga ilusaid, näiteks: http://londonbikers.com/galleries/img.a ... 2ec22ecf9d
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Võtke aastatellimus: http://www.streetfightersmag.com/ Raudselt kõige parem (ja oli ka kõige esimene) Streetfightereid käsitlev ajakiri maailmas.

Peab siiski ütlema et "factory fighter'ite" (Speed Triple, Tuono jne) tulekuga on streetfighter scene siiski p*rse keeratud.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

Rennes kirjutas:
Krt jätke mu ilus vana ratas rahule :D Keegi pole teda fighteriks ju kutsunudki!! Või on? :D
oh ei, ilus ratas su ajaloos, ma lihtlabaselt võtsin esimese näite, mis näppu jäi :)
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

MK Paganad korraldavad 14.07 2007 Eesti esimese streetfighterite kokkutuleku, täpsem info: http://smash.paganad.ee/
Info kodulehel täieneb pidevalt.
Oodatud on kõik streetfighterite omanikud ja muidu asjast huvitatud. Üritusel vahetame infot nii tehnilise poole, välise ilu kui sõiduoskuste arendamise kohapealt. Kiirendusel on võimalik tehnikat testida ning saada teada 400m aja, burnoudi raames saab vana rehvi teenitud puhkusele saata, kohapeal pakutakse uusi ning kasutatud rehve koos paigaldusega. Oma nodi näitab ja pakub müügiks dragbike.ee team.

Kontaktisikuks olen mina, tekkivatele küsimustele on mu postkast alati avatud.

Lugupidamisega

Steelrider
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
Kasutaja avatar

Rancid
Postitusi: 163
Liitunud: 20 Juun 2007, 16:46
Tsikkel: Rommel the Bomber
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rancid »

Ei saa ka mainimata jätta, et vastava teemalise karikaga :wink: saab ka auhinnatud ilusaim kohale tulnud streetfighter.
liiga palju pole kunagi küllalt

faithinchaos

Lugemata postitus Postitas faithinchaos »

huvitav, kellel see kõige ilusam ratas on?:D kes pakub?
Kasutaja avatar

Kristjan
Postitusi: 202
Liitunud: 14 Apr 2005, 22:09
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Kristjan »

-
Viimati muutis Kristjan, 25 Juun 2011, 18:18, muudetud 1 kord kokku.
Africa Twin - vaese mehe LC8
Kasutaja avatar

Steelrider
Postitusi: 448
Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Steelrider »

Oma ringrajajäägid toon sinna lõpetamiseks nii ehk naa...
K-750 1962, K-750M 1968, M-62 1963, Suzuki GSX-R 600 K3

http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.

kohvikslastudklapipesa

Lugemata postitus Postitas kohvikslastudklapipesa »

Ei raatsi oma peaaegu lõpuni kulunud rehvi veel ära vahetada. Seal saab selle viisakalt "lõpuni ära kasutada".
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”