[U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Olgu kohalik või välismaine. Uudis või teadaanne, kui see räägib mootorratastest või mootorratturitest siis selle koht on siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
biker.bot
Postitusi: 19
Liitunud: 07 Dets 2016, 16:24

[U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #1 Postitas biker.bot » 02 Apr 2018, 09:41

Londonis baseeruv tehnoloogilistele küsitlustele ja -uuringutele spetsialiseerunud ettevõte TechNavio väidab (https://goo.gl/tKdDv2), et tsiklimüük kasvab põhiliselt off-road ja seiklusrataste baasil. Uuringufirma prognoosib ligikaudseks aastaseks kasvuks 7-8% järgmise 5 aasta jooksul.
Eesti mootorratturi järgmine ratas on mõni väiksem dual sport või adventure? Mis sellest sootsium arvab?

ADV_SHOOTOUT-31-770x513.jpg


Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 128
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Honda VFR800 VTEC '02
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 7 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #2 Postitas AnTyx » 02 Apr 2018, 09:43

Briti Teadlased (c)
SFV650>CBR600F3>VFR800>otsib...
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1223
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 52 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #3 Postitas Vint » 02 Apr 2018, 10:02

Küllap trendid liiguvad samas suunas, kui autotööstuses. Mingil hetkel algas linnamaasturite buum ja täiesti võimalik, et saame ka mammutite hiilgeaega näha.
Keskpärane ja odavam lahendus, erinevate tsiklite asemel.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 776
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #4 Postitas Snowhite » 02 Apr 2018, 10:06

biker.bot kirjutas:
Spoiler:
Londonis baseeruv tehnoloogilistele küsitlustele ja -uuringutele spetsialiseerunud ettevõte TechNavio väidab (https://goo.gl/tKdDv2), et tsiklimüük kasvab põhiliselt off-road ja seiklusrataste baasil. Uuringufirma prognoosib ligikaudseks aastaseks kasvuks 7-8% järgmise 5 aasta jooksul.
Eesti mootorratturi järgmine ratas on mõni väiksem dual sport või adventure? Mis sellest sootsium arvab?

ADV_SHOOTOUT-31-770x513.jpg


Kui vaadata suure lääne jms maailma müüginumbreid ja mototuru arengut, siis on tegemist müügiga "lukskaupade" segmendis.
Müüakse rohkem kallimaid ja suuremaid ja raskemaid tooteid, millele on võimalik rohkelt müüa ka lisavarustust. ADV rattad on sellesse pühendatud kavalalt turgu manipuleerides ja tõstes fiktiivselt nende olulisust ja erilisust. Kõik vähegi adekvaatsemad tsiklistid teavad, et sihtotstarbelist kasutust saavad nad vähe ja tegemist on üldjuhul lihtsalt haleda imago müügiga.
Kuna meie turg on pisut uimasem ja rippuvam, siis eks meil need numbrid tasapisi võtavad järele.
Kogumüügi nr kahjuks mitte ja see on kurb. Aga nähtavasti paratamatu. Lumehelbekesed ei taha enam põrisevaid ja mürisevaid.
(crash)
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Kasutaja avatar

Bastard
Postitusi: 696
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: Hetkel rattatu
Asukoht: Gent, BE
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #5 Postitas Bastard » 02 Apr 2018, 10:41

Snowhite kirjutas:
Spoiler:
biker.bot kirjutas:Londonis baseeruv tehnoloogilistele küsitlustele ja -uuringutele spetsialiseerunud ettevõte TechNavio väidab (https://goo.gl/tKdDv2), et tsiklimüük kasvab põhiliselt off-road ja seiklusrataste baasil. Uuringufirma prognoosib ligikaudseks aastaseks kasvuks 7-8% järgmise 5 aasta jooksul.
Eesti mootorratturi järgmine ratas on mõni väiksem dual sport või adventure? Mis sellest sootsium arvab?

ADV_SHOOTOUT-31-770x513.jpg


Kui vaadata suure lääne jms maailma müüginumbreid ja mototuru arengut, siis on tegemist müügiga "lukskaupade" segmendis.
Müüakse rohkem kallimaid ja suuremaid ja raskemaid tooteid, millele on võimalik rohkelt müüa ka lisavarustust. ADV rattad on sellesse pühendatud kavalalt turgu manipuleerides ja tõstes fiktiivselt nende olulisust ja erilisust. Kõik vähegi adekvaatsemad tsiklistid teavad, et sihtotstarbelist kasutust saavad nad vähe ja tegemist on üldjuhul lihtsalt haleda imago müügiga.
Kuna meie turg on pisut uimasem ja rippuvam, siis eks meil need numbrid tasapisi võtavad järele.
Kogumüügi nr kahjuks mitte ja see on kurb. Aga nähtavasti paratamatu. Lumehelbekesed ei taha enam põrisevaid ja mürisevaid.
(crash)

Tegelikult ju tahavad, aga kiiver ajab soengu sassi, tsikliriided ajavad higistama ja üldse... ah autoga on palju parem sõita.
KTM LC4 620 (1995) -> Yamaha TDM 850 (1998)
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 368
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 36 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #6 Postitas Krl » 02 Apr 2018, 10:52

Ma olen küll seda meelt, et kui huvi pole ja arenenud maailm pakub muid väljundeid, siis ei peagi selle mootorattaga sõitma.
Mingi hetk, kui uuendusmeelsemad härrad hobuvankriga sõitmise asemel autod omale ostsid, nimetati neid ka eitedeks kindlasti.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3387
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 611 korda
Tänatud: 145 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #7 Postitas urmas66 » 02 Apr 2018, 11:08

Nagu need nn maastiku suutlikud autod,satub ilmselt väga väike protsent nendest lääne-euroopas müüdavatest ADV ratastest asfaldilt maha ja see maha sattumine on ka pigem suure tee pealt kämpasse sõit.Maastikusõitu harrastatakse pigem reklaamklippides.
2016 Horvaatias ja 2014 Itaallia-Prantsusmaa tripil oli ikka väga palju just neid ADV välimusega rattaid,võrreldes 2011a-l samas kandis käiguga, mägedes tiirutamas.Aga niipalju kui ma neid seismas nägin,siis võiks öelda,et enamusel olid all asfaldirehvid.Isegi sport-touring rehve kohtas väga vähe.
Ja eks see valik ole ka arusaadav,enamuses seltskond vananeb ja ei viitsi enam nakedi või bikega paugutada ning suured ADV tüüpi rattad on mugavad,võimsad ja lisaboonusena saab siis ka vajadusel muru peale minna.
Itaalias ja mujal lõunas, oli ja on ka ilmselt täna, noorte seas ikka RR biked või muud kiire sõidu rattad moes.
Vaadates ,millega meie ise siin liigume,siis on enamusel foorumis käijatel ju sinna ADV poole kaldu rattad kasutusel.Rauad,klaasid,poolkondlid,lisatuled,kruusa rehvid jne on siin foorumis ju ka suht tavaline teema.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4582
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 421 korda
Tänatud: 370 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #8 Postitas Macintosh » 02 Apr 2018, 15:22

Bastard kirjutas:Tegelikult ju tahavad, aga kiiver ajab soengu sassi, tsikliriided ajavad higistama ja üldse... ah autoga on palju parem sõita.


Sa oled ebaõigalne. Paljud nendest ei taha ka autoga sõita ja autot omada. See, et neid ka muud pertolheadide hobid ei tõmba ei muuda neid veel lumhelbekesteks - nende väärtushinnagud on hoopis teistsugused. Kes meil siin hetkel sõidavad? Vanad peerud ja/või nooruses kusagil maal maal võrriga ringi ajanud ja sealt pisku saanud kodanikud. Moodsal ajal sündinud noored on kasvanud hoopis teistsuguses keskkonnas ja tingimustel. Pole nende süü, kasvatus on selline. Nende vanemate peale tuleb näpuga näidata.

urmas66 kirjutas:...siis võiks öelda,et enamusel olid all asfaldirehvid.Isegi sport-touring rehve kohtas väga vähe.

Kui keegi vaevus selle raporti ülevaadet lugema siis seal oli ka mainitud, et "The growing popularity of long-distance touring positively impacts the growth of the adventure motorcycles market. The improved equipment list of these motorcycles is influencing the extensive adoption for long-distance touring and on asphalt. ". Seega mammutendurod muud suurt ei näegi, kui kõvakattega teid ja kas peakski. Nii-kui-nii on need ratta liialt rasked sõitmaks peale asfaldi kuskil mujal, kui kõvema pinnasega metsateedel ja kruusal.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

AnTyx
Postitusi: 128
Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
Tsikkel: Honda VFR800 VTEC '02
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 7 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #9 Postitas AnTyx » 02 Apr 2018, 16:25

Snowhite kirjutas:Kui vaadata suure lääne jms maailma müüginumbreid ja mototuru arengut, siis on tegemist müügiga "lukskaupade" segmendis.
Müüakse rohkem kallimaid ja suuremaid ja raskemaid tooteid, millele on võimalik rohkelt müüa ka lisavarustust.


Ühelt poolt, jah. Teiselt poolt, nüüd on hakkanud tulema odav kerg-ADV klass (G310GS, Versys X-300, CB500X jne).

Pigem jah, tõesti linnamaasturi effekt: kui maksab sama palju, sõidab sama hästi ja võtab kütust sama vähe, siis miks mitte osta kõrgemat ja mugavamat?
SFV650>CBR600F3>VFR800>otsib...
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 776
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 990adv S...
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #10 Postitas Snowhite » 02 Apr 2018, 16:37

AnTyx kirjutas:
Spoiler:
Snowhite kirjutas:Kui vaadata suure lääne jms maailma müüginumbreid ja mototuru arengut, siis on tegemist müügiga "lukskaupade" segmendis.
Müüakse rohkem kallimaid ja suuremaid ja raskemaid tooteid, millele on võimalik rohkelt müüa ka lisavarustust.


Ühelt poolt, jah. Teiselt poolt, nüüd on hakkanud tulema odav kerg-ADV klass (G310GS, Versys X-300, CB500X jne).

Pigem jah, tõesti linnamaasturi effekt: kui maksab sama palju, sõidab sama hästi ja võtab kütust sama vähe, siis miks mitte osta kõrgemat ja mugavamat?


Adv rattad oma loomult on ühed kõige versatiilsemad. Küll aga seda ei kasutata lihtsalt ära.
Need mini adv -d on suhteliselt värske kraam ja sarnaselt linnamaasturite minidele - tehtud tavalise tänava ratta mini platvormile aga välimus selliseks, et sellega oleks nagu äge.
Asjalikuks saab nad kalli raha eest. (loe: tootja ja järelturu tegijad saavad kõvasti lisavarustust müüa). Aga kas neid sarnaselt suurtele ja kallimatele müüma hakatakse. Näis. Läänes ja kaugemal idas see toimib. Meil banaanikas ostetakse sarnaselt usa-le ja saksa turule, millegipärast kubatuuri, mitte sõiduomadusi. Kuigi kiiruseid pole kuskil lubatud kasutada ja kõik eelised oleks just pigem nagu kergematel ja parema juhitavusega isenditel.
Teisipidi fakt on muidugi see, et nii suurt valikut, kui praegu, pole veel kunagi olnud.
Ja lumehelbekesed on suht lumehelbekesed, (minu subjektiivne arvamus) sest väärtushinnang:" arvutis mängimine on päris elust ägedam!" - ei ole päris väärtushinnang.
Ja näiteid selleks saan tuua perekonnast kus kasvab mitu poisslast ja nii isa, kui ema on väga viisaks eeskuju ees. Ju midagi seal virtuaal asjal on, mis nii äge on, ma ei tea, ma ei mõista toda. Aga see on kindlasti minu enda probleem.
:bsmile:
Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistamist, hooldust ja tehnilist tuge/koolitust.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

-motachic-
Postitusi: 5
Liitunud: 10 Dets 2011, 10:44
Tsikkel: Kawasaki
Tänatud: 2 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #11 Postitas -motachic- » 02 Apr 2018, 18:22

Oli ka juba aeg! Ega väga ilus pole kummargil tagumentidega motomehi ja suurrrasvikutega kaetud naiste kõhuli asendit bensupaagil vaatepilti nautida. Ärge saage minust valesti aru- need tsiklid ongi mõeldud ringrajale, kus saab neist viimast võtta. Kuid olgem ausad- poolenduro või klassikaga teel olev tsiklist on ülimalt kaunis vaatepilt. Mina pooldan neid rattaid! Ja lõpuks ometi hakkab tulema trend, mis on ka tänavapildis seksikas ja ligitõmbav. Õnneks on ka Eestis juba seda teed mindud

franz125
Postitusi: 2087
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 52 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #12 Postitas franz125 » 02 Apr 2018, 19:39

Elututele metallkärakatele seksikust külge pookida :roll:
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 648
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 135 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #13 Postitas Jesper » 02 Apr 2018, 19:47

Oot wtf wow mammutiga saab nüüd ametlikult viuksu või??? Parim uudis eal! :bsmile:
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4385
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 68 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #14 Postitas yeekim » 02 Apr 2018, 20:11

Jesper kirjutas:Oot wtf wow mammutiga saab nüüd ametlikult viuksu või??? Parim uudis eal! :bsmile:


Sõltumatud inglise eksperdid ütlesid, et African Twinni omanikud ei saa (togi)
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 648
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 135 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #15 Postitas Jesper » 02 Apr 2018, 20:27

60c0987f0f38976710054bcd97449f1c.jpg
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 361
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: xChallenge Maya
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #16 Postitas ElectroMoto » 02 Apr 2018, 21:09

Kusjuures ma pole ka maasturite suhtes kunagi aru saanud sellest teemas, et kui sul raha on, et see endale soetada ja jaksad kütust maksta ja tundub mugav jne.. siis mille kuradi pärast on sellise masina omamine poosetamine, kui sa kunagi maastikule sellega ei lähe? Kas see on kuskil auto passis kirjas, et see on kohustuslik? Kas kõik baigivennad käivad ka vähemalt kord kuus rinkal aegu tegemas? Kõik maastikuratastega inimesed peavad vähemasti ühest rattakrossist osa võtma kvartalis? :wack:

franz125
Postitusi: 2087
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 52 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #17 Postitas franz125 » 02 Apr 2018, 22:32

Maasturitest saan veel aru-on olemas võimalus et minnakse ja saab seal hakkama aga need äbarikud küürakad poolevedused linnamaasturid on selline segment millel puudub igasugune mõte.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1408
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 96 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #18 Postitas ranel » 02 Apr 2018, 23:04

franz125 kirjutas:Maasturitest saan veel aru-on olemas võimalus et minnakse ja saab seal hakkama aga need äbarikud küürakad poolevedused linnamaasturid on selline segment millel puudub igasugune mõte.

Paati on hea näiteks vette lasta ja välja tõmmata ...
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1223
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 52 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #19 Postitas Vint » 02 Apr 2018, 23:14

Electromoto, kriitika tuleb hoopis tõeliste entusiastide poolt, võiks võtta huumoriga. Nii enda kui teiste suhtes aga põhiline roll on siiski sõidueelistusel.
Küllap asukoht määrab ja mitmel juhl ka psüholoogiline nõks, et mida suurem, seda turvalisem. Lisaks veel nelikvedu.

Nüüd entusiastide poolelt.
Ajaviiteks metsateedel käib kah, hobi korras aga tegelikuses sellega asi piirdubki. Adved on kohmakad, laisad ja kui pidevalt mammutit ei torgi siis ega ta edasi ei liigu.
Puhastverd enduuro läheb igas olekus eest ära ja pole midagi teha.
Vääne on teistsugune, tsikkel kergem, parem kaalujaotus ja palju muud. Lisaks sellele ei raatsita ainukest slimatera igasuguse pasa sisse juhtida, mingi ettevaatlikus tuleb peale sellega seoses.

Nii... jõuamegi vaikselt selle juurde, miks on erineva otstarbega tsiklid olemas.
Ideaalis, vastavalt vajadusetele, peaks vähemalt kaks olema või isegi rohkem.
Oled sa omanud samaaegselt mitut erinevat?
Kui pole, räägin sulle omast kogemusest.

Pein in de ääss!
Raha kulub mtmekordselt rohkem.
Kütusele, kuluosadele, riiigi toetamiseks, erinev varustus jne.
Olgugi et on fun ja tore, jääb ikkagi lõpuks üks tsiklitest selleks põhiliseks. Ja siis selle põhilisega ringi sõites vahest kirud ennast, et oi kui tore oleks nüüd enduroga seda praegust kruusateed sõita.
Mingil hetkel pead tegema kompromisse, et kumba remondid. Ja vahest on ausaltöelda kopp ees, kui kõik vajavad väikest vidinat liikumiseks. Ning ühel hetkel lööd lihtsalt käega, sest sul on üks või kaks töökorras ratast veel kuuris ja lähed teed remondi asemel niisama tiiru, närvide rahustamiseks.
Sõidumõnu ja selle võlikuvõimaluste erinevus on asi, mis siinkohal loeb. Kui aga nädalas korra jõristatakse üle heinamaa, naabri käest kanamune tooma siis adve on kindlasti mõistlikum variant ja seda vastavalt vajadustele.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1408
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 96 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #20 Postitas ranel » 02 Apr 2018, 23:22

Aga muidu üldiselt ma tulevikus tahaks ka enda linnamaasturit. Uputama ei taha minna, kuid raskemat haagist oleks sellega päris tore vedada.
Kerghaagise rent 2.75x1.5x0.25 koos tasapindtendiga. 1-3H 7EUR, 3-6H 10EUR, 6-12H 13EUR, 12-24H 16 EUR. Hinnad sisald. KM.
Asjade vedu kerghaagisel koos autoga 15EUR+0.4EUR KM. 55684121
Mootoritõstuki rent Tartus 6 eur päev.

Dusterx
Postitusi: 69
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: r1100gs,lc4,cm200t,cx500
Asukoht: Kehra
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #21 Postitas Dusterx » 03 Apr 2018, 08:29

Mul on vana gs, metsa ei sobi, kruusale ainult heale, raske ja vedrustus ei kannata kriitikat minumeelest. Autoks on samuti linnamaastur, kas ostaksin uue adv ratta, jah! Metsa läheksin ikka oma lc4 või üldse trialiga, muuseas viimane on kõige funnim, mis ma valesti teen? Pakuks, et motoringkond hakkab ka nn suureks kasvama ja kui sul on võimalik pidada tänases ruumikitsas maailmas ainult üks mootorratas, siis on ju kõigesööja igati loogiline valik. Linnamaastureid kasutatakse eelkõige sellepärast, et teed on täna ehitatud sellised, et linnamaasturiga ongi kõige mugavam. Mõelge äärekivide peale parkimisel, debiilsete servadega ohutussaared ning üldse, enne 90nendaid olid enamus autosid kliirensi mõttes tänased "linnamaasturid".
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1300
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 337 korda
Tänatud: 112 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #22 Postitas AzA » 03 Apr 2018, 09:55

Linnamaastur on suurema kerega veidi kõrgendatud tavaline sedaan. Mul rotil pole raha, seega kütan kõrgendatud octaviaga, võiks suurem olla, mugavam oleks, aga kliirensi mõttes muud ei taha enam.
Tsiklid .... mh ... adv muidugi ja mitte poosetamise mõttes, vaid selle paari kruusateekese ja mugavuse mõttes.
Ma küll klassikuga kulgen, aga sellegipoolest olen seltskonna kaamel.

Pigem muutuvad popimaks nn. tripid telkima jms. mitte konkreetselt ratta eelistused. Olgem ausad, pole kahtlustki ju, millega on vahva üks saaremaa trip teha. Palju jäänud nägemata, sest baigid väga ei hõiska metsateekese peale.
Back to the roots on asja nimi, lihtsalt bonneville ja jawa asemel on veelgi asisemad adv-d leiutet.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 648
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 135 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #23 Postitas Jesper » 03 Apr 2018, 14:08

Eks see võidurelvastumine on tegelikult rohkem nagu juba hobi iseeneses, mitte niiväga seotud sellega et ühe sõiduki läbivus oleks nii meeletult palju parem kui teise oma. Kui on soov a'la Saaremaal telkida või mingeid põldudevahelisi poriauke forsseerida, siis mingi 400se klassikuga saab keskmiste oskustega juht vabalt igale poole ligi kuhu tsikliga inimene tänapäeval üldse teretulnud on. Ja kui just slikid alla keeratud pole, siis ilmselt veel natuke sealt edasi ka. Samas ega mootorrattasõit üleüldse mingi teabmis kõrge praktilise väärtusega tegevus pole, seega minuarust lihtsam on mitte end puruks mõelda ja kohe peegli ees ära tunnistada, et selline ratas või stiil või pakkide kogus saba peal lihtsalt meeldib ja korras. Ei pea enam pärast moto- või matkapoes piinlema, et kas see superduper GPS, whatever-texist sõidupüksid või täispuhutav silmapesukauss on nüüd ikka "mõistlik investeering" või mitte, objektiivne vastus on nagunii et ei ole, aga kelle asi see on :)

Mis mulle natuke arusaamatuks jääb on see enda hobi teiste järgi hindamine või mingi heakskiidu otsimine, stiilis et "hea on linnavahel näha, et xxx on juurde tulnud", või et "noored ei taha enam yyy", nojah, kas see reaalselt takistaks kedagi sõitmast kui ta oleks ühel päeval ainuke mootorrattur kogu linnas? Noored las teevad oma noorteasju, korralikud tsiklid on siiski suurusjärgu võrra kallimad kui iPadid ja parem ongi kui need iPadi hinda maksvad ja Issanda armust koospüsivad hiinakad liikluskeerise asemel kokkuostu rändavad. Ja kui sa ostad tsikli selle järgi, et kuhugi "kuuluda", siis noh jah, ilmselt su suurim probleem elus ei ole üldse kuskilt otsast tsiklitega seotud, vaid madal enesehinnang vms asjad mille täpsemaks kirjeldamiseks jääb mul kahjuks vastava ala haridusest puudu.

Aga pika mula lõpetuseks tore video ADV harrastuse kõrgpilotaažist:
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4385
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 68 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #24 Postitas yeekim » 03 Apr 2018, 15:29

Ùks väga tuntud tootja mūūbki " kuulumist seltskonda"

edu


Saadetud minu kettaga lauatefonilt
Teen saiast sitta!
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 648
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 135 korda

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #25 Postitas Jesper » 03 Apr 2018, 15:45

Mõtled Touratechi jah? :lol:

Touratech_header_590x250.jpg


Igaks juhuks täpsustan, minuarust on selle "kuulumise" pärast tsikli ostmine täiesti okei, aga sealjuures tuleb endale aru anda, et kõik teised ei pruugi seda maailmavaadet jagada. Mõni võibolla on lausa ristivastupidise maailmavaatega ja ostab just sellise tsikli, mida kellelgi teisel pole.
Kasutaja avatar

sarikas
Postitusi: 85
Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
Tsikkel: GS
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #26 Postitas sarikas » 03 Apr 2018, 16:12

Ma usun, et ta mõtles "liv to rait, rait to liv!"

Ma alustasin kruiseriga, sõitsin bike´ga, olen proovinud muid asju.. Ma tunnen rõõmu väga ebamugavaks ümber ehitatud kruiserist ja sport-touring´ust, mida korra paari aasta jooksul kiirematel teedel sihtotstarbeliselt kasutada. Päriselt ka, mõlemal on midagi, mida ADV sulle kunagi ei anna. Aga piima järgi, Saaremaale, suveks trippima ja tööle ma sõidan ADV´ga silmagi pilgutamata ning lai naeratus näol. Aga üldiselt lõpetati mootorrataste tootmine 2014 ära, kuid seda teemas ei küsitud..
VN800 ´95 -> XVS1100 ´05 -> ZX-6R ´99 -> CBR600 F4 ´00 -> R1150GS ´02 -> CBR1100 XX ´96 -> XTZ750 ´91 -> R1200GS '05
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4582
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 421 korda
Tänatud: 370 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #27 Postitas Macintosh » 04 Apr 2018, 10:14

sarikas kirjutas:Aga üldiselt lõpetati mootorrataste tootmine 2014 ära, kuid seda teemas ei küsitud


Lahti seletatuna tähendab see mida?
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 4385
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VN15 se
Asukoht: Siia-sinna, läbi linna!
Tänanud: 30 korda
Tänatud: 68 korda
Kontakt:

Re: [U+] Tulevik on seiklusrataste päralt

Lugemata postitus #28 Postitas yeekim » 04 Apr 2018, 11:27

Macintosh kirjutas:Lahti seletatuna tähendab see mida?


Suur bemm läks vist kusijahutuse peale :roll:
Teen saiast sitta!




Mine “Uuudiseid ja teateid kogu maailmast”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist