2. leht 4-st

Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 18 Aug 2017, 12:14
Postitas claw

Hiljuti just tellisin tagarehvi internetist uue, maxxise, ca 85 euri läks.
Kartsin, et sain mingi vana junni - kui läksin alla panema, vaadati et : "oh, just sel aastal toodetud rehv". Riiulis olid ka 200+ euri rehve päris omajagu, kõik seal juba natuke seisnud.
Pole sel maxxisel häda midagi, kui igapäeva sõitu teha.
Sama igast hiina heeblite jms, rahulikusõidu igapäeva rattale võib neid täie mõnuga külge keerata - kvaliteet on peajagu parem kui näiteks vene ratastel oli ja sõideti nendega ka.

Kui kavas on tõesti tihti 200km/h maha pidurdada, siis ei tasu koonerdada - eks tuleb ise kalkuleerida mida ja kuhu siis osta.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 18 Aug 2017, 13:07
Postitas laurikaks
  • Laagrid (kui mõõtu ja tüüpi tead) on vahel võimalik osta laagripoest. Yamaha TDM rattalaagrite hinnavahe originaalidega võrreldes peaaegu 2 korda. Lisaks kõik laagrid peale suure ketiratta laagri olid poes kohe olemas.
  • o-tihendid. Kui mõõt teada saab neid osta euro tükk. Originaalina tellides võib hind olla kõvasti suurem. Peab muidugi ostma vastavalt olukorrale sobivad - bensiinikindlad või õlikindlad või vajalikule temperatuurile sobivad. Ostma minnes või mõõtes mitte kasutada vana kulunud tihendit vaid kohta, kuhu tihend käib.

Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 18 Aug 2017, 13:38
Postitas jkristjan

Milles probleem, pretentsiooni esitamise aeg on 2 aastat. Kui ühe hooajaga mureneb, saad raha tagasi. See oleks ideaalne, uued tasuta rehvid igaks hooajaks. Öelge mulle ka, milline see murenev mudel on ja kust seda osta saab.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 18 Aug 2017, 18:09
Postitas Ardilla
will111 kirjutas:

Mis diablo stradal siis täpsemalt viga oli? Väide, et ratta juhitavus muutus 80% on intrigeeriv, aga mismoodi see HIIGELSUUR juhitavuse paranemine täpsemalt end väljendas? Või siis teistpidi, et mis on need konkreetsed niivõrd suured puudujäägid strada'l, mille tõttu sportmax sedavõrd parem on?

Ühel just ostetud rattal on ees see strada all. Asfaltil olen sõitnud natuke, ka päris agressiivselt. Midagi ette heita ei ole, ainuke asi mis selgelt nõrgaks jääb on ratta esiamordi performance. Kindel, et sul näiteks ühes rehvivahetusega ei keeratud kuskil shopis esiamorti paika? :D

Heh stradal pole häda midagi kui ta aastast 2007 ei ole :D Lisaks oli ta juba kantimise piiril. Samas tal veel liha peal oli küll. See 80% on metafooriline üledimensioneeritud emotsioon :D mis oli veiniga üle vôimendatud. Samas vahe oli tõesti tajutav. Vana oli paras plassmass. Taga oli 2011 aasta tükk. See veel garaazhi nurgas. Selle peks kuskile heateevusele annetama.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 18 Aug 2017, 18:16
Postitas Ardilla
ranel kirjutas:
Ardilla kirjutas:

Praktika on näidanud, et igasugune Maxise laadne kõnts ei sobi kuskile olen oma silmaga näinud kudas ta ribadeks mõraneb.

Kelle praktika? :D

Pilt 1min tagasi enda ratta alt garaažist. Olen üks viimaseid hooaja lõpetajaid ning üks esimese alustajaid tavaliselt.

Heh :D ajasin inimese õhtul garaazhi :D Õige tsiklimees! :bsmile:

Praktika siis pärineb paari kolme aasta tagusest kogemusest. kahel sõbral juhtus see, et rehv peale sôitu mõranes ära. Mööda serva tekkisod sügavad 1cm-sed sügavad praod. Äkki on kuskil pildidki veel alles. Juhtus mõlemal esirehviga. Kusjuures üks oli all gsx600f-l Tuli paldiskist Tallinna, seisame teeme suitsu märkasime terve raadius oli neid täis ühelt küljelt, ca 4-5 sentimeetriste vahedega. Vôimalik, et mingi praak 3-4 aastat on sellest möödas muidugi. Nagu selle pildil :

Pilt
http://diversionclub.proboards.com/thread/17336 (algallikas)
suvalised viited:


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 04 Sept 2017, 16:07
Postitas bitter

Maxxise nupuga rehvid on igati normaalselt end üleval pidanud, ei saa kurta. Wikipeedia väidab, et Maxxis kuulub Cheng Shin Rubber-ile 8).

Müügiargumente nagu "meie müüdav bränd on (kuulsa) X-firma oma, ... on nendega samas kontsernis; meie kaup tuleb ... kaubaga samast tehasest ... pole mõtet kallima kaubamärgi eest maksta" kohtab igal elualal. Tasub väikese skepsisega võtta. Milline on kvaliteedikontroll mingis Aasia tehases, on lõpptarbijal keeruline tuvastada, kui mitte võimatu. Enamik tootjad on oma valikud nii seinast-seina laiaks ajanud, ainult brändi nimega pole palju peale hakata. Aasia vs Euroopa teemal kogemus naastrehvidega: Hankook i-Pike pidasid väga hästi aga lärm oli kohutav. Michelin X-Ice North pidas ehk grammike kehvemini (aga võibolla ka mitte?) kuid uskumatult vaiksed olid! Kõval lumel ja jääl oli iPike-dega hea, asfaldil tänu naastumürale häda ja viletsus. Pikemaks sõiduks puhtama asfaldiga võtsin alati vaiksema auto. Kus need toodetud olid, ei tea. Kui rahul oled siis huu keers 8).


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 07:37
Postitas AzA

Asi on juuskeisis.
Kord elus haamrit kasutada, siis see ei pea olema 44 eurine fiskars, vanaisa oma kärab küll.
Iga päev 300 kruvi keerata, siis turu akutrell ei kõlba.
Rattaga on samamoodi.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 08:57
Postitas reimps

Et kui korra elus sõita, peab olema 25000.- universumi ägedaim custom, aga kui iga päev põristada, siis võib olla 250.- roim?

t***, ma olen elust valesti aru saanud :mrgreen:


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 09:38
Postitas Macintosh
AzA kirjutas:

Asi on juuskeisis.
...
Rattaga on samamoodi.

Ei ole võrreldav. Kruvide keeramisel arvutad välja, kui palju on trelli kulum iga kruvi kohta. Kui saad tulemuseks, et X akutrelli kasutamisel tuleb kruvi keeramise hind odavam, siis selle ostadki. Kui see juhtub olema nimetu toode siis ostad tereve kasti neid.
Aga juhtumipõhine on valik tõesti: kangele kangutajale on vaja hoopis midagi muud kui pühapäevasõitjale või die hard motomatkajale. Ja head pidavust tahavad kõik saada, arusaam sellest, mis tähendab "hea pidavus" (ja millistes oludes) on siin väga erinev. Selles valguses ma küll ei suuda näha, et soodne rehv on koonerdamine. Kui sa ikka pidevalt vihmas ja külmas ei sõida siis on Pilot Road 4 liiast ning Maxxis Supermaxx on ilmselt õigem valik.

Kokkuhoiust rääkides, siis pidurikettad, klotsid (üldse piduriosad) ja rehvid on need, kus koonerdada väga ei taha. Aga tavalisele tänavasõitjale on ilmselt piisavalt, kui on keskmisel hinnatasemel ja tootja pole päris nimetu. Muus osas tasub teha alati väikese arvestus, et kas see kalleim täissünteetiline õli või iriidiumkünlad ikka parandavad sõiduomadusi või pikendavad sõiduki eluiga.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 10:22
Postitas Madlobster

Pilot, fullsynt, iridium, OEM või nimekate (loe kallite) asjade kasutamine on suuresti ensetunde küsimus.
Ei usu ma üheski versioonis, et ma oma tänavarattal mingi kokkuhoiu/parema sõidu/võimsuse või mis iganes nende riidium küünaldega saavutan. Aga kui poodi lähen ostan ikka need :D lihtsalt hea tunne on :) Sama on õliga, aga ikka ostan "kõige parema".
Piduritega kasutan OEM klotsi kuna ei viitsi materjali sobivusi testida (jrg hooeaeg tuleb kettaga koos vahetada kuna jooned seed vms) Kuigi ma arvan, et tavalises rahulikus legaalses sõidus on võimalik mis tahes komboga seisma jääda.
Autol sõidan rehvi kuni traadid paistavad ja üsna kama, mis toode alla on (see ei kuku ümber kui valesti pidurdan vms valesti arvestan st eksimisruum on kõvasti suurem kui tsiklil). Tsiklil panen pilotid alla (üsna väike tegur võib otsustada, kas seekord jään püsti või olen maoli maas. Maoli maas olemine on reeglina oluliselt kallim kui hinnavahe paremale rehvile)

Kui sa kasutad ratast natuke rajumalt kui vanaisa mopeediga piima toomas (vahet pole, kas rajal, maastikul, streetrossina vms) siis on ka ilmselge, et odavate lahendustega on sõidurõõm lühem. Mida lähemale servale seda peenemaks lähevad ratta küljes olevate osade nimetused.

Kogu teema kohta: Võiks ka hypersupercustom rattaga mehe linnavahel kinni pidada ja uurida, et miks niivisi laristada kui auto24jas on täiesti mõistliku hinnaga hornet müügis.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 11:20
Postitas reimps

Pfft, kui mul on rollut vaja hooldada, lähen dr. Neeme juurde ja küsin temalt või Karult, mis vaja on. Hinnasilti ei küsi, sest mulle piisab nende soovitusest ja oma rollut hooldan ikkagi heade juppide-mahladega. Sest nad soovitavad nii ja rohkem ma kodutööd ei viitsigi teha, netist targem lumeinimsedokumentaale või porri vahtida.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 13:00
Postitas jaan mmc

Ei ole võrreldav. Kruvide keeramisel arvutad välja, kui palju on trelli kulum iga kruvi kohta. Kui saad tulemuseks, et X akutrelli kasutamisel tuleb kruvi keeramise hind odavam, siis selle ostadki. Kui see juhtub olema nimetu toode siis ostad tereve kasti neid.

Viisakas oleks ka kastitäie, versus ühe toote, tootmiseks kasutatava materjali ja keskonda koormav pool välja arutuada. Täna kipub arvutus vaid rahalist poolt arvestama, palju mingitest ühekordsetest drellidest kuni plast nõudeni, tootmis ja utiliseerimis saastet tekib ei näi eriti kedagi huvitavat. Või kui huvitabki, siis neid peetakse veits hälvikuteks. Ma kujutan ette töötajat, kes suvepäevadele oma savinõudega ilmub, progresiivne avangaard (kahtlematta ka väga rohelise mõtteviisiga nagu tänapäeval kombeks) mõnitaks hommikuni ja veel aastakese tööjuures takka järgi.
Iriidium küünla eluiga on keskmiselt 90 tuhat, tavalisel 40 tuhat, ehk, et üks on teisest üle 2 korra kestvam ja vähendab ühtlasi hooldustel vahetamisest või kontrollimisest tulenevaid kulusid ja et oleks mootsatele arusaadav, JALAJÄLGE KESKONNALE. Tekib küsimus, kas keskonna saastamine on pöhjendatav, kellegi soovimatusega panustada poole väiksemasse keskonna saastamisse.
Just eemaldasin ühest sigarisüütaja pesast tootja Lampa, seibideks ja vedrudeks pudenenud USB laadija. Lisaks töö lõpetamisest tulenevale kasutusele, tekitavad sellised prahttooted lisaks ka kahjustusi kasutuskohale, kuni süttimisohuni välja.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 13:24
Postitas will111

"Autol sõidan rehvi kuni traadid paistavad ja üsna kama, mis toode alla on (see ei kuku ümber kui valesti pidurdan vms valesti arvestan st eksimisruum on kõvasti suurem kui tsiklil)"

tegelikult see sõltub ikkagi puhtalt sellest (nagu ka tsikliga, kui nüüd päris aus olla) kuidas sa sõidad (sõidustiil) ja teeoludest. no ja ilmselt pisut peale ka sellest, eelkõige just siis auto puhul, et millega sõidad. ma olen kahel korral, st. kahe erineva rehvijooksu puhul nüüd näiteks täheldanud "otseminekut" teatud olukordades autoga. mitte kummalgi juhul samas ei olnud rehvid veel kaugeltki traatideni ning ka rehvitootja on mõlemal juhul igati nö. kõva brändinimega värk. aga mis võibolla põhipoint, et autoga nende "situatsioonide" puhul ma ei ole otseselt ise asja esile kutsunud. tsikliga, ükskõik mis rehvidega ma ka sõitnud olen siis selliseid täiesti ootamatuid libisemisi on tegelikult olnud vaat, et vähem. on küll läinud alt ära vihmas märja peal kui selgelt liiga palju kurvist väljudes peale keerasin, aga see minek kokkuvõttes ei olnud mulle nii suur üllatus võrreldes sarnaste olukordadega autos. nii et ei saa nõustuda selle jutuga ausalt öeldes, et tsikkel ja selle all olev rehv peab nüüd olema mingi "maailma parimatest parim" ja auto all võivad ka traadipusad olla. lihtsalt reaalne elu ja kogemus näitab täiesti midagi muud. ja tegelikult võiks inimesed siiski proovida panna rohkem rõhku ka sellele, et osata sõita üleüldiselt...mitte ainult siis kui maailma kõige kallim rehv all on, ja olla külili või karta külili olemist kohe kui juhtub olema paremuselt kolmas rehv maailmas.

muidugi kui vaadata puhtalt ja ainult sellest vaatenurgast, et kumma asja "roolis" olles VÕIB altminek või libisemine lõppeda suuremate kehaliste vigastustega siis jah, nii mõeldes justkui peaks tsiklirehv olema parem kui see mida auto alla topid. aga ma ütleks, et suht lühinägelik on ikka nii kitsalt seda asja vaadata...või siis selliselt võrrelda.

mis õlisid puudutab siis täissünt õli tasub täna vist tsiklisse juba igaljuhul sisse panna kuna hinnavahe poolsündiga näiteks on üsna olematu. küsimus on rohkem brändides mumeelest, ühe tootja poolsünt maksab 2x rohkem kui teise tootja täissünt (täiesti reaalne case, mitte pastakast imetud näide). võibolla selle ühe tootja poolsünt on isegi müstilisel kombel tõesti peaaegu sama "hea" kui teise täissünt, aga miks ma näiteks peaksin selle eest 2x rohkem maksma jääb siiski suureks küsimuseks :D igaljuhul valin "koonerdamise" siinkohal.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 13:59
Postitas Madlobster

Ma ikkagi enda jaoks võrdlen seda nii kitsarinnaliselt (aga ei arva, et teised ka seda niiviisi nägema peavad). Mõni sõidab superbikega tagarattal trussikutes, teine on mopeediga täisvarustuses. Kogu teema on ainult iseenda mättast, vaatevinklist ning prioriteetidest kinni. (Mõni kogub marke teine ei suuda naeru pidada kui paari ruutsentimeetrise sakilise papretüki eest tuhandeid välja käiakse ning seda hardunult jõllitatakse)
Tavalise jopski (nagu mina) jaoks lõpeb tsikli rehvi ootamatu libsemine reeglina känaga. Käna on valus ja kulukas. Isegi siis kui pole kulukas (ise süüdi pole ja keegi teine ette keeras ning kindlustus maksab) on kuradi valus (kondid kipuvad ka katki minema).
Ja ükskõik kui loll ma kellegi arust olen, et tsikli alla kallima rehvi ostan kuigi saaks kokku hoida ja täiesti vabalt ka odavamaga kõik sõidud sõidetud siis ma lihtsalt tahan seda osta ja selle imetabastesse päästmise omadustesse uskuda. (nagu mõni jumalasse ja teine savitaldrikuga maailma päästmisesse)

Kumb on mõistlikum? Kas tsikli pealt kokku hoida ning selle eest naisele lilli osta, või lillede pealt kokku hoida ning raha tsiklisse laduda? (Mujale mehel raha ei kulu ju :D) PS: Õlleraha on igal mehel alati, vaatamata naiste ja tsiklite arvust :mrgreen:


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 14:13
Postitas will111

Ei selles osas olen nõus, et ega käna panna ei taha me keegi. Ja kui iseenesest miski ei takista seda ülihead rehvi sinna alla ostmist või kui selle tõttu midagi muud olulist ohverdada ei tule siis why not. Mulle jäi pinnuks silma eelkõige just see autorehviga võrdlus. Ja noh kui mul siin tammsaare pärnu mnt ülesõidul ringilt sisenedes auto tahtis järsku otse minna seal kaare sees siis ega ausalt öeldes ei olnud väga palju eksimisruumi järel autonina ja raskest rauast piirde vahel :D ilmselt oleks ka padjaga näkku saanud ja kui see isegi valus ei ole (pole kogenud seni) siis ilmselt tol hetkel näos olnud prillid oleks tulnud ikkagi maha kanda...lisaks siis autot sirgestama hakata. võrdluseks, see üks väheseid kordi kui tsikliga (liikluses) külje maha panin vabakal. valus ei olnud, tõusin rahulikult püsti, tõstsin tsikli. peegel vist läks katki ja äkki murdus ühe heebli otsast nupp vms. sellega kulutused tegelikult piirdusid. muidugi eks oma suurt rolli mängis hea varustus ka selle juures, et valus ei olnud. aga seal ma keerasin ikkagi tegelikult selgelt ise liigselt peale märjal asfaldil...vist lootsin natuke slaidiga aga tegelikult läks paugust alt ära :D


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 14:25
Postitas Madlobster
will111 kirjutas:

Ja kui iseenesest miski ei takista seda ülihead rehvi sinna alla ostmist või kui selle tõttu midagi muud olulist ohverdada ei tule siis why not.

See oleneb igaühe isiklikust mättast. Kellel on suurem risk vigastusi saada tsikliga kehva rehvi tõttu käna pannes, kellel unustades aastapäeval lilled tuua :D


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 14:31
Postitas urmas66

No meil on siin Eestis nö üle oma vajaduste igasugu asjade soetamine ikka kohati lausa haiglaslik.Kõik peab olema naabrist parem ja ikka ainult maailma tipptoodang.Asi polegi minu jaoks alati rahas(kalli raha eest saab ka igasugu saasta osta) vaid reaalsetes vajadustes ja oma võimalustes ostetud asju otstarbekohaselt kasutada.Kui keegi multimiljonär ostab teatud kalleid ja väga kalleid asju,siis siin on mingi staatuse teema,aga meil siin Eestis on selliseid inimesi ,kes nii võiks käituda ehk sadakond terve riigi peale.
Kui autol on tehasest all lisavarustusena tellitud rehvid laiusega 325 ja loota ,et ostes sama laiad talvekad(sigakallid,sest neid teevad vaid mõned tootjad), saab nendega ka lumes ja libedal hästi sõita,siis see näitab ostja rumalust.
Oli sõbral selline juhus.Vandus ,et Continentali talverehv ei kõlba peesse ka,sest tema auto lumes ja lörtsis teel ei püsi.Autol olid all rehvid laiusega 325 taga ja 285 ees.Samas standard mõõt sellele autole algab laiusega 255.Tegemist BMW X5-ga ,mis kaalub sama palju kui minul olnud VolvoXC90 ja ma kasutasin talvel 225 laiusega rehve, millega püsisin hästi teel.Sõitsin selle autoga 8 aastat ja kasutasin erinevaid tootjaid(michelin,conti,barum).Parimad selle auto jaoks olid Barumid. Proovisin ka ise selle x5-ga korra sõita ja see auto oli tõesti ka minu jaoks libedal täiesti juhitamatu.
Willi eelneva posti õli teemale lisaks,et ei kannata seda sünti alati sisse kallata,kui mootor pole selleks loodud.Vanematele ratastele ei sobi tänased tippõlid juba selleks,et nad on liiga viskoossed.Õli peab olema tootja poolt soovitatud omadustega ja siis võid kindel olla ,et mootor kestab nagu ettenähtud.Liiga palju parem õli ei tee alati mootorile head.Olles tööalaselt aastaid hoolduste-õlidega seotud,siis võin kinnitada,et suurema läbisõidu ja hooldusvälbaga mootorite jaoks on olemas vahe mis tootja õliga tegu.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 17:02
Postitas jaan mmc

No meil on siin Eestis nö üle oma vajaduste igasugu asjade soetamine ikka kohati lausa haiglaslik.Kõik peab olema naabrist parem ja ikka ainult maailma tipptoodang.

Ma lisaks siia veel vastupidise nähtuse, kus soetatakse asju seepärast, et need on seoses Hiina jms. riikide odavtootmiste tõttu jõukohased soetada. Põhimõttel, naabrist rohkem :)


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 17:23
Postitas Krl

Üle jõu käiv on siis, kui osta ei saa. Kui saab osta millegi vähem ihaldusväärse arvelt, siis on kõik hästi ju.
Kui millegi ostmine tekitab emotsionaalse heaolu, siis igaljuhu tasub osta. Mille muu jaoks te siis elate?


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 19:13
Postitas jaan mmc
Krl kirjutas:

Üle jõu käiv on siis, kui osta ei saa. Kui saab osta millegi vähem ihaldusväärse arvelt, siis on kõik hästi ju.
Kui millegi ostmine tekitab emotsionaalse heaolu, siis igaljuhu tasub osta. Mille muu jaoks te siis elate?

Kuidas võtta, kui ostu mõte seisneb vaid ostmisrõõmus siis kindlasti aga kui nt. liisingumaksed või hilisem ekspluatatsioon kujunevad koos ostukuludega kõrgemaks, kui kvaliteet toote puhul siis on jõust või ettenägelikkusest puudu jäänud.
Ma defineeriks heaolu loovateks asju, mis täidavad otstarvet rohkem kui garantiiaja ja ei ole ostetud ostmise või eputamise pärast.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 19:32
Postitas yeekim

Hoi!

Ma ei väsi üllatumast, kuidas bikeris pea igast tsikli- ja sõitmise teemast suudetakse teha hirmus ergonoomika, ökonoomika ja KTM (kuratteabmis) teadus.

edu


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 19:53
Postitas urmas66
jaan mmc kirjutas:

No meil on siin Eestis nö üle oma vajaduste igasugu asjade soetamine ikka kohati lausa haiglaslik.Kõik peab olema naabrist parem ja ikka ainult maailma tipptoodang.

Ma lisaks siia veel vastupidise nähtuse, kus soetatakse asju seepärast, et need on seoses Hiina jms. riikide odavtootmiste tõttu jõukohased soetada. Põhimõttel, naabrist rohkem :)

No ei ole see Hiinast tulev odavtoode ka mitte alati ebakvaliteetne.Ise peab ka natuke ikk jälgima mida ja kust osta.Saasta tehakse ka meil Eestis.Võta või elektroonika ja veel ühtteist ka tsiklite valdkonnas.Mul on sidesüsteem maksumisega 62€ 2tk. Seljakotiga suhtlemiseks ning telefoniga rääkimiseks on ta täpselt sama hea kui Cardo või Sena ,mis maksavad 4-500.-€ paar.Minu käsi ei tõuse seda raha välja käima nende toodete eest,sest nad on ka suure tõenäosusega täpselt sama head ,kui need hiina analoogid.Ei imestaks kui nad ka seal toodetud on.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 20:04
Postitas Krl
jaan mmc kirjutas:
Krl kirjutas:

Üle jõu käiv on siis, kui osta ei saa. Kui saab osta millegi vähem ihaldusväärse arvelt, siis on kõik hästi ju.
Kui millegi ostmine tekitab emotsionaalse heaolu, siis igaljuhu tasub osta. Mille muu jaoks te siis elate?

Kuidas võtta, kui ostu mõte seisneb vaid ostmisrõõmus siis kindlasti aga kui nt. liisingumaksed või hilisem ekspluatatsioon kujunevad koos ostukuludega kõrgemaks, kui kvaliteet toote puhul siis on jõust või ettenägelikkusest puudu jäänud.
Ma defineeriks heaolu loovateks asju, mis täidavad otstarvet rohkem kui garantiiaja ja ei ole ostetud ostmise või eputamise pärast.

Seal ei ole jutt enam enese oma vajaduste ja võimaluste raamidesse surumises, vaid lihtsalt kehvas turuuuringus või plaanerimises.
Ma olen ka olnud see, kes vaatas viltu ja kommenteeris neid, kes ala pool oma kuupalgas mingi ebapraktilise auto liisingule kulutavad ja mõelnud et see on täislollus. Aga samas kui näiteks selle auto omamine, või subjektiivne arvamus et tänu sellele oledki naabrist parem, su maailma ilusamaks muudab ja elukvaliteeti parandab, siis on see tegelikult ju ainuõige valik.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 20:16
Postitas reimps
yeekim kirjutas:

Hoi!

Ma ei väsi üllatumast, kuidas bikeris pea igast tsikli- ja sõitmise teemast suudetakse teha hirmus ergonoomika, ökonoomika ja KTM (kuratteabmis) teadus.

edu

Ja asja sinnani ajajad üldiselt samad :)

Ostsin täna piduriklotsid Streetmotost. Moe ja aktuaalsena püsimise pärast vingusin ka, et kallid, raisk. Ei mäletagi, palju maksid vaid, niikuinii on head ja lähevad väga asja ette.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 20:36
Postitas will111

no kui alet ei saanud siis vingusid puha ilma asjata :D

ma vaatasin täna motonetis, et mingid ägedad alumiiniumist välja treitud vidinad on ikka puhta odavad...oleks vaja siis ostaks kohe rõõmuga, aga näed kahjuks või õnneks ei ole vaja ja naabrist olen juba niigi kordades parem, tal pole ühte tsiklitki :D samas oli seal ka mingeid selliseid pulki, mida varsti läheb vaja, ja need olid ka sigaodavad objektiivselt arvutades. ilmselt tuleb ära osta mingil hetkel...aga no jube koonri tunne kohe tuleb peale, et nii odavalt müüakse. samas miskipärast ei teki ikka seda viitsimist minna otsima, et äkki kuskilt saaks kallimalt (no raudselt kuskilt ikka saaks ka!)


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 20:48
Postitas reimps

Kamoon, loomulikult sain alet. Vähemalt oleks pidanud saama, ma nii ilus mees küll. Aga tšeki viskasin minema, pole aimugi. Poh, usaldan Karu :)


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 22:48
Postitas jaan mmc
will111 kirjutas:

no kui alet ei saanud siis vingusid puha ilma asjata :D

ma vaatasin täna motonetis, et mingid ägedad alumiiniumist välja treitud vidinad on ikka puhta odavad...oleks vaja siis ostaks kohe rõõmuga, aga näed kahjuks või õnneks ei ole vaja ja naabrist olen juba niigi kordades parem, tal pole ühte tsiklitki :D samas oli seal ka mingeid selliseid pulki, mida varsti läheb vaja, ja need olid ka sigaodavad objektiivselt arvutades. ilmselt tuleb ära osta mingil hetkel...aga no jube koonri tunne kohe tuleb peale, et nii odavalt müüakse. samas miskipärast ei teki ikka seda viitsimist minna otsima, et äkki kuskilt saaks kallimalt (no raudselt kuskilt ikka saaks ka!)

Naera siis kui motonet hakkab kuskil poolas remonditeenust ka pakkuma. Hommikul ratas smartposti konteinerisse, järgmine päev kätte. Siis võid omale seinapeale neid odavaid vidinaid riputada, sest paljakil on tunni või tüki hind, sinuomast koos veo kuludega 3x odavam ja osad võtab kõrvalt majast euroopa kesklaost ja ei telli 3 päeva. Sinu moto bisnesiks jäävad penskarite muruniitjad :lol: Urmas ehk oskab tsikli edasi-tagasi veo hindu komenteerida ?

Jälle läks teema lappama aga no mis parata mõnelt ei tule niigipaljut mõtet teemasse.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 22:55
Postitas jaan mmc

Urmas, ma ei väidagi, et Hiinast tuleb ainult kräpp. Aga kräpi tootja nime on see koht aastaid palehigis välja teeninud ja kannab veel aastaid.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 05 Sept 2017, 23:42
Postitas rosco

Oleneb asjast. Pidurikettad, klotsid tsiklil ainult korralik firma, samuti rehvid. Aga näiteks autol on enamasti suvaline B osa ketas sama hea kui OEM, harv juhus kui kehvem. Autol klotsid ikka firmakad(trw, ferodo jms) sest odav klots on tihti s**t(kõva segu, viliseb, tolmab). Autol suverehv võib vabalt olla hiinakas, muidugi peab oskama valida selle õige hiinaka. Talverehv mul masteri lamell, sest asi reaalselt väga pehme seguga ja kusjuures ülivaikne, ise ka algul ei uskunud. Lihtsalt peab meeles pidama, et kiirusindeks 160kmh :). 225/45 R17 170eur jooks, kui norm firmakad oleks min 400eur jooks? Kindlasti on firmakas parem, aga ma never ei usu ,et poole parem.

Ebay kraami kohta, siis hobiautol mul turbo ja kolle ebayst. Kuna tutikas turbo maksis 130eur :D siis ei ole kahju kasvõi neid iga aasta uusi osta( originaal ca 1000eur) Hooaja jooksul tuleb autole vb paartuhat km läbisõitu ainult, usun et kestab probleemideta, lihtsalt boosti ei tohi liialt pähe lasta. Aga 1.3 bar toodab vana vw peal juba ca 220kw, et käib küll :) Samas kütusepumpa ma ei julge hiinakat panna, liiga tähtis sõlm. Samuti hiina pihustid on big no no.

Selle vist võib tglt nii kokkuvõtta, et kui tead mis teed, siis osta mis tahad. Kui ei tea, siis osta brändi toode.


Re: Koonerdamine või kokkuhoid?

Postitatud: 06 Sept 2017, 08:18
Postitas Madlobster
rosco kirjutas:

Aga näiteks autol on enamasti suvaline B osa ketas sama hea kui OEM, harv juhus kui kehvem.

Selle reha otsa ma olen mitu korda astunud ja nüüdseks on meelde jäänud nagu kaks korda kaks, et alati kui on vaja ketast vahetada siis ma ei trei seda, siis ma ei lihvi seda, siis ma ei otsi kasutatud ketast, siis ma ei otsi B osa, vaid lähen ja tellin OEM kettad.