[U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Olgu kohalik või välismaine. Uudis või teadaanne, kui see räägib mootorratastest või mootorratturitest siis selle koht on siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
biker.bot
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Dets 2016, 16:24

[U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #1 Postitas biker.bot » 29 Mär 2018, 09:38

ZERO MOTORCYCLES on välja kuulutanud elektrilise seiklusratta DSR Black Forest Edition. Baseerub see rattal Zero DSR (http://www.zeromotorcycles.com/zero-ds/)
Ühe laadimisega saab sõita 250 km "linnakiirusel" ja 120 km kiireteel. Tunniga on võimalik laadida 150 km jagu elektrit (ilmselt linnakiirusel sõiduks).
Orienteeritud peaasjalikult Euroopa ratturitele. Mootorrattad on saadaval alates aprillist 2018. Hinna kohta pole miskit teada.
Mis mõtted ratturitel tekivad? Sõidaks, ostaks? Pigem mitte?

dsr_black_1_full.jpg

zero-dsr-black-forest_827x510_41520068107.jpg

Pressiteade siin:
https://auto.ndtv.com/news/zero-introdu ... ke-1819176



Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 389
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #2 Postitas Krl » 29 Mär 2018, 09:40

Kui sigaodav oleks ja laadida oleks seda kuskil, siis vabalt võtaks linnavahel sõitmiseks.
Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1150
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #3 Postitas Maaks » 29 Mär 2018, 10:27

Kuna motikaga niiehknaa väga pikalt järjest ei viitsi sõita (eestis), siis oleks isegi mõeldav - sõita kuhugile "kaugemale laadima", võtta laadimise ajaks burks + coola ja pärast tagasi. Aga kuhugile kaugemale/ pikemaks tripiks pigem ei. Kujutan ette olukorda, kus sead marsruudi laadijast laadijasse ja siis järsku mingi ladija hooldustöödeks suletud - siis oleks võinud juba Jawaga minna - seda kergem lükata :lol: Tõenäoliselt ei ole odav (arvan, et pigem kallis) :-)
Elektrimootorile iseloomulikult võiks "tõmme" päris ahvatlev olla. Motikas niiehknaa hobisõiduk ja sääst kütusekulult pole üldse määrav, seega tarbijagrupp ilmselt hoopis teine kui Leafi/Zero ostjad (enesearvates rohelised).
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 777
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #4 Postitas Snowhite » 29 Mär 2018, 10:41

Krl kirjutas:Kui sigaodav oleks ja laadida oleks seda kuskil, siis vabalt võtaks linnavahel sõitmiseks.


Asi, millel ta baseerub, maksab umb 19000 EUR. sellele on võimalik laadijad ja teine aku ärida ~ 5000+ eur.
olles zero motot näinud lähedalt ühel motoshow-l, siis kahjuks peab ütlema, et kvaliteettootest on nad veel mitme arenguastme kaugusel.
Piloodina on muidugi tore ja kas meile see meeldib või mitte aga natukese aja pärast on neid palju ja piirangud sisepõlemismootorile ja nendega toimivatele sõidukitele, suretavad lääneriikides need meile kallid bensulehkajad välja.
Zero puhul tahaks tänaseks päevaks näha juba palju huvitavamaid pakkumisi aga seesama veerem ja raud on juba väga vana ja ootaks, et saadaks aru, et peale elektroonika on ka too tegelikult sõitev osa tähtis.
Hind muidugi ei õigusta end hetkel mitte ühestki asendist.
Külavahel sõiduks hea - linnas ka natuke - reisile või adventuurima sellega pole asja.
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Perry
Postitusi: 27
Liitunud: 15 Juun 2016, 17:11
Tsikkel: Honda Varadero xl 1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 4 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #5 Postitas Perry » 29 Mär 2018, 10:58

Mina eelistaks sellise kolaka asemel korralikku mägirattaraamil baseeruvat elektrijalgratast millel piisavalt võimsust ja kiirust, et ka metsaradadel hullata aga samas ka linnas jalgrattateedel sõita. Tartus on näiteks paar väga head linna läbivat jalgrattatransiitkoridori tekkinud aga kus elektritsikliga sõita ei võiks.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 389
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #6 Postitas Krl » 29 Mär 2018, 11:57

Eks sellest ülekuumeneva ja müriseva sisepõlemismootori kultusest saadakse kiiresti üle. Õpitakse hindama elektrimootori omadusi ja häält mida see kiirendades teeb.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 614 korda
Tänatud: 146 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #7 Postitas urmas66 » 29 Mär 2018, 13:19

Ilmselt on sisepõlemis mootorid kauem käigus,kui me praegu arvame,aga mis antud rattasse puutub,siis jah veermik võiks olla ka elektri rattaga nö samast põlvkonnast.
Rihm või mis tahes ülekanne mootori ja ratta vahel võiks juba ajalugu olla.Mootor ratta rummus on juba ammu olemas ja võimalik,et kui ülekanne vahelt välja visatud ,saaks ka sama akuga kaugemale sõita.Miks mitte ka mootor esirattas?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 665
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 141 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #8 Postitas Jesper » 29 Mär 2018, 16:15

Rummumootor ajab vedrustamata massi suureks, mingile rollerile see käib küll kuna neil on nagunii mootor õõtsa küljes, aga tsikliga tahaks vahel vähe ebatasasemat teed ka kiiresti sõita.

Neid linnasõiduks sobivaid rohkem või vähem maastikuratta laadseid elektrivõrre on ju miljon erinevat tootmises, isegi Eestis vist keegi tegeles nendega? Mina isiklikult jalgratta- või rollerilaadse tootega Tallinnas igapäevaselt sõita ei julgeks, põmmpeade arvates on need ikka "madalam liik" ja kiputakse tee pealt välja suruma, isegi kui tegelikult sõidad liiklusvooluga samas tempos. Tsikliga ikka nii palju ei nokita. Ja jalgrattatee peal sõites kaob nagu point ära, kui pead sõitma max 30km/h et mitte kellegi puudlit kogemata pannkoogiks teha.
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1238
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 52 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #9 Postitas Vint » 29 Mär 2018, 19:17

urmas66 kirjutas:Miks mitte ka mootor esirattas?

Miks pole mitteükski tõsiselt võetav sportauto esiveoline? :)
On ime-elukaid ja entusiastide loomingut aga enamus kaldub nelikveo -või tagaveoliste suunas.
Juhitavus kannatab kõige rohkem. Kui sul on vaja näiteks keerata ja kiirendada samaaegselt, hakkab tsentrifugaaljõud rattaid otseks väänama, ehk siis vastupidi juhi tahtele.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3433
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 614 korda
Tänatud: 146 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #10 Postitas urmas66 » 29 Mär 2018, 20:53

Vint kirjutas:
Spoiler:
urmas66 kirjutas:Miks mitte ka mootor esirattas?

Miks pole mitteükski tõsiselt võetav sportauto esiveoline? :)
On ime-elukaid ja entusiastide loomingut aga enamus kaldub nelikveo -või tagaveoliste suunas.
Juhitavus kannatab kõige rohkem. Kui sul on vaja näiteks keerata ja kiirendada samaaegselt, hakkab tsentrifugaaljõud rattaid otseks väänama, ehk siis vastupidi juhi tahtele.


Ma pidasin silmas-mõtlesin,et miks ka mitte esirattas,lisaks tagarattale. Esiveoline tsikkel pole just parim juhitavuse seisukohalt. Taga ja esiveolist elektrikat on juba tehtud.
Aga esiveolisi sportautosid on ehasetoodanguna küll ja veel.Eriti kereautode sarjades.Tuntuim mark vist Civic Type-R ja veel mitmeid japsi kuumpärasid ning ka Golf GTI.
Aga see pole nüüd see teema ja ma pidasin silmas ,et mõlemad rattad võiks vedada.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Dusterx
Postitusi: 79
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: r1100gs,lc4,cm200t,cx500
Asukoht: Kehra
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 16 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #11 Postitas Dusterx » 29 Mär 2018, 21:45

Proovisin esiveolist elektrijalgratast eelmine suvi, no väga kahtlane on 2 rattalisel esirattaga ketsi lasta :D
2 veoline tuleks vast kõnealla mõistlikult vaid traielitel ja võibolla kergenduurodel, samas mõlemiga sõidetakse suht märkimisväärne aeg nagunii tagarattal, ehk kaoks point?
Iseenesest tänavalegaalne elektri traiel olekski vast ainuke mõistlik hetkel toodetav aparaat, millega saaks kusagil kortermaja ees mööda äärekive ja mahajäetud autoromusid ringi trippida. Lastele tehakse suht adekvaatseid elektri traieleid, mis profid suurematest isenditest arvavad, ma ei tea, ilmselt on raskevõitu, kuid ise mängiks küll elektritraieliga aias lolli. Tohiks teda reaalselt liikluses kasutada ka, saaks pulli ja präänikud korraga.
Suuremad isendid jäävad hetkel igast asendist vanakoolile alla ja minule ei imponeeriks ka siis kui rahanumbreid lugema ei peaks.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 389
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 37 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #12 Postitas Krl » 29 Mär 2018, 21:47

Hankige nüüd popcorni, kuna järgneb ekspertide arutelu küsimuses, et milline on tõsiseltvõetav sportauto.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 665
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 57 korda
Tänatud: 141 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #13 Postitas Jesper » 29 Mär 2018, 21:53

Raskeid 2WD tsikleid on tehtud küll, Yamahaga on isegi Dakaril etappe võidetud ja seitsmendaks tuldud: https://www.motorcyclespecs.co.za/model/ktm/ktm_2wd.htm
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 523
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: Fazer 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 16 korda

Re: [U+] Elektriline seiklusratas Must Mets

Lugemata postitus #14 Postitas rannamees » 29 Mär 2018, 22:01

Maaks kirjutas: sõita kuhugile "kaugemale laadima", võtta laadimise ajaks burks + coola ja pärast tagasi. Kujutan ette olukorda, kus sead marsruudi laadijast laadijasse ja siis järsku mingi ladija hooldustöödeks suletud

Ilmselt pole kaugel aeg, kui oled laadija juures järjekorras 5s või 10s ja kiirest burksist pole enam juttugi. Pigem vaatad öömaja järele.
Pilt




Mine “Uuudiseid ja teateid kogu maailmast”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist