Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Sciev kirjutas: ↑30 Juul 2019, 23:09Ma väga puudutatuna ei tunne ennast sellest halast, et ma youtube videote ja randmeväände raamatu põhjal sõitma pole õppinud ja isegi ühtegi sõidukoolitust pole läbinud. Saan sõitmisega hästi hakkama nii praegu kui edaspidi. Baigiga ei sõida ja ei plaanigi hakata, kolmekohalise numbriga kiirus (ja selle saavutamine 3 sekundiga) ei ole asi, mille pärast mootorrattaga sõit meeldib.
Ma ise samasugune. AB-kat mõlemad aastal '95 eksternina. Võrride, moppide, jänestega javade jms-ga tatikana sõitnud ja justkui kõik toimis. Dnepriga sai ka sõidusuunas keerates mõistlikul kiirusel täiesti kenasti sõita. Ei ühtki sõidukoolitust. Baigile ronides oli tunne, nagu oleks täiesti tundmatu riistapuu selga roninud. Ajasin algul selle süüks, et küllap tundub võõras, et esituli ei keera kaasa... Tegelikult täiesti teise geomeetriaga asi, mis enam lollustega tegelemist ei andesta.
Ausalt öelda tahaks tänapäeval täitsa proovida, kuidas kavross või vossood õigetele juhtimisvõtetele allub.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ei tea.tundub kellel on käpas siis on käpas.no kui ei oska siis ei oska pohui kh lõpp asi nüüd.millest põdeda.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
allub täpselt samadele võtetele nagu allus 20, 30, 40 jne aastat tagasi, ja allub täpselt samamoodi. aga eksperiment annab petliku tulemuse sest ise sa küll samamoodi täna voshodiga ei sõida nagu 10 aastaselt
ja täpselt samamoodi võib sõita diivanvokiga nagu uimane rääbis läbi linna ning siis istuda ligi 90 kraadise nurgaga maastikuratta otsa ning teha järske manöövreid penskarite vahel könniteedel. kõik võtted on täpselt ühed ja samad, ainuke asi mis erineb on see kuidas ja mida ja kui palju "peale keerad" ja mismoodi ratas sellele reageerib
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Madlobster kirjutas: ↑30 Juul 2019, 23:22Mitu korda nüüd seda "sõiduoskust" siin kiitnud oled juba?
Vbl paned selles omale signatuuri, ei pea nii tihti korrutama?
See ei käi jutumärkides. Sõiduoskus on piisavalt hea sõitmiseks selliste tsiklitega ja kiirustega nagu seni sõitnud olen ja kuna ka tulevikus ei kavatse helikiirust ületama hakata, siis ilmselt nii jääb ka edaspidi. Ja kui ma reaalselt oma sõidud hästi sõidetud saan, miks peaks oma sõiduoskust halvaks hindama.
Kui võtta üks autojuht, kelle sõiduoskust 99% meist võiks heaks hinnata, siis võibolla mingi dragster race kontekstis oleks ta sõiduoskus 0. Ehk võtame aluseks õige taustsüsteemi.
Black kirjutas: ↑30 Juul 2019, 23:26Ma ise samasugune. AB-kat mõlemad aastal '95 eksternina. Võrride, moppide, jänestega javade jms-ga tatikana sõitnud ja justkui kõik toimis. Dnepriga sai ka sõidusuunas keerates mõistlikul kiirusel täiesti kenasti sõita. Ei ühtki sõidukoolitust. Baigile ronides oli tunne, nagu oleks täiesti tundmatu riistapuu selga roninud. Ajasin algul selle süüks, et küllap tundub võõras, et esituli ei keera kaasa... Tegelikult täiesti teise geomeetriaga asi, mis enam lollustega tegelemist ei andesta.
Ausalt öelda tahaks tänapäeval täitsa proovida, kuidas kavross või vossood õigetele juhtimisvõtetele allub.
Ei ole baigiga nö. hullu pannud kurvides, normaalselt prooviks sõitnud natuke (sirgel jah sai korra 170 sisse, aga see on ka väga tagasihoidlik ju sellise masina kohta). Ei välista, et seda tüüpi masin vajab natuke teistsugust lähenemist kui on soov kiiresti sõita. Ega vene ratastega keegi väga esipidurit ka ei kasutanud, baigil on see nö. kohustuslik. Ise täheldasin vaid seda, et kurvi minnes tasus hoida kergelt vedu järel, mitte gaas maas (mootoriga pidurdamine on sellisel väga tugev, oli vist mingi u. 105 kW kandis masin).
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Minuarust seal kuskil 100km/h kiiruse juures kurvis seda vastukeeramist alles tunda ongi. Ilmselt jah keerad muidu ka, aga siis on seda eriti hästi ka omale aru saada.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Tulevasi põlvkondi ei koti. Neil läheb põhirõhk sooneutraalsuse üle muretsemisele ja Uberi tagaistmel riist peos istudes ei ole neil vaja ka millelelgi vastu keerata.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kavross või isegi Jawa käituvad tõenäoliselt erinevalt,kui paned alla ümara profiiliga tänapäevased tänavasõidurehvid. Vähemalt Planeta Sport oli ka sügaval nõukaajal hoopis teine tera,kui olid all need tänavasõidu lääne rehvid,millega nad tehasest(vähemalt algusaastatel) tulid.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Spoiler
Sciev kirjutas: ↑31 Juul 2019, 00:14Sõiduoskus on piisavalt hea sõitmiseks selliste tsiklitega ja kiirustega nagu seni sõitnud olen...
...
Ei ole baigiga nö. hullu pannud kurvides, normaalselt prooviks sõitnud natuke (sirgel jah sai korra 170 sisse, aga see on ka väga tagasihoidlik ju sellise masina kohta). Ei välista, et seda tüüpi masin vajab natuke teistsugust lähenemist kui on soov kiiresti sõita. Ega vene ratastega keegi väga esipidurit ka ei kasutanud
...
, baigil on see nö. kohustuslik. Ise täheldasin vaid seda, et kurvi minnes tasus hoida kergelt vedu järel, mitte gaas maas (mootoriga pidurdamine on sellisel väga tugev, oli vist mingi u. 105 kW kandis masin).
Vene ratastega pidurdamise osas palun räägi enda eest. Veidigi mõtlev juht ei jäta olulist osa ratta pidurduspotentsiaalist kasutamata. Mõlema piduri kasutamine (arvestades rehve, kaalujaotust jm olusid) ja kurvis veo peal hoidmine on sellised elementaarsed asjad mida isegi Voshodimees võiks ja peaks teadma ja kasutama.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Spoiler
bitter kirjutas: ↑31 Juul 2019, 11:11Sciev kirjutas: ↑31 Juul 2019, 00:14Sõiduoskus on piisavalt hea sõitmiseks selliste tsiklitega ja kiirustega nagu seni sõitnud olen...
...
Ei ole baigiga nö. hullu pannud kurvides, normaalselt prooviks sõitnud natuke (sirgel jah sai korra 170 sisse, aga see on ka väga tagasihoidlik ju sellise masina kohta). Ei välista, et seda tüüpi masin vajab natuke teistsugust lähenemist kui on soov kiiresti sõita. Ega vene ratastega keegi väga esipidurit ka ei kasutanud
...
, baigil on see nö. kohustuslik. Ise täheldasin vaid seda, et kurvi minnes tasus hoida kergelt vedu järel, mitte gaas maas (mootoriga pidurdamine on sellisel väga tugev, oli vist mingi u. 105 kW kandis masin).Vene ratastega pidurdamise osas palun räägi enda eest. Veidigi mõtlev juht ei jäta olulist osa ratta pidurduspotentsiaalist kasutamata. Mõlema piduri kasutamine (arvestades rehve, kaalujaotust jm olusid) ja kurvis veo peal hoidmine on sellised elementaarsed asjad mida isegi Voshodimees võiks ja peaks teadma ja kasutama.
Ära tule Rossit õpetama
Re: Bikeri Date!
Maaks kirjutas: ↑30 Juul 2019, 11:31reimps kirjutas: ↑21 Juul 2019, 12:18Kallutada ilma vastupööramata ei õnnestu, füüsika ei luba. Veerev ratas kisub ennast ikka püsti, sellepärast peadki kallutamise vastusuunas lenksu "keerama". Ise sa seda tähele ei pane ilmselt.
Samas kui sul õnnestub teha õppevideo, kuidas sa näiteks 70 km/h pealt keerad lenksu paremale, kallutad ise ka paremale ja ratas läheb ka paremale, siis see oleks väärt kraam autokoolidele.Ei saa väita et see päris võimatu on. Pigem on see väikeste inimeste probleem, ma moodustan 75% oma rata kaalust ja suudan ta "igast asendist maha murda" kuigi vastukeeramisega, peab tunnistama, on sõitmine väga palju lihtsam.
Eile sai käidud sõitmas. Proovisin linnakiirustel ja maanteekiirustel. Millal iganes lenksu vasakule keerad, nii see tsikkel kohe paremale läheb. Ükskõik kui ettevalmistatult seda proovisin, ikka ta läks vastupidises suunas. Täpselt 100% võimatu on lenksu paremale pöörates ka tsiklit paremale juhtida, v.a. siis jalgrattaga sõitmise kiirusel.
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
bitter kirjutas: ↑31 Juul 2019, 11:11Vene ratastega pidurdamise osas palun räägi enda eest. Veidigi mõtlev juht ei jäta olulist osa ratta pidurduspotentsiaalist kasutamata. Mõlema piduri kasutamine (arvestades rehve, kaalujaotust jm olusid) ja kurvis veo peal hoidmine on sellised elementaarsed asjad mida isegi Voshodimees võiks ja peaks teadma ja kasutama.
Mõtlen "vene ajal" ja ei räägi mingitest võidusõitjatest ega äkkpidurdustest. Pole "vene ajal" näinud kuidas küla vahel tsiklitega sõideti? Esipidur pigem lihtsalt oli olemas. Mis on mõistetav, sest kusagil muda sees, märjal heinamaal või pinnaseteel esipiduriga pdurdades esiratast blokki lastes oleks kohe kõhuli maas, kui tagaratas blokeeritud on, siis annab masinat siiski juhtida. Voshodiga pole selle tagasihoidlike kiiruste ja viimase käiguga olematu mootori pidurdamise juures mingit vahet tunda kas hoida kurvis vedu peal või mitte, baigi puhul loomulikult on.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Mul nõuka ajal oli uus Minsk,enamus seisma jäämisest toimus ikka esimesega,ja seda ka pinnasteega.Tagumine on nii kergel rattal põhimõtteliselt rudiment.Anna andeks aga sinu "piisav"sõiduoskus tundub olevat küll ainult selles et oled iga kord elusalt koju või kuhu iganes jõudnud.Pjuur lakk ütleks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ega ma ei öelnudki, et absoluutselt KÕIK kasutasid tagapidurit, aga enamasti sellist vaatepilti ma nägin.
Mille jaoks siis veel sõiduoskust vaja on kui mitte elusalt-tervelt oma sõidud sõidetud saada, kellelegi teisele millegi tõestamiseks ometi pole vaja.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ma jäin korra Plantea 5-ga seisma suht stoppie'ga. Metsateel oli pehme auk ja esiratas jäi maha. Teinekord jäi summuti maha. Vastukeeramist ei õnnestunudki vist kunagi proovida, tööle oli otsetee Marjametsast-Tammsaarde ja tagasi, lube enivei polnud.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ilmselt ikka keerasid aga sa lihtsalt ei teadnud sellest mitte midagi.See on tahtmatu liigutus mis tuleb juurde jalgrattaga sõitma õppides.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ühegi vene tsikli esimest trossiga trummelpidurit nüüd liigses äkilisuses küll süüdistada ei saanud. Mäletan, et võrride aegu sai peamiselt tagapidurit kasutatud seepärast, et esipiduri tross oli pidevalt pooleks. Ei tahtnud need jublakad seal otsas püsida ei joodetult, pressitult ega kruvi alla keeratuna.
-
- Postitusi: 505
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 78 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Voshod ei ole ka tsikkel, vaid võrr. Sellel pole mingit vahet, kas vedu on peal või ei, need 6hp lõhkuma ei lähe.
Ja vene ratastega sai sõidetud palju siis, kui lube veel ei olnud=kruusateedel, et mitte politseid ärritada. Seal polnud mingist vastukeeramisest ja esipidurist üldse midagi rääkida.
Tulge välja oma vene ajast ja kandilistest rehvidest - peab peast loll olema, et vene rattaga sõidumõnu otsid. Nostalgia laks - see on arusaadav. Aga sõidumõnu.. no ei ole teda.
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Sitaks on, teed ühe tiiru IZ-i või taolisega ja pärast seda istud Aprilia selga - no on sõidumõnu olemas. Peab orkistani toodanguga ikka ehmatama kanni vahepeal, muidu harjub hea rattaga liigselt ära.
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Mitmetel tsiklitel ka olid kas katki või lihtsalt ei töötanud korralikult. Näiteks mu Voshodil niimoodi, et pidurit ei saanud piisavalt "peale keerata", et sellega isegi kruusateel ratas libisema saada (see tähendas, et asfaldiul suure kiirusega pidurdades selles väga palju kasu polnud) vastasel juhul hakkas ilma pidurdamata juba kergelt võtma.
Voshod on mootorratas, mitte võrr. 6hp-st on asi kaugel- üle 2x rohkem on.
Lisaks sõidumõnule on ohtralt ka remondimõnu.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Voshod on mootorratas, mitte võrr.
Ja sellised mootorrattad kimasid Pirita-Kose-Kloostrimetsal kogunisti võidu.Mehed ja naised koos.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
No jänku jaffiga polnud seal küll vist muud ühist,kui 175cm3
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Sciev kirjutas: ↑31 Juul 2019, 16:34Spoiler
Mitmetel tsiklitel ka olid kas katki või lihtsalt ei töötanud korralikult. Näiteks mu Voshodil niimoodi, et pidurit ei saanud piisavalt "peale keerata", et sellega isegi kruusateel ratas libisema saada (see tähendas, et asfaldiul suure kiirusega pidurdades selles väga palju kasu polnud) vastasel juhul hakkas ilma pidurdamata juba kergelt võtma.
Voshod on mootorratas, mitte võrr. 6hp-st on asi kaugel- üle 2x rohkem on.
Lisaks sõidumõnule on ohtralt ka remondimõnu.
Kõik alla tuhandekuubikulised on võrrid. Või "mopot", nagu üks põhjanaaber oma 750 kuubikulise baigiga poosetanud sõbrale ütles.
Nõukaaegsete vene tsiklite piduritest pole vist üldse mõtet rääkida. Või noh, võivad rääkida need, kes praegu juba vähemalt kuuekümnesed on. Sest nendel tsiklitel võrridel, mis sel ajal poisikestele kättesaadavad olid, olid pidurid enamjaolt kättesaamatu lisavarustus.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 424
- Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
- Tsikkel: Voshod 3M
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Meil on mopeed kuni 50 cm3, üle selle mootorratas. Nii on juba ammu ja on ka praegu.
Kuigi iseenesest see cm3 ratta poolt arendatavat võimsust ja kiirust väga hästi ei pruugi iseloomustada kui vahel kordades väiksema töömahuga tsiklil on võimsust rohkem.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Ega praegu ikka pole küll nii, et kui üle 50cm3 siis kohe mootorratas. On ka 500cm3 mopeede.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
https://www.riigiteataja.ee/akt/103012017018?leiaKehtiv kirjutas:mopeed on kahe-, kolme- või neljarattaline mootorsõiduk, mille tühimass ei ületa 425 kilogrammi ja mille valmistajakiirus ei ületa 45 kilomeetrit tunnis ning mille sisepõlemismootori kasulik võimsus või elektrimootori suurim püsi-nimivõimsus ei ületa kahe- ja kolmerattalisel mopeedil nelja kilovatti ning neljarattalisel mopeedil kuut kilovatti. Kaherattalise mopeedi sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 kuupsentimeetrit ning kolme- ja neljarattalise mopeedi sädesüütega sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 kuupsentimeetrit;
ma siit küll välja ei loe, et mõni sisepõlemismootoriga mopeed 500cm3 võiks olla?
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Sciev, kas see sinu legendaarne voshod üleüldse mitte 2-taktikaline ei ole? mootori pidurdusega liiale lähed siis lased sellega otse läbi küüni seina. pead ikkagi kannapidurid vastu maad pressima ja uued pakid alla kruvima.
vene ajal pidur oli kiiruse surm. tänapäeval on kiirus piduri surm. isegi tapsin just täna ühed ära
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Simp, need nn mopeedautod on 500cm3 diislid. Piiratud on kilovatte sobivaks. Sädesüütega ei tohi olla üle 50cm3.
-
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 180 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
mõtlesin isegi korra sellele "sädesüüte" asjale, aga pea ei sidunud kohe diislit ära
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Kolme- ja neljarattalise mopeediga pole kallutamisprobleemi ka, millest käesolev teema alguse sai.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama
Sciev kirjutas: ↑31 Juul 2019, 22:55Voshod on mootorratas, mitte võrr. 6hp-st on asi kaugel- üle 2x rohkem on
...
Meil on mopeed kuni 50 cm3, üle selle mootorratas. Nii on juba ammu ja on ka praegu.
Kuigi iseenesest see cm3 ratta poolt arendatavat võimsust ja kiirust väga hästi ei pruugi iseloomustada kui vahel kordades väiksema töömahuga tsiklil on võimsust rohkem.
Koolipoiste jaoks oli käigukastita 45cm3 võrr ja 125 oli mootorratas. Täiskavanutel on teine taustsüsteem - võrr on 125. Kas sa loed ennast koolipoisiks või täiskavanuks?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.