Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Jäi silma selline asi.
HUSQVARNA 701 & KTM 690 RALLY KIT.
Sobib kõikidele tsiklitele alates aastast 2008 ja edasi. Hind 783€.
-
- Mode
- Postitusi: 563
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Kui ma midagi tänase seisuga tahaksin siis see oleks see suurem või lisapaak. See 12.5L on ikka häbematult vähe. Ma isegi ei saa aru, kuidas tsiklitootja sellele mõttele tuli, et 250km tankimise vahel on aktsepteeritav distants.
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
See tähendab, et hilise lõuna ajaks vead ennast tsivilisatsiooni, tangid-sööd ja sukeldud tagasi radadele.
Õhtul enne magamaminekut käid veelkorra tanklas.
Tegelikult on täitsa okei.
Aga varu on 0. Sellesmõttes ei ütleks isegi ühest Rade Garage lisapaagist ära. See lisa 100km, mille see paak annab, on rohkem kui piisav varu. Samas päevarütm jääb samaks. Ma vist ei julgeks ühe tankimisega pikka päeva ette võtta. Kui tagumine paak on tühi, siis selle viieliitrise esipaagi pealt liigud ikka esimese asjana tanklasse…
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 458
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 129 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
https://www.adventurespec.com/shop?sear ... JBK4kPAQrk
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 546
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 86 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
https://longwayhome.pl/en/fuel-tank-safari-tanks/
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Selles mõttes olen Maciga nõus, et tark on enne rattaga hooaeg-paar läbi teha, et näha, mis tegelik use-case on. Pole mõtet ratast kõrge ja raske paagiga enneaegselt ära rikkuda.
Kui kasutad seda ratast nagu ette nähtud (näiteks TET), siis jaksad päevas sõita 350km ja see on tehtav originaalpaagiga ja 5L lisapaagiga vabalt tehtav.
Kui kasutad teda mingil põhjusel nagu GS-i, siis avastad, et väike paak pole eriline probleem sest:
A sa ei jaksa niikuinii nii palju kilomeetreid põletada
B kilomeetreid põletades sõidad teel, kus on tanklad pidevalt olemas
C ühe ampsuga ei jaksagi nii palju seljas olla. Niikuinii tahaks tanklapausi vmt
Ma olen siin Budapest-Bamako mõtteid mõlgutanud ja vaatasin seda Sahara ületamise lõiku detailsemalt. Minu rattal oleks vaja Rade lisapaaki (5.5L õhupuhasti kosu asemele) ja sel moel saaks ma 7 päevaga Sahara ületatud.
Karmimat sõitu kui Sahara ületamine nädalaga ei ole ma plaaninud. Nii et suurema paagi jaoks ei näegi vajadust.
Mul muidu on/oli 2 erinevat almost-30-liitrise paagiga enduurot garaažis. Enamus aega sõidad lihtsalt pooltühja paagiga
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Selle pärast tsiklimehed näevadki oma sõitudel/reisidel tohutult palju erinevaid bensiinijaamu (vaata ükskõik milliseid reisipilte) lisaks tagab see lähnemine neile meeliülendava lõunamenüü. 5 lisasliitrit annab võimaluse ise söögikohti valida.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 458
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 129 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
https://carbonfoxgroup.com/products/#contact
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Planeerin siin Rumeenia TETi sõitu ja kaarti välja zoomides tuli päris tore vaatepilt. Rumeenia on Euroopa riikide hulgas pigem selline koht, kus on palju radasid, mis viivad karu tagumikku. Ja TET läbib seda nimetatud karu tagumikku. Hea rajameister on bensukad kaardile märkinud. Väikse paagiga saad tõepoolest oma puhkepausid tanklas veeta... Aga kütuse otsa saamine ei ole vist kuigi suur probleem
-
- Postitusi: 978
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
ma ostsin eelmine aasta Rade lisapaagi kiti. siiani seisab riiulis. (kui keegi tahab ära osta siis võib pakkumise teha) tegelt korra panin peale ka aga liiga samodelkin tundus kogu see kupatus ja ei toimi tsikkel Rade õhufiltriga nii nagu mulle meeldib. ja tegelt hiljem TETi sõites ei olnud kordagi lisapaagi järele vajadust ka. kerge tsikliga, ilma matkakolata, hullates pole üldse teema.Macintosh kirjutas: ↑16 Veebr 2022, 07:41Ma prooviks nüüd jõuda algatuseks selleni, et ma taas sõidan oma tsiklitega. Viimased 2 aastat on "tehnilistel põhjustel" enam-vähem vahe jäänud. Igasugust kola jõuab kokku osta ja tsikli peale kruvida hiljem küll.
Kui ma midagi tänase seisuga tahaksin siis see oleks see suurem või lisapaak. See 12.5L on ikka häbematult vähe. Ma isegi ei saa aru, kuidas tsiklitootja sellele mõttele tuli, et 250km tankimise vahel on aktsepteeritav distants.
Gessudega matkamise ajal olid meil tsiklite küljes 3-5L kankud "igaks juhuks" benaga ja väga mõnus oli nii. sai pohuilt kuni "tuleni" sõita ja siis tanklat vaadata. ilma kankuta kippusid ikka pidevalt kütuse taset jälgima ja igaks juhuks varem tankima.
Tulevaste sõitude tarbeks sai FuelFriend 2L bena pudel soetatud (aksepteeritav lisakaal) mis läheb vajadusel küljekotti ja saab veits muretumalt suhtuda. 701 sõidab teti paagitäiega muretult 250km ja see on täiesti ok.
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Mootori käigu osas võib arvata jah, et kui sisselase nii avaraks läheb, siis võibolla oleks kasu, kui väike remap teha ja kütusekaardil kütust juurde keerata.
Uurisin seda 2L kanistrit ka. Väga korralik tundub. Ainult ma kardan, et päris puhtasse küljekotti seda panna ei kannata. Sõber sõitis eelmine aasta nii, et väike Rotopax oli küljekotis ja ta ütles, et koti sisu haiseb päris korralikult bensu järele…
Samas nii rotopaxi kui seda sinu viidatud 2L kanistrit saab ka kotist väljapoole rihmata.
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
On sellist sõbralikku 2l lisakanistrit, nagu siin eespool mainiti kuskil meie kaubandusvõrgus ka nähtud? pean silmas just sellist, mida annaks kuhugi üleasrusesse õnarusse rihmadega ära kinnitada? Ma olen seni mingit saeketiõli 3l musta kanistrit kasutanud aga see on ikkagi on selline paras viies ratas tsikkli all, millele ei ole kuskil head kohta, pidevalt jalus ja 3l on tegelikult overkill reserv ka minu jaoks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 458
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 129 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7216
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1877 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Nägin vist Magaziinis 2l kankut,maksis mingi 1+€. Ise olen kunagi mingil reisil olles kasutanud 1,5l veepudelit. Mahtus ideaalselt sadula ja tagakohvri raami vahele ära ja ei seganud isegi tagaistujat. Sõbral oli tagakohvi raami alla rihmaga tõmmatud. Valad bensu paaki ja viskad pudeli prügikasti. Järgmine kord võtad uue. Pole vaja tühja taarat kaasa vedada.Fox kirjutas: ↑01 Apr 2022, 13:34On sellist sõbralikku 2l lisakanistrit, nagu siin eespool mainiti kuskil meie kaubandusvõrgus ka nähtud? pean silmas just sellist, mida annaks kuhugi üleasrusesse õnarusse rihmadega ära kinnitada? Ma olen seni mingit saeketiõli 3l musta kanistrit kasutanud aga see on ikkagi on selline paras viies ratas tsikkli all, millele ei ole kuskil head kohta, pidevalt jalus ja 3l on tegelikult overkill reserv ka minu jaoks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Lenksu küljest RAM kinnitusega oli see toimiv lahendus aga varjas ära OEM spidoka ja kuna raskuskese oli väga kaugel siis oli raske ka RAM kinnitusega tahvlit stabiilselt paigal hoida. Siit tekkis siis esimene punkt, mille torn ära lahendaks.
Teiseks on 701 halogeen esituli täiesti kohutav ja kuna ma sõidan ka talvel, millal on pimedat aega eriti palju tahtsin saada häid tulesid. Netist erinevaid LED lahendusi uurides sai selgeks, et kõik arvestatavad lahendused maksavad ligi pool Rade torni hinda, mis tuleb koos head tuledega.
Kolmandaks on läbi käinud mõte lenksuamordist. Eraldi müüdavad paigalduskompklektid maksavad alates 250eur. Rade torniga tuleb paigaldamiseks kõik vajalik kaasa, nii et vaja osta ainult amort. Lisaks oli juba varem käinud läbi mõte lenksu tõstmisest, et püsti mugavam sõita oleks. Ka selle lahendas torniga kaasas olnud amordi paigalduskomplekt ära.
Neljas teema oli tuule suunamine. Selleks olin eelmevalt paigaldanud 701 maski külge vanema 690 esiklaasi. Mis erilist efekti ei andnud aga vähemalt oli navi tahvel klaasi taga peidus.
Kui Rade lasi välja uue carbon torni, mis võrreldes vanaga oli nii visuaalselt kui tehniliselt kõva samm edasi siis ei olnudki enam midagi pikalt mõelda ja sai ära tellitud.
Olen nüüd sõitnud torniga talvise hooaja ja mõned nädalavahetused kevadel. Mina negatiivset mõju sõiduomadustele pole täheldanud.
Husqvarna 701 Enduro
Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...
-
- Postitusi: 978
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
torni nii kergelt lõhki ei kuku, esiklaasi ehk aga see on Radel odavama hinnaga varuosana saadaval kui Huski enda esiklaas.Fox kirjutas: ↑01 Apr 2022, 13:34TET-i peal kukuks sellise kõrge torni kardetavasti üsna kiiresti lõhki ka.
On sellist sõbralikku 2l lisakanistrit, nagu siin eespool mainiti kuskil meie kaubandusvõrgus ka nähtud? pean silmas just sellist, mida annaks kuhugi üleasrusesse õnarusse rihmadega ära kinnitada?
meil kohapeal ei müü küll keegi midagi Fuelfriend-i kvaliteediga asja. review-de põhjal 100% lekkevaba. 2l pudelit paljalt rihmaga vast ei kinnita, kotti vaja. küll aga on Fuelfriend il olemas rihmasoonega 1,5l pudel
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Tiirutasin siis täna ümber tsikli ja mõtlesin, et see hiina tööriistatoru oleks tegelikult hea koht kuhu pudel peita. Peenike lidrane värska pudel on muidu läbimõõdult ideaalne aga jääb väga napilt pikaks, nii sentimeeter vast jääb üle. Mõned ringid veel külmkapi vahet ja jackpot - ORNCRAFTI tooniku liitrine pudel istub nagu valatult. Tuleb vist nädala keskel mõned koksid teha
Vot see lamp seal torni juures on argument küll. Bemmi laternast hullemat asja annab otsida, jäin korra sügisel Saaremaale sõites planeeritud praamist maha ning jäin pimeda peale. No nagu käsikaudu tuli sõita, ei näita tal lähituli ega kaugtuli, kuigi on Nightbreaker pirn sees. Ilma naljata, mul kodus kvaliteetne taskulamp näitab paremini. Eks ma mingi hetk proovin ilmselt ka selle torni võlud ära aga sarnast "väga vajalikku" lisaballasti on juba praegu rattal palju küljes, kõik vidinad kokku annavad kindlasti juba tunda.
-
- Mode
- Postitusi: 563
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 123 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Tegelikult Aurora ja Rade uus disain on palju ilusam, kui see, mis mu rattal on... Aga tuled on head ja telefoni kaitses hästi
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Miks minul ei ole torni veel?
Mulle meeldib kui on vähe asju mis saaks katki minna tripil.
Mulle ei meeldi, et torniga jääb esituli paigale lenksu keerates.
Mulle meeldib kui ma näen sõites esiporika otsa mis on nagu suunanool, torniga ma porikat ei näinud enam. Ilmselt harjub sellega ära ja alguses oli lihtsalt võõras.
Mis mulle meeldib torni juures?
Hea esituli.
Kui mul ei oleks garmini gps, siis ilmselt kasutaks ka tahvlit ja siis oleks torn juba hädavajalik.
Näeb äge välja.
On plusse ja miinuseid ja kui aus olla, siis on pidev võitlus peas kas osta või ei
rsk, murdusin ikkagi täna
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
@701 @Tihver @sepp toovad kõik väga õigeid pointe välja ja see ongi põhjus, miks ma siiani otsustada pole suutnud. Või noh siiani olen otsustanud minimalistlikumalt hakkama saada. Kusjuures nagu Tihver juba kirjeldas, siis tegelikult ei ole torn nii väga kallis, kui sa saad ta soetatud enne seda, kui oled juba ostnud lenksukõrgendused, lisatuled, esiklaasi, lisaks mõne USB laadija. Lisa siia veel rooliamordi kronša ja hakkad juba väga torni hinnaklassi jõudma...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 458
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 129 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 165
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Mul on Ram kinnituse küljes Garmin, eks ta jah veidi eendub küll aga ei näe otsest probleemi sellest (padrikus seigeldes on pauke saanud üksjagu aga küljest ära lennanud veel ei ole).
Telefoni ma ei näe otsest põhjust lenksu küljes hoidagi, eeldades, et mingi kiivri hands-free süsteem olemas. Olen muidu varasemalt väikest paagikotti mobiili hoidmiseks kasutanud, see on väga safe lahendus. Sealt muidugi mobiili ekraani pidevalt sõidu ajal väga ei jälgi (navigeerimiseks näiteks).
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Mul on RAM munaka ja keskmise pikendusega vasakul pool lenksul Hondo Garage hoidja telefoniga. Minu jaoks väga hea asukoht. Kui on vaja midagi sõidu ajal vajutada, siis on hea kiirelt käeulatuses. Seal on veel see hea, et kui ekraan on tolmune ja päike paistab tugevalt peale, siis ma saan kiivri nokaga varju tekitada juhul kui nähtavus ekraanilt on halb.
Tornis ees keskel on omad eelised aga lenksul (normaalses mõõdus seadmega) on ka täitsa okei.
Kuidagi viga ei ole mul telefon niimoodi saanud.
Eelmine ratas oli torniga, tollel oli telefon üleval, nii et ma olen mõlemat varianti proovinud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 458
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 129 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Koos klaasiga on nii. Üle poole on klaasi taga peidus. Näidikud on ka sõites kenasti nähtaval.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Lisaks sai paigaldatud 5,5l lisa paak ja ei näe põhjust ,et rohkem oleks vaja. 400km sõidab ilusti ära ja vajadusel saab 2x 1,5l kankud kotti visata.
Navi lahendasin Carpe toodetega. Neid ühtlasi saab Mrt techist osta. https://shop.mrttech.ee/en/717-carpe-tabs
Tsiklit saab näha vahelduva eduga meie poes ja vajadusel saame aidata nodi tellimisega või samasuguse ehitamisega
MRT Tech, Tondi 92, Tallinn
Pilte tsiklist :
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 674&type=3
Spec mis külge läks:
Rade-Garage tally tower kit (TÜV)
Rade-Garage storage kit
Rade-Garage additional auxiliary tank 5.5 Liters
Rade-Garage Heavy duty brake pedal
Rade-Garage Airbox kit
Scotts Offroad damper kit
VANASCHE Skid plate
Factory Pro shift spring
Rottweiler SAS removal
Zeta Revolver Shift Lever
GB Racing engine covers/protection
Arrow titanium slip-on
Wings exhaust heat shield
Carpe-iter CI Tablet
Carpe-iter Pad holder
Carpe-iter Terrain command controls
CEV left switch
Rekluse RadiusX auto clutch
UFO hand guards
Renthal double wall bar
Scottoiler V automatic chain oiler
Motoproworks sticker set
KTM OEM heated grips
Power parts KTM footpegs
Power parts preload adjuster
Custom suspension shim setting
Twin Filter socks
Ergo offroad Mirrors
OBD bluetooth link
Shindo lithium battery
Custom electronics solutions (complete light black out from switch, diffrent modes for radiator vent...etc)
Coming up :
Krieg 12L side bags
Michelin tracker
Öhlins TTX suspension
Hel Performance thumb brake
Hel Rear brake cylinder (double banjo)
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7358
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1078 korda
- Tänatud: 1060 korda
- Kontakt:
Re: Rallitorn KTM 690 ja Husqvarna 701 tsiklitele.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.