Husky 701, KTM 690 Enduro
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 187 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Summuti ise ka väga ok kvaliteediga EU tootja. Enamuses toodab porganditele. Twin ja T7 vist ka. Kaasas oli 2 dB killerit aga isegi nendega liiga vali mu arust ja ju ma polnud ainuke, sest et selline "silent kit" tehti.
https://wings-exhausts.com/
dB killeri krae on nii 46-47mm, koonust ei ei tea.
-
- Postitusi: 686
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
On vaikselt aeg sealmail, et oleks vaja vedrustust uuendada. Kust normaalseid vedrusid saada oleks? Hyperpro kodukal nagu Endurole sobivaid ei paistnud, USAst tellides maksab transport ja toll peale sama palju, kui vedrud ise väärt... Rally Raidist ka valik ära kadunud nagu. Vugtec pakub vist ka Hyperprod, kuigi ma ei tea mis aasta masinatele ja kuidas.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
uuri mõõdud ning vedru rate välja (arvatavasti listed in manual) ja võid kasutada ükskõik mille muu vedrusid, siis peaks ehk valikut ja võimalusi natuke rohkem tekkima.
kuigi ma praegu ei tabanud ära, et mis selle uuendamise eesmärk on? kui erineva jäikusega vedrud siis on asjal mõtet, niisama vedrusid vahetada on küll täiesti pointless ettevõtmine...see ei ole kuluosa.
-
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 271 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ikka oma kaalu järgi vedrusid tahab ta, mitte niisama vahetada.
ktechsuspension.com
Vugtecis oli norm hind
-
- Postitusi: 686
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
'19 Huskyle sobivad, taha 9N/mm, ette 6,2N/mm (vist on õige arv mu kaalu kohta). Alates '20 Huskyl on teine vedrustus (sama, mis KTM) ja nendega pole mul midagi teha.
Hyperpro progresseeruvatega see häda, et kas ma oma 125 kiloga (varustusega, kui matkakraam ka kaasas, siis 15-20 kilo otsa veel) nagu väga põhja neid ei vajuta kogu aeg?
Ja kust Euroopast just saaks? USAst (Slavens ja K-Tech) ja Austraaliast leidsin, aga isegi Rally-Raidis pole sobivaid enam.
-
- Postitusi: 686
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
will111 kirjutas: ↑26 Mai 2021, 17:02uuri mõõdud ning vedru rate välja (arvatavasti listed in manual) ja võid kasutada ükskõik mille muu vedrusid, siis peaks ehk valikut ja võimalusi natuke rohkem tekkima.
kuigi ma praegu ei tabanud ära, et mis selle uuendamise eesmärk on? kui erineva jäikusega vedrud siis on asjal mõtet, niisama vedrusid vahetada on küll täiesti pointless ettevõtmine...see ei ole kuluosa.
Vedrud väsivad ajaga ära küll. Ja kui mu kehakaal, eriti varustusega on pea topelt "disainitud" kaalust, siis see väsimine ei võta liigselt aega. Oleks aeg täishooldus vedrustusele teha, peaaegu 30 000 täis ja pole just liiga hellalt hoidnud ratast ja siis ongi mõte ka normaalsed vedrud panna, mis kogu aeg põhjas ei oleks.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Noh jah, aga see on päris pikk aeg. Aga kui kehakaal on disainist suurem siis muidugi tasuks vahetada, ja sellisel juhul kindlasti suurema rate'ga vedrude vastu. Iseenesest ma otsin just oma ktm'le väiksema rate'ga vedrusid (sest praegused on natuke liiga jäigad ja piltlikult öeldes jääb põhjast liiga palju puudu sõites), nii et võibolla saaks isegi vahetust teha...minul on 5nm vedrud ees praegu
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Prets kirjutas: ↑26 Mai 2021, 17:19'19 Huskyle sobivad, taha 9N/mm, ette 6,2N/mm (vist on õige arv mu kaalu kohta). Alates '20 Huskyl on teine vedrustus (sama, mis KTM) ja nendega pole mul midagi teha.
Hyperpro progresseeruvatega see häda, et kas ma oma 125 kiloga (varustusega, kui matkakraam ka kaasas, siis 15-20 kilo otsa veel) nagu väga põhja neid ei vajuta kogu aeg?
Ja kust Euroopast just saaks? USAst (Slavens ja K-Tech) ja Austraaliast leidsin, aga isegi Rally-Raidis pole sobivaid enam.
Vaatasin, et ka Race Tech pakub sellele mudelile vedrusid, küsi Oneclick Racing suspensionist, nad peaks tegelema RT toodetega.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
hmm, see husky 701 on vist üsna lühikese käiguga ja üsna raske ratas siis. arvasin, et ikka ka midagi sinna 5 kanti vedrud käivad sees.
ebay's muidu igasugused suvalised "pakkujad" pakuvad päris palju erinevaid vedrusid...ma mõtlen siis euroopa pakkujad. küll ktechi, racetechi ja muid brände on silma jäänud kui olen oma tsiklitele vahel vaadanud. võimalik muidugi, et nad omakorda tellivad või saavad need siis kuskilt mujalt väljastpoolt eu, aga see ei tohiks enam olla lõpptarbija probleem
-
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 271 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
KTech ei ole USAs, hoopis UKs on. Sealt saad kahe-kolme nädalaga kätte.
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Prets kirjutas: ↑26 Mai 2021, 16:02On vaikselt aeg sealmail, et oleks vaja vedrustust uuendada. Kust normaalseid vedrusid saada oleks? Hyperpro kodukal nagu Endurole sobivaid ei paistnud, USAst tellides maksab transport ja toll peale sama palju, kui vedrud ise väärt... Rally Raidist ka valik ära kadunud nagu. Vugtec pakub vist ka Hyperprod, kuigi ma ei tea mis aasta masinatele ja kuidas.
tehas pakub ka vedrusid vastavalt kehakaalule. Järgmine nädal saad kätte.
-
- Postitusi: 686
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Pihelgas kirjutas: ↑27 Mai 2021, 17:21Prets kirjutas: ↑26 Mai 2021, 16:02On vaikselt aeg sealmail, et oleks vaja vedrustust uuendada. Kust normaalseid vedrusid saada oleks? Hyperpro kodukal nagu Endurole sobivaid ei paistnud, USAst tellides maksab transport ja toll peale sama palju, kui vedrud ise väärt... Rally Raidist ka valik ära kadunud nagu. Vugtec pakub vist ka Hyperprod, kuigi ma ei tea mis aasta masinatele ja kuidas.
tehas pakub ka vedrusid vastavalt kehakaalule. Järgmine nädal saad kätte.
WP'd mõtled? Huvitav, Freetime ehk maaletooja küll ütles, et neil pole saadaval kangemaid...
-
- Postitusi: 8384
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 319 korda
- Tänatud: 420 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Täitsa korrektne. Varuosajoonisel on ainult üks vedru kood 5,2 N/mm vedru jaoks
Samas see on seesama 4CS esiamort, ning teoreetiliselt peaks sinna sobima sama amorti kasutanud hardenduurode või MX rataste vedrud
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Prets kirjutas: ↑27 Mai 2021, 19:12Pihelgas kirjutas: ↑27 Mai 2021, 17:21Prets kirjutas: ↑26 Mai 2021, 16:02On vaikselt aeg sealmail, et oleks vaja vedrustust uuendada. Kust normaalseid vedrusid saada oleks? Hyperpro kodukal nagu Endurole sobivaid ei paistnud, USAst tellides maksab transport ja toll peale sama palju, kui vedrud ise väärt... Rally Raidist ka valik ära kadunud nagu. Vugtec pakub vist ka Hyperprod, kuigi ma ei tea mis aasta masinatele ja kuidas.
tehas pakub ka vedrusid vastavalt kehakaalule. Järgmine nädal saad kätte.
WP'd mõtled? Huvitav, Freetime ehk maaletooja küll ütles, et neil pole saadaval kangemaid...
Freetimel on õigus, 701 jaoks pole tõesti
-
- Postitusi: 686
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Oppaa, rahvusvaheline meedia lõustaraamatu näol andis teada, et meie rataste kauaaegne disainiviga, peamine probleem ja teedelejäämise häda, on saanud lõpuks ametliku recalli. Ülelombimehed näevad oma ratta VINi ja pabereid näidates Husqvarna kodukalt, et recall on tehtud, mul kahjuks on delivery papers maal eemal ja ei saa üle vaadata, aga kas mõni meist siit saaks vaadata ja veenduda, et ka meite mail nii on?
Jutt käib siis siduri nö slave-silindrist (ei tea, kuidas see kodumaises keeles on) ja recall on väidetavalt kõigile 2018-2020 toodetud ratastele. 2021 mudelil tuli vist juba see kolme mummuga kangem silinder, millega enam probleeme vist pole.
Kas [mention]Freetime[/mention] Motokeskus või keegi muu kaasfoorumlane saaks juttu kinnitada või ümber lükata?
Samas, ei tea, kas ma peaks omal näppima hakkama, kui juba 39 000 probleemivaba kilomeetrit minuteada stock seades läbitud on...
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
701 Enduro / Supermoto / Vitpilen ja Svartpilen omanikud võiksid saata oma tsikli VIN kood info@freetime.ee ja teeme selgeks kas konkreetne tsikkel on recall listis.
-
- Postitusi: 686
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Vaikselt on vahepeal pikemalt peal seismine ja mõnusalt jahedad ilmad hakanud ka minu ratta aku peale. Ons keegi vahetanud OEMi üldse? Mis analooge keegi näinud-katsunud on?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 452
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 271 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ma paneks uuesti Yuasa. Või kui tahad kaalu säästa, siis mõne liitiumi…
Kõige kallimat soovitada on lihtne
-
- Postitusi: 686
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
-
- Postitusi: 137
- Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
- Tsikkel: BMW R1100GS
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Kodumaises keeles on see töösilinder.
Ja teine (master cylinder) on peasilinder.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Imho liitium on metsarattale pointless, kui ta just sinna juba tehasest paigaldatud pole - kuna laadimispinge on kopka võrra kõrgem kui pliil, siis nõuab ideaalses korras laadimissüsteemi, et tast üldse mingit tolku oleks. KTM on ju teada-tuntud oma kvaliteetelektri poolest Lisaks aku "äratamine" külmaga, uus laadija jms jura. Seda kaht kilo sõites nagunii ei tunne, a ilma vändata selle mammuti käima jooksmine ei ole väga lõbus ajaviide.
Ma 350l eksperimenteerisin sellega natuke, aga tulemusena on sabaalune jälle kenasti pliine ja liitium võtab riiulis ruumi.
-
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 271 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ma olen nõus, et pliiaku on parem (just neil põhjustel, mille sa välja tõid). Ja olen ka otsustanud liitiumile mitte üle minna.Jesper kirjutas: ↑07 Okt 2022, 12:40Prets, see on ju manualis kirjas - ma ei viitsi hetkel kaevama hakata, mis aastamudel sul täpselt on, aga näiteks 2017.a. manual annab margiks YTZ10S. Kui eest "Y" ära võtta, siis leiab teiste tootjate analoogid ka üles.
Imho liitium on metsarattale pointless, kui ta just sinna juba tehasest paigaldatud pole - kuna laadimispinge on kopka võrra kõrgem kui pliil, siis nõuab ideaalses korras laadimissüsteemi, et tast üldse mingit tolku oleks. KTM on ju teada-tuntud oma kvaliteetelektri poolest Lisaks aku "äratamine" külmaga, uus laadija jms jura. Seda kaht kilo sõites nagunii ei tunne, a ilma vändata selle mammuti käima jooksmine ei ole väga lõbus ajaviide.
Ma 350l eksperimenteerisin sellega natuke, aga tulemusena on sabaalune jälle kenasti pliine ja liitium võtab riiulis ruumi.
Aga 2kg on ikka suht suur kaal… 2kg üksi ei ole aga kui proovid suuremat kaalusäästu saada, siis aku on lihtne asi millest alustada.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
-
- Postitusi: 502
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ei taha ära sõnada aga mul 2018a 350 husqvarnal on liitium ja see on täiesti muretu olnud. Korra proovisin laadida peale mõne kuust seismist aga oli endiselt täis. Külmaga pole ka mingit spets äratamise protseduuri teinud rohkem kui tavapärane pooleks sekundiks starteri andmine, et kütusepump tööle hakkaks ja käivitan kui see vait on jäänud.Jesper kirjutas: ↑07 Okt 2022, 12:40Imho liitium on metsarattale pointless, kui ta just sinna juba tehasest paigaldatud pole - kuna laadimispinge on kopka võrra kõrgem kui pliil, siis nõuab ideaalses korras laadimissüsteemi, et tast üldse mingit tolku oleks. KTM on ju teada-tuntud oma kvaliteetelektri poolest Lisaks aku "äratamine" külmaga, uus laadija jms jura. Seda kaht kilo sõites nagunii ei tunne, a ilma vändata selle mammuti käima jooksmine ei ole väga lõbus ajaviide.
Ma 350l eksperimenteerisin sellega natuke, aga tulemusena on sabaalune jälle kenasti pliine ja liitium võtab riiulis ruumi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 452
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Kas neil on kah hoolduvälp 10 000 km? Ja lähevad vabalt mingi 150+ välja?
https://amehitus.eu/
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Aga retrofiti puhul, kui laadimispinge on sinna manualis oleva vahemiku ülemisse otsa, siis polegi probleemi. Täpseid numbreid hetkel ei oska peast tulistada, sest vastav märkmik on garaažis, aga probleem algab sellest, kui mingi pistik või klemm natuke maha mädaneb ja laadimispinge langeb tolerantsi alumisse poolde - on mingi vahemik, kus pliiaku saab a'la 80% täis ja liitiumisse ei kogune enam kõssugi. EXC/FE puhul väntad end boksialasse välja ja sõidad treila peal koju remontima, aga kuna LC4 on ikka idee poolest selline riistapuu, millega vahel kodust kaugemal käia ning akut abistavat lisaseadet ka mootori paremal küljel ei turrita, siis...
Ma ei väida, et liitium oleks põhimõtteliselt halb tehnoloogia, lihtsalt praktikas kõigi tegurite koosmõjus ei tundu retrofit mõistliku ideena. Kui juba asi ette võtta, siis vastav pingeregu pluss paar järeleaitamistundi tehase poolt eeskujulikult kuluoptimeeritud juhtmestikule oleks minu isiklik miinimum, mille pealt julgeks jahile minna.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.